12. leht 46-st
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Mär 2015, 01:30
Postitas aeroks
minim2gnus kirjutas:KKKKKK kirjutas:Sellisel kontrastse valgustusega pildistamisel vaja kasutada lisavalgustust. Kui muud pole käepärast siis kaamera enda välk aitab ka vähe välja. Sellel karbil peaks külges vist olema. Muidugi seda ka vaja osata kasutada. Muidu täitsa tore.
Vabandan OT pärast
Aga, näiteks ISO kõrgemaks panneks juhtub see, et pildil "müra" juures. Originaal välguga aga "head nahka" ei saa
Muud naljad kaameral pole ka ilma statiivita väga head.
Kus juures loodan, et ma pole ainus, kes nii arvab, aga üleüldse selle aasta masinate paigutus/valgustus kuidagi väga kehvad seal
Aga olen algaja ja kannatan ka kriitika nooled ära 
600d juba kannatab iso üsna julgelt keerata,müra kartmata.
Piisavalt valgustundliku objega saab ka sellistes tingimustes hea pildi kätte.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Mär 2015, 12:16
Postitas Deiv
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Mär 2015, 12:25
Postitas Kägu
Väga teemakohane postitus 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Mär 2015, 12:38
Postitas Greger
+1 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Mär 2015, 13:31
Postitas Janar.R1
Greger kirjutas:
+1 
Õige Deiv
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Mär 2015, 14:04
Postitas KIBU
tere
fat ass ära nähtud. uskumatu kui maskuliinselt "lai" või õigemini "musklis" see tsikkel päris elus paistab.
kogu see torudest tagakiige lahendus jne. võimas! piltide pealt vaadates ei saagi sellest niimoodi aru kuigi ka piltidelt paistab väga äge.
ratta kõrval tekkisid ka mõned tehnilist laadi küsimused. esiteks vasaku poole jahutusvedeliku lõdvik. kas selline S-iks keeratud volla kuumaga kokku ei vaju? ( pole selliste voolikutega kokku puutunud ise) ja ega suurem voolutakistus jahutust ilmselt ei pärsi? silikooni, kui see muidugi on ültse silikoon, soojusjuhtivus peaks olema väga väike ehk et voolik ise soojust välja ei lase.vaimusilmas oleks tahtnud lahendada see sõlm metallist S toruga voolikute vahel, mis paikneks eestpoolt ümber kenekakambri kaane.
teiseks vaadates neid vääääga võimsaid rattaid tekkis küsimus kui palju suurem pöörlev mass pidurdusvõimet pärsib? kas on ka reaalselt tuntav? kas suurem kürojõud on ka tuntav suurel kiirusel kallutamisel?
lisaks esipiduri suporti ja amordikannu vahelised puksid. kas selline kahe eraldi puksiga lahendus pidurdades läbi ei paindu? peale vaadates tundub et need puksid võiks olla ühest tükist.
kokkuvõtvalt müts maha sellise projekti ees ja väga tahaks seda pilli sõitmas näha. 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Mär 2015, 14:57
Postitas Black
KIBU kirjutas:teiseks vaadates neid vääääga võimsaid rattaid tekkis küsimus kui palju suurem pöörlev mass pidurdusvõimet pärsib? kas on ka reaalselt tuntav?
Kuna nad on ju siiski ka vastu asfalti, siis ega nad aeglustuva tsikli alt puhtalt pöörlemisinertsist vast leekima panna ei taha.
Nii et ega ses osas vast väga vahet ole, on see mass raamil või ratastel. Vedrustamata massi lisandumine on juba teine teema.
Väga bling näeb välja. 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Mär 2015, 15:46
Postitas KIBU
Black kirjutas:KIBU kirjutas:teiseks vaadates neid vääääga võimsaid rattaid tekkis küsimus kui palju suurem pöörlev mass pidurdusvõimet pärsib? kas on ka reaalselt tuntav?
Kuna nad on ju siiski ka vastu asfalti, siis ega nad aeglustuva tsikli alt puhtalt pöörlemisinertsist vast leekima panna ei taha.
Nii et ega ses osas vast väga vahet ole, on see mass raamil või ratastel. Vedrustamata massi lisandumine on juba teine teema.
Väga bling näeb välja. 
mõtlesin pikalt mida su vastuse peale kosta või pigem kuidas seda, mida ma öelda tahan, saaks viisakalt ja sinu tundeid riivamata teha. ma parem ei ütle midagi. 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Mär 2015, 16:39
Postitas RasmusL
Tervist KIBU! Olen nõus, pea kõik ütlesid, et päris elus on palju maskuliinsem ja laiem, kui piltidel. Ma just ise pole kõige parem pildistaja oma telefoniga, aga mingi aeg tuleb Soome Bomber Magazinesse ka esitlus, seal pildistatakse vast vähe paremini. Seda tagakiige torulahendust on palju kommenteeritud, enamus eestlaste arvamus oli, et ei pea vastu..no kurat, kiige tehtud mad kuusaa soome poiste poolt, samast materialist, mis mad mike busal, kes kurvides suudab 260kmh driftida ja kestvus on super hea, kiige pole kordagi alt vedanud, minu oma sellist retsimist päris saama ei hakka, niiet arvan et kestab
Jahutusvedeliku voolikuga ma tõesti ka ise 100%rahul ei ole, ja see saigi viimase lahendusena suht kiirelt tehtud, kuna tahtsin enne näitust asja käima saada..kuumaga kokku ei vaju, kuna erinevalt teistest silikonvoolijutest on sellel rauast spiraal sees, ehk siis hoiab koguaeg ümmargusena, teised oleks jah kokku vajunud. Arvan, et mingi aeg peaks tegema ümber tegema nt roostevabast kuidagi kenasti, aga tuleviku poole peab nagunii täiendusi tegema, et saada perfektne fighter. Garaasipildil olev kuldne lenksuamort hiinast ei kõlba ka seav***u mitte(vabandan väljenduse pärast) nii, et ka selle tahaksin lisada korraliku bitubo vms toodangu..jällegi ca 500e väljaminek. Summuti teen ka ümber enne soome näitust mis on 3-5 aprill helsinkis, teen nii nagu enne oli, aga parempoolse jalaraua alt siis tuleb simonsi reso välja, hetkel ikkagi hääl liiga kõva, kuigi minu pillil hakkab hääl ja jõud käima käsikäes, aga siiski väga lärmakat ei taha. Pidurdusvõime kohapealt kurta ei saa, tagaratas nt blokki lastes on sama madal vilin nagu autodel
aga see selleks, masin pidurdab minu meelest piisavalt hästi, alt ei lähe. Ainus probleem on jällegi hiinast tellitud jalaraudadega, mille hoovastikud lihtsalt painduvad läbi ja on nagu kellassepa kruvidega kinni pandud.. ka neid ma pean täiustama. Esipiduri puksid on samuti teinud mehaanik soomes, kes tegi ka selle ülekande, ning tegeleb igapäevaselt nitro h-d ehitamistega, läbi ei paindu, kestavad väga hästi. Eelmine suvi sai sõidetud suht palju nii headel kui halbadel teedel, ja miskeid probleeme ei tekkinud ümberehitustega. Eks nûüd siis nãis varsti, kui hästi mootori pool kestab ja seadesse saab, arvan, et kõik pole päris 100% õieti tehtud, aga see ka minu esimene turbo pill. Järgmise kui teen, siis kindlasti vast kiiremini, paremini, kuna endal ka nüüd ehituse kohapealt know-howd mingilmääral on. Ma loodan, või tahan vähemalt aprillis saada sõitma, kui ei siis mais ikka
Näha ja kuulda ja ka proovida saad kindlasti, kui kohtub kusagil. Oleksid võinud messil tulla juttu ajama, mul oli suht igav seal istuda 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Mär 2015, 16:57
Postitas Janar.R1
RasmusL kirjutas:Tervist KIBU! Olen nõus, pea kõik ütlesid, et päris elus on palju maskuliinsem ja laiem, kui piltidel. Ma just ise pole kõige parem pildistaja oma telefoniga, aga mingi aeg tuleb Soome Bomber Magazinesse ka esitlus, seal pildistatakse vast vähe paremini. Seda tagakiige torulahendust on palju kommenteeritud, enamus eestlaste arvamus oli, et ei pea vastu..no kurat, kiige tehtud mad kuusaa soome poiste poolt, samast materialist, mis mad mike busal, kes kurvides suudab 260kmh driftida ja kestvus on super hea, kiige pole kordagi alt vedanud, minu oma sellist retsimist päris saama ei hakka, niiet arvan et kestab
Jahutusvedeliku voolikuga ma tõesti ka ise 100%rahul ei ole, ja see saigi viimase lahendusena suht kiirelt tehtud, kuna tahtsin enne näitust asja käima saada..kuumaga kokku ei vaju, kuna erinevalt teistest silikonvoolijutest on sellel rauast spiraal sees, ehk siis hoiab koguaeg ümmargusena, teised oleks jah kokku vajunud. Arvan, et mingi aeg peaks tegema ümber tegema nt roostevabast kuidagi kenasti, aga tuleviku poole peab nagunii täiendusi tegema, et saada perfektne fighter. Garaasipildil olev kuldne lenksuamort hiinast ei kõlba ka seav***u mitte(vabandan väljenduse pärast) nii, et ka selle tahaksin lisada korraliku bitubo vms toodangu..jällegi ca 500e väljaminek. Summuti teen ka ümber enne soome näitust mis on 3-5 aprill helsinkis, teen nii nagu enne oli, aga parempoolse jalaraua alt siis tuleb simonsi reso välja, hetkel ikkagi hääl liiga kõva, kuigi minu pillil hakkab hääl ja jõud käima käsikäes, aga siiski väga lärmakat ei taha. Pidurdusvõime kohapealt kurta ei saa, tagaratas nt blokki lastes on sama madal vilin nagu autodel
aga see selleks, masin pidurdab minu meelest piisavalt hästi, alt ei lähe. Ainus probleem on jällegi hiinast tellitud jalaraudadega, mille hoovastikud lihtsalt painduvad läbi ja on nagu kellassepa kruvidega kinni pandud.. ka neid ma pean täiustama. Esipiduri puksid on samuti teinud mehaanik soomes, kes tegi ka selle ülekande, ning tegeleb igapäevaselt nitro h-d ehitamistega, läbi ei paindu, kestavad väga hästi. Eelmine suvi sai sõidetud suht palju nii headel kui halbadel teedel, ja miskeid probleeme ei tekkinud ümberehitustega. Eks nûüd siis nãis varsti, kui hästi mootori pool kestab ja seadesse saab, arvan, et kõik pole päris 100% õieti tehtud, aga see ka minu esimene turbo pill. Järgmise kui teen, siis kindlasti vast kiiremini, paremini, kuna endal ka nüüd ehituse kohapealt know-howd mingilmääral on. Ma loodan, või tahan vähemalt aprillis saada sõitma, kui ei siis mais ikka
Näha ja kuulda ja ka proovida saad kindlasti, kui kohtub kusagil. Oleksid võinud messil tulla juttu ajama, mul oli suht igav seal istuda 
Soomes....kus see näitus on, tulex ka ehk vaatama 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Mär 2015, 17:18
Postitas RasmusL
American car show aprilli esimene nädalavahetus 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Mär 2015, 19:22
Postitas Erko
Sai ka see Fat Ass ära nähtud.
Olen seda teemak ikka piilunud.Ülivinge asi ikka ja KIIDAN kõvasti.
Sain ka paari ilusat pilti mida hea eeskujuks võtta!

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Mär 2015, 20:09
Postitas KIBU
tegelt mina olin üks nendest kes ütles et päriselus paistab ägedam välja kui pildipeal aga laupäeval oli pliiats täitsa nüri ja sa vestlesid parasjagu ka piigaga seega ei läinud pikemaks jutuks. eks teinekord. ...rooliamordist rääkides bitubod olid mäletamistmööda lekkijad.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Mär 2015, 20:17
Postitas Deiv
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Mär 2015, 21:15
Postitas KIBU
see K5-6gixxer eks? minul tuli mälu järgi 151,6 ja 103 või oli 93
ei leia pilti üles enam. a seda pea originaal väljalaskega. mind huvitas ka rohkem alumise otsa pööretel toimuv muidugi. mul kuskil on video peal kuidas suht tõmbe lõpus järsku pena otsa sai. ääre pealt oleks südari saanud.
kas sellel nitrokal väljalaske torud olid originaalid või jämedamad?
Rasmuse rattast rääkides siis turboka väljalaske summutamine vist suht keeruline. loogiliselt võttes peab voolavus väga "vaba" jääma??? kuidas seda tehakse kas lihtsalt suurema läbimõõduga?
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Mär 2015, 21:30
Postitas Deiv
Jep - tegemist K5-ga . Leegikad stockid,sumpsipütt mul sinna ise aretatud teise margi originaalpütist. Loe:suht tühi toru ja karjub nagu hundikoer 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Mär 2015, 21:58
Postitas KIBU
Deiv kirjutas:Jep - tegemist K5-ga . Leegikad stockid,sumpsipütt mul sinna ise aretatud teise margi originaalpütist. Loe:suht tühi toru ja karjub nagu hundikoer 
originaal leegikatesse jääb k5 gixxeril kuulu järgi kuni 5hp kinni.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Mär 2015, 22:39
Postitas RasmusL
Krt ei mäleta mida täpsemalt mõtlesin, istumis asendist järeldades, joomisest oli räige põiekas 
Kibu, minu rattal on turbost väljatulev toru ehk downpipe 2.5" ja nii läheb ta lõpuni välja kõhu alt..samasuur reso vahele aind. Voolavus peab hea olema jah.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 23 Mär 2015, 15:03
Postitas Janar.R1
KIBU kirjutas:
see K5-6gixxer eks? minul tuli mälu järgi 151,6 ja 103 või oli 93
ei leia pilti üles enam. a seda pea originaal väljalaskega. mind huvitas ka rohkem alumise otsa pööretel toimuv muidugi. mul kuskil on video peal kuidas suht tõmbe lõpus järsku pena otsa sai. ääre pealt oleks südari saanud.
kas sellel nitrokal väljalaske torud olid originaalid või jämedamad?
Rasmuse rattast rääkides siis turboka väljalaske summutamine vist suht keeruline. loogiliselt võttes peab voolavus väga "vaba" jääma??? kuidas seda tehakse kas lihtsalt suurema läbimõõduga?
Mul R1 Turbol läheb turbost 65 mm toru taha ja sealt jätkub originaal torustik mille otsas on originaal sumpsid (sisud vahetatud 50 mm. turude vastu) Voolavusega probleeme ei ole.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 24 Mär 2015, 01:15
Postitas Deiv
Janar,oled peale uut seadet sõitnud ka või ??? Kas sellele gaasi kummalisele reagerimisele läksidki lahendust leidma uuesti dynodes ?
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 25 Mär 2015, 17:54
Postitas Janar.R1
Deiv kirjutas:Janar,oled peale uut seadet sõitnud ka või ??? Kas sellele gaasi kummalisele reagerimisele läksidki lahendust leidma uuesti dynodes ?
Deiv- sõitsin jah, asfalt oli +2 ja tõmbas koguaeg driftima ja ilm oli nii jahe et ma ei hakanud kiirteele minema. Dünosse läksin sellepärast et ratas reageeris gaasi keeramisele liiga kaua ja käitus korduvatel kiirendustel erinevalt- Dünos siis selgus tõsiasi et väike (pasane) õhufilter oli 50 hj ära söönud ja tekitanud õhu puuduse. Lahendus: lõigati kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] õhuviltri auk ja toodi suurem filter (-275 hj) küljepealt välja. Ma olin väga gondli [Motobot: õige on "gondli"] lõhkumise vastu ja lasin proovida põlvedega lahendust- filter põhja alla. tehti ära ja düno näitas et selline lahendus ka ei sobi sest nurk on liiga suur ja 25 hj läks kaotsi.
Nüüd siis on kondlis [Motobot: õige on "gondlis"] auk, mis mulle ei meeldi aga 242 hj ja 157 väänet aitab mul sellest kindlasti üle saada 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 25 Mär 2015, 19:16
Postitas RasmusL
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 25 Mär 2015, 21:14
Postitas RasmusL
Sumpa majandus in progress...

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 25 Mär 2015, 21:56
Postitas Janar.R1
RasmusL kirjutas:Sumpa majandus in progress...

Hääl läks mahedamaks? 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 25 Mär 2015, 22:54
Postitas RasmusL
Ei tea veel , uus jahutusvedeliku toru ka tegemisel
peaks minema jah pehmemaks aga wastegate toru jätab ikka tühjana,et boosti all vähe lärmi teeks ikka 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 26 Mär 2015, 08:00
Postitas lauriii
Kui saladus pole, siis kuskohast selliseid resokaid saab?
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 26 Mär 2015, 21:14
Postitas RasmusL
Laki autost ja reso on mustast, otstest 5cm maha võetud.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 26 Mär 2015, 22:44
Postitas KIBU
siduril on ka klapivedrusid kasutatud. ehk on abi. mis su vedru mõõdud on?
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 27 Mär 2015, 08:18
Postitas RasmusL
Ma ei tea, kas olen päris õieti mõõtnud, aga nihikuga sain sellised numbrid: pikkus: Pikkus 74mm
Läbimõõt väline: 24mm
Sisemine: 15mm
Muidu uurisin, et kataloogi teema oleks Lesjöforsi omad soomest..Oleneb kas nad eraisikule mûûvad.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 27 Mär 2015, 08:28
Postitas Deiv
You.
Kas sa neid vedrusid uuesti ei saaks mõõta ??? Välisläbimõõt kuidagi jube suur
Kui väljast 24 ja seest 15 , siis tuleb ikka suht jämedast traadist vedru 
Mul on Suzu GSXR 1000 (2001-2004) stock vedrud : väljast 20,seest 15, pikkus 77,traadi läbimõõt 2.6
Need peaks sobima,kui sul ka väljast ikkagi 20 mm. Ja Suzule muidugi ka igast kangemaid versioone saada sealt edasi.
Deiv.