Re: Rumalad küsimused 2
Kes teostaks Tallinnas rehvivahetust laupäeval võimalikult odava hinnaga? Tegu siis 21 tollise esirattaga. Ise aitaks ka kuidas jõuaks aga endal kodus puudub nii tõstuk kui ka heeblid-värgid.
Kes teostaks Tallinnas rehvivahetust laupäeval võimalikult odava hinnaga? Tegu siis 21 tollise esirattaga. Ise aitaks ka kuidas jõuaks aga endal kodus puudub nii tõstuk kui ka heeblid-värgid.
Jaak43 kirjutas:Kes teostaks Tallinnas rehvivahetust laupäeval võimalikult odava hinnaga? Tegu siis 21 tollise esirattaga. Ise aitaks ka kuidas jõuaks aga endal kodus puudub nii tõstuk kui ka heeblid-värgid.
Biker24 : 15.95€ kui rehv endal olemas
mattyas kirjutas:Jaak43 kirjutas:Kes teostaks Tallinnas rehvivahetust laupäeval võimalikult odava hinnaga? Tegu siis 21 tollise esirattaga. Ise aitaks ka kuidas jõuaks aga endal kodus puudub nii tõstuk kui ka heeblid-värgid.
Biker24 : 15.95€ kui rehv endal olemas
Motard 10 euri aga neil pole aega laupäeval.
Kes velgede (2tk) värvimisega tegeleb ja mis hinnaklassi see tänapäeval üldse jääda võiks?
Margus
badandevil kirjutas:Kas alarmi puldi patarei tohib niisama ära vahetada? Et peale vahetamist ei tule mingeid probleeme, et ei tööta või ei tunne ära või mis iganes?
Ei tule. Vaheta vabalt.
badandevil kirjutas:Kas alarmi puldi patarei tohib niisama ära vahetada? Et peale vahetamist ei tule mingeid probleeme, et ei tööta või ei tunne ära või mis iganes?
Soovitaks seda siiski teha nii, et alarm ei ole aktiveeritud. Oli juhus (autol) , kus inimene pani puldist valvesse ja vahetas toas patarei, peale mida alarm enam pulti ei tunnistanud! Õnneks oli teine pult ka ja sai hiljem uuesti alarmile pulte "tutvustada". Edu!
oleneb vist alarmist ka,mõnel asjal on minu arust mingi 30 sekundiline aeg,siis lukustab ära vms teema oli.
Rattal kirjutas:badandevil kirjutas:Kas alarmi puldi patarei tohib niisama ära vahetada? Et peale vahetamist ei tule mingeid probleeme, et ei tööta või ei tunne ära või mis iganes?
Soovitaks seda siiski teha nii, et alarm ei ole aktiveeritud. Oli juhus (autol) , kus inimene pani puldist valvesse ja vahetas toas patarei, peale mida alarm enam pulti ei tunnistanud! Õnneks oli teine pult ka ja sai hiljem uuesti alarmile pulte "tutvustada". Edu!
Jah, osad puldid tuleb uuesti õige seadmega nn "sünkroniseerida". Ma olen korra tagataskus olevale puldile istunud ja see reset'is ennast. Pärast pult midagi ei teinud ja pidin mingit universaalset salakoodi vajutama ja siis tunnistas jälle auto omaks.
badandevil kirjutas:Kui see midagi määrab, siis peaks olema Eaglemaster E5. Kasutusjuhend aitas niipalju, et jah, see vilkuv vidin ekraanil tähendab tühja patareid. Vahetamisest ja selle ajal mingist kohustuslikust tegevusest ma jälgi ei leidnud. Samas on seal nii palju funktsioone, et hirm tuleb peale ja ei julge niisama näppima hakata.
Ega vahetamata saa jätta, seega ainus variant kuidas teada saada on ära vahetada Ma kahtlen, et see patarei vahetus midagi muudab aga 100% garantiid ei saa anda.
Võib ju proovida klemmidel patarei vahetamise ajal pinget peal hoida miski muu vooluallikaga. Iseasi kas see füüsiliselt võimalik on ja mida pult arvab kui patarei imeväel järsku täis on.
Tõenäoliselt on mingi hiina toode, nagu enamus neist.
99.9% kindel, et kui kiirelt patarei vahetad, jääb tööle (kui ta varem töötas).
Teine pult on ju sul olemas, kui probleem tekib, ei jää masin seisma ja saad otsida puldi õpetamise protseduuri.
badandevil kirjutas:Kui see midagi määrab, siis peaks olema Eaglemaster E5. Kasutusjuhend aitas niipalju, et jah, see vilkuv vidin ekraanil tähendab tühja patareid. Vahetamisest ja selle ajal mingist kohustuslikust tegevusest ma jälgi ei leidnud. Samas on seal nii palju funktsioone, et hirm tuleb peale ja ei julge niisama näppima hakata.
Esitan ka ühe rumala küsimuse, täna jäi liiklusseaduses selline asi silma:
§ 107. A-kategooria, A1- ja A2-alamkategooria, B-kategooria ja B1-alamkategooria ning B-kategooria ja C1-alamkategooria mootorsõiduki juhtimisõiguse üheaegsel taotlemisel juhtimisõiguse andmine
ütleb:
b A-kategooria mootorsõiduki juhtimisõigus antakse isikule, kellel on juhiluba mis tahes kategooria auto juhtimiseks[/b] või kellel on olnud A2-alamkategooria mootorsõiduki juhtimisõigus vähemalt kaks aastat.samas ütleb § 103. Juhi vanuse alammäär et:
4) 20-aastane – A-kategooria mootorsõiduk, kui isikul on eelnevalt A2-alamkategooria mootorsõiduki juhtimisõigus vähemalt kaks aastat;
ja
6) 24-aastane – A-kategooria mootorsõiduk, välja arvatud punktis 4 nimetatud juhul, ja D-kategooria mootorsõiduk;
Minu loogika ütleb, et siin on lihtsalt võimalus tõlgendada kahte moodi(sest sama seaduse sisest hierarhiat meil pole)
Olgu niipalju öeldud, et see on lihtsalt küsimus ja selle kaudu omale a-kati taotlema ei hakka, LS'i sirvisin teisel põhjusel:)
Lihtsalt huvitab kas tõesti on selline viga tehtud või on seda kuidagi võimalik loogiliselt seletada.
edit: natuke teist kanalit pidi tuli selline vastus: "ongi üks või teine ja vanuse osa täpsustab"
kust leida samas stiilis metallist rattaid mis tulevasele balloonist valmistatud grillile võiksid alla sobida
Millega puhastada valgeid krossisaapaid? Igasusugsed pori, muda, määrde ja muru plekid peal.
Välismaa omadest olen lugenud, et "degreaser"'id, millist toodet Eesti poodidest soovitate?
mooripuhastusvahend või ketipuhasti peaksid suht sinna degreaseri alla minema.
preikkliiner on kõige tavalisem degreaser....
Minu piduri puhasti on ikka väga lahja kraam võrreldes mootori- ja ketipuhastiga.
etsihel kirjutas:Millega puhastada valgeid krossisaapaid? Igasusugsed pori, muda, määrde ja muru plekid peal.
Välismaa omadest olen lugenud, et "degreaser"'id, millist toodet Eesti poodidest soovitate?
nitrolahusti
Nitro ja preikkliiner ei lahusta muru - nendega saad lahti õlist.
Proovi auto leotuspesu ainet ja survepesurit muda ja muru jaoks.
Mis aastast alates on Yamaha FJR 1300 sissepritsega ja millistel aastakaikudel olid mootoriga probleemid (tiks mootoris) esimestel mudelit olevat olnud...
Tänud vastamast, proovin järgi millalgi
etsihel kirjutas:Millega puhastada valgeid krossisaapaid? Igasusugsed pori, muda, määrde ja muru plekid peal.
Välismaa omadest olen lugenud, et "degreaser"'id, millist toodet Eesti poodidest soovitate?
Võta köögist "Cif" ja nühi puhtaks!
Rattal kirjutas:etsihel kirjutas:Millega puhastada valgeid krossisaapaid? Igasusugsed pori, muda, määrde ja muru plekid peal.
Välismaa omadest olen lugenud, et "degreaser"'id, millist toodet Eesti poodidest soovitate?Võta köögist "Cif" ja nühi puhtaks!
ja soovitatavalt sidrunilõhnaga, sellega saab pärast käsi ka puhtaks. Ilma "hea" lõhnata sisaldab kloori, see teeb su saapad valgeks ja rabedaks ja käenaha söövitab ära
Mis kiiruse kandis tekib oht, et kiivrikaamera kahepoolne teip tuleb lahti ning kaamera lendab minema ?
minim2gnus kirjutas:Mis kiiruse kandis tekib oht, et kiivrikaamera kahepoolne teip tuleb lahti ning kaamera lendab minema ?
![]()
copy paste ühest teisest foorumist
Tuuletakistuse valem = tuuletakistuse koefitsent x ristlõike pindala x kiiruse ruut x õhu tiheds /2.
Kui Voyager sõidab 90 kmh = 25 m/s, siis temale mõjuv tuuletakistuse jõud on:
0.35 x 2.90 m2 x 25 x 25 x 1.3 (õhu tihedus) / 2 = 412 N
Teibi pealt siis vaata, mitu kg või N vastu peaks pidama. 10N on umbkaudu 1kg
minim2gnus kirjutas:Mis kiiruse kandis tekib oht, et kiivrikaamera kahepoolne teip tuleb lahti ning kaamera lendab minema ?
![]()
GoPro seisab ca 270 -ne juures ilusti R1-he esiklaasil väljapool.
Teiste videosi vaatates pole ka suuremad kiirused probleem.
Probleem võib tekkida kui väga raju kuum ilm ja ratas seisab päikse käes. Liim hakkab sulama.
Aluseid eemaldatakse sammuti kuuma fööniga.
Kuskohast ma enda numbrimärgi peale selle ELi EST kleepsu saaks?
kurihiir kirjutas:Kuskohast ma enda numbrimärgi peale selle ELi EST kleepsu saaks?
Sul siis vana tüübi numbrimärk või? Uue tüübi märgil ikka see juba ARK'ist kätte saades küljes.
sivar kirjutas:kurihiir kirjutas:Kuskohast ma enda numbrimärgi peale selle ELi EST kleepsu saaks?
Sul siis vana tüübi numbrimärk või? Uue tüübi märgil ikka see juba ARK'ist kätte saades küljes.
EI mul on nagu ikka XX_XX aga selle kleepsu on sealt keskelt mingi imbetsill ära kiskunud, ei tea kas ongi üldse vaja seda aga kenam oleks kui see liimijälg praegu. Või on siis nö. veel uuematel märkidel see osa märgist?
kurihiir kirjutas:sivar kirjutas:kurihiir kirjutas:Kuskohast ma enda numbrimärgi peale selle ELi EST kleepsu saaks?
Sul siis vana tüübi numbrimärk või? Uue tüübi märgil ikka see juba ARK'ist kätte saades küljes.
EI mul on nagu ikka XX_XX aga selle kleepsu on sealt keskelt mingi imbetsill ära kiskunud, ei tea kas ongi üldse vaja seda aga kenam oleks kui see liimijälg praegu. Või on siis nö. veel uuematel märkidel see osa märgist?
Okei. Mul see märk ühes ääres. Seda, kas seda üldse vaja on sinna, ei oska öelda. Ehk mõni targem oskab