Õnnetused mootorratastega
Moderaator: Moded
TALLINN, 16. juuni, BNS - Jõgevamaal Puurmani vallas põrkasid reedel kokku sõiduauto ja mootorratas, mille tagaistmel olnud kaassõitja sai kergelt vigastada.
Õnnetus juhtus kella 18.57 ajal Tallinna-Tartu maantee 148. kilomeetril, kus põrkasid kokku Tartu suunas liikunud mootorratas Suzuki, mida juhtis 45-aastane Olavi, ning sõiduauto Opel Vectra, mille roolis oli 53-aastane Ülo, teatas keskkriminaalpolitsei korrapidaja BNS-ile.
Vigastada sai mootorratta tagaistmel istunud Lea (45), kes toimetati Tartu ülikooli kliinikumi, kust ta lubati pärast esmaabi kodusele ravile.
TALLINN, 16. juuni, BNS - Harjumaal Kiili vallas sai reedel liiklusõnnetuses vigastada mootorrattur.
Õnnetus juhtus kella 15.06 ajal Tallinna ringtee 17. kilomeetril, kus Andy (30) tegi Volkswageniga tagasipööret ning põrkas kokku tema taga seisnud veoautost möödasõidul olnud mootorrattaga Yamaha, mida juhtis Andrus (27), teatas BNS-ile keskkriminaalpolitsei korrapidaja.
Mootorrattur sai vigastada ja toimetati Tallinna Mustamäe haiglasse.
Õnnetus juhtus kella 18.57 ajal Tallinna-Tartu maantee 148. kilomeetril, kus põrkasid kokku Tartu suunas liikunud mootorratas Suzuki, mida juhtis 45-aastane Olavi, ning sõiduauto Opel Vectra, mille roolis oli 53-aastane Ülo, teatas keskkriminaalpolitsei korrapidaja BNS-ile.
Vigastada sai mootorratta tagaistmel istunud Lea (45), kes toimetati Tartu ülikooli kliinikumi, kust ta lubati pärast esmaabi kodusele ravile.
TALLINN, 16. juuni, BNS - Harjumaal Kiili vallas sai reedel liiklusõnnetuses vigastada mootorrattur.
Õnnetus juhtus kella 15.06 ajal Tallinna ringtee 17. kilomeetril, kus Andy (30) tegi Volkswageniga tagasipööret ning põrkas kokku tema taga seisnud veoautost möödasõidul olnud mootorrattaga Yamaha, mida juhtis Andrus (27), teatas BNS-ile keskkriminaalpolitsei korrapidaja.
Mootorrattur sai vigastada ja toimetati Tallinna Mustamäe haiglasse.
Eile kella 10.17 ajal ei tulnud mootorrattur Saaremaal Kuressaare – Sääre tee 17. kilomeetril oma sõiduki ohjamisega toime ja sõitis vastu puud.
23-aastane Alari ei tulnud Kuressaare poolt Sääre poole sõites lauges vasakkurvis mootorratta Yamaha juhtimisega toime ja sõitis paremale poole teelt välja vastu puud, teatas keskkriminaalpolitsei (keskkripo) korrapidaja.
Juht toimetati vigastustega Kuressaare haiglasse ja edasi Põhja-Eesti regionaalhaigla (PERH) Mustamäe korpusesse.
23-aastane Alari ei tulnud Kuressaare poolt Sääre poole sõites lauges vasakkurvis mootorratta Yamaha juhtimisega toime ja sõitis paremale poole teelt välja vastu puud, teatas keskkriminaalpolitsei (keskkripo) korrapidaja.
Juht toimetati vigastustega Kuressaare haiglasse ja edasi Põhja-Eesti regionaalhaigla (PERH) Mustamäe korpusesse.
Jälle minu ema ja isa "action`is"sang kirjutas:TALLINN, 16. juuni, BNS - Jõgevamaal Puurmani vallas põrkasid reedel kokku sõiduauto ja mootorratas, mille tagaistmel olnud kaassõitja sai kergelt vigastada.
Õnnetus juhtus kella 18.57 ajal Tallinna-Tartu maantee 148. kilomeetril, kus põrkasid kokku Tartu suunas liikunud mootorratas Suzuki, mida juhtis 45-aastane Olavi, ning sõiduauto Opel Vectra, mille roolis oli 53-aastane Ülo, teatas keskkriminaalpolitsei korrapidaja BNS-ile.
Vigastada sai mootorratta tagaistmel istunud Lea (45), kes toimetati Tartu ülikooli kliinikumi, kust ta lubati pärast esmaabi kodusele ravile.
Sellega lõppes meie sõit Otepää Tourile

-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
- Tsikkel: R1200R -17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
Eile oli nii armastatud/vihatud Järvevana ülesõidul (suunaga Mustamäe poole) põhjanaabrite grupi üks liige järjekordseks ohvriks sattunud.
Ratas oli juba kõrvale lohistatud ja vedeles külili, rattur (vast pigem shokist) talutatud putka trepile toibuma.
Tea, kas asi oli teadmatuses, sest rahulike ja kogenud kroomi-inimestega tundus tegu olema.
Ratas oli juba kõrvale lohistatud ja vedeles külili, rattur (vast pigem shokist) talutatud putka trepile toibuma.
Tea, kas asi oli teadmatuses, sest rahulike ja kogenud kroomi-inimestega tundus tegu olema.
Sui generis
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
- Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
- Asukoht: Tallinn. Varese tn.
- Kontakt:
No kurat, linnaisakestel on Tallinnas ummikute tekitamisega käed- jalad tööd täis .. kas siis tõesti ei saa sinna vähemalt kasvõi rahvusvaheliselt mõistetavates keeltes mingit hoiatusmärki üles sättida.
Ise juba jah teead seda kohta, aga tulevad mõned võõramaalased ja juhtub veel ilm kah märg olema, ongi õnnetus käes
Ise juba jah teead seda kohta, aga tulevad mõned võõramaalased ja juhtub veel ilm kah märg olema, ongi õnnetus käes
SYLB
Tegelt on seal olukord hullemaks läinud, sõitsin sealt autoga just pühapäev üle ja nagu oleks kõnniteele sõitnud. Ma poleseal tsikliga suutnud kukkuda, kuid see on seal üsna vastik koht. Need rööpad on ikka ebaproportsionaalselt kõrgel autotee tasemest.Õnnekas kirjutas:Seal ju märgid väljas, et raudtee ülesõit. Pole sellist märki, mis teataks, et rööpad pole täisnurga all
Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
-
- Postitusi: 168
- Liitunud: 20 Juun 2006, 20:41
- Asukoht: Tallinn
Et hakkame kambakesi kivikesi panema rööbastele vms? Tartu linn avaldab juba 4 aastat järjest survet Võru tänava ülesõidu korrastamiseks, viimane saavutus on ebatasase tee hoiatusmärk ja 30 piirang. Raudtee on riik riigis ja selles osas muutumist on natuke sinisilmne loota. Pigem peaks rohkem näitlikult selgitama (kiivrikaamerad, anyone?) praeguse olukorraga toimetulemist.Õnnekas kirjutas:Tegelikult peaks aga raudtee ülesõitude tehnilise seisukorra eest ja ohutuse eest vastutama raudtee omanik. Seega peaks survet avaldama neile, mitte linnavalitsusele.
Aivar
-
- Postitusi: 842
- Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
- Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Aga võib olla ongi raudtee omanik nii ükskõikne, et nii kui nii keegi ei julge kobiseda. Nii mõnigi asi on meie riigis korda saanud just nimelt avaliku surve tõttu, miks mitte ka selles valdkonnas algatada avalik arutelu? Loomulikult on ka igasugune koolitamine ja selgitustöö tsiklisõitjate seas teretulnud. Asjalikke õpetussõnu olen alati nõus kuulama. 

Mulle meeldis su rõhuasetus. Tegelt võiks selle ülesõidu arutamiseks ja motorahva tegevuse planeerimiseks teha omaette teema.Õnnekas kirjutas:Asjalikke õpetussõnu olen alati nõus kuulama.
Minu arvates võiks selle tulemusena valmida mingi avalik kiri vms. Kuigi ilmselt see ei vii mingite tulemusteni, oleks lihtsalt vinguda ja protsessi nautida ka suht kasutu.
Tahaks jõuda ikka tulemuseni.
Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Tegemist oli siis minu ühe väga hea sõbraga.
Tundes teda juba aastaid, võin öelda, et see mees elas oma elu alati viimasel vindil. Ratast ostes ma ikka üritasin selgitada, et võtku lahjem, aga kui ta midagi pähe võttis, siis nii ka läks. Sõita ta oskas, kuid oli liiga hullumeelne.
Tavalist inimest takistavad igasugu piirangud, moraalinormid, seadused jne... Teda aga vaid inimvõimete piirid.
Enamus meist elab mingil esimese - teise käigu reziimiil, siis temal oli täisgaas koguaeg peal. Kahjuks aga selline elamine toob paratamatult kaasa kiire lõpu.
Surma sai üks tõeliselt tore ja elav inimene, kellest sõpradel vaid head mäletused.
Kaastunne kõigile sõpradele ja perekonnale.
Raido
Tundes teda juba aastaid, võin öelda, et see mees elas oma elu alati viimasel vindil. Ratast ostes ma ikka üritasin selgitada, et võtku lahjem, aga kui ta midagi pähe võttis, siis nii ka läks. Sõita ta oskas, kuid oli liiga hullumeelne.
Tavalist inimest takistavad igasugu piirangud, moraalinormid, seadused jne... Teda aga vaid inimvõimete piirid.
Enamus meist elab mingil esimese - teise käigu reziimiil, siis temal oli täisgaas koguaeg peal. Kahjuks aga selline elamine toob paratamatult kaasa kiire lõpu.
Surma sai üks tõeliselt tore ja elav inimene, kellest sõpradel vaid head mäletused.
Kaastunne kõigile sõpradele ja perekonnale.
Raido
Pressiteade ka selle õnnetuse kohta :
Tallinna poole tagasipööret sooritanud sõiduauto GAZ-24, mida juhtis Eugen (s 1932), ei andnud teed ja põrkas kokku Tallinna suunas otse liikunud mootorrattaga Yamaha YZF-R1, mida juhtis Koit (s 1984). Mootorrattur hukkus sündmuskohal, vahendas siseministeeriumi teabe– ja analüüsiosakond.
Tallinna poole tagasipööret sooritanud sõiduauto GAZ-24, mida juhtis Eugen (s 1932), ei andnud teed ja põrkas kokku Tallinna suunas otse liikunud mootorrattaga Yamaha YZF-R1, mida juhtis Koit (s 1984). Mootorrattur hukkus sündmuskohal, vahendas siseministeeriumi teabe– ja analüüsiosakond.
Suzuki GSX 750 Inazuma
RIP ka minu poolt - see veokajuht pidi ikka täielikult pime olema, sest isegi kui Koit oleks 200 km/h tulnud, oleks see tont pidanud teda nägema - see on Loksa risti juures tagasipöörde koht ja sirgemat ning parema vaateväljaga kohta tagasipöörde tegemiseks pole enam olemas. Kurb 

Elu on nagu erinevad aastaajad - eriti lill on siis, kui tee kallutamist kannatab 

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6770
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Kaastunne omastele!
Keegi foorumikasutajatest pooldas vanusepiirangut biker.ee's
Paraku ei ole vanuse ylempiiri juhilubade omamisel! 74a inime peaks ikkagi tugevalt kaaluma (kui on veel mentaalselt suutlik), kas ta suudab liikluses adekvaalselt ka"ituda. Endale on ka korra VMM (vana mees mossega) syydimatult peateele ette keeranud ja siis lihtsalt keset teed seisma ja"a"nud.
Keegi foorumikasutajatest pooldas vanusepiirangut biker.ee's
Paraku ei ole vanuse ylempiiri juhilubade omamisel! 74a inime peaks ikkagi tugevalt kaaluma (kui on veel mentaalselt suutlik), kas ta suudab liikluses adekvaalselt ka"ituda. Endale on ka korra VMM (vana mees mossega) syydimatult peateele ette keeranud ja siis lihtsalt keset teed seisma ja"a"nud.
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Adekvaatsust ja mitteadekvaatsust saab hinnata alles kõikide asjaolude arvesse võtmisel, mitte Delfi jt. uudisnuppude põhjal...ants01 kirjutas:Paraku ei ole vanuse ylempiiri juhilubade omamisel! 74a inime peaks ikkagi tugevalt kaaluma (kui on veel mentaalselt suutlik), kas ta suudab liikluses adekvaalselt ka"ituda.
Oled sa üldse adekvaatne otsustama selle õnnetuse asjaolude üle?
Kaastunne ka minu poolt.
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Ants - saa ise 74 ning räägi sama juttu...lammas oled. Või äkki saadaks kõik kes on üle 50 hädatapmisele. Oled sa ise ikka 18 täis, et nii rumal jutt nokast tuleb ?
Vahet pole kas autot oleks juhtinud 24, 44 või 84 aastane isik 96% nendets ei tabaks ära mootorratta kiirust kui see on näiteks 200 + km/h
Oleks isegi pärnu mnt samasuguse avarii korraldanud autoga, kuna teepeale välja keerates ja ca 500 meetri kaugusel oleva mootorratta kiirust silmaga hinnata on väga-väga raske. Ning normaale inimene eeldab siiski ka teise sõiduki kiirust enamvähem lubatud kiiruse piiri - mitte 200 kanti liikuvaks sõidukiks.
davidsoniharald'oi posti Koit'ust lugedes kaldun võibolla ekslikult/võibolla mitte arvana, et antud jamaha kiirus oli sellel teelõigul lubatust oluliselt suurem (lubatud on seal 110 km/h). Kuid samas ei taha ka esklikuid järeldusi teha - ning lõppkokkuvõttes vahet ka pole mis toimus, fakt on see et järejekordselt on inimene surnud oma kõige paremas vanuses, kus võiksid koolid läbi olla ning hakata oma panust ühiskonnale andma.
Vahet pole kas autot oleks juhtinud 24, 44 või 84 aastane isik 96% nendets ei tabaks ära mootorratta kiirust kui see on näiteks 200 + km/h
Oleks isegi pärnu mnt samasuguse avarii korraldanud autoga, kuna teepeale välja keerates ja ca 500 meetri kaugusel oleva mootorratta kiirust silmaga hinnata on väga-väga raske. Ning normaale inimene eeldab siiski ka teise sõiduki kiirust enamvähem lubatud kiiruse piiri - mitte 200 kanti liikuvaks sõidukiks.
davidsoniharald'oi posti Koit'ust lugedes kaldun võibolla ekslikult/võibolla mitte arvana, et antud jamaha kiirus oli sellel teelõigul lubatust oluliselt suurem (lubatud on seal 110 km/h). Kuid samas ei taha ka esklikuid järeldusi teha - ning lõppkokkuvõttes vahet ka pole mis toimus, fakt on see et järejekordselt on inimene surnud oma kõige paremas vanuses, kus võiksid koolid läbi olla ning hakata oma panust ühiskonnale andma.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Ärge Koidu surmas tõesti kedagi süüdistage. See ei too teda nagunii tagasi.
Tundes aga Koitu väga hästi, siis tema kiirus seal võis olla väga-väga suur.
Kui nüüd keegi tahab Koidu hukkumiskohta küünlaid viima tulla koos minuga, siis stardin 15.00 Peterburi maanteelt Silberauto juures olevast Statoilist.
See Statoil siis asub linnast välja sõites teispool mäge.
Tundes aga Koitu väga hästi, siis tema kiirus seal võis olla väga-väga suur.
Kui nüüd keegi tahab Koidu hukkumiskohta küünlaid viima tulla koos minuga, siis stardin 15.00 Peterburi maanteelt Silberauto juures olevast Statoilist.
See Statoil siis asub linnast välja sõites teispool mäge.
Viimati muutis davidsoniharald, 22 Juun 2007, 13:10, muudetud 1 kord kokku.