Re: Rajale sõitma
Võiks mõni õhtu raplasse sõitma minna.
Võiks mõni õhtu raplasse sõitma minna.
Võiks hoopis tabasallu minna. ühed aeglased on nad nagunii mõlemad, bike mõistes ainuke vahe vist, et raplas sõida 10 eest palju tahad ja tabasalus tunnike?
will111 kirjutas:Võiks hoopis tabasallu minna. ühed aeglased on nad nagunii mõlemad, bike mõistes
ainuke vahe vist, et raplas sõida 10 eest palju tahad ja tabasalus tunnike?
Jah, Tabasalus:
Andke siin märku, kui rajahaldajaga aja kokku lepite ja minna plaanite. Jälgin teemat ja olen väikestviisi huviline. Rehvid maanteesõidust keskelt juba liialt "kandilised". Ei saa rehviäärte ressurssi kasutamata/kulutamata jätta.
Tabasalus rada üpris libe.
no ei ütleks, sõitsin seal umbes 2 nädalat tagasi oma 600 gixxeriga, S20 rehv oli all. korra üsna julmalt peale keerates kurvist väljudes viskas natuke powerslaidima aga rohkem väga ei mäletagi, et oleks suurt libisenud. pärnus võttis samasuguses kurvis, sarnase kiiruse ja kaldenurga all suht samamoodi slaidima ainult et seal oli palju raskem recovery'da, perutas isegi nii, et peaaegu viskas otsast minema aga võibolla päris konkreetne rinkaslikk on tabasalus tõesti libedam, sellisega pole proovinud veel.
omal plaanis minna lähipäevil (kui ilm veel lubab) supermotokaga tabasallu aga võimalik, et võtan bike ka kaasa, saab pikemalt olla ja vahepeal vahetada, ei muutu tüütuks kirjutan siia ka kui täpsem plaan paigas, võibolla siis on veel liitujaid...
Tabasallu plaan nv minna, kui ilm lubab.
Pärnus rajaõhtutel tundub olevat lokaalne fotograaf, kas neid pilte on võimalik ka kuskilt avalikult leida?
Kalapea kirjutas:Pärnus rajaõhtutel tundub olevat lokaalne fotograaf, kas neid pilte on võimalik ka kuskilt avalikult leida?
+1
Täna on plaan minna tabasallu natuke ringitama, ilm on ilus, kas on veel kedagi, kel sama plaan? ISe vast kuskil 18 paiku.
Homne ilm pidi üleüldiselt täielik pask olema
2 ratast liituks veel
kurat, täna muud ei saanud kui külili olla seal rajal! ikka täielik tsirkus, suvaline tänavarehv krossika all eelmine kord pidas paremini kui see va michelini spets "supermoto" rehv. või noh õigemini, suvaline tänavarehv ei lennanud niimoodi ilma igasugu hoiatuseta paugust alt mingi teatud kaldenurga puhul vähemalt oli ise ehitatud kukkumisraudadest kõvasti kasu
Ehk mõni kirbukat ei jälgi, kuid mul pakkuda 6 päeva pääse auto24 ringile, kuna enda masinat valmis ei saa. 6 päeva üksi/ 1 päev 6 rattaga jne.
Mis trikiga saaks Raplasse sõitma? Olen korduvalt üritanud aga raja haldaja ei vasta telefonile.
Lähen täna ilmselt paari tunni jooksul Aravetele. Rada pidi vaba olema. Ühinejaid?
Olen juba kohal
Okei...õhutasin just pidureid ja hakkan vaikselt liikuma. Must CBR, võid ligi hüpata ja käppa visata.
Hetkel ainuke ratas, karte 5.
Kuidas Rapla ja Aravete rajal ratta tehniliste reeglitega on? Auto24 raja reeglitest lugesin, et peab kõik punnid ja potsikud ära stoperdama ja tuled kinni kleepima. Pole varem rajal käinud aga ehku peale ei viitsi Võrust sinna niisama passima sõita ka. Kas Põltsamaal ei lasta kardirajale sõitma?
tanel63 kirjutas:Kuidas Rapla ja Aravete rajal ratta tehniliste reeglitega on? Auto24 raja reeglitest lugesin, et peab kõik punnid ja potsikud ära stoperdama ja tuled kinni kleepima. Pole varem rajal käinud aga ehku peale ei viitsi Võrust sinna niisama passima sõita ka. Kas Põltsamaal ei lasta kardirajale sõitma?
Auto24 rajal EI PEA stoperdusi olema. Kahtlen kas üldse teipimine kohustuslik on.
Nii enda kui ka teiste huvides on see pigem rangelt soovituslik
Klaasist detailid peavad olema teibitud.
http://www.auto24ring.ee/est/ringrada/t ... -eeskirjad
3.3 Nõuded mootorratta tehnoseisundile
3.3.1 Mootorratta juht vastutab osaleva mootorratta tehnilise seisukorra eest. Tehniline seisukord peab tagama mootorratta ohutu kasutamise rajal ning välistama mistahes vedelike lekked;
3.3.2 Mootorrataste tuled tuleb kinni kleepida ning õli ja muude vedelike korgid lahtitulemise vältimiseks stoperdada.;
3.3.3 auto24ring ei teosta mootorrataste tehnilist kontrolli, kuid tal on õigus hinnata mootorratta tehnilise seisundi sobivust rajal sõitmiseks ning vajadusel sõiduki sõitmine keelata;
Aga las see pärnu hetkel jääda. Aravetele saab probleemideta rajale ja palju seal tasu? Ja mingit ajakava peab jooksvalt helistama ja uurima?
tanel63 kirjutas:Kuidas Rapla ja Aravete rajal ratta tehniliste reeglitega on? Auto24 raja reeglitest lugesin, et peab kõik punnid ja potsikud ära stoperdama ja tuled kinni kleepima. Pole varem rajal käinud aga ehku peale ei viitsi Võrust sinna niisama passima sõita ka. Kas Põltsamaal ei lasta kardirajale sõitma?
Aravetel ei vaadanud eile keegi midagi. Keset sõitu kadus esipidur ära, kuna peasilinder jäi kinni (ei teagi, miks - läks nii kuumaks vä? ). Küsisin omanikult tööriistu ja tegin kiirremonti koha peal. Pärast kadus veel korra-kaks pidur ära. Ikka lubati rajale... Mis siin siis muudest, väiksematest asjadest rääkida.
tanel63 kirjutas:Aga las see pärnu hetkel jääda. Aravetele saab probleemideta rajale ja palju seal tasu? Ja mingit ajakava peab jooksvalt helistama ja uurima?
Peab helistama ja küsima, kas rada vaba. Kui on, siis 15 eur päeva eest. Rajale lastakse kordamööda - vahepeal on kardid ka. Lubatakse vahepeal tankimas käia ja koha peal saab süüa. Maksmine ainult sulas.
ei vaadanud seal auto24'l küll keegi nii väga neid kleepimisi ja teipimisi. no teine teema on kindlasti siis kui reaalselt on võistlused, mina räägin tsikli rajapäevast. aga eks üldjoontes tuleks ikka jah ise kindel olla, et sul midagi küljest ära ei kuku ja õli rajale laiali ei lase.
Mõtlen, et kui ilma peab, läheks täna Rakverest Aravetele sõitma. Oleks ühinejaid?
Plaan täna Aravetele sõitma minna,
ca 13.30 seal.
Kel huvi, tulgu ka
Plaan homme hiljemalt 13-ks Aravetele sõitma minna.
Homme Tartus 2 ratast 14-15 paiku Aravetele