Endurod metsaradadele (Harjumaa)
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
äääää tehke nädalasees ja poolkõval teel - ma kiskusin bike paljaks gondlitest ja kindlustus kehtib ka veel kuni 11.16.06Kuzmitz kirjutas:Ärme laupäeval hakka ennast peenestama. Lähme ikka pühapäeva hommikupoole. Siis oleks kah käpp...
kuna varustus kah veel paugust sitane siis võiks enne pesu ja bike remondiootele talvekorterisse paigutamist väikese retke kaasa teha
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
irw @11.16.06...sry...aga ää pauguta kui varustus riistale ette jääb...ja arvepidamine sassi läheb417 kirjutas:äääää tehke nädalasees ja poolkõval teel - ma kiskusin bike paljaks gondlitest ja kindlustus kehtib ka veel kuni 11.16.06Kuzmitz kirjutas:Ärme laupäeval hakka ennast peenestama. Lähme ikka pühapäeva hommikupoole. Siis oleks kah käpp...
kuna varustus kah veel paugust sitane siis võiks enne pesu ja bike remondiootele talvekorterisse paigutamist väikese retke kaasa teha

total OT ja rahul kustutamisega aga antud hetkel jube naljakas
Ilusa ja punase rolleri omanik...sain kah lammaste seast huntide sekka 
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.

Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Krt kisub kangesti sinnapoole, et peab vintsmanniks olema, seega pole kindel, kas saan ise kaherattalise selga
Aga igatahes minek toimub pühapäeval umbes kell 11:00 väljumisega Tapalt.
Täpsema kogunemiskoha ja aja saan homme öelda...
Rainer, ma olen see nädal kaks korda nädala sees metsavahel pinisemas käinud, järgmine kord helistan sulle ka

Aga igatahes minek toimub pühapäeval umbes kell 11:00 väljumisega Tapalt.
Täpsema kogunemiskoha ja aja saan homme öelda...
Rainer, ma olen see nädal kaks korda nädala sees metsavahel pinisemas käinud, järgmine kord helistan sulle ka

PANIN SEDA ISEGI TÄHELE hihihii asi selles et tagumise hammaka paar polti kruvisid end ise lahti ja yhe kõvema tõmbe aeg tõmbas ka tagumiseratta keskosa ribadeks kett va sinder jooksis puseriti ymber esimese hammaka ja lõhkus kõik mis teele jäi kaasa arvatud ka esimese hammaka hambad OI PLÄÄÄÄÄÄ jah ja kus nyyd võtta vastu õhtut lääna-virumaa kolkakylas neid juppe ....... 

Sellepärast, et ärahoida selliseid asju, kasutataksegi singlitel palju keermeliimiKIVIKAS kirjutas:PANIN SEDA ISEGI TÄHELE hihihii asi selles et tagumise hammaka paar polti kruvisid end ise lahti ja yhe kõvema tõmbe aeg tõmbas ka tagumiseratta keskosa ribadeks kett va sinder jooksis puseriti ymber esimese hammaka ja lõhkus kõik mis teele jäi kaasa arvatud ka esimese hammaka hambad OI PLÄÄÄÄÄÄ jah ja kus nyyd võtta vastu õhtut lääna-virumaa kolkakylas neid juppe .......

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
tegin ise ka kaasa tolle retke (elmine aasta) ja võin kinnitada et 500 kle poolkulunud tagarehviga tegi pea tutikatele 125 jamudele silmad ette ja ronimisvõime põhjatutes mudarööbastes oli hämmastav.boob kirjutas:Eelmise aasta oktoobris käis üks mees meiega palju hullemast KLE500'ga läbi ja polnud viga midagi. Ise olen samuti parajates mülgastes juba käinud ja ei saa ka kurta.
Tänaseks aga sõit läbi ja selline jõe forsseerimine jääb kauaks melde
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Pühapäevane värin on siis lakanud ja plaanis homme õhtul jälle pisike tiir teha umbes kell kuus õhtul. Metsad on suht väheniisked, seega saab sõita suht ükskõik, mis rattaga. Kes tahab, lööb kampa, jõgesid seekord ei forsseeri
Start oleks jälle valgejõe silla juures ja siis kell 18:00.
Fotoka võiks ka keegi kaasa haarata

Fotoka võiks ka keegi kaasa haarata

Ma ju kirjutasin, et TIHEND on oluline komponent. Vastupidise tõestuseks olen nõus vaatama, kuidas emake maa sind embama hakkab, kui sa KLE-ga mudasse satud.417 kirjutas:tegin ise ka kaasa tolle retke (elmine aasta) ja võin kinnitada et 500 kle poolkulunud tagarehviga tegi pea tutikatele 125 jamudele silmad ette ja ronimisvõime põhjatutes mudarööbastes oli hämmastav.
Või nemad käisid KLE-ga põhjatutes mudamülgastes... irwwww.
Nu vot, Mella- sa ei usu, aga mõned on tõesti linnaenduuro KLE-ga mudas jauramas käinud... Ja nagu näed, täitsa elus ja terved. Ja lähevad veel. Ja sulle üllatuseks tulevad ka seekord välja. Kas sinu arust saab mülgastes ainult sajakilose KTM-iga sõita? Sa peaks ju tuntud mudasõitjana teadma, et saab ka suuremate ja lahjemate ratastega...Või nemad käisid KLE-ga põhjatutes mudamülgastes... irwwww.
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
http://www.foto24.ee/album/2979/1
Siin on pilte sellest eelmise aasta oktoobrist, kus 2x125 ja KLE olid mudas. Kohati oli põhi vastas alles üle meetri sügavusel. Ma olen kohe täiesti nõus ilmaolude paranemisel (rohkem vett taevast alla) sellise tripi uuesti läbi tegema ja ka mella kaasa kutsuma
Siin on pilte sellest eelmise aasta oktoobrist, kus 2x125 ja KLE olid mudas. Kohati oli põhi vastas alles üle meetri sügavusel. Ma olen kohe täiesti nõus ilmaolude paranemisel (rohkem vett taevast alla) sellise tripi uuesti läbi tegema ja ka mella kaasa kutsuma

See, et keegi käib seal müramas, ei tähenda, et seda oleks mõnus KLE-ga teha. Olen ise KLE-ga higistanud kohtades, kus LC4 läks suht vaevata läbi. Kuigi, jah, KLE-l polnud rehvi ollagi.Kuzmitz kirjutas:Nu vot, Mella- sa ei usu, aga mõned on tõesti linnaenduuro KLE-ga mudas jauramas käinud... Ja nagu näed, täitsa elus ja terved. Ja lähevad veel. Ja sulle üllatuseks tulevad ka seekord välja. Kas sinu arust saab mülgastes ainult sajakilose KTM-iga sõita? Sa peaks ju tuntud mudasõitjana teadma, et saab ka suuremate ja lahjemate ratastega...Või nemad käisid KLE-ga põhjatutes mudamülgastes... irwwww.
Ja kui mult keegi küsib, kuidas sellega muda on sõita, ütlen mina, et üksi pole mõtet minna.
Boob, nendel piltidel, millega sa lehvitasid, seisab KLE mudaaugu KÕRVAL kui yamu kõva põhjaga lombis müttab. Sellistes kohtades võib teile Pärnakas slikkidel TDM-ga ka tõestada, et Yamu on enda teadmata järjekordse hardenduro loonud.
ok, võtame asjale teise nurga.
Minge männiku tankodroomile ja sõitke seal peal esisenemist peaaegu tee lõppu välja. Sinna, kus endurorada risti üle tee läheb. Nüüd keerake vasakule ja sõitke seda rada mööda. Seal ei ole üldse muda. Aga 15-30 minutiga saate oma nädalakoormuse kätte, kui KLE-ga lähete. Kui just enne vastu puud ei sõida või seljast maha ei kuku
Meelsamini vaataks seda kõrvalt
Saqu: sinule vastuseks: kruusateel töristamine ei paku enam üldse pinget. see on nagu Poola, mida tuleb läbida, et paremasse paika pääseda
Muda ei ole eesmärk omaette. Eesmärk on leida olukord, mis arendab, kuid mis kohe rattalt maha ei viska.
Samas ma küll ei mõista kruiserimehi, kes kilomeetreid loevad, kuid see on juba nende valik.
Minge männiku tankodroomile ja sõitke seal peal esisenemist peaaegu tee lõppu välja. Sinna, kus endurorada risti üle tee läheb. Nüüd keerake vasakule ja sõitke seda rada mööda. Seal ei ole üldse muda. Aga 15-30 minutiga saate oma nädalakoormuse kätte, kui KLE-ga lähete. Kui just enne vastu puud ei sõida või seljast maha ei kuku

Meelsamini vaataks seda kõrvalt

Saqu: sinule vastuseks: kruusateel töristamine ei paku enam üldse pinget. see on nagu Poola, mida tuleb läbida, et paremasse paika pääseda

Muda ei ole eesmärk omaette. Eesmärk on leida olukord, mis arendab, kuid mis kohe rattalt maha ei viska.
Samas ma küll ei mõista kruiserimehi, kes kilomeetreid loevad, kuid see on juba nende valik.
Krt, muda ma sõidaks 10x ennem kui neid liivaküüremx77 kirjutas:kuule mella, kus see saqu kruusateest rääkis.
ega siis mudale ainuke alternatiiv kruusatee ei ole. näiteks offroadi raja liivased lained on minu lemmiksöök))

Aga ma selline tagasihoidlik ja füüsiliselt nõguke ka. Ei ole seda julgust, et silmad ruutus punn põhjas hoida. Enesealalhoiuinstinkt on kõrgem.
Mudas on kiirused väiksemad ja rohkem vaja mõistusega sõita. Kuigi raskusjõu vastu ei saa tihti sellegagi.
Just nimel, on vaja sõita, mitte sisuliselt lükata! Kruusateed ei ole ka minu lemmikud, kuid sellistes mülgastes (nagu seal eelnevatel piltidel) ukerdada ja püherdada ei tahaks mitte. On ju palju muid toredaid kuivemaid kohti, kus ka vähe hoogu saab sees hoida. Kui on kuskil vähe pehmem koht, tuleb seda loomulikult forsseerida, aga kui on vastupidi, siis minuarust igav nagu labidaga augukaevamine.mella kirjutas:Krt, muda ma sõidaks 10x ennem kui neid liivaküüremx77 kirjutas:kuule mella, kus see saqu kruusateest rääkis.
ega siis mudale ainuke alternatiiv kruusatee ei ole. näiteks offroadi raja liivased lained on minu lemmiksöök))
(lc4-ga siis)
Aga ma selline tagasihoidlik ja füüsiliselt nõguke ka. Ei ole seda julgust, et silmad ruutus punn põhjas hoida. Enesealalhoiuinstinkt on kõrgem.
Mudas on kiirused väiksemad ja rohkem vaja mõistusega sõita. Kuigi raskusjõu vastu ei saa tihti sellegagi.

Aga olgu siis igaleühele oma...

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.