Re: Fleim: politsei eest ära sõitmine
kui lased eest ära ja nr nähakse, mis siis edasi saab?? keegi teab ka täpselt/reaalselt mis edasi saab?? ütled et ei tea kes rattaga sõitis? võib ka PM
kui lased eest ära ja nr nähakse, mis siis edasi saab?? keegi teab ka täpselt/reaalselt mis edasi saab?? ütled et ei tea kes rattaga sõitis? võib ka PM
zirocool kirjutas:kui lased eest ära ja nr nähakse, mis siis edasi saab?? keegi teab ka täpselt/reaalselt mis edasi saab?? ütled et ei tea kes rattaga sõitis? võib ka PM
Tema sõna sinu vastu ma pakun...kui muidugi kaamerasse ei jäänud paljudel autodel kaamerad peal
ma mõtlengi kui kaamerasse jääd, mis on vägagi tõenäoline, eriti linnavahel
zirocool kirjutas:kui lased eest ära ja nr nähakse, mis siis edasi saab?? keegi teab ka täpselt/reaalselt mis edasi saab?? ütled et ei tea kes rattaga sõitis? võib ka PM
Kiiruskaamerate puhul muudeti seadust, et auto omanik vastutab ja kui ei suuda tuvastada, kes roolis oli, siis plekib ise trahvid. Samamoodi on tegu ka mootorrataste puhul.....omanik saab kogu pasa enda pihta!
kiiruskaamerate trahvid on ju teine teema, kuna see ei lähe ju läbi mendi
kui neil pole salvestust või pilti ette näidata...siis võib ju alati öelda ,et olid samal ajal kusagil mujal linnas
zirocool kirjutas:kui lased eest ära ja nr nähakse, mis siis edasi saab?? keegi teab ka täpselt/reaalselt mis edasi saab?? ütled et ei tea kes rattaga sõitis? võib ka PM
Seaduse järgi peab iga omanik teadma/dokumenteerima, mis ajahetkel kasutas keegi teine tema autot viimase 3 (vist) kuu jooksul. Kui seda omanikul ei ole võidakse trahvida. Võimalik, et saab ka teise tehtud jama kaela.
zirocool kirjutas:kiiruskaamerate trahvid on ju teine teema, kuna see ei lähe ju läbi mendi
Kui kiirus ei ületa 140km/h (90-ne alas), siis sõitjat ei hakata tuvastama. Kui aga on üle, siis hakatakse juhti tuvastama ja süüdlane saab litaka nagu oleks patrullile vahele jäänud.
Space kirjutas:zirocool kirjutas:kui lased eest ära ja nr nähakse, mis siis edasi saab?? keegi teab ka täpselt/reaalselt mis edasi saab?? ütled et ei tea kes rattaga sõitis? võib ka PM
Seaduse järgi peab iga omanik teadma/dokumenteerima, mis ajahetkel kasutas keegi teine tema autot viimase 3 (vist) kuu jooksul. Kui seda omanikul ei ole võidakse trahvida. Võimalik, et saab ka teise tehtud jama kaela.
zirocool kirjutas:kiiruskaamerate trahvid on ju teine teema, kuna see ei lähe ju läbi mendi
Kui kiirus ei ületa 140km/h (90-ne alas), siis sõitjat ei hakata tuvastama. Kui aga on üle, siis hakatakse juhti tuvastama ja süüdlane saab litaka nagu oleks patrullile vahele jäänud.
aga kui neil pole tõestusmaterjali...ei videot,ega pilte,siis ei saa nad midagi ju teha...:D
pigem tulevad ja hakkavad koduväravas passima ja loodavad et sa puhtsydamlikult üles tunnistaksid
Virx123 kirjutas:aga kui neil pole tõestusmaterjali...ei videot,ega pilte,siis ei saa nad midagi ju teha...
:D
pigem tulevad ja hakkavad koduväravas passima ja loodavad et sa puhtsydamlikult üles tunnistaksid
Proovi järele!
Virx123 kirjutas:aga kui neil pole tõestusmaterjali...ei videot,ega pilte,siis ei saa nad midagi ju teha...
:D
pigem tulevad ja hakkavad koduväravas passima ja loodavad et sa puhtsydamlikult üles tunnistaksid
Vot pole küll praktikaga selle koha pealt kursis, kuid võibolla teevad pollarid oma süsteemis selliste liiklejate osas omad väikesed märkmed selle liikleja faili ning tulevikus kui peaks patrull mingil põhjusel maha võtma, siis lisamärkused selle isiku ankeedil annavad oma kaalu karistuse määramisel.
Tsikkliga kiirust ületades ja kiiruskaamerale vahele jäädes ei tohiks ju midagi juhtuda ?
Või kuidas sellega asi on, numbrit ju ees ei ole, ning nägu ammugi ära ei tuvasta.
Virx123 kirjutas:aga kui neil pole tõestusmaterjali...ei videot,ega pilte,siis ei saa nad midagi ju teha...
:D
pigem tulevad ja hakkavad koduväravas passima ja loodavad et sa puhtsydamlikult üles tunnistaksid
Mul naabrile tulid ukse taha. Kahjuks ei mäleta kuidas asi edasi läks aga minu teada sai trahvi.
Maicle kirjutas:Tsikkliga kiirust ületades ja kiiruskaamerale vahele jäädes ei tohiks ju midagi juhtuda ?
Või kuidas sellega asi on, numbrit ju ees ei ole, ning nägu ammugi ära ei tuvasta.
Ei tea kas mul on väike ratas vöi milles asi, aga tartu mnt kaamerad minust pilti ei teinud
reinz kirjutas:Maicle kirjutas:Tsikkliga kiirust ületades ja kiiruskaamerale vahele jäädes ei tohiks ju midagi juhtuda ?
Või kuidas sellega asi on, numbrit ju ees ei ole, ning nägu ammugi ära ei tuvasta.Ei tea kas mul on väike ratas vöi milles asi, aga tartu mnt kaamerad minust pilti ei teinud
minu oma ka:D
Raino84 kirjutas:reinz kirjutas:Maicle kirjutas:Tsikkliga kiirust ületades ja kiiruskaamerale vahele jäädes ei tohiks ju midagi juhtuda ?
Või kuidas sellega asi on, numbrit ju ees ei ole, ning nägu ammugi ära ei tuvasta.Ei tea kas mul on väike ratas vöi milles asi, aga tartu mnt kaamerad minust pilti ei teinud
minu oma ka:D
Liitun Ma ise mõtlesin et vast mingi tehniline rike, mida kaamera edasi, seda rohkem huvist peale keerasin
Eks ta ole jah nii...Kaamerad täidavad siis vastubidist ülesannet. Autojuhid võtavad hoo maha aga tsiklistid keeravad huvist juurde
biffik kirjutas:Eks ta ole jah nii...Kaamerad täidavad siis vastubidist ülesannet. Autojuhid võtavad hoo maha aga tsiklistid keeravad huvist juurde
......... kuni vaadatakse, et kiirust ületavaid mootorrattaid on ikka liiga palju ja peab ka tagant pilti tegema!
Alles just räägiti, et VEEL ei saa tsikleid tuvastada aga kui selleks vajadus tekib....
Tundub, et selleks tekib vajadus, sest mõni ikka ei saa ilma
ants01 kirjutas:Alles just räägiti, et VEEL ei saa tsikleid tuvastada aga kui selleks vajadus tekib....
Tundub, et selleks tekib vajadus, sest mõni ikka ei saa ilma
+1
Maicle kirjutas:Tsikkliga kiirust ületades ja kiiruskaamerale vahele jäädes ei tohiks ju midagi juhtuda ?
Või kuidas sellega asi on, numbrit ju ees ei ole, ning nägu ammugi ära ei tuvasta.
Meil oli just eile raadios saade ...kus her mundrimees rääkis sellest et kui siklite puhul muutub nö massiliseks see kaamerasse sõitmine...siis on võimalik see süsteem ümber ehitada nii,et pildistab tagant ka
Mu töökaaslane sõitis eelmine reede hommik Tartusse ja ütles, et trassil oli olnud kiirust mõõtvaid patrulle rohkem kui kaameraid
Ega see tsikliga kimamine vahele jäämise riskita pole. Ja kui hakkad eest ära uhama, võib järgmine patrull su tee elegantselt ära blokeerida. Siis on juba sinu valik, kas jääd seisma või sõidad vastu blokeerivaid autosid end kasti
Kui eest ära lased ja numbrit isegi kuskilt tagantjärele tuvastada ei saa, siis tunnistavad kaks liikluspolitseinikut sinu vastu, et nägid sinu numbrit just ja sellisel juhul sinu sõna vs. kahe politseiniku sõna = kaotajaks jääd sina.
Siin ühel foorumi kasutajal olemas suhteliselt värske kogemus selles vallas.
Virx123 kirjutas:Maicle kirjutas:Tsikkliga kiirust ületades ja kiiruskaamerale vahele jäädes ei tohiks ju midagi juhtuda ?
Või kuidas sellega asi on, numbrit ju ees ei ole, ning nägu ammugi ära ei tuvasta.Meil oli just eile raadios saade ...kus her mundrimees rääkis sellest et kui siklite puhul muutub nö massiliseks see kaamerasse sõitmine...siis on võimalik see süsteem ümber ehitada nii,et pildistab tagant ka
Tehniliselt suht lihtne, eelduseks on "piisav kliendibaas"
groundzero kirjutas:Liitun
Ma ise mõtlesin et vast mingi tehniline rike, mida kaamera edasi, seda rohkem huvist peale keerasin
Oi tahaks su naerunägu näha kui igast putkast saad kiirusele vastava kviitungi koos fotoga ... kahjurõõm pidi olema kõige suurem rõõm ja eestlase magustoit teine eestlane.
Kas need kiiruskaamerad teevad pilti ainult lähenevast sõidukist või ka eemalduvast? Kui kaamerate asukohad on teada, siis on väga hea möödasõite ajastada
EDIT: eelmises postituses oli juba vastus küsimusele tagant pildistamise kohta.
rannamees kirjutas:Virx123 kirjutas:Maicle kirjutas:Tsikkliga kiirust ületades ja kiiruskaamerale vahele jäädes ei tohiks ju midagi juhtuda ?
Või kuidas sellega asi on, numbrit ju ees ei ole, ning nägu ammugi ära ei tuvasta.Meil oli just eile raadios saade ...kus her mundrimees rääkis sellest et kui siklite puhul muutub nö massiliseks see kaamerasse sõitmine...siis on võimalik see süsteem ümber ehitada nii,et pildistab tagant ka
Tehniliselt suht lihtne, eelduseks on "piisav kliendibaas"
Siis muutuvad populaarsemaks kindlasti ka need "vajuta nuppu ja numbrimärk läheb peitu" agregaadid, mida siin paar tükki olnud juba on.
Kiiruskaamera öösel töötab üldse ? On neil sisseehitatud välk vms ? On keegi aru ka saanud kas see pildikastike tegi sust pilti või mitte ?
Maicle kirjutas:Siis muutuvad populaarsemaks kindlasti ka need "vajuta nuppu ja numbrimärk läheb peitu" agregaadid, mida siin paar tükki olnud juba on.
Kiiruskaamera öösel töötab üldse ? On neil sisseehitatud välk vms ? On keegi aru ka saanud kas see pildikastike tegi sust pilti või mitte ?
magneesiumlamp on kõrval. ise tõmbad tikku kui pildile tahad jääda.
Maicle kirjutas:rannamees kirjutas:Virx123 kirjutas:Meil oli just eile raadios saade ...kus her mundrimees rääkis sellest et kui siklite puhul muutub nö massiliseks see kaamerasse sõitmine...siis on võimalik see süsteem ümber ehitada nii,et pildistab tagant ka
Tehniliselt suht lihtne, eelduseks on "piisav kliendibaas"
Siis muutuvad populaarsemaks kindlasti ka need "vajuta nuppu ja numbrimärk läheb peitu" agregaadid, mida siin paar tükki olnud juba on.
Kiiruskaamera öösel töötab üldse ? On neil sisseehitatud välk vms ? On keegi aru ka saanud kas see pildikastike tegi sust pilti või mitte ?
http://www.mnt.ee/kiiruskaamerad/ igati tore leht, kõik vajalik kirjas
pilti teeb nii päeval kui öösel ja punase filtriga et ei pimestaks, kuigi keset pimedust ei tasuks otse selle kasti poole ikkagi jõllitada
sähvaka saamiseks on eeldus et liikled vähemalt 97km/h ja autoga
Homme käivitub see süsteem vist täielikult? St. hakatakse raha korjama.
Mhhh kirjutas:Homme käivitub see süsteem vist täielikult? St. hakatakse raha korjama.
miss, täiega valet infot levitavad. Juba eile (laupäeval) lajatati!
iksjott kirjutas:Mhhh kirjutas:Homme käivitub see süsteem vist täielikult? St. hakatakse raha korjama.
miss, täiega valet infot levitavad. Juba eile (laupäeval) lajatati!
http://www.mnt.ee/kiiruskaamerad/?q=node/20
loe läbi saad teada...
testperiood, mille ajal trahve välja ei saadetud, saab läbi
Laias laastus on siis Tartu poole sõites kaamerad paigaldatud vahemikus Kosest kuni Adavereni ehk siis sellel lõigul politseid ei ole, mis omakorda tähendab seda on mootorratturid saavad hakkata kasutama seda kui kiirteed