Mitte ainult joonis ehk Biker paremaks
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Kasutab sõidutuult ülelaadimisena (need kaunid tuulesuunajad paagiimitatsiooni külgedel juhivad vastu kihutava sõidutuule karbussidesse)
http://www.netace.com/vmax/
http://www.netace.com/vmax/
18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". 
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Ei ole niitali kirjutas:Kasutab sõidutuult ülelaadimisena (need kaunid tuulesuunajad paagiimitatsiooni külgedel juhivad vastu kihutava sõidutuule karbussidesse)
http://www.netace.com/vmax/

V-MAX
JepVolts kirjutas:Venture ja point on äkki sisselaske kanalite vaheliste liblikklappide avanemises mootoripöörete tõustes.

Yamaha Venture Royalilt võeti mootor, nukkvõllid ja klapid vahetati välja ja midagi veel...
V-boost töötab jah nii, et 1-2 ja 3-4 silindri sisselaske vahel on ühendustorud, mille sees on klapid. Klappe avab servomootor alates 6000 pöördest ja täielikult avanevad nad 8000 juures. Ehk siis 8000 ja üle pöördel on mõlemal silindripaaril korraga 2 karbussi taga.
Volts, sinu kord

V-MAX
punane värv viitab järsku itaaliale? äkki mingi reas neljane 125ne mv augusta? tegelikult mv augusta värvilahendus oli vist mõnevõrra erinev.
või siis on järsku tegu hondaga (vihje, et andmed on huvitavad ja honda on läbi aegade vägagi huvitavaid võidusõidumasinaid aretanud).
pildil paistab 4 megafoni seega eeldaks, et masinal on 4 silindrit ehk siis 125 honda? kuigi hondal on ka põnevamaid lahendusi nt reas 5ne 125 ja reas 6ne 250 ja 50 kuubine twin jne jne...
vihjeid võiks rohkem olla
või siis on järsku tegu hondaga (vihje, et andmed on huvitavad ja honda on läbi aegade vägagi huvitavaid võidusõidumasinaid aretanud).
pildil paistab 4 megafoni seega eeldaks, et masinal on 4 silindrit ehk siis 125 honda? kuigi hondal on ka põnevamaid lahendusi nt reas 5ne 125 ja reas 6ne 250 ja 50 kuubine twin jne jne...
vihjeid võiks rohkem olla

Virago535, vihjed on pildis ju täitsa olemas. Selles osas on bezdomn6i täitsa õigel teel, et vaatab värvi, loeb megafone, tuletab neist mootori tüüpi ja võtab arvesse minu vihjet, et tegu on tänapäeva mõistes omapärase lahendusega. Tubli!
Selleks, et vastata minu küsimusele tuleb tõepoolest alustuseks ära arvata, mis masinaga täpselt tegu. Ja pildil pole mingi suvaline s*tanikerdis.
Aga annaks nüüd sellise väikese vihje, et kuigi bezdomn6il on terav silm, siis mitte piisavalt terav

Selleks, et vastata minu küsimusele tuleb tõepoolest alustuseks ära arvata, mis masinaga täpselt tegu. Ja pildil pole mingi suvaline s*tanikerdis.
Aga annaks nüüd sellise väikese vihje, et kuigi bezdomn6il on terav silm, siis mitte piisavalt terav

kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
ok! võtame siis googli appi:S
Honda RC148 aastast 1965
andmed: 5 silindrit reas, õhkjahutus, sisuliselt 50 kuubikulise mootori baasil ehitatud 125 klassi mootoriks. võimsust tagarattalt (ketilt) 34 hobust 20000 pöörde juures. käimakast 8 käiguga, kuivalt 85 kg.
eksitas see, et sel 5 silindrisel üks megafon väljub suht ebatraditsioonilisest kohast.
Honda RC148 aastast 1965
andmed: 5 silindrit reas, õhkjahutus, sisuliselt 50 kuubikulise mootori baasil ehitatud 125 klassi mootoriks. võimsust tagarattalt (ketilt) 34 hobust 20000 pöörde juures. käimakast 8 käiguga, kuivalt 85 kg.
eksitas see, et sel 5 silindrisel üks megafon väljub suht ebatraditsioonilisest kohast.
Ka sellest peab järeldama, et bezdomnõi vastus oli vale? Kui jah, siis pakukski RC149:scryth kirjutas:Ahjaa... kui olete lõpuks välja mõelnud mis ratas see ikkagi on, siis ärge unustage teda ka lähemalt kirjeldamast, nagu küsitud oli:
mis mootor, mitu kuubikut, mitu käiku, palju kaalub...
http://world.honda.com/goodwood/machines/rc149/
A modified version of the RC148, the world's first 5-cylinder 125cc road racer won the 1966 Manufacturers' and Riders' Championships.
East German GP winner. Rider: No.177 Luigi Taveri
Engine Air-Cooled 4-st. Inline-5 DOHC 4-Valve Gear Train
Displacement 124.42 cm3
Max.output over 34 PS / 20,500 rpm
Max.speed. over 210 km/h
Weight 85kg
Magneto Ignition 8-Speed Transmission
Hans
V-MAX
Kurat, kussa tead siukseid asjubezdomn6i kirjutas:Wilkinson (Sword Company)
lühendi TAC peitub - Touring Auto Cycle
eripäraks oli rool.

Sinu kord
Hans
V-MAX
google aitas
kuna huvitavaid küsimusi ei ole, siis käin välja 3 suht kerget küsimuse moodi nuputamisülesannet:
1. nimetada ettevõtte nimi.
vihjeks - alustas firma kudumismasinate tootmisega (tegelikut pole see minuteada ainuke 2rattalisi tootnud ettevõte, mis kudumismasinatest on alustanud, aga sitta sest. vihjed tulevad ikka ühe konkreetse kohta;)
2. nimetada ettevõtte nimi.
vihjeks see, et asutaja tegeles enne transpordivahendite tootmist korsettide valmistamisega.
3. nimeta ratta mark.
vihje - ratta margiks piirkond, kus neid toodeti.
loomulikult on kõigi 3 nimega on toodetud 2rattalisi masinaid. esimesed vihjed võivad segadust tekitada, aga ehk keegi kuugeldab ära.

kuna huvitavaid küsimusi ei ole, siis käin välja 3 suht kerget küsimuse moodi nuputamisülesannet:
1. nimetada ettevõtte nimi.
vihjeks - alustas firma kudumismasinate tootmisega (tegelikut pole see minuteada ainuke 2rattalisi tootnud ettevõte, mis kudumismasinatest on alustanud, aga sitta sest. vihjed tulevad ikka ühe konkreetse kohta;)
2. nimetada ettevõtte nimi.
vihjeks see, et asutaja tegeles enne transpordivahendite tootmist korsettide valmistamisega.
3. nimeta ratta mark.
vihje - ratta margiks piirkond, kus neid toodeti.
loomulikult on kõigi 3 nimega on toodetud 2rattalisi masinaid. esimesed vihjed võivad segadust tekitada, aga ehk keegi kuugeldab ära.
Selgejoel kirjutas:Sest et sa panid liiga ilmsed vihjed. Googlesse 1909 TAC motorcycle ja võid lausa "ehk mul veab" nuppu pressida.Virago535 kirjutas:Kurat, kussa tead siukseid asjubezdomn6i kirjutas:Wilkinson (Sword Company)
lühendi TAC peitub - Touring Auto Cycle
eripäraks oli rool.![]()

Järgmine kod ei pane küssat kah, siis peab kõigepealt küsimuse ära arvama

V-MAX
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.