Ei tea kas Delfi on magama jäänud vahepeal või mis viga. See viimane õnnetus Pärnus juhtus igatahes mitu päeva juba tagasi, mitte eile.
Ei tea kas Delfi on magama jäänud vahepeal või mis viga. See viimane õnnetus Pärnus juhtus igatahes mitu päeva juba tagasi, mitte eile.
Hr.Nõel kirjutas:Ei tea kas Delfi on magama jäänud vahepeal või mis viga. See viimane õnnetus Pärnus juhtus igatahes mitu päeva juba tagasi, mitte eile.
Viimase kahe nädala jooksul on 2 tsiklit vastu äärekivi ARK-s põrutanud. Esimesel oli esiots ikka korrlikult sees, hea et õpilane enam-vähem ok oli...
....
-PitBull- kirjutas:
Ega see Suzuki mis maas veleleb pole Tartust pärit,millega üks blond naine sõidab?
Artiklis väga valesti olukorda kirjeldatud.
kui sõidu eksamil sellised kukkumised juhtuvad siis küsiks mida sõiduõpetajad teevad terve koolituse vältel
kui sõidu eksamil sellised kukkumised juhtuvad siis küsiks mida sõiduõpetajad teevad terve koolituse vältel
Ma arvan, et tegu oli selle äärekiviga mis on kohe peale pidurdus harjutust. Arvatavasti ei saanud tüüp pidama ja põrutas otse sisse.
andryy kirjutas:-PitBull- kirjutas:Ega see Suzuki mis maas veleleb pole Tartust pärit,millega üks blond naine sõidab?
-PitBull- kirjutas:andryy kirjutas:-PitBull- kirjutas:Ega see Suzuki mis maas veleleb pole Tartust pärit,millega üks blond naine sõidab?
kahjuks see nii just oli jah..
426f kirjutas:kui sõidu eksamil sellised kukkumised juhtuvad siis küsiks mida sõiduõpetajad teevad terve koolituse vältel
Oled kindel, et tead asjaolusid täpselt. Foorumis süüdistusi pilduma mihkel olles.
Hiljuti toimunud ARK eksamil 2 õnnetust motikatega. Pärnus platsieksamil ümberpõiget käskis eksamineerija sooritada 50km/h kiirusel, mis pole tavapäratu AGA lausvihmas seda sooritada... ja tulemus käes. Sõiduõpetaja oli maininud eksamineerijale, et olud on rängad,et teeks aeglasemalt aga abi sellest polnud. Eksamineerijal hea nõuda - ei vastuta millegi eest.
mpenzi kirjutas:andryy kirjutas:-PitBull- kirjutas:Ega see Suzuki mis maas veleleb pole Tartust pärit,millega üks blond naine sõidab?
kahjuks see nii just oli jah..
Naine ja mees tulid Juraski mäkketõusu võistlustelt. Nägin kui nad sõitma hakkasid ja peale sõitu 5min pärast olid pilpad maas, nad said vast 4km sõita.
Olin neil sabas ja jõudsin sinna umbes 2 min pärast matsu. Mees oli jalul, kuid naine lamas maas, mida oli eriti masendav vaadata. Verd ei näinud, kuid arvan, et naine murdis mingise luu. Kiirabil läks kuskil 15min aega kohale jõudmiseks.
Kuna asfalt oli märg, siis arvasin, et eesolev auto (viltuse tagarattaga) tegi äkk pidurduse ja tsiklid ehmatusest pidurdasid esiratta alt.
Avarii ajal vihma ei sadanud ja nähtavus oli hea. Ilmselt transporteri juht rääkis telefoniga või kohendas meiki.... traaa küll.
Mina siis selle cbri juht mis vedeleb otsapidi bussi all. Tulime Juraskist. Tee ääres mõõtis politsei kiirust. Kuna tee oli märg ja loopis auto rataste alt jama üles tegime möödasõidu. Saime politseilt peatumismärguande. Lükkasin suuna sisse ja hakkasin käike alla lappama, samal ajal hoidsin õrnalt esipidurit peal et tagant tulijad näeksid pidurdust. Silmanurgast jälgisin samal ajal ka peeglit et kaaslannale jalgu ei jääks. Kui järsku nägin peeglis valget bussi. Järgmine hetk oli ratas pikali ja mina lohisemas. Sõbrannaga sama lugu. Selle golfi oli politsei juba maha võtnud. Õnneks sõitis buss ennem golfi sisse ja siis meile. Mõlemaid lasti peale haiglas kontrolli koju. Täna on selline tunne nagu oleks nädal otsa kraavi kaevanud, kere nii kange:)
kas politsei ütles ka, mis peatamise põhjus oli? Ületasid möödasõidul kiirust? Said trahvi ka või anti katkise ratta pärast andeks?
Rõõm kuulda, et kondid terved. Ilmselt naine enam nii pea ratta selga istu.
jorsin kirjutas:Mina siis selle cbri juht mis vedeleb otsapidi bussi all. Tulime Juraskist. Tee ääres mõõtis politsei kiirust. Kuna tee oli märg ja loopis auto rataste alt jama üles tegime möödasõidu. Saime politseilt peatumismärguande. Lükkasin suuna sisse ja hakkasin käike alla lappama, samal ajal hoidsin õrnalt esipidurit peal et tagant tulijad näeksid pidurdust. Silmanurgast jälgisin samal ajal ka peeglit et kaaslannale jalgu ei jääks. Kui järsku nägin peeglis valget bussi. Järgmine hetk oli ratas pikali ja mina lohisemas. Sõbrannaga sama lugu. Selle golfi oli politsei juba maha võtnud. Õnneks sõitis buss ennem golfi sisse ja siis meile. Mõlemaid lasti peale haiglas kontrolli koju. Täna on selline tunne nagu oleks nädal otsa kraavi kaevanud, kere nii kange:)
Möödasõidul läks kiirus mõned pügalad üle. Trahvi ei tehtud.
jorsin kirjutas:Mina siis selle cbri juht mis vedeleb otsapidi bussi all. Tulime Juraskist. Tee ääres mõõtis politsei kiirust. Kuna tee oli märg ja loopis auto rataste alt jama üles tegime möödasõidu. Saime politseilt peatumismärguande. Lükkasin suuna sisse ja hakkasin käike alla lappama, samal ajal hoidsin õrnalt esipidurit peal et tagant tulijad näeksid pidurdust. Silmanurgast jälgisin samal ajal ka peeglit et kaaslannale jalgu ei jääks. Kui järsku nägin peeglis valget bussi. Järgmine hetk oli ratas pikali ja mina lohisemas. Sõbrannaga sama lugu. Selle golfi oli politsei juba maha võtnud. Õnneks sõitis buss ennem golfi sisse ja siis meile. Mõlemaid lasti peale haiglas kontrolli koju. Täna on selline tunne nagu oleks nädal otsa kraavi kaevanud, kere nii kange:)
Kiiret paranemist teile
hommikul natuke uurisin siis lähemalt rattaid mõlemad arvatavasti mahakandmisele,kuna raamid väga kõverad,velgedest tükid väljas ja sumpsid nagu a4 lehed kokku litsutud...
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=48131345
Lõunastel luuslangi-minutitel tuigerdasin lehele, mis räägib ratta süttimisest... mis toimub???
Viimasel ajal rollerite hulgas nagu nakkusena leekima minemine üle kandunud ka suurematele suksudele?
Krt, kahju rsk!
H113 kirjutas:http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=48131345
Lõunastel luuslangi-minutitel tuigerdasin lehele, mis räägib ratta süttimisest... mis toimub???
Viimasel ajal rollerite hulgas nagu nakkusena leekima minemine üle kandunud ka suurematele suksudele?Krt, kahju rsk!
Kuidagi liiga hästi põles.. minu arvates on bensuga üle kallatud ja tuld antud.
Õnneks on natukene ikka alles jäänud. Kas kindlustus teeb midagi sellise asja peale?
Haapsalus üritati mõni aeg tagasi töökaaslase Aprilia SL 1000 Falcole tuli otsa panna. Paagi alt leidis hommikul ajalehetuusti, mis oli otsast põlenud
Rotax kirjutas:H113 kirjutas:http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=48131345
Lõunastel luuslangi-minutitel tuigerdasin lehele, mis räägib ratta süttimisest... mis toimub???
Viimasel ajal rollerite hulgas nagu nakkusena leekima minemine üle kandunud ka suurematele suksudele?Krt, kahju rsk!
Kuidagi liiga hästi põles.. minu arvates on bensuga üle kallatud ja tuld antud.
Õnneks on natukene ikka alles jäänud. Kas kindlustus teeb midagi sellise asja peale?
Kasko annab uue tsikli raha "-" omavastutus.
Liikluskindlustusest ei saa midagi.
Paistab, et mingi täikrae on Haapsalus oma vaenu hakanud rataste peale välja elama:
http://www.postimees.ee/475996/vandaal- ... -tsikleid/
Kuna oli endalgi isu Jaani paiku Haapsallu ringreisule minna, siis tuleb vist miskit toekat ja käepärast ühes krabada ning üks silm lahti magada.
Selles suhtes, et foorumis kõvatajana võin välja käia veksli, et selle tegelase paneks ise põlema. Kui juhtumisi kätte saan muidugi. Tagajärgede eest olen ka nõus vastutama.
[quote="riksx"]Rõõm kuulda, et kondid terved. Ilmselt naine enam nii pea ratta selga istu.
mmmm... istun ikka, uus kaherattaline juba silmapiiril
mmmm... istun ikka, uus kaherattaline juba silmapiiril
No siis on tubli. Ega's saa nurka nutma jääda.
mpenzi kirjutas:mmmm... istun ikka, uus kaherattaline juba silmapiiril
That's the Spirit! =)
Minul on juba lugemine sassi läinud mitu korda ma käblasse pannud olen. Nendes kõikidest kokku ainult 1 kord tänavarattaga kruusa teel, kus jäin loodust imetlema ja 90 kraadine kurv tuli maru äkki. Pidurdasin hoo 80 pealt niipalju maha, et ratas enne kraavi lohises vast max 2m ja seda ka seetõttu, et väliskurvi ääres oli liiv ning esiratas läks alt.
Enduro/kestvuskross/mäkketõus - mai tea 50 korda vast. Nendest 1 korral murdsin käeluu.
Videos 5:30 on peale hüpet üle lenksu lendamine
Sain sellise kurva teate oma välismaisest margifoorumist:
Last ride
HI to all, I think like Greg my riding days are over. Almost home on June 5,, a state copper ran a stop sign. I hit his front wheel well about 60 mph. Me and the bike went over the hood. Left femar and pelvis got a lot of screws and rods. Me poor bike looks like it was dropped off a building was what I was told. Hard to type with broken hands. good luck to all and watch out for cops,,,,,,,,john
edu
tux777 kirjutas:
Juhtus ka nädal-poolteist tagasi väike õnnetus.
Kiirus oli vahepeal 150+km/h, kuid kui avastasin, et ees paremkurv oli kiirust veel kogunenud, pidurdasin 100m jagu ja lahtise kruusa peal viskas lenksu parmale risti ja lendasin külili üle äärekivi, maast kõrgemal kaevukaanest ka mööda ning põllule (elektripost oli ka samas kohe) . Asi muidu toimus asfaldil. Kui nägin, et enam pole päästa midagi eriti ja lendan nagunii, siis üritasin äärekivi madalamast kohast ja mullahunnikust üle sõita ja mööda muru pidama saada, kuid jah enne risti oli kümmekond meetrit lahtist liiva/kruusa teel ja see viskas hetkega käest ära. Ratas sai kõvema paugu äärekivisse ning lendas u. 3-4 meetrit edasi ja ise lendasin umbes 7 meetrit.
Saatuslikuks saigi esipiduri liiga vähene kasutamine, kartsin nii suurel kiirusel et lendab üle, pole kogemust ka peaaegu, et üldse veel. Omal siis kael ja õlg oli nats valus,puus nüüdeseks enam juba ei valuta eriti, muidu oli päris karm mingi 5 päeva. Varustus oli seljas. Jopel murujäljed igalpool (tulid lapiga maha juba), vasak saabas rebenes pealt mingi 10cm jagu ja kiivril kriimud. Üldiselt oli minujaoks VÄGA ÕNNELIK õnnetus ja tahakski siinkohal mainida kõigile minusugustele algajatele, et Ei Ole Mõtet kohe nn. peale andma hakata, kui ratas pole veel õieti selgegi.Rattal, siis esiporilaud, ninaraam, esigindel, spido gondel, parem gondel, paak, klapikambrikaan, radikas, lenks ja mõned nipet-näpet asjad seal vaja uued, parem amorditoru sai sirgeks juba, sumpsil mõni mõlgike ning tagumisel gondlil kriimud ja mõra (selle saab ka korda), esitulel kinnitused katki, üks vist oli aind terve ja klaas kriimustatud kõvasti. Taga oli pakiraam ka, see päästiski enamuse tagaosast, kuid sellest enam asja ei saa ja läheb prügimäele.
Lisan siis, et masin nüüd nagu uus jälle!
Esimene velg tahab sirgestamist veits aind veel
Remont kokku 1350€ kõik sai taastatud originaali.