BMW K100LT HACK
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: BMW K100LT HACK
....Ja ning peale seda eventi siis sinna tuttavasse eesti ARK-I soome nr-id küljes keskmist näitama
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Jesper kirjutas:Ma puhtpraktilisest vaatenurgast sõidaks shakedowni mõttes veidi ringi sellega enne kui Eesti number veel alles, loll lugu oleks kui seal Soome ülevaatusel mingid poldid lahti on vms lapsehaigus välja tuleb.
Ma olen taga lähima remonditöökoja ja garažeerimise koha vahel natukene ikka sõitnud ka, sh 100+ kg lisaballastiga . Kõik asjad peale raadioantenni on ilusti küljes (ei tea, kuhu see läks
)
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
RasmusL kirjutas:....Ja ning peale seda eventi siis sinna tuttavasse eesti ARK-I soome nr-id küljes keskmist näitama
Nii riiakaks ei läheks, aga kutsuks protsessi menetlenud ametniku korvis hooaja avamisele küll
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Oi ma loodan, et see aparaat lõpuks nii palju rõõmu ka pakub, et see kõike seda aja-, raha ja närvikulu kompenseeritud saab.
Täna suhtlesin Soome maksuametiga. Teadupärast tuleb maksta Soomes ka sõidukite pealt igasuguseid huvitavaid makse. Minu ratta puhul ütles tuttav kohalik tsiklispetsialist, et võiks jääda ca 100 EUR kanti (no loodame, kuigi tundub väga optimistlik). Samas, seda arvutatakse mingi teadmata valemi alusel (küsisin maksuameti infotöötaja käest valemit, ei teatud öelda ), võttes arvessse sõiduki vanust, läbisõitu, seisukorda, kubatuuri, turuväärtust jne. Kuna minu ratas on üle 30 aasta vana, külghaagisega ja haruldane suht (tegelikult K ei tohiks olla Soomes üliharuldane, aga K koos korviga selgelt on), siis selle arvutamine võtab aega eeldatavasti 1-3 kuud. Enne seda sõiduki registreerimistoiminguid lõpuni ei viida, antakse ajutised numbrimärgid, mis kehtivad Soomes, Rootsis, Taanis ja Norras (imelik). Ehk siis... Pärnu paraad on üsna ebatõenäoline, jaanipäeval ümber lõkke sõitmine tiba tõenäolisem.
Kas tõesti võib olla nii, et need numbrid on mingid Põhjamaade-kesksed? Soome ju ikka täitsa päris EU riik?
Ma arvan, et ma saan tutika Urali raha selle asja sisse ära matta ikka lõpuks . Aga lohutan end sellega, et klapireguleerimise välp on 10 korda pikem kui Uralil ja täislastis jaksab mäest üles ka minna maanteekiirusel
.
-
- Postitusi: 1453
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: BMW K100LT HACK
PhunkT kirjutas:Ma arvan, et ma saan tutika Urali raha selle asja sisse ära matta ikka lõpuks
. Aga lohutan end sellega, et klapireguleerimise välp on 10 korda pikem kui Uralil ja täislastis jaksab mäest üles ka minna maanteekiirusel
.
Ja siis veel kõik need ülejäänud põhjendused, mida võib lugeda ADVrideri teemas "Why you should NOT by a Ural motorcycle"
Ma arvan, et 30a vana Lendav Tellis on kestvam kui tutikas Uraal
(Muuhulgas võib öelda, et olen täitsa Urali fänn aga ma annan endale selgelt aru, kuidas see ratas on ehitatud.)
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
morse kirjutas:Ma arvan, et 30a vana Lendav Tellis on kestvam kui tutikas Uraal
(Muuhulgas võib öelda, et olen täitsa Urali fänn aga ma annan endale selgelt aru, kuidas see ratas on ehitatud.)
Sama siin, kaalusin uue ostmist, sest see näeb tõesti äge välja, aga mõtlesin, et tahaks sõita ka niimoodi, et külgkorvis on laps ja koer, mitte ainult tööriistad
-
- Postitusi: 1453
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: BMW K100LT HACK
PhunkT kirjutas:morse kirjutas:Ma arvan, et 30a vana Lendav Tellis on kestvam kui tutikas Uraal
(Muuhulgas võib öelda, et olen täitsa Urali fänn aga ma annan endale selgelt aru, kuidas see ratas on ehitatud.)
Sama siin, kaalusin uue ostmist, sest see näeb tõesti äge välja, aga mõtlesin, et tahaks sõita ka niimoodi, et külgkorvis on laps ja koer, mitte ainult tööriistad
Olustikufoto, kus fotograaf (mina) toetab oma igitoimivale Jawale ja pildistab head sõpra - tema on alles ühe toreda kahetunnise kraaniummistuse avastamise tee alguses.
(Kui päris aus olla, siis Jaff oli parasjagu kusagile eemale pargitud aga tundus tore kunstiline liialdus.)
Edit: Kui ma pilti lähemalt vaatasin, siis see jawajutt on sedavõrd suurem liialdus, et ma olen ise hoopis pildil - mõnel mehel on veel samasugune Cloveri varustus.
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Update: tsikkel Soomes registris. Ajutiste numbritega kuni Vero kalkuleeritud ja makstud, aga registris.
Hea maanteeametnik, kes sa seda teemat jälgid (jah, sina)... et sul hästi läheks.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: BMW K100LT HACK
Arvasin, et seal saab suht lihtne olema, kuna üks parimaid riike euroopas mootorratta ehitamise võimaluste osas. Palju õnne Ja Eesti mnt ametnikule soovin halba. Ja täitsa avalikult
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: BMW K100LT HACK
VAU... käis ikka kähku küll!
Kas kohtade arvu/masside kohta kirjutati midagi passi? (ei pea avalikustama kui võib tulevikuplaane segama hakata)
Kas järgmine etapp on "euroliidust eestisse"?
G
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Ma hetkel veel järgmisi plaane ei avalikustaks, aga kohad ilusti passis, tühimass tõstetud, registrimass sama. Väga meeldiv kogemus oli üldiselt. Raske mõista, miks meil nii keeruline peab olema. Ajast, rahast ja kulutatud närvirakkudest on kahju. Aga leidsin selle protsessi käigus palju uusi sõpru, kaasamõtlejaid ja teisi lahedaid inimesi, nii et üldkokkuvõttes positiivne . Tänud kõigile! Aga läbi see asi veel ei ole.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: BMW K100LT HACK
Ma nüüd küll arvan(mida tavaliselt ei viitsi teha) aga kuniks see teatud põlvkond, kes seda arki majandust juhib sussi püsti ei viska, ei toimu mingit muutust ka. Sest on nood vennad ju sügaval nõukaajal elanud ning dna-s puudub selline asi nagu innovaatilisus. Ei taheta ise areneda, ega lasta seda ka teistel teha ning mingisugune imelik komme on kõike maru "kontrolli all" hoida. Samas on poolrümakaid autosid millel põhi viimasel hingetõmbel kereküljes püsib terve ilm eestis täis ning sõidavad. Või siis teine asi, et koguks mingisuguse suure pundi kokku kõik mootorrataste entusiastid ning hakkame arkile pinda käima(võtaks lausa media abiks) niikaua kui asjad liikuma hakkavad. Sest hetke seis on ju lausa idiootne, 80km eemal on nigu kuradi imedemaa ja siin banaanikas ei lasta muffigi teha.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: BMW K100LT HACK
PhunkT kirjutas:Ma hetkel veel järgmisi plaane ei avalikustaks, aga kohad ilusti passis, tühimass tõstetud, registrimass sama. Väga meeldiv kogemus oli üldiselt. Raske mõista, miks meil nii keeruline peab olema. Ajast, rahast ja kulutatud närvirakkudest on kahju. Aga leidsin selle protsessi käigus palju uusi sõpru, kaasamõtlejaid ja teisi lahedaid inimesi, nii et üldkokkuvõttes positiivne
. Tänud kõigile! Aga läbi see asi veel ei ole.
Täpsusta palun natuke: kirjutad, et tühimass tõstetud, registrimass sama. Millega registrimass sama on, kas soolo tsikliga või? Ja palju siis kandevõimet jäi?
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Tõsteti tühimassi korvi massi võrra ja reg mass tootja originaal ehk soolo reg mass. Kandevõimet eraldi ei märgitud, aga arvutuslikult 160kg. Huvitaval kombel loogika sama, mis praegu Eestis registrisolevatel lääne korvikatel pärast ametniku omavolilist korrektuuri (kui olin neile ratastele viidanud, “parandati” nende registriandmeid).
Re: BMW K100LT HACK
A see 160kg annab siis Soome valemite järgi 3 kohta kokku? Või palju see eurokorrektse reisija kaal on, 53kg tundub üsna optimistlik...
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: BMW K100LT HACK
Minu soolotsiklil on praegu näiteks kandevõime 185kg. Kui ma tahaksin sellele sajakilost korvi külge pookida, kas ma peaksin siis sellise vormisamisstiili korral isegi alasti tsikli selga istudes enne 5kg kaalust maha võtma?
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Jesper kirjutas:A see 160kg annab siis Soome valemite järgi 3 kohta kokku? Või palju see eurokorrektse reisija kaal on, 53kg tundub üsna optimistlik...
Kui aus olla, siis ma ei hakanud seal spetsialiste erinevate küsimustega tüütama. Vaadati kiire pilguga ratas üle, mõõdeti, uuriti-puuriti ja tehti paberid ära. K-bemmid on Soomes suht levinud, seega neil ilmselt andmed hõlpsasti võtta.
Ma tõesti ei tea, kuidas Soome gurud seda korvi käsitlevad, et kandevõime ei saa takistuseks. Võib vaid eeldada, et mitte pagasina nagu meie spetsialist ja külghaagisel on ikkagi oma kandevõime. Nagu tal ju päriselus on ka. Samas praegustes dokumentides kandevõime numbrit välja ei toodud, nii et ei tea enne, kui vormikohane pass ära tuleb. Eks siis saab ka pärida veel.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: BMW K100LT HACK
Vinges riigis elame, sõbrad: 347 postitust ja poolteist aasta ning ongi suurõnnetuse ohuga seadeldis alias külgkorviga tsikkel naaberriigi registris. Nuta või naera aga tegelikult pole midagi nii jaburat ammu näinud-kuulnud. Ma ei teagi, kas aines on pärit Ilfilt ja Petrovilt, Kafkalt, Orwellilt või neilt kõigilt korraga.
Mina sinu asemel jagaks küll kangelaslike medalikandidaatidest ametnike nimed siia foorumisse - kui nad õiget asja ajasid siis pole siin midagi häbeneda. Neil ka rõõm foorumist lugeda kuidas nad isamaa hädaohust päästisd.
Aga kui nüüd tõsisema ilmega asja käsitleda siis kuidas meil EU's on, kui sõiduk juba ühes liikmesriigis on registreeritud siis järgmisesse üle viies ei tohiks takistusi olla?
-
- Postitusi: 1781
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: BMW K100LT HACK
Macintosh kirjutas:Aga kui nüüd tõsisema ilmega asja käsitleda siis kuidas meil EU's on, kui sõiduk juba ühes liikmesriigis on registreeritud siis järgmisesse üle viies ei tohiks takistusi olla?
Täpselt nii, kirjutasin siin paar lehekülge tagasi loogika, koos viidetega, lahti.
Siit esimesed 5 postitust.
viewtopic.php?f=56&t=99743&p=796119&hil ... CK#p796111
TLDR: Juhul kui sõidukil on EU ühisnõuetele vastav tehniline pass, on see ainus asi mida ARK nõuda tohib, kui nad ei suuda näidata, et sõiduk kujutab tõsist ohtu rahvatervisele. Pelk asjaolu, et sõiduk vastab teise liikmesriigi kohalikele nõuetele ja ei pruugi vastata kohalikele, ei ole piisav alus näitamaks tõsist ohtu rahvatervisele.
Teemaalgatajale ilusaid kilomeetreid ja jään huviga lõpptulemust ootama.
Re: BMW K100LT HACK
Nojah, kui siin keegi rääkis ARKi vastu protestimisest, siis ega sellised asjad muidu ei lenda kui peab ka mingi asjalik kava olema selle kohta, kuidas oleks parem. Ilmselgelt need soome tegelased loevad ka samu direktiive ja norme nagu meie vuntsid, aga lihtsalt arusaamatuks jääb, kuidas nad piltlikult samu arve kokku liites täiesti erinevale järeldusele jõudsid. Juhul kui see detail lõpuks selgub, siis saab ka seda aluseks võttes põhjendatult protestida-protsessida.
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Seni kuni Soome maksuamet mõtleb välja, palju ma neile selle 30-aastase ratta kasutamise eest võlgnen, mõtlesin, et võtan ette planeeritud hooldustööd - käisin esimesed pidurid üle (puhastus, kolvid liikuma), sain vibrast peaaegu lahti. Ilmselt ketaste kallale ei pea minema. Uus rehv ja esimesed rattalaagrid ja võiks täitsa mõnus olla juba.
Tutvustasin koerale ka lõpuks ratast ja tegin väikse tutvustava parklatiiru. Tundub, et meeldis rohkem kui Jupiter .
Täna võtsin lahti tagumise otsa. Uus hyperpro vedru peaks lähipäevil jõudma, naabrimehel oli üle üsna värske Mitas E-07 minu mõõdus. Need lähevad külge, tagapiduri sadula käin ka üle. Kui Soome riigiga asjad aetud, siis lähevad ette ja korvile ka uued rehvid ning hooaeg võib alata.
Aga koperdasin takistuse otsa. Ise välja ei mõtle ja manualist ei leia - mis loogikaga need originaal K100 amorid pulkadeks käivad? Kuidas vedru vahetada? Võib olla asi hästi lihtne, ehk keegi siit teab.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: BMW K100LT HACK
Mis roostes rõnga moodi asi see regulaatorit nö.poolitab kas see mingi stopperrõngas ei või olla? Pmst surud vedru kanduri alla ja rõngas vahelt välja ning siis peaks asi lahti hargnema.Muidugi juhul kui see on stopper.Võimalik et ka ülemine ots käib keermega pulga otsa.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 175
- Liitunud: 12 Apr 2004, 21:13
- Tsikkel: Zr7
- Asukoht: tallinn-rapla / Jawa suzuki vx800 honda nx650 suzuki dr350 suzuki xf650 tdm850 zr7
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: BMW K100LT HACK
Kas sellel vedru pingutil ei ole teatud asendis õnarusi?
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Selle pinguti pool on ainult seib, aga teine ots peaks olema keermega amordi küljes. Ehitasin ühe hästi ilusa ja turvalise rakise, et vedru kokku suruda, aga lahti ma teda ei saanud. Ei ole sellist pinda, millest tangidega kinni saaks tugevalt.
Aga K100 gurud andsid teada (pärast seda, kui olin pikalt juba punninud), et BMW arvates ei peaks neid amorte lahti võtma, seega on keermeliimiga kinni see ots. Kui aega saan, annan kuuma talle, peab lahti tulema.
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Amort õnnestus suure rassimise peale pulkadeks saada. Homme peaks Hyperpro progressiivne vedru kohale jõudma.
Täna panin alla natukene mehelikumad jalanõud. Tänud värskele naabrimehele E-07 eest, mis läheb alla siis, kui amort komplekteeritud ja all.
Siis jääb veel üle pidurisadulate tihendid ära vahetada (arvasin, et tark tegi on WD40ga kolbe käima panna, ilmselt need tihendid seal sees enam kaua ei toimi, lisaks olid tagumise sadula tolmukatted täitsa läbi, tellisin uued komplektid kõigile), tagapiduri klotsid ja esiamordist üks auk läbi puurida. Kes iganes eelmised korrad rattavõlli pinch polti oli pingutanud, ei olnud kuulnud sõna momentvõti, aga jõudu oli selle eest käes korralikult. Keere maas, peab läbipoldi panema.
Soome maksuamet aga arvutab endiselt, kui palju see ratas võiks väärt olla ja kui palju vaese eestlase käest raha tasuks küsida . Aga ma ei kurda, vähemalt on ratas registris.
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
HyperPro jõudis. Juba silmaga on näha, et sõiduomadused muutuvad drastiliselt. Vana vedru on pehme ja vana/väsinud. Probleemid tekkisid siis, kui kaks inimest rattal istusid. Korvigeomeetria läks täiesti paigast ära, hakkas vasakule kiskuma ja ratas oli selgelt kaldu. Seejuures ei saanud enam amorti jäigemaks keerata. See probleem võiks nüüd idee poolest lahendatud olla.
Lilla on ta sellepärast, et mustad olid otsas ja oodata ei tahtnud.
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Et mitte Macintoshi teemat risustada minu saagaga, aga siiski saaks ventileerida veidi, siis kirjutan siin Maanteeameti käitumisest veel lõigu. Küsisin ühel hetkel statistikat Eestis pärast 2006 (tehnonõuete määruse kehtestamine) registreeritud L4e kategooria sõidukitest. Sain ilusti Exceli tabeli.
Sorteerisin välja kõik rattad, mille kandevõime on üle 205kg (saab olla 3 kohta passis) ja mis olid tehasest juba korviga. Alles jätsin need, millele on korv lisatud ja/või kandevõime alla 205 kg.
Aga enne fun fact: selgub, et Eestis on registreeritud pärast 2006. aastat täpselt üks uus Ural (vähemasti nime Ural all, võib olla eksis mõni ka IMZ-ga ära, aga ilmselt mitte).
Aga analüüsi tulemus:
Peale 2006. on registreeritud kokku 41 L4e kategooria sõidukit, mille kandevõime on vähem kui 205 kg või on tõstetud tehase registrimassi, ning millel passis 3 kohta
33 neist on IMZ-id, IŽid, KMZid, Jawad ja Pannoniad - elik tulid juba tehasest korviga, sellegipoolest ei vasta nõuetele
5 on lääne rattad, millele on lisatud korv ja mille registrimass on tõstetud tootja omast suuremaks (suurenes ka kandevõime)
3 on lääne rattad, millele on lisatud korv ja mille registrimassi pole muudetud ning mille kandevõime jääb alla 205 kg ja passis 3 kohta
Statistikas ei ole minu ratast, mis on kuskil limbos - ei ole arvel ja on arvel samal ajal ja tegelikult on üldse Soomes arvel.
Huvitavalt "ühtlane" käitumine reeglite tõlgendamisel.
Tegelikult on näha, et enamik ratastest on kuskilt juba korviga toodud ja pole tehnoosakonna laualt läbi käinudki, aga samas mõned on ja sealt on tulnud vastuolulised kinnitused samamoodi.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 154
- Liitunud: 26 Dets 2003, 17:14
- Tsikkel: k175b, Riga 13,
- Asukoht: Paide-Ardu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 10 korda
Re: BMW K100LT HACK
OT
See 4 kohaline BMW sai arvele ka mitte kõige lihtsamini. Mälu järgi oli vist korv selle firma toodang http://www.sauer-sidecar.de/seitenwagen/sonnenwind.html
Ratas ise vast seni Tallinnas sõitmas.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: BMW K100LT HACK
PhunkT kirjutas:Huvitavalt "ühtlane" käitumine reeglite tõlgendamisel.
Kui keegi soovib Maanteeametit hageda siis Eesti Õigusbüroo OÜ koostöös Justiitsministeeriumiga pakub Eestis elavatele inimestele tasuta õigusabi. Abi saavad kõik Eestis elavad inimesed, kelle keskmine brutosissetulek jääb alla Statistikaameti poolt avaldatud keskmise brutosissetuleku 1,5-kordsele määrale (s.o alla 1 906 euro). See abi kätkeb ka endas esindamsit kohtus sh Halduskohtus.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: BMW K100LT HACK
Macintosh kirjutas:PhunkT kirjutas:Huvitavalt "ühtlane" käitumine reeglite tõlgendamisel.
Kui keegi soovib Maanteeametit hageda siis Eesti Õigusbüroo OÜ koostöös Justiitsministeeriumiga pakub Eestis elavatele inimestele tasuta õigusabi. Abi saavad kõik Eestis elavad inimesed, kelle keskmine brutosissetulek jääb alla Statistikaameti poolt avaldatud keskmise brutosissetuleku 1,5-kordsele määrale (s.o alla 1 906 euro). See abi kätkeb ka endas esindamsit kohtus sh Halduskohtus.
Kas see ikka iga hagemist katab,seal ka mingid nõksud ja kui minul kostjana asjaks läks ,siis kõik ikka tausta polnudki.Kõigest 2 tundi konsultasiooni oleks mina saanud,mida ma ei viitsinud võttagi,sest pärast kulude tagasinõude korral oleks mul jälle probleem,sest võidu korral kohtus nõutakse sisse advokaadi esindus kulud,mille alla ei lähe jälle ilma esinduslepinguta tehtud kulutused.Võibolla haldusasjades on teisiti,aga tsiiviilasjas polnudki asi nii ilus ,kui algselt võiks arvata.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.