Sidesüsteemid mootorrattal
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 05 Juun 2005, 22:08
- Tsikkel: Yamaha XJ900, VStrom 650
- Asukoht: Võrumaa, Värska
Re: Sidesüsteemidest rattal
Mina ostsin ka selle sooduspakkimise ajal sama asja - Midland BT1 juht+kaassõitja. Minu komplektil nii palju vigu vist ei ole, aga probleeme esineb ikka. Just nimelt selle ühilduvuse osas. Kui jätta kiiver ratta juurde ja ise minna koos telefoniga eemale, siis tagasi tulles tihtipeale ei taha ise ühendus võtta. Kui vajutada eesmist nuppu(kõne vastuvõtmise oma), siis võtab ühenduse küll, aga hakkab mingit häälvalimist arendama, see on juba telefonipoolne asi, peaks saama kuidagi maha võtta.
Kaassõitjaga suhtlemine läheb hästi, mõne korra on side imelikult ära kadunud, aitas keskmise nupu paar sekundit all hoidmine. Telefonist muusikat ei kuula, kuna väga häirib sõitu ja mootori müra on palju ilusam... Hands-freena toimib kenasti, aga sissetulev helin on jube vali, võrreldes kõne või tagaistuja hääletugevusega. Seadsin telefoni nii, et peakomplektiga ühendamisel automaatselt võtaks vaiksema profiili.
Sõidu ajal kostab prõksumisi, vist helitugevuse reguleerimine, häirib natuke.
Paar päeva tagasi avastasin, et kui sisse lülitada, siis mingi 10 sek pärast lülitub välja. Punast tuld ei vilguta, mis oleks aku tühjenemise märguanne. Teeb piuksu ja lülitub lihtsalt välja. Laadisin aku ära(kuigi ei oleks tohtinud veel tühi olla), nüüd tundub, et jäi tööle, aga selline väljalülitumine on ikka kahtlane. Täna lähen sõitma, eks siis paistab.
Kõige parem komplekt pole, vigu esineb palju; samas selle hinna eest, kui võrrelda teistega, on ikkagi lahe ja mugav:) Kes väga nõudlik ei ole, saab hakkama. Kui raha on rohkem, soovitan siiski midagi muud vaadata.
Ah ja - Mul esimene saadetud komplekt läks ka väljavahetamisele. Juhi seade ei lülitunud üldse sisse ning kaasreisija omal oli volüüm kogu aeg põhjas. Vahetati probleemideta kiiresti mõlemad ära.
-
- Postitusi: 1824
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
real kirjutas:Kaassõitjaga suhtlemine läheb hästi, mõne korra on side imelikult ära kadunud, aitas keskmise nupu paar sekundit all hoidmine.
Kas kasutad VOXi või on kaassõitjaga kanal kogu aeg avatud?
real kirjutas:Telefonist muusikat ei kuula, kuna väga häirib sõitu ja mootori müra on palju ilusam...
Mul kiivrist ja isteasendist tulenevalt mootorimüra ei kosta - ainult tuulekohin. Maanteel ilma kõrvatropita üldse sõita ei taha. Sellest on igal juhul muusika etem
real kirjutas:Paar päeva tagasi avastasin, et kui sisse lülitada, siis mingi 10 sek pärast lülitub välja.
Sellega tuli meelde, et mul nii välja vahetatud juhi seadmel kui ka asemele antud eksemplaril on ka sisse lülitumisega mingi jama. Vahel koheselt peale sisselülitumist läheb uuesti välja. Enamasti töötab, aga aeg-ajalt jamab. On isegi kolm-neli korda pidanud vahel sisse lülitama, et tööle jääks.
-
- Postitusi: 139
- Liitunud: 09 Okt 2008, 11:24
- Tsikkel: Suzuki Marauder
- Asukoht: Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Alex kirjutas:On kellegil head soovitus mikri ja kõrvaklappide kohta?Tava(odavad komplektid on kõrvaklapid suht ok aga mikker alla igasugu arvestust)ja intercom terendab alles kauges tulevikus...Autocomi ja starcomil on täitsa toimivad isendid aga kuda meil, kodumaal nendega on?
Autocomist räägitakse välismaa lehtedel head, aga eestis ei paku seda keegi tundub. Kallis on ka aga kui on nii hea nagu kõik kiidavad, siis tahaks ka seda, intercomiks. Netist tellida ei julge nii, tahaks saada enne veidi juhendamist, et mis on sealt võtta tuleks, ja mis lisavidinaid vaja veel lisaks põhikitile võtta, et asi töötaks.
Võhikuna küsin, kumb on universaalsem, kas bluetoothiga asjad, mis tunduvad muutuvat populaarsemaks, või raadio teel ühendust pidavad süsteemid? Ehk veidi kehv, kui ostan endale mingi ägeda asja, mis töötab bluetoothiga ja leian endale uue sõbra kel on raadio teel töötav süsteem(või vastupidi) ja siis omavahel suhelda ei saa.
-
- Postitusi: 75
- Liitunud: 27 Apr 2004, 22:07
- Tsikkel: Honda Blackbird
- Asukoht: lõuna eesti
- Tänanud: 3 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Midlandil on igatahes olemas raadiosaatja külge käiv BT.Mis siis omakorda kiivriga sidet peab.
Huvitav kas see Midlandi vidin ka cardo-ga suhtleb?
-
- Postitusi: 216
- Liitunud: 28 Juun 2005, 22:52
- Tsikkel: Super Tenere, WR250, cr450f
- Asukoht: Tuusula, Viljandi
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
Üks pisiasi siia vahele...neile, kel asi(või asjad) millegipärast kergeid nöökeid teevad. Tihtipeale on viga telefonis kinni, mitte kiivri sidesysteemides... katsetage eri telefonidega ja näete vahet. Märkasin seda kui oli võimalus ja vajadus kasutada nelja eri telefoni, samade peakomplektide taga. N seeria nokiad kaotasid kontakti, katkestasid kõnesid ja ajasid muidu ajud sassi... 6000 seeria tavalised junnid aga seisid komplektide küljes kinni nagu naelutatult ja toimisid samal ajal veel kõikvõimalikud lisavidinad, nagu raadiod ja mp3 ja kõik ilma igasugu vigadetta. Teatud telefonidega ilmnes jälle, et ei kuule üldse sissehelistamise helinat, üllatus oli kui keegi keset sõitu järsku kõrva tervituse hõikas ja see kõik sama peakomplekti ga ühenduses olles, lihtsalt eri telefonide vaatevälja kaudu....
Muide ise saaksin pakkuda huvilisele sellist peakomplekti - BLINC M-1, M-2 või M-3, saanud Dealer Expo parima auhinna.
http://www.topgearsuperstore.com/-motor ... 7gdm9t6a33
M-1 võiks pakkuda huvilisele 100€ ga.
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 05 Juun 2005, 22:08
- Tsikkel: Yamaha XJ900, VStrom 650
- Asukoht: Võrumaa, Värska
Re: Sidesüsteemidest rattal
joel kirjutas:Kas kasutad VOXi või on kaassõitjaga kanal kogu aeg avatud?
Kui soov rääkida, vajutan keskmist nuppu. VOXi ei kasuta, ei viitsi lihtsalt üritamagi hakata. Niikuinii see mõtteid ei loe, hakkab tööle mingi köhina peale või ei hakka, kui vaja...
joel kirjutas:Mul kiivrist ja isteasendist tulenevalt mootorimüra ei kosta - ainult tuulekohin. Maanteel ilma kõrvatropita üldse sõita ei taha. Sellest on igal juhul muusika etem
Miun rattal see-eest kostob ilus kena madal mürin, lausa lust kuulata:)
joel kirjutas:Paar päeva tagasi avastasin, et kui sisse lülitada, siis mingi 10 sek pärast lülitub välja.
Sellega tuli meelde, et mul nii välja vahetatud juhi seadmel kui ka asemele antud eksemplaril on ka sisse lülitumisega mingi jama. Vahel koheselt peale sisselülitumist läheb uuesti välja. Enamasti töötab, aga aeg-ajalt jamab. On isegi kolm-neli korda pidanud vahel sisse lülitama, et tööle jääks.
Mul tavaliselt jääb teise korraga tööle. Samas, kui esimesel korral hoida nati kauem nuppu all, peale kahina tekkimist paar sekundit, siis jääb vist esimesega ka. Väga kaua ei tohi hoida, läheb seadistusrežiimi.
Re: Sidesüsteemidest rattal
citikas kirjutas:Midlandil on igatahes olemas raadiosaatja külge käiv BT.Mis siis omakorda kiivriga sidet peab.
Huvitav kas see Midlandi vidin ka cardo-ga suhtleb?
Suhtleb küll, olen ise proovinud. Selle paned Cardo moblaühenduse külge (mobla/GPS asemele). Miinused on selles, et pead koguaeg sellega side püsti hoidma, et kuulda mida raadiokanalil räägitakse. Peale selle tuleb sulle lisaks omajagu juhtmeid ja 1 laadija, mida kaasas vedada. Cardo G4 seadmega peaks olema võimalik tekitada konverents raadiosaatja ning 1 kuni n teise G4 seadme vahel ehk kõik mula raadiojaamast saadetakse edasi kõigile G4 kasutajatele ning G4 kasutajate mula saadetakse raadiosaatjasse kui saatja PTT nuppu vajutada.
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
isandpauk kirjutas:....
Tundub ,et sina majandad Vajalik lehega?
Kui jahh siis ma aru ei saa miks C2-hele Cardo paigaldus juhend koos piltidega nii imelik on .
Tähtsamatest kohtadest pilte pole ja mikker jääb välja poole kiivrit?
Nagu peaks siis rääkima avatud kiivriga?
Endal üks kiivritest sama ja saab paigaldada ka nii ,et miker ikka jääb kiivrisse sisse (seadme alus tuleb paigutada pea 5 cm tahapoole vajalik.ee lehel olevatel piltide omast siis jookseb mikker ilusti kaeluse ja kaeluse trukki vahelt kiivrisse sisse ja trukk hoiab mikrit paigal,kuulearite kohalt eemaldasin ka enumuse pehmase " vatist" või mis iganes materjal on ja kuulari jäi kiivri riide alla mitte peale).
Heli jääb väga hea ka suuretel kiirustel (Cardoga) kuna kiiver alt kinni.
Äkki kellegile abiks.
Edu.
Team Set Proga ise väga rahul.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Tõnis kirjutas:Autocomist räägitakse välismaa lehtedel head, aga eestis ei paku seda keegi tundub. Kallis on ka aga kui on nii hea nagu kõik kiidavad, siis tahaks ka seda, intercomiks. Netist tellida ei julge nii, tahaks saada enne veidi juhendamist, et mis on sealt võtta tuleks, ja mis lisavidinaid vaja veel lisaks põhikitile võtta, et asi töötaks.
Võhikuna küsin, kumb on universaalsem, kas bluetoothiga asjad, mis tunduvad muutuvat populaarsemaks, või raadio teel ühendust pidavad süsteemid? Ehk veidi kehv, kui ostan endale mingi ägeda asja, mis töötab bluetoothiga ja leian endale uue sõbra kel on raadio teel töötav süsteem(või vastupidi) ja siis omavahel suhelda ei saa.
Motomarket kunagi hangeldas ja paigaldas Autocomi, küsi neilt.
Ma ise ostsin Starcomi veebi vahendusel otse UK-st. Ma ei tea, kas viga oli minus või seadme komplektis, aga installeerimine tsiklile võttis väga vähe aega, mingit leiutamist-ehitamist polnud vaja ja mingeid probleeme ei esinenud: voolujuhe aku klemmide külge, karbile kena koht sadula alla (kleepuv takjariba kinnituseks), kiivrijuhtmed sadula alt välja ja väikene häälestamine - tehtud! Vaevalt, et Autocom keerulisem on, lihtsalt pead jälgima, mis komplekti ostad st mis pakendis kaasas on, et pärast ei peaks hakkama midagi juurde ostma.
Aparaadi kvaliteet on umbes selline, nagu välismaal kirjutatakse: suurepärane
Universaalsusest rääkides pead sa kõigepealt välja mõtlema, mis olukordades sa intercomi tahad kasutada. Mul näiteks on põhisooviks kasutada seda pikematel matkadel, tänu sellele sobib mulle juhtmega intercom: pole vaja midagi laadida õhtuti (telgiga metsas olles on see vabsee keeruline). Samuti ei ole mul huvi telefoniga rääkida sõites, seega jätab BT mind külmaks. Samas tuleb juhtmega süsteemi puhul arvestada, et ta on juhtmega , kiivri küljes tilpneb juhtmeots, pead leidma juhtmele koha ajaks, kui seda ei kasuta, peab olema meeles juhe sõitma hakates ühendada ja seisma jäädes lahti ühendada jms.
Kui sa pikal retkel ei käi, soovid telefoniga rääkida jms, siis on BT lihtsam.
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
Ma olen ka siiani juhtmega süsteemi (loe:Autocom) pooldaja. Ühe juhtme ühendamine kiivri külge pole mingi probleem võrreldes erinevate bluetooth vidinate pideva laadimise vajadusega. Soovi korral saab ka Autocomile bluetooth adapteri, nii et võid telefoni ilusti selle abil süsteemi ühendada.
Mina olen kõik oma (ja sõprade) seadmed ostnud siit: http://chainspeed.co.uk/ ja kogu vajaliku info saanud kiirelt ja professionaalselt meiliga sam@chainspeed.co.uk
Autocomile saad lihtsalt ühendada juurde nii gpsi, mp3 mängija, raadio jne jne
Soovitan omalt poolt kallimat varianti Autocom Super Pro, sellel on eraldi taustaheli mikrofon, tänu millele on helivaljus klappides kogu aeg (näiliselt) sama sõltumata kiirusest. Ja mürafilter ja automaatne VOX toimivad ka ülihästi. Minu karp on sõitnud üle 30000km 3 hooajaga ja toimib laitmatult, olen vahetanud vaid juhi kõrvaklappide juhtme (sel kevadel - ilmselt tegi talvel õues seismine liiga).
-
- Postitusi: 1824
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Bullrider kirjutas:Üks pisiasi siia vahele...neile, kel asi(või asjad) millegipärast kergeid nöökeid teevad. Tihtipeale on viga telefonis kinni, mitte kiivri sidesysteemides... katsetage eri telefonidega ja näete vahet.
Jah, usun. Samas pole teist telefoni, millega proovida. Küll aga proovisin paar korda sama telefoni teise BT seadmega, milleks oli Jabra BT2020. Sellega muidugi pole mõtet muusikat kuulata telefonist, aga need paar korda, mis proovi mõttes sai tehtud, töötas asi küll kenasti. Seevastu BT1 täna järjekordselt jamas ja ei lasknud telefonikõne läbi, nii et see oli lihtsalt juhus, et ta kolm korda järjest vahepeal töötas
Mis puutub, BT vs. juhtmega süsteem, siis selle võttis minu arust Sang väga kenasti ühe lausega kokku:
sang kirjutas:Kui sa pikal retkel ei käi, soovid telefoniga rääkida jms, siis on BT lihtsam.
Re: Sidesüsteemidest rattal
joel kirjutas:Mis puutub, BT vs. juhtmega süsteem, siis selle võttis minu arust Sang väga kenasti ühe lausega kokku:
sang kirjutas:Kui sa pikal retkel ei käi, soovid telefoniga rääkida jms, siis on BT lihtsam.
Mismõttes pikal? Minuarust on BT laadimise vajadus kord 1-3 päeva tagant tunduvalt väiksem mure, kui pidevalt kuskil jalus tilbendavad juhtmed, olgu see retk kui pikk tahes. Mul on sigaretisüütajasse käiv laadija olemas, pesa tsiklil ka olemas mistõttu laadimine endast probleemi ei kujuta. Lisan ühe BT plussi veel - see on tsiklist sõltumatu. Mul on garaazis 3 tsiklit ja mul ei ole vaja mingeid karpe või kablasi nende vahel ringi tõsta. Mind enam juhtmega süsteemi kasutama ei meelita.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
G4 aku ei paistagi tühjaks saavat. ma ei mäleta, millal viimati laadisin , 24H sees küll ei ole, kuid iga päev ikkagi tööl/kodus käies sõidu ajal kasutan ja kohati raadiot jms kasutan. viimane kord mäletan, et asi ütles mulle kõrva "bätteri lõu"
-
- Postitusi: 335
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Kindlasti on mõnel G4 omanikul Schuberthi C2 või C3 kiiver, kas ja kuidas te neid paaritasite? Klambriga kiivri külge kinnitada ei saa, kleepisite? Igat sorti tähelepanekud ja soovitused on oodatud.
--
Vallo
Re: Sidesüsteemidest rattal
Kalts04 kirjutas:Kindlasti on mõnel G4 omanikul Schuberthi C2 või C3 kiiver, kas ja kuidas te neid paaritasite? Klambriga kiivri külge kinnitada ei saa, kleepisite? Igat sorti tähelepanekud ja soovitused on oodatud.
Minul BT2 kinnitatud kahepoolse teibiga ( kestnud kolm aastat )
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Kalts04 kirjutas:Kindlasti on mõnel G4 omanikul Schuberthi C2 või C3 kiiver, kas ja kuidas te neid paaritasite? Klambriga kiivri külge kinnitada ei saa, kleepisite? Igat sorti tähelepanekud ja soovitused on oodatud.
Googlest
http://img502.imageshack.us/f/img8377d.jpg/
http://img682.imageshack.us/f/img8373l.jpg/
Endal TeamSet Pro kiivri küljes (C2) ilma liimita, klambriga.
Pildid ülevamal pool.
Re: Sidesüsteemidest rattal
randel kirjutas:Ma olen ka siiani juhtmega süsteemi (loe:Autocom) pooldaja. Ühe juhtme ühendamine kiivri külge pole mingi probleem võrreldes erinevate bluetooth vidinate pideva laadimise vajadusega. Soovi korral saab ka Autocomile bluetooth adapteri, nii et võid telefoni ilusti selle abil süsteemi ühendada.
Mina olen kõik oma (ja sõprade) seadmed ostnud siit: http://chainspeed.co.uk/ ja kogu vajaliku info saanud kiirelt ja professionaalselt meiliga sam@chainspeed.co.uk
Autocomile saad lihtsalt ühendada juurde nii gpsi, mp3 mängija, raadio jne jne
Soovitan omalt poolt kallimat varianti Autocom Super Pro, sellel on eraldi taustaheli mikrofon, tänu millele on helivaljus klappides kogu aeg (näiliselt) sama sõltumata kiirusest. Ja mürafilter ja automaatne VOX toimivad ka ülihästi. Minu karp on sõitnud üle 30000km 3 hooajaga ja toimib laitmatult, olen vahetanud vaid juhi kõrvaklappide juhtme (sel kevadel - ilmselt tegi talvel õues seismine liiga).
Ka minu kiidusõnad Autocomile. Tellisin otse www.autocom.co.uk ning toimetati kenasti kohale. Mul SP-A ning samuti polnud paigaldamises miskit olulist maagiat (okok, pisut oli vaja nuputada, kuhu karp ära mahutada) ja seda veel arvestades, et ma ei pea end suuremaks asjaks õlinäpuks ega ammugi elektroonikuks. Lisaks standardkomplektile http://www.autocom.co.uk/PDF/Brochure_KitSP-A.pdf oli vaja juurde osta minu nokiaga kokku sobiv juhe ja miski juhe veel (võimalik, et hoopis miski muu täiendav vidin nagu näiteks juhtmeotsa katte plastik vms, ei mäleta noh). Tellimine oli lihtne - kirjeldasin ära, mis vidinad tahan värgiga ühendada (telefoni mark, Ipod jne) ning mõne päevaga tuli vastus täpse loeteluga, mis jupid vajalikud. Pisut tasub teha ka kodutööd, et teada kuidas konkreetselt SINU rattamargile panek õnnestub ja kas vaja millegagi veel arvestada. Näiteks mu Panil juhi klappidesse suunduv juhe oleks võinud 5 cm pikem olla (vajadusel tuleb võtta pikendusjuhe lisaks), aga sain siiski paigaldatud. Kui pole tegu suure rattaga, siis peaks juhtmepikkustest jätkuma piisavalt.
Süsteem teeb mida lubab - 160 km/h telefoniga rääkimine täiesti ladus (seda ma tegelikult ohutustehniliselt ei soovita . Telefoniga rääkimise ajaks keerab automaatselt muusika vait ja kõne lõppedes tuleb see sujuvalt tagasi. Samuti on telefonil oma möla enda kõrvaklappides kuulda ("side tone"), seega ei hakka soovimatult röökima üle kiivrimüra. Mulle meeldib pikkadel sõitudel vahel ka klassikalist muusikat kuulata. Seda on isegi parem teha läbi kõrvatroppide (nii veider kui see ka ei tundu). Automaatne helitugevuse reguleerimine vastavalt kiivri sisemürale. Kaassõitjaga rääkides keerab muusika vaiksemaks. Ja palju (loe:PALJU) muud. Kui oled korrast häälestused ära teinud (VOX reageerimised, helivaljused, muud setingud-sättungid), siis pole edasi muud kui juhe kiivri külge, paak täis, muusika mängima ja tuld.
Üks soovitus - ratta ja kiivri vahele kindlasti spiraaljuhe (SPA-l oli vist standardina kaasas) - ei jää jalgu töllendama.
Üks pisike puudus kah - mikrofoni varre kinnitamine Nolan N102 vajas veidi mängimist (aga tegelikult polnud kah hullu miskit). YMMV.
BT süsteeme ei laida, kuna oluliselt kogemust ei ole. Samas usun, et tikutopsi suurusest vidinast korraliku helikvaliteedi ja küllaldaste võimaluste kätte saamiseni läheb veel mõni hea aasta aega.
BT süsteem ilmselt eelistatum siis, kui mitu ratast (aga võib muidugi kiigata ka http://www.autocom.co.uk/PDF/Brochure_KitL-IW.pdf) ja lühikesed otsad ja VAJADUS olla telefoniga kätte saadav.
PS: mul pole Autocomiga mingit muud suhet, kui see, et olen nende toote rahulolev kasutaja
Re: Sidesüsteemidest rattal
Kas keegi on huvitatud Cardo Scala Rideri normaalpikkusega mikrofonikomplekti vahetusest tolle eriti pika varrelise vastu? Ehk siis mul on see XXL varrega, aga tahaks lühemat.
Peeter 5012202
Re: Sidesüsteemidest rattal
Pezzi kirjutas:Kas keegi on huvitatud Cardo Scala Rideri normaalpikkusega mikrofonikomplekti vahetusest tolle eriti pika varrelise vastu? Ehk siis mul on see XXL varrega, aga tahaks lühemat.
Peeter 5012202
võiksid täpsustada, mis mudeli peakomplekt sul on (Kõik nad on Cardo Scala Rider xxx ). Uue G4 seadme peakomplekti ei ole lühema mikriga kunagi tehtud ning ega vist hakatagi. Kõiki neid mikrivarsi saab ise lühemaks teha, kui sul on olemas jootekolb, kruvikeeraja/kuuskantvõti ning lõiketangid.
Lisaks annan teada kõikidele G4 seadme omanikele, et G4 seadmele on saadaval tarkvara 2.3 versioon.
Pauk
Re: Sidesüsteemidest rattal
isandpauk kirjutas:võiksid täpsustada, mis mudeli peakomplekt sul on (Kõik nad on Cardo Scala Rider xxx ).
Multiset Q2. Ühe varre jätaks pika, aga teist tahaks lühemat. Jootekolb see kõige viimane abinõu...
Re: Sidesüsteemidest rattal
Kui sul see uuem, nö. MP3 ühendusega peakomplekt ja kui selle kaubanduslik välimus on säilinud, siis saab vahetusega hakkama küll. Kontakt privas.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Küsimus Cardo Solo, FM, Teamset ja Q2 kasutajatele: kas kellelgi uut akut oma seadmele on vaja? Või siis tagavaraks, kuna sobiva suurusega, korpusse ära mahtuvaid, akusi pole siiani Eesti pinnal saada olnud, ega ole saadaval ilmselt ka edaspidi. Hetkel alles 18tk. Akud õnnestus ühel tallinna asutusel tootjalt "proovipartii" nime all välja meelitada, tavaliselt alla konteineri tellida ei õnnestu.
Vahetus jääks muidugi teie enda teha või laske teha mõnes vastavas remonditöökojas.
Kontakt siin teemas või privas.
Pauk
-
- Postitusi: 52
- Liitunud: 23 Juun 2007, 13:17
- Tsikkel: Transalp, Honda XR125,BMWf650
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 2 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Kas keegi kasutab ka Schuberth SRC sidesüsteemi C2 või C3 kiivri juures? Kas on seda tõesti võimalik siduda Cardo Scala Rider G4-ga ja kas SRC on seda kallimat hinda väärt? Milliselt distantsilt on veel võimalik normaalselt kaaslasega suhelda?
Re: Sidesüsteemidest rattal
schuberti SRC süsteem on tegelikult Cardo G4 seade, mis on pakendatud schuberti kiivrisse. Seega saad siduda Cardo G4 seadmega ning ka enamuse Cardo vanemate mudelitega. lisainfi leiad http://www.cardosystems.com/src
Reaalset sidekaugust ei oska ma täpselt öelda, kuid tootja lubab kuni 300m. Levi on väiksem, kuna seade kiivris sees. Hinna osas otsusta ise vastavalt mida sul rohkem vaja on - kas ühe konkreetse kiivri kõhtu ära peidetud sideseadet või sama funktsionaalsuse ja parema leviga seadet, mida saad iga hetk teise kiivri külge monteerida või lihtsalt moodulit ringi tõsta, kui sul on mitu peakomplekti.
-
- Postitusi: 2404
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Jäi veidi segaseks kas G4-ga on võimalik samaaegselt ühendada kahte BT seadet, näiteks MP3 mängija (telefon) ja BT adapteri kaudu raadiosaatja? Või kui korraga ei ole kas nad siis on vaheldumisi ühenduses, et kui üks aktiivne on siis teine on samal ajal vait?
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Re: Sidesüsteemidest rattal
kris. kirjutas:Jäi veidi segaseks kas G4-ga on võimalik samaaegselt ühendada kahte BT seadet, näiteks MP3 mängija (telefon) ja BT adapteri kaudu raadiosaatja? Või kui korraga ei ole kas nad siis on vaheldumisi ühenduses, et kui üks aktiivne on siis teine on samal ajal vait?
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Sellisel moel mitte, sest telefoni/mp3 mängija/gps/BT-adapterite jaoks on kasutatav ainult 1 ühendus. Seega võimalik üks eelpoolnimetatud seade korraga ning seadme vahetamisel vaja uuesti paaritada. Telefoni saab ühendada ka läbi osade GPS seadmete, võibolla saab nii teha ka adapteriga.
Omavahelise side ühendusi saab seadistada 2 ning vajadusel ka samaaegselt käima panna.
Pauk
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Sidesüsteemidest rattal
Tervist !
Müttasin siin oma Q2-ga, et telefoniga ühendada (HTC Desire), ja katsetada kas navigatsiooni hääljuhised ka tulevad telefonist üle sinihamba Q2-e kuna Nokia E52 sai sellega väga hästi hakkama. HTC Desire paraku leiab Q2-e ainult phone audio profiilis ja see tähendab seda, et hääljuhiseid ei edastata üle sinihamba. Suur suur pettumus kuna nokia sai sellega hakkama. Vaatasin siis Q2 spetsifikatsiooni üle ja arvan et selle taga ongi asi, et Q2 ei toeta A2DP profiili (meedia edastust) aga nokia suutis seda.... googeldasin natukene ja vaatan et Cardol on uus seade: Scala Rider Q2 PRO: http://www.cardosystems.com/scala-rider/scala-rider-q2
Kas see meil ka juba müügil on või on saabumas ning mis selle hinnaks saab olema ? Kuna see PRO mudel toetab A2DP profiili, siis tõenäoliselt oleks see lahendus minu probleemile ja see on ka kirjelduses kirjas et GPS hääljuhiseid saab kuulata, loodetavasti telefon tunneb selle ka ära ikka media profiilis. Lisaks sellele vaatan on vist side distants veidi pikem (700 m) muidu oli 500 kui ei eksi ...
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Terv enne kasutasin (ja kasutan ka siiani ) osade kiivrite küljes Scala Rider Teamset prosid
Nüüd sai ka soetatud ja paigaltatud ühele kiivrile uuem G4 ( kiivreid kokku 4 )
Probleem selles ,et G4-jal on väga kehva hääle valimise tundlikus kohati pea olematu
ja kuularite helikvaliteet on ka tunduvalt halvem.
Kui Teamseti mõlemad moodulid leiavad 3-me erineva kiivri peal iga kell häälvalimisega ükskõik mis kontakti üles ja alati õieti (telefon Nokia N97 mini)
Olenemata sellest kas on müra või mitte või mis kiirus on siis G4 jääb pidevalt hätta.
Kas kellegil teisel on ka sellist võrdlus momenti?
Hetkel küll katsetanud Quadi peal kuna G4 sai alles hiljuti soetatud.
Või äkki on G4-jal lihtsalt alus kehva sattunud ?
Proovida ei saa ka kuna Teamsetil teistsugused alused
Komenteerige kas on vanemalt uuemale süsteemile üle läinud.
Kindasti on uuel veel nupud ka ebamugavamad vajutada.
Vanal see suur juht nupp ikka väga mugav.
No see ilmselt harjumuse asi ja varsti ei häiri.
Tarkvara on kõige uuem pandud G-4-jale
Niisiis teiste kasutajate arvamusi?
Neid eelmiseid kommmentaare muidugi lugesin.
Huvitaks just kes enne kasutas vanemat tüüp ja nüüd uuemat võrdlus?
Re: Sidesüsteemidest rattal
Ma olen oma N76 nokiaga koos kasutanud Teamsetti, Q2 ning nüüd G4. Häälvalimine toimis ühtmoodi hästi kõigiga. Kuidas see "kuularite tunduvalt halvem helikvaliteet" väljendub? Palun täpsusta. Keegi kurtis siin foorumis mõni aeg tagasi, et kiirusel üle 50 ei kuulnud oma sideseadmest enam midagi. Kontrollimisel selgus, et kõrvaklapid olid kiivrisse sisse visatud ning ei asunud kõrvade vastas vaid kukla taga. Isegi kui kiivril on kõrvaklappide jaoks süvendid olemas, tasuks sul ikkagi üle kontrollida, kas su kõrvad ka sellel kohal asuvad, kui kiiver peas.
Kas sa kontrollisid G4 häälvalimist ikka mingi aparaadiga sõites? G4 seadmes on igasuguseid helikvaliteedi parandamiseks ettenähtud kellasi ja vilesi, mis tubastes oludes võivad toimida hoopis vastupidi - peavad sinu vaikset juttu müraks ning lõikavad selle maha.
Teamset Pro ja G4 vahe on veel selles, et G4 toetab A2DP profiili , võibolla on su telefonil mingi segadus nende profiilidega. Kui su telefon seda võimaldab, proovi G4 seadme puhul see teenus keelata ning kontrolli häälvalimist seejärel uuesti.
Kui sul on aluse suhtes kahtlusi, siis selle saab üle kontrollida. kontakt PS.
-
- Postitusi: 2404
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Ei ei tea et ühelgi Nokial oleks võimalik A2DP-d sisse või välja lülitada. Pakun et sellel on prioriteet - esmalt üritatakse seda kasutade ühendada. Kui teine seade ei toeta siis kasutatakse analoog ühendust.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.