Re: Hälvik- Mootorratturid
Videos ju näha et vihma lihtsalt tibutab. Kojamehed töötavad intervalliga. Samas nagu lõpptulemusena näha siis nõrgema närviga kodanikud ei tohiks sellise tibutamisega ratast väljagi ajada..
Videos ju näha et vihma lihtsalt tibutab. Kojamehed töötavad intervalliga. Samas nagu lõpptulemusena näha siis nõrgema närviga kodanikud ei tohiks sellise tibutamisega ratast väljagi ajada..
Miks peab üldse vaidlema? Olid mees kerge vihmaga kihutama, ole siis mees ka oma karistust kandma.
Muidu on selline klassikaline karutapja jälle, kes oma valikutega pihta saades halisevaks lumehelbekeseks muutub.
Rasmusk kirjutas:Kirs kirjutas:Kergelt tibutas kõigest.
§ 4. Mõõtmise koht
Sõidukiirust ei ole lubatud mõõta:
1) tunnelis;
2) peeglilt;
3) tugeva vihma- või lumesaju või udu korral;
4) kui kiirusmõõturi ja mõõteobjekti vahel on segavaid mõjureid, sealhulgas puid, puuoksi, liiklusmärke või muid objekte;
5) mõõtmise asukohas esineb tugevaid elektromagnetilisi välju, mis mõjutavad kiirusmõõturi tööd.Neljas punkt on üsna oluline. Tasub alati üle vaadata kiirusemõõtmise perimeeter ja selle tulemusena on täiesti võimalik mõõtetulemus tühistada. Olen seda teinud ja nii on ka läinud.
Et teeme savisaart? Mis siis, et radarisse sai 167 kmh. Käime igaks juhuks kõik politsei võimalikud tehnilised eksimused läbi, äkki on mõni kellaaeg 3 minutit vale või keegi on sinise pastaka asemel kirjutanud mustaga?
Macintosh kirjutas:Et teeme savisaart? Mis siis, et radarisse sai 167 kmh. Käime igaks juhuks kõik politsei võimalikud tehnilised eksimused läbi, äkki on mõni kellaaeg 3 minutit vale või keegi on sinise pastaka asemel kirjutanud mustaga?
Jah su jutu kõla on nii õilis ning suuremeelne aga miskipärast minu arvuti kursor sinna pöidlamägi peale minna ei tahtnud
Võid otse siia ka trükkida - LIKE
No tegelt on poh see asjaolu, et määratlemata tugevusega sademete korral on radari kasutamine õigustühine. Tegelt võiks endal juba vihmase ilmaga nii palju nuppu olla, et ei keera torusid lahti, sest 100+ tekib vesiliug ja muud ägedad füüsikaefektid ikka üpris kergesti. Samas äkki mul lihtsalt liiga võimas ratas kogu aeg olnud ja kõigest ägedast seetõttu ilma jäänud, mõne rolleriga kannatab ehk 150+ vihmase ilmaga lasta küll.
Puhtalt tihendi viga, seekord ei tasu miskit politsei eksimust või "omavoli" siin imema hakata.
Macintosh kirjutas:Rasmusk kirjutas:Kirs kirjutas:Kergelt tibutas kõigest.
§ 4. Mõõtmise koht
Sõidukiirust ei ole lubatud mõõta:
1) tunnelis;
2) peeglilt;
3) tugeva vihma- või lumesaju või udu korral;
4) kui kiirusmõõturi ja mõõteobjekti vahel on segavaid mõjureid, sealhulgas puid, puuoksi, liiklusmärke või muid objekte;
5) mõõtmise asukohas esineb tugevaid elektromagnetilisi välju, mis mõjutavad kiirusmõõturi tööd.Neljas punkt on üsna oluline. Tasub alati üle vaadata kiirusemõõtmise perimeeter ja selle tulemusena on täiesti võimalik mõõtetulemus tühistada. Olen seda teinud ja nii on ka läinud.
Et teeme savisaart? Mis siis, et radarisse sai 167 kmh. Käime igaks juhuks kõik politsei võimalikud tehnilised eksimused läbi, äkki on mõni kellaaeg 3 minutit vale või keegi on sinise pastaka asemel kirjutanud mustaga?
See sõltub. Kui politsei sind järgmisel korral sinu hinnangul mõttetult peedistab, sest "seadus on selline", siis võib olukord ka vastupidine olla. Mina leian seda, et kui eksimust on vaja tuvastada (ja seaduse järgi on), siis tuleb seda teha korrektselt. Asjad ei käi nii, et üks pool peab seadusest kinni pidama ja teine pool ei pea.
reimps kirjutas:...seekord ei tasu miskit politsei eksimust või "omavoli" siin imema hakata.
See vilkuritega hirmutamine peab lõppema.
Kas ootame, millal keegi vilkureid nähes kukub ja sõimerühma sisse libiseb ning seal plahvatab?
No lahenduseks oleks siis tavaliiklejad vilkuritega varustada, siis harjuvad kõik vilkuritega ära. Aga politsei oleks ainuke, kel pole vilkureid, saab aru, et ajab ametiasju ja saab reageerida. Sest teistel, niisamasõitjatel, on ju vilkurid.
Macintosh kirjutas:Mis siis, et radarisse sai 167 kmh. Käime igaks juhuks kõik politsei võimalikud tehnilised eksimused läbi, äkki on mõni kellaaeg 3 minutit vale või keegi on sinise pastaka asemel kirjutanud mustaga?
Aga võibolla ei olnud radarisse saadud näit õige, kuna laserikiir murdus vihmapiisalt ja jõudis sel moel palju kiiremini mõõtjasse tagasi? Tegelikult ei pruugigi lihtsalt JOKK-värk olla. Tõenäoliselt oli omajagu üle lubatu, kuid kui palju täpselt? Kuni +20, +40 ja üle selle on karistused erinevad.
reimps kirjutas:No tegelt on poh see asjaolu, et määratlemata tugevusega sademete korral on radari kasutamine õigustühine. Tegelt võiks endal juba vihmase ilmaga nii palju nuppu olla, et ei keera torusid lahti, sest 100+ tekib vesiliug ja muud ägedad füüsikaefektid ikka üpris kergesti. Samas äkki mul lihtsalt liiga võimas ratas kogu aeg olnud ja kõigest ägedast seetõttu ilma jäänud, mõne rolleriga kannatab ehk 150+ vihmase ilmaga lasta küll.
Puhtalt tihendi viga, seekord ei tasu miskit politsei eksimust või "omavoli" siin imema hakata.
Aga proovida ju võib. Pluss veel kahjunõue hingelise trauma ja vigasaanud tsikli ning varustuse eest. Taevataadile ka maksenõue, et vihmakraan tilkuma oli jäänud.
Kui tahta kassi-hiire mängu mängida, siis kinnipüüdja on käitumismustri juba loomise käigus kaasa saanud.
Eile õhtul kohtasin ka lõpuks ära "tuleviku motokultuuri edendaja", kellel kõigist ja kõigest pohlad. Mustakal on Kadaka tee ja Vilde tee majade vahel üsna suur park/muru plats/roheline lapp, kus tihti mudilased mängivad ja elukunstnikud Saku tootemarke lahendavad. Eile tuli sealt risti põiki sinine quad(vist Yamu 350 isend) vahepeal külge lastes nii et kamarad lendasid. "Sõbraliku" lehvituse ning küsimuse peale kas vales kohas ei sõida, sain vastuseks mingi kahtlase mõmina, mida ei kuulnud üle moto lärina(ilmselt tänas mind mu pingutuste ja tähelepanu juhtimise eest ) ning tugevas aktsendis "...ei saa midagi teha -numbrit mul pole" ja kadus sama targalt majade vahele. Rohkem võimlema ei viitsinud hakata temaga, sest meie vestluse distants oli nagu nii u20-30 meetrit. Lahterdasin selle kogemuse kategooriasse "Olen saanud liiga vanaks ning ei mõista laste meelelahutust" ning jalutasin porisedes edasi..
Oleks vestluse distants olnud 10x väiksem, siis oleks murukamar saanud endale samasuguse rolli nagu Kevades?
Järsku oli karu roolis kui nii "mõmises"? Või ka jook paneb vahel mehepojad mõmisema
Ei olnud ta mingi karu, täitsa tattlapats tundus. Pigem oli kuulmatuse põhjus minus, et ma ei suutnud tuvastada, kuhu mind saadeti...
zombi kirjutas:
Juhuslikult sattusin sellist videot vaatama
Äratundmisrõõm tekkis 1:16
https://www.youtube.com/watch?v=t_PhTTjhnLE
Tuleviku motokultuuri edendaja oli siiski olemasoleva motokultuuri parklakrossi maailmameister esindaja. Sinna liigituvad nii kaherattalised, neljarattalised, mootorsaanid jne. Voistlusareeniks garaasivahe, haljasalad, motoüritustel enne voistlust voi lihtsalt soitmist. Samas parklakrossi maailmameister on igati vajalik kui külavahel lapsed tahavad näha kuidas kaapekat tehakse -sellega voikski piirduda aga tahaks ju rohkem publikut
Loodan et täna 5 paiku Ainazi kandis sõitnud poiss ennast siin näeb ja natuke häbi tunneb:
Harilik läti kolmerealine ju.
ei ole. siin polnud keskel rohkem ruumi, kui ühe tsikli jagu
Piipz, Lätis sõidetakse suht tihti nii ja seal pole selles midagi erakorralist. Meile tundub nats overkill ja ega ta normaalne just pole, pean silmas sinu video olukorda, aga suht tiheda naaber vabariigi külastajana olen sellega harjunud.
Sama Riias, tavaline 1+1 ja sõidetakse rahulikult 2+2. Nipa napa mahuvad ära, kui just troll või buss kõrval pole. Ja juhtub seal siis neid kinkreetseid laubakaid ka keset linna seetõttu. Viimati käies ühed polnud ära mahtunud enam.
Piipz kirjutas:ei ole. siin polnud keskel rohkem ruumi, kui ühe tsikli jagu
Palju siis ühele tsiklile vaja on?
Ma ei varja, et ka endal kihutamisi ette tuleb, kuid ma vähemalt võtan vaevaks teha nägu, et sõidan mööda.
Pidasin praegu pigem silmas mööda keskjoont "lihtsalt sõitmist".
Kuid siin on jah mitu tegurit. Esiteks on tegemist Lätiga, kus ma panin tähele, et lisaks enda rea vahtimisele peab ka vastassuunda vahtima, et mitte kogemata nendega kokku põrgata, kes sinu suunas sulle lihtsalt vastu tulevad. Sellised sõidud on aga siiski laiadel teedel, siit videolt ei ole väga aru saada, et see on tavaline kitsas tee ja nii lihtsalt pole viisakas.
Pildi kvaliteet on ka mul väga s**t, vaja oleks parema kvaliteediga mini-usb otsaga däshkämmi
Piipz kirjutas:Esiteks on tegemist Lätiga, kus ma panin tähele, et lisaks enda rea vahtimisele peab ka vastassuunda vahtima, et mitte kogemata nendega kokku põrgata, kes sinu suunas sulle lihtsalt vastu tulevad. Sellised sõidud on aga siiski laiadel teedel, siit videolt ei ole väga aru saada, et see on tavaline kitsas tee ja nii lihtsalt pole viisakas.
"Läti stiil" käib rohkem laia teepeenraga magistraalidel, tavalistel Eesti-mõõtu teedel sõidavad kohalikud "normaalselt" ja ei tehta kolmandat rida. Seda tasub meeles pidada, kirjutamata reeglid on lihtsalt sellised sealkandis.
Nagu Reimps ütles
Eestis on samuti "kirjutamata reeglid", aeglane transport tolkneb tee telgjoone lähedal, sõidad paremalt mööda. Läti variant on kordades parem.
Ma ei näe siin ühtegi murdosa sekunditki, mis seda õigustamist vääriks! Korralik türpenn! Kui see mees sügist näeb, on tal õnne kuhjaga kusagil varuks...
Piipz kirjutas:ei ole. siin polnud keskel rohkem ruumi, kui ühe tsikli jagu
Ilmselt see ruum tundub natuke väiksem,kui ta tegelikult oli,sest maatee katendi laius peab olema III klassi tee puhul 9m minimaalselt ,ilmselt seal on välimiste joonte vahe 9m ehk sõidurada 4,5m. Sõiduautod on laiusega suts alla 2m kaubik umbes 2,1m. Kui mõlemad sõitsid oma raja keskel,siis oli seal tsikli jaoks ruumi piisavalt.Ja kui videot aeglaselt vaadata,on tsikkel kaubikust napilt möödas, selleks hetkeks kui vastasuunast tuleva autoga kõrvuti jõuab.
Samas ma ei õigusta seda hullu kuidagi,haige ja mõttetu temp igal juhul.
9m on siis kui 60-ga sõita, 120-ga sõites "tõmbub" see 6m peale kokku ja kui 180 spidomeetril, siis on sellest ainult 4m järel
Ehk siis selliselt arutleds on kutil 2 hästi suurt ja karvast muna
Aga kas on vaja nende inimeste elude pärast põdeda, kes seda ise ei tee? Kõik inimesed ei peagi vanaks elama.
Sotsiaalministeerium soovitab - ära koorma pensionikassat, sure õigeaegselt"
Just.
Igaüks on oma õnne sepp.