Tanel Leok
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Tanel Leok
Eks selline ränk liivarada kulutab kütust ka üksjagu. Aga natuke on see ka kivi tiimi kapsaaeda, sest just lugesin usa tiimide ettevalmistusest ja seal oli juttu kütusekulu mõõtmisest erinavate radade puhul ja selleks vastavalt kas alumiiniumist eripaakide kasutamise või venitatud standardpaakide kasutamise otsustamine.
-
Teema algataja
Re: Tanel Leok
mx77 kirjutas:Eks selline ränk liivarada kulutab kütust ka üksjagu. Aga natuke on see ka kivi tiimi kapsaaeda, sest just lugesin usa tiimide ettevalmistusest ja seal oli juttu kütusekulu mõõtmisest erinavate radade puhul ja selleks vastavalt kas alumiiniumist eripaakide kasutamise või venitatud standardpaakide kasutamise otsustamine.
hea on siit kaugelt targutada, aga selle peale poleks küll tulnud. Suurte paakide kasutamine liivaradadel on vana praktika.
Huvitav, kas T.Leok sõitis suure paagi ka tühjaks?
Samas ei imestaks, kui selguks, et ta kulutab ühes sõidus teistest (oluliselt) rohkem kütust.
Ma esimese hooga mõtlesin, et niikuinii jälle "tagapidur kadus ära".
Ilmselt, kui mootorratas saaks valida, siis ta T.Leokiga sõitma ei läheks.
Mõnes mõttes on pahasti, et ta Bervoetsiga koos, on sest too väänas ka omal ajal tsiklist viimase välja.
Aga alati jäi teiseks.
Samahästi võis seal muidugi ka mingi tehiniline kala olla:)
Re: Tanel Leok
Ajaleht kirjutab
Üsna tihti tuleb mootorispordis ette juhtumeid, kus sõidu lõppedes võistlusmasinast kütus otsa on saanud. On ka neid juhtumisi, kus kütus sõidu ajal otsa saab, just sellisesse olukorda sattus LS Motors Honda meeskonnas sõitev Tanel Leok Belgias, Lommelis.
Tanel Leok: “Lommeli liivarajal kulubki esiotsas sõitjatel rohkem kütust, ka meil olid suuremad paagid peal, kuid oleks pidanud veel suuremad olema. Ilmselt kulutasin rohkem kütust, kui olime arvutanud, oma osa oli siin kindlasti ka kukkumisel. “
Tanel Leok: “Kuna esimeses sõidus oli meil mure kütusega, siis tulin teises sõidus boksi, kuigi poleks pidanud, sest sõit oli ringi võrra lühem kui esimene.
Ühesõnaga.. oleks esimene mees esimeses sõidus, tiba aeglasemalt sõitnud ja vähem ringe teinud oleks kõik ok... aga .. oleks oleks torni aknast alla kukkunud, kui poleks poleks perssest kinni saanud
M.K. kirjutas:mx77 kirjutas:Eks selline ränk liivarada kulutab kütust ka üksjagu. Aga natuke on see ka kivi tiimi kapsaaeda, sest just lugesin usa tiimide ettevalmistusest ja seal oli juttu kütusekulu mõõtmisest erinavate radade puhul ja selleks vastavalt kas alumiiniumist eripaakide kasutamise või venitatud standardpaakide kasutamise otsustamine.
hea on siit kaugelt targutada, aga selle peale poleks küll tulnud. Suurte paakide kasutamine liivaradadel on vana praktika.
Huvitav, kas T.Leok sõitis suure paagi ka tühjaks?
Samas ei imestaks, kui selguks, et ta kulutab ühes sõidus teistest (oluliselt) rohkem kütust.
Ma esimese hooga mõtlesin, et niikuinii jälle "tagapidur kadus ära".
Ilmselt, kui mootorratas saaks valida, siis ta T.Leokiga sõitma ei läheks.
Mõnes mõttes on pahasti, et ta Bervoetsiga koos, on sest too väänas ka omal ajal tsiklist viimase välja.
Aga alati jäi teiseks.Samahästi võis seal muidugi ka mingi tehiniline kala olla:)
Re: Tanel Leok
hooaja lõpuks saab hoo üles,suppppeeerrr
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
-
Teema algataja
Re: Tanel Leok
Seis enne eelviimast etappi
http://www.mylaps.com/championship/view.jsp?id=11720
Eelviimane etapp
http://www.mylaps.com/results/showrun.jsp?id=1663589
Siit võib välja lugeda, et Tanel võitis eelviimase Belgia meistrivõistluste etapi ja vähendas liidrikohal oleva Ramoniga vahet 31 punktile.
Edu 3. kohal oleva Guarneri ees peaks olema nüüd 12 punkti.
-
Teema algataja
Re: Tanel Leok
vlgu kirjutas:Seis enne eelviimast etappi
http://www.mylaps.com/championship/view.jsp?id=11720
Eelviimane etapp
http://www.mylaps.com/results/showrun.jsp?id=1663589
Siit võib välja lugeda, et Tanel võitis eelviimase Belgia meistrivõistluste etapi ja vähendas liidrikohal oleva Ramoniga vahet 31 punktile.
Edu 3. kohal oleva Guarneri ees peaks olema nüüd 12 punkti.
Tanel võitis jah etapi, lugu koos kommentaaridega siit
-
- Postitusi: 33
- Liitunud: 03 Apr 2008, 21:29
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Tanel Leok
tavaline inimene kirjutas:2011 Tanel Factory TM Racingus!
http://www.motocrossplanet.com/
Saagi aru, kas rõõmustada või kurvastada. TOP 10 tiim see kindlasti ei ole.
-
- Postitusi: 33
- Liitunud: 03 Apr 2008, 21:29
Re: Tanel Leok
Boissiere on ju korralikult TM-iga sõitnud. Ega Aigargi kehvalt ei sõitnud selle masinaga.
-
Teema algataja
Re: Tanel Leok
Käib see TM ka edasi kui mees peal on.
Aga tundub,et Tannil sai vist isu täis nendest Honda jamadest.oli tal ju 1+1 leping.
-
Teema algataja
Re: Tanel Leok
mx77 kirjutas:tavaline inimene kirjutas:2011 Tanel Factory TM Racingus!
http://www.motocrossplanet.com/Saagi aru, kas rõõmustada või kurvastada. TOP 10 tiim see kindlasti ei ole.
oled sa kunagi tm-ga sõitnud, et selliseid järeldusi teed???
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Tanel Leok
Kelts kirjutas:mx77 kirjutas:tavaline inimene kirjutas:2011 Tanel Factory TM Racingus!
http://www.motocrossplanet.com/Saagi aru, kas rõõmustada või kurvastada. TOP 10 tiim see kindlasti ei ole.
oled sa kunagi tm-ga sõitnud, et selliseid järeldusi teed???
Naiiv! Ega ratas kui selline ei loe. Olen sõitnud jahh TM-ga, mida see muudab? Küsimus on tiimi eelarves ja arvestades kui väike tootja TM on siis kõige jõukam tiim ta kindlasti ei ole. Arvan, et eelarve erinevus KTM-i tehasetiimiga on ikka kordades.
Re: Tanel Leok
Natuke üllatav uudis tõesti.
Enne Taneli kommentaare on raske midagi arvata, aga enda peas tekitas see küll igasuguseid küsimusi.
Eriti kui selle hooaja teine pool on palju ilusam kui eelmisel aastal, aga et nii vara juba selline teadaanne - tahaks asjaosaliste kommentaare juba kuulda.
Edu talle igal juhul.
Re: Tanel Leok
Leokid ise ütlevad, et TM käib uskumatult julmalt edasi - ole mees ja hoia kinni ainult
Eks seda tõestas ka Martin Supermoto EMV võiduga oma debüüt-aastal...
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Tanel Leok
Milline tehasetiimi tsikkele edasi ei käi
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
Teema algataja
Re: Tanel Leok
bikefan kirjutas:Leokid ise ütlevad, et TM käib uskumatult julmalt edasi - ole mees ja hoia kinni ainult
Eks seda tõestas ka Martin Supermoto EMV võiduga oma debüüt-aastal...
Martinil siiski teine hooaeg, Taavi Nassaril, kes samuti TM rattaga sõidab, oli debüüthooaeg.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Tanel Leok
bikefan kirjutas:Leokid ise ütlevad, et TM käib uskumatult julmalt edasi - ole mees ja hoia kinni ainult
Eks seda tõestas ka Martin Supermoto EMV võiduga oma debüüt-aastal...
Ega see julmal edasikäimine esikohta ei taga. MX1 ratastel on niikuinii jõudu piisavalt ja rohkem kui küll isegi stockis, tehasepillidest rääkimata. Seda, et ainult julmalt edasiminek ei loe tõestasid Cairoli ja Alessi Glen Helenis oma 350-stega. Hullemate tõusudega rada annab otsida.
Re: Tanel Leok
Kvalifikatsioonis sõitis end välja 9.-ks.
Start ebaõnnestus täielikult ja 25 minutit sõitis end järjest ettepoole.
Sõidu teises pooles näitas järjekindlalt top3 ringiaegu.
-
Teema algataja
Re: Tanel Leok
No tõesti kas te ükskord aru ei saa et mees sõidab mitte ratas ei sõida!!...Ole ainult piisavalt köva mees ja keera pill lahti....küll ta juba siis edasi läheb olgu mis pill ta on. Pigem seal tehakse otsusi ikka palganumbrite järgi mitte ratta margi järgi.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Tanel Leok
mx77 kirjutas:bikefan kirjutas:Leokid ise ütlevad, et TM käib uskumatult julmalt edasi - ole mees ja hoia kinni ainult
Eks seda tõestas ka Martin Supermoto EMV võiduga oma debüüt-aastal...Ega see julmal edasikäimine esikohta ei taga. MX1 ratastel on niikuinii jõudu piisavalt ja rohkem kui küll isegi stockis, tehasepillidest rääkimata. Seda, et ainult julmalt edasiminek ei loe tõestasid Cairoli ja Alessi Glen Helenis oma 350-stega. Hullemate tõusudega rada annab otsida.
Oles paar aastat Martini ja teiste TM idega koos võidu sõitnud, siisei saa öelda, et võidu tagaks vaid hea ratas. Samas olen veendunud, et tegu on väga konkurentsivõimelise rattaga. Kuna sm peale jutt läks, siis seal on natuke rohkem tähtis ka tehnika (nagu enamuse "asfaldi sportide" puhul).
Rääkides 350 KTM idest, siis olen kuulnud kõlakat, et Alessi ei pidavatki sõitma 350 sega vaid 450. Seda jutu ärge muidugi tõe pähe võtke Ehk mõni rohkem kuulnud või lugenud oskab kommenteerida!?
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Re: Tanel Leok
mx77 kas sa oled Cairoli ja Alessi "350" oma silmaga näinud?!?
Kui jah, siis ei tasuks sul enam sõna võtta mootorite teemal, kui ei siis vabandan eelneva ülbuse eest
Re: Tanel Leok
KoVaL73 kirjutas:mx77 kas sa oled Cairoli ja Alessi "350" oma silmaga näinud?!?
Kui jah, siis ei tasuks sul enam sõna võtta mootorite teemal, kui ei siis vabandan eelneva ülbuse eest
mõnus viisakas diskussioon. Kohe hea lugeda
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Tanel Leok
KoVaL73 kirjutas:mx77 kas sa oled Cairoli ja Alessi "350" oma silmaga näinud?!?
Kui jah, siis ei tasuks sul enam sõna võtta mootorite teemal, kui ei siis vabandan eelneva ülbuse eest
Noh, Cairoli oma olen, mis siis. Väliselt ei midagi erilist, tavaline tehaseratas. Mootor erinev 450-sest, pigem 250-sega sarnane. Ei olnud turbot ega nitrot.
Kui tead midagi huvitavat võiksid ju kaasfoorumlastega jagada.
-
Teema algataja
Re: Tanel Leok
Leokist, TM'ist ja pisut ka Kullasest, kes taas liiva peal väga hea sõidu tegi
http://www.ruudulipp.ee/leoki-oli-liero ... -koht.html
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.