Sidesüsteemid mootorrattal
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Sidesüsteemidest rattal
Tundub et see raadio värk on Scala riderite kõige nõrgem koht enda Q2 samamoodi ei hiilga väga leviga kuigi linnas ja linna läheduses saab rahuldavalt hakkama, hea oleks küll kui saaks kuidagi seda levi osa parandada, kahinat ja ragisevat raadiot ei ole just kuigi meeldiv kuulata.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 367 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
einoh stereo bluetooth+a2dp mulle meeldib, mp3 failid on sony-ericssoni telefonis ja lugusid saan vahetada ka kiivrilt.
ei peagi toppima juhtmega ipodi külge, kuigi see võimalus on ka olemas.
mobla kuuldavust üle 100km/h pole testinud veel, muidu on täitsa fine, linnas ma saan isegi visiir lahti rääkida.
omavahelist sidet testisime hr Isandpauk'iga ainult autos, talvel, mingi teise motikamehega tahaks linnavahel ringi kärutades proovida.
Automaatne helitugevuse reguleerimine on ehk liiga äkiline, ma pole veel proovinud, et kas seda saab maha keerata.
Muidu olen rahul küll, see et see nii suur jurakas on, on ainult positiivne - nuppe saab kindaga ka rahulikult klõpsida.
Soovitan osta mõne hea sõbraga kahe peale powerset. Tuleb esiteks odavam ning teiseks saate kohe omavahel sidet ka kasutada.
Ma praegu sõidan lihtsalt ringi teadmisega, et see võimalus on ka olemas
kommenteeriks ka seda kõne vastu võtmist häälega. nagu ka Cardo soovitab, linnas tasub see maha võtta, sest niisama paigal seistes peab päris kõvasti röögatama, et telefon vastu võtta, nupust on lihtsam. tahaks nüüd veel seda voxi testida. väidetavalt pidi see nii hea olema, et jääb mulje, nagu oleks omavaheline side koguaeg peal (see võimalus on muidu eraldi olemas).
klapijuhtmed toimivad antennina, st neid ma praegu väga katkuda ei julge, mõtlesin muidu, et kui teeks nad pikemad, et äkki siis paraneb ka raadio vastuvõtt. seade on veel liiga uus, et seda lõikuma hakata
eks ma katsetan. tegelt oleks hommikul töölesõites harjumuspäraselt tore jälle raadio maniat kuulata (pikk talv + auto)
-
- Postitusi: 2004
- Liitunud: 19 Aug 2005, 12:18
- Tsikkel: Midnight Star 1900A
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
Piipz kirjutas:kommenteeriks ka seda kõne vastu võtmist häälega.
Kas g-4l on võimalik seda maha võtta?
Q-2l ei osanud/ei saanud seda elimineerida, niiet kui mikri visiiri tagant välja pistsid, nii jälle ära ühendas..
kaks nädalat oli reisi parool: ei taha midagi, läks jälle peale
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
Re: Sidesüsteemidest rattal
Pezzi kirjutas:Kas keegi oleks nõus võhikule soovitama seadet või seadmeid, millega oleks võimalik
- moblaga rääkida
- navi korraldusi kuulata
- seljakotiga normaalselt rääkida
- võibolla ka teise rattaga suhelda
Tore kui kiivril juhtmeid taga ei oleks... Või tuleks sellise sooviga lihtsalt mõnda motopoodi minna?
Aitäh!
Kui seljakotiga vaja suhelda, siis kõige lihtsam ja odavam variant Cardo Teamset. Kui vaja rattalt-rattale sidet, siis Cardo Q2 või Cardo G4 seadmed.
borx kirjutas:Piipz kirjutas:kommenteeriks ka seda kõne vastu võtmist häälega.
Kas g-4l on võimalik seda maha võtta?
Q-2l ei osanud/ei saanud seda elimineerida, niiet kui mikri visiiri tagant välja pistsid, nii jälle ära ühendas..kaks nädalat oli reisi parool: ei taha midagi, läks jälle peale
Q2 seadmel on häälega side alustamine ja mobiilikõnele vastamine võimalik keelata. selleks tuleb korraga vajutada ja hoida all mõlemat helitugevuse nuppu. paari sekundi pärast peaks Q2 sulle miski helisignaaliga märku andma, et VOX funktsioon on lubatud/keelatud.
G4 seadmel on võimalik keelata omavahelise side VOX funktsioon, mobiilikõne häälega vastuvõtmist selle keelamine ei mõjuta. vaja samuti mõlemat helitugevuse nuppu paar sekundit all hoida.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 367 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
aga räägi hr isandpauk, mis nipiga raadiolevi paremaks saaks. aitaks see, kui juhe jookseks väljaspool mööda kiivri äärt? ta hetkel veel mul voodri vahele topitud.
ning häälega vastuvõtmisest, linnas ma olen lihtsalt vasaku käega vajutanud vastuvõtmise nuppu. see on nüüd G4 positiivne külg, et nupud on suured - harjub kiiresti ära. et saab seda maha keerata või mitte, alati on võimalik häält mitte teha ja lihtsalt nuppu vajutada
Re: Sidesüsteemidest rattal
Piipz kirjutas:aga räägi hr isandpauk, mis nipiga raadiolevi paremaks saaks. aitaks see, kui juhe jookseks väljaspool mööda kiivri äärt? ta hetkel veel mul voodri vahele topitud.
ning häälega vastuvõtmisest, linnas ma olen lihtsalt vasaku käega vajutanud vastuvõtmise nuppu. see on nüüd G4 positiivne külg, et nupud on suured - harjub kiiresti ära. et saab seda maha keerata või mitte, alati on võimalik häält mitte teha ja lihtsalt nuppu vajutada
ma usun, et kui üks juhe lisaks kiivrisse paigaldada, siis saab parema efekti. katsetan seda asja veidi ja annan teada.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Kas seda G4 saab ühendada ka WalkieTalkiega juhtme kaudu siis?
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Sidesüsteemidest rattal
RainR kirjutas:Kas seda G4 saab ühendada ka WalkieTalkiega juhtme kaudu siis?
Selle jaoks ta küll mõeldud pole, sisend on ainult muusika kuulamise jaoks (ipod või mp3 player vms) minu teada.
Siit saad kõik teada mis vaja: http://www.cardosystems.com/scala-rider/scala-rider-g4
Re: Sidesüsteemidest rattal
RainR kirjutas:Kas seda G4 saab ühendada ka WalkieTalkiega juhtme kaudu siis?
saad ühendada küll, kuid ainult valjuhääldid st. et saaksid kuulata, mis walkies räägitakse, kuid ise sekka röökida ei saa. G4 ei oma mikrofoni sisendit ega väljundit.
-
- Postitusi: 284
- Liitunud: 02 Veebr 2009, 19:50
- Tsikkel: Suzuki GSX1250 FA
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Ma vaatan et siin odavamad seadmed maksavad ka paar tonni.
Omaltpoolt aga julgeks soovitada midagi neile, kel raha napib või ei soovi nii "professionaalset" süsteemi, kuid tahaks siiski mingit moodi suhelda.
Nimelt sai koos sõbraga ostetud kahepeale 2 cobra raadiosaatjat ja tsiklile mõleldud selline "pikendus komplekt" . Nimelt seisneb mõte selles, et viskad raadiosaatja omale istme alla ja siis sinna külge ühendad selle komplekti. Raadiosaatjast tulev juhe jaguneb kaheks, üks osa viib kõlari ja mikri sinu kiivri sisse (on olemas komplekt nii avatud kui suletud kiivri jaoks) ja teine juhe läheb sulle lenksule nupu näol, mida vajutades saadki suhelda.
Komplekti miinuseks on siis see, et suurtel kiirustel ei ole väga hästi kuulda originaalkõlariga mis kiivri sisse käis.. Sai testitud TLN-TRT maanteel sõites ja 90 alas väga hästi aru ei saanud üksteisest, kuid siinkohal õnneks on seal ju palju 70 alasid ja nendes kuulmisega raskusi ei teki.. Nii, et kui pidevalt lobiseda ei viitsi saab nendel nö suhtlemisaladel kõik vajaliku ära rääkida.
Sõber lubas sel talvel proovida teha sellist nippi, et lõikab originaalkõlari ära ja ühendab juhtme külge hoopis nööpkõrvaklapid, mis kõrva sisse käivad. Muusikat on väga hea nende kõrvakatega kuulata, eks näis, kas saab paremini ka suhelda.
Plussiks nagu öeldud hind: 2xRaadiosaatjat 800.- ja 2x tsikli komplekti 250 krooni.. kokku siis 525 eeku per kärss.
Soovitan huvi korral silma peal hoida osta.ee süsteemil, sest seal on pidevalt mõlemaid asju suht odavalt müügis olnud, uuena kusjuures.
Edu
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Sidesüsteemidest rattal
Kas see üle ei viska, kui lühemad sõidud ja kogu aeg vaja juhet ühendada ja lahti ühendada jälle ? Samuti raadiojaama panemine sadula alla ja peale sõite vaja ju ära võtta jälle ? Kehva küll kui 90 km/h juures juba midagi aru ei saa, siis pole maanteel sellega midagi teha või tuleb alati kiirus maha võtta et rääkida. Levi ulatus peaks vast asjalik olema või ? Raadiosaatjal on ka puudu mobilli kõnede vastuvõtmine ja väljahelistamine, mis on superlux asi Cardo seadmete juures. Tõsi maksavad natukene rohkem kui 525,- eek aga on igati oma hinda väär, ei ole vaja mingite juhtmetega mässata, saab raadiot kuulata, üksteisega lobiseda, mobiilga rääkida ja kõige selle juures peab aku minumeelest väga hästi vastu kui vaadata seadme suurust. Aga jah, kui pappi pole siis ei osta sellist vidinat omale ja vaadatakse odavamaid asju aga odavamalt midagi sellist ei saa lihtsalt.
-
- Postitusi: 284
- Liitunud: 02 Veebr 2009, 19:50
- Tsikkel: Suzuki GSX1250 FA
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Ghost kirjutas:Kas see üle ei viska, kui lühemad sõidud ja...
No ühendamise poolest pole siin midagi. See "komplekt" on mul koguaeg tsikli küljes.. sõitma minnes lihtsalt raadiosaatjale istme all olev juhe külge ja ongi korras. Niikuinii panen rahakoti istme alla (loe=pagassi ), nii, et raadiosaatja sinna lisamine pole mingi vaev
Levi üle ei kurda, sest noh cobra korralikud raadiosaatjad ikkagist ju. Lageda peal peaks paar kilti ilusti ära võtma. Ja pluss on ka see, et neid saatjaid saad ju muul ajal ka kasutada, nt autosõidul või turistina kusagil võõras kohas, või kasvõi beebimonitoridena . Akud peavad ka väga hästi.
Ja noh, lisavõimalusi ei ole sellel jah, a see ongi point, et see on odav
Mulle käib see süsteem esialgu küll, kui vaja sõitudel suhelda. Palju sa ikka viitsid tsikli seljas lobiseda, muudki tarka teha. Ja telefoniga on nii, et kohale jõudes on alati tagasihelistamise võimalus
-
- Postitusi: 216
- Liitunud: 28 Juun 2005, 22:52
- Tsikkel: Super Tenere, WR250, cr450f
- Asukoht: Tuusula, Viljandi
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
Snuffit`kasutasid sa seda nn peakomplekti, mis cobradele ja osadele motoroladelegi sobib? Tea aint kust seda saada? Ja on seal vox systeemiga, et ei pea veel mingit nuppu pressima. Mul endal cobra 975 saatjad ja kuskil isegi nägin sellele nn handsfreed aga minu arust olidki külarid sellised kõrva sisse käivad junnid........
Re: Sidesüsteemidest rattal
kui ma a-kati lube tegin,oli ka selline raadjo saatja side ja töötas küll, ning seal oli ka siis kõrva sisse pandv nööp.Ainult et mul tuli see kõrvast ära paar korda, kuid ega see polnud kõige parajam kiiver ka.
-
- Postitusi: 284
- Liitunud: 02 Veebr 2009, 19:50
- Tsikkel: Suzuki GSX1250 FA
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
See komplekt mida ma kasutan sobib Cobra MT200, MT550 ja MT750 mudelitele. Nii on vähemalt karbi peal kirjas, kuid ise kasutan edukalt oma MT800 saatjatega.
VOX võimalus peaks ka olema, kuid nupu point ongi tsikli seljas selles, et suvaline tuule ja mootori müra ei paneks seda asja nö "saatma". Nupp käib lenksu külge ja siis kui tahad rääkida, siis vajutad.
Ma enda jaoks kruvisin nt selle lenksu külge kinnituse osa ära ja panin ainult nupu kahepoolse teibiga kaugtule vilgutamise nupu alla. Seal on see täpselt õigel kaugusel näpuga vajutamiseks.
Saadavuse koha pealt tean,et nt oomipoes peaks seda müüdama, kuid nagu öeldud on osta.ee keskkonnas neid pidevalt odavalt saada.
Originaal handsfreed ongi jah nende väikste nööpidega, kuid sellel komplektil on nii, et paned mikri ja kõlari kiivri külge ja need võid pm sinna jättagi. Kõlar on selline suur ja lapik, hea nt polstri vahele susata või miskit.. ja mikkril on all see takja kinnitus, minu kinnisel kiivril läks ta ilusti lõua juurde materjali külge. Ja kuna kõik juhtmed on nö lahti ühendatavad, siis ei ole muret, et kui tsikli seljast maha tuled, siis mingi 3m juhet järgi lohiseb.
Olgu öeldud, et lahtise kiivri jaoks peaks olema mingi teistsugune lahtise kiivri mikker seal komplektis, kuid kuna pole kasutanud, ei oska öelda.
Tegin pilte ka, et oleks kõigest paremini aru saada:
http://nagi.ee/photos/Snuffit?picture_type=s&start=0
Edu!
Re: Sidesüsteemidest rattal
Piipz kirjutas:aga räägi hr isandpauk, mis nipiga raadiolevi paremaks saaks. aitaks see, kui juhe jookseks väljaspool mööda kiivri äärt? ta hetkel veel mul voodri vahele topitud.
ning häälega vastuvõtmisest, linnas ma olen lihtsalt vasaku käega vajutanud vastuvõtmise nuppu. see on nüüd G4 positiivne külg, et nupud on suured - harjub kiiresti ära. et saab seda maha keerata või mitte, alati on võimalik häält mitte teha ja lihtsalt nuppu vajutada
Panin ühe juhtme lisaks ning asi sai parem. Kui palju parem, on raske muidugi öelda, kohati tuli ikka mingeid sahinaid läbi. Peakomplekti saab lihtsalt, ilma midagi rikkumata lahti, kui sul õiged tööriistad olemas (peamiselt vaja miskit torx võtit, u. 1,5mm diameetriga) ning seejärel pole muud kui sobiv peenike juhe trükkplaadile juurde joota. Pesa on seal selleks otstarbeks juba olemas.
-
Teema algataja
Re: Sidesüsteemidest rattal
Kas Cardo G4-ga saab kasutada PMR käsijaama, millele on külge pandud BPA-100G Bluetooth adapter? http://www.tehnoturg.ee/EE/3613/A213 G4 toetab teiste seadmetega võrreldes ülipalju BT ühendusi, aga kas raadiojaama ka talle külge annab pookida nagu Midland BT2-le?
Paluks abi G4-ja omanikelt, sest see minujaoks oluline võimalus määrab ära kummat marki kasutama hakkan.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Cleed kirjutas:Kas Cardo G4-ga saab kasutada PMR käsijaama, millele on külge pandud BPA-100G Bluetooth adapter? http://www.tehnoturg.ee/EE/3613/A213 G4 toetab teiste seadmetega võrreldes ülipalju BT ühendusi, aga kas raadiojaama ka talle külge annab pookida nagu Midland BT2-le?
Paluks abi G4-ja omanikelt, sest see minujaoks oluline võimalus määrab ära kummat marki kasutama hakkan.
Cardo Q2 seadmega ühendus see adapter ilusti ning ma ei näe mingit põhjust, miks ta ei peaks ühenduma G4 seadmega - mõlemad seadmed vastavad ju Bluetoothi standardile. Katsetada kahjuks ei saa, kuna adapterit ei ole. Samas oleks lihtsam variant hankida Bluetoothi käed-vaba seadme toega raadiojaam (n. Midland 445BT). Sellisel juhul pole adapterit vaja, juhtmeid vähem ja 1 laadija vähem kaasa vedada.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 367 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
vot kui keegi selle midland + g4 testi ära teeks, siis ma ...
sest see üleminekujunn pidi suht kehva olema... Motoreporteri testitud ja nagu ma aru sain, laidetud.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Piipz kirjutas:vot kui keegi selle midland + g4 testi ära teeks, siis ma
...
sest see üleminekujunn pidi suht kehva olema... Motoreporteri testitud ja nagu ma aru sain, laidetud.
Ma võin sulle enamvähem kirjeldada, kuidas see asi töötab. See Midland 445BT läheb mobiili/GPS ühenduse külge ehk siis moblat/gepsu ei saa selle G4 seadme külge siis enam ühendada. Selleks, et siis midlandi kuulda või sinna rääkida, peab G4 ja Midland 445BT vahel olema pidevalt side püsti. G4 puhul pole see tegelikult väga hull midagi, kuna on võimalik tekitada nö. konverentskõne mobiiliühenduse (mille küljes on Midland 445BT) ja mingi teise cardo sideseadme vahel. Selle nipiga saaks teoorias üht käsiraadiojaama jagada ükskõik kui mitme G4 seadme vahel. Praktikas keegi vaevalt et viitsib jamada.
Ma huvi pärast proovisin, mitu G4 seadet saab jadamisi ühendada nii, et kõik seadmed on samal full-dupleks kanalil. Tootja lubab kuni 4, mina sain 10 tk ühendatud, misjärel loobusin. Praktikas on ka see 10 ulmeliselt suur number, tavaliselt ikka väiksem seltskond. Muide, Midland 445BT omas minu mälu järgi ka mingit VOX funktsiooni. Kui see peaks normaalselt töötama, siis pole ka lenksule nuppu vaja vedada.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 367 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
isandpauk kirjutas:Piipz kirjutas:aga räägi hr isandpauk, mis nipiga raadiolevi paremaks saaks. aitaks see, kui juhe jookseks väljaspool mööda kiivri äärt? ta hetkel veel mul voodri vahele topitud.
ning häälega vastuvõtmisest, linnas ma olen lihtsalt vasaku käega vajutanud vastuvõtmise nuppu. see on nüüd G4 positiivne külg, et nupud on suured - harjub kiiresti ära. et saab seda maha keerata või mitte, alati on võimalik häält mitte teha ja lihtsalt nuppu vajutada
Panin ühe juhtme lisaks ning asi sai parem. Kui palju parem, on raske muidugi öelda, kohati tuli ikka mingeid sahinaid läbi. Peakomplekti saab lihtsalt, ilma midagi rikkumata lahti, kui sul õiged tööriistad olemas (peamiselt vaja miskit torx võtit, u. 1,5mm diameetriga) ning seejärel pole muud kui sobiv peenike juhe trükkplaadile juurde joota. Pesa on seal selleks otstarbeks juba olemas.
Kui ma oma kiivriga sulle külla tulen ükspäev, kas sa siis viitsid joota ja mitu mul selleks kulub?
Mul see jubin liiga uus, et ise kohe seda häkkida julgeksin
-
- Postitusi: 1827
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Isandpauk, räägid sa nüüd intercomist (BT2) või raadiojaamast (445BT)?
Re: Sidesüsteemidest rattal
joel kirjutas:Isandpauk, räägid sa nüüd intercomist (BT2) või raadiojaamast (445BT)?
jaamast (445BT), minu näpukas. parandasin ära.
Piipz kirjutas:isandpauk kirjutas:Piipz kirjutas:aga räägi hr isandpauk, mis nipiga raadiolevi paremaks saaks. aitaks see, kui juhe jookseks väljaspool mööda kiivri äärt? ta hetkel veel mul voodri vahele topitud.
ning häälega vastuvõtmisest, linnas ma olen lihtsalt vasaku käega vajutanud vastuvõtmise nuppu. see on nüüd G4 positiivne külg, et nupud on suured - harjub kiiresti ära. et saab seda maha keerata või mitte, alati on võimalik häält mitte teha ja lihtsalt nuppu vajutada
Panin ühe juhtme lisaks ning asi sai parem. Kui palju parem, on raske muidugi öelda, kohati tuli ikka mingeid sahinaid läbi. Peakomplekti saab lihtsalt, ilma midagi rikkumata lahti, kui sul õiged tööriistad olemas (peamiselt vaja miskit torx võtit, u. 1,5mm diameetriga) ning seejärel pole muud kui sobiv peenike juhe trükkplaadile juurde joota. Pesa on seal selleks otstarbeks juba olemas.
Kui ma oma kiivriga sulle külla tulen ükspäev, kas sa siis viitsid joota ja mitu
mul selleks kulub?
Mul see jubin liiga uus, et ise kohe seda häkkida julgeksin
Saame paari õllega kindlasti hakkama, kui rohkem võtan, siis ei püsi jootekolb enam käes . Järgmine nädal organiseerib midagi, see nädal õhtuti muud jootmised planeeritud.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Kel huvi Cardo G4 sideseadme vastu, tulge MoMa messilt Jõgeva MC boksist läbi. Saab vaadata, näppida katsetada ning igasugu muud infot ka selle ja teiste mudelite kohta.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Ahoi Cardo G4 kasutajad!
Uus tarkvara saadaval G4 seadmele - v. 2.2. Lisaks ka windossi rakendus, millega saab peale seadme tarkvara uuendamise veel ka raadiokanaleid ja RDS/VOX funktsionaalsust konfida.
Tarkvara leiab aadressilt http://www.cardosystems.com/download/softwareupgrade
Enne, kui saad tarkvara alla laadida, on vajalik seadme registreerimine. Selleks vaja e-posti aadressi ning seadme seerianumbrit (seadme tagaküljel, triipkoodi all).
Tarkvara töötab 32 bitise windoss XP, Viska ja 7-ga. Linuxi- ja Maci-kasutajad peaksid külastama mõnda tuttavat, kel on windossiga masin.
-
- Postitusi: 192
- Liitunud: 18 Dets 2007, 15:29
- Tsikkel: VFR800
- Asukoht: Uugametsa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Sidesüsteemidest rattal
Värske kogemus Cardo G4 kasutamisest matkal. G4<->G4 side igati töötav ja korralik, jutt oli arusaadav ja kuuldav ka kiirusel 130km/h, teineteise leviulatusest sõitsime välja ainult paaril korral (alpide tunnelites), ühe laadimisega pidasid akud vastu 2 sõidupäeva. MP3 kuulamine üle bluetooth side on priima.
Mõned miinuspooled, kuid ma ei tea kelle või mille süüks neid ajada.
- Üks G4 oli paaritatud TomTom Rideriga ja aktiivne ühendus kippus GPS lainele üle minema
- Teine G4 oli paaritatud telefoniga ja aktiivne ühendus kippus näilise põhjuseta telefonile üle minema
- paaril korral katkes side G4 ja MP3 mängija vahel (telefon) ning ühendus tuli uuesti aktiveerida
Muidu päris abiks riistapuu loomaks värskust ja vaheldust sõidupäeva kui päevas sõita 1000+ km. Samuti lihtsustas sõidu planeerimist fraasidega ... kuidas on vajadus tankimise järgi, keeran järgmisesse tanklasse, tee vasakus servas on takistus ja hoia paremale, tee on ääretult libe, sõitsime valesti ja keerame ümber jne jne jne.
Re: Sidesüsteemidest rattal
mux2hot kirjutas:Värske kogemus Cardo G4 kasutamisest matkal. G4<->G4 side igati töötav ja korralik, jutt oli arusaadav ja kuuldav ka kiirusel 130km/h, teineteise leviulatusest sõitsime välja ainult paaril korral (alpide tunnelites), ühe laadimisega pidasid akud vastu 2 sõidupäeva. MP3 kuulamine üle bluetooth side on priima.
Mõned miinuspooled, kuid ma ei tea kelle või mille süüks neid ajada.
- Üks G4 oli paaritatud TomTom Rideriga ja aktiivne ühendus kippus GPS lainele üle minema
- Teine G4 oli paaritatud telefoniga ja aktiivne ühendus kippus näilise põhjuseta telefonile üle minema
- paaril korral katkes side G4 ja MP3 mängija vahel (telefon) ning ühendus tuli uuesti aktiveerida
Muidu päris abiks riistapuu loomaks värskust ja vaheldust sõidupäeva kui päevas sõita 1000+ km. Samuti lihtsustas sõidu planeerimist fraasidega ... kuidas on vajadus tankimise järgi, keeran järgmisesse tanklasse, tee vasakus servas on takistus ja hoia paremale, tee on ääretult libe, sõitsime valesti ja keerame ümber jne jne jne.
Kui Cardo seade on telefoni või gepsuga seotud, siis igasugune helisignaal telefonist või gepsust (aku tühi, sms, levi kadumine jne.) katkestab omavahelise side, kuna telefoni/gepsu ühendus kõige kõrgema prioriteediga. Kui tegu on väga lühikese helisignaaliga, siis sa ei pruugigi seda kuulda, kuna ühenduste ümberlülitamine võtab hetke aega.
Samasugune ühenduste ümberlülitamine juhtub ka siis, kui Cardo ja telefoni/gepsu vahel side on mingil põhjusel (levi pole, häired jms.) kadunud ning automaatselt taas aktiviseerub. Kuna cardo ja telefoni vahel on levi kuni 10m, siis ei tasu oma telefoni riietuse vastasküljele ja/või mitme riidekihi alla peita.
Tore, et kogemused muidu positiivsed olid. Alati on tore kuulda, et nende jublakatega mässamine ei ole mul lihtsalt niisama oma lõbuks.
Pauk
-
- Postitusi: 192
- Liitunud: 18 Dets 2007, 15:29
- Tsikkel: VFR800
- Asukoht: Uugametsa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Sidesüsteemidest rattal
isandpauk kirjutas:Kui Cardo seade on telefoni või gepsuga seotud, siis igasugune helisignaal telefonist või gepsust (aku tühi, sms, levi kadumine jne.) katkestab omavahelise side, kuna telefoni/gepsu ühendus kõige kõrgema prioriteediga. Kui tegu on väga lühikese helisignaaliga, siis sa ei pruugigi seda kuulda, kuna ühenduste ümberlülitamine võtab hetke aega.
Samasugune ühenduste ümberlülitamine juhtub ka siis, kui Cardo ja telefoni/gepsu vahel side on mingil põhjusel (levi pole, häired jms.) kadunud ning automaatselt taas aktiviseerub. Kuna cardo ja telefoni vahel on levi kuni 10m, siis ei tasu oma telefoni riietuse vastasküljele ja/või mitme riidekihi alla peita.
Tore, et kogemused muidu positiivsed olid. Alati on tore kuulda, et nende jublakatega mässamine ei ole mul lihtsalt niisama oma lõbuks.Pauk
gepsu ja cardo vahelisest sidest saan veel aru, et see kipub aeg-ajalt seletama millal ja kuhu keerata, kuid telefoni puhul ei osanud küll miskit arvata, mida ta ta võiks tahta ütelda ja just õhtusel ajal. Hommikuti ja lõunasel ajal töötas alati laitmatult. Kindlasti ei saanud põhjuseks olla ka varjatud levi kuna telefoni ja Cardo vahel oli alati silmside ja kaugus <1m.
Kõik mured lahendas gepsul ja telefonil sinihamba väljalülitamine.
-
- Postitusi: 1827
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Ütleks paar sõna Alan (Midland) BT1 kohta. Sai soetatud tehnoturust talvel soodushinnaga sõitja+kaassõitja komplekt ja paaritatud Nokia E55 telefoniga. Paaritamine läks ladusalt ja hakkasid omavahel kenasti suhtlema. Alguses oli kõik ilus, aga mingil hetkel avastasin, et kui telefonist muusikat kuulata ja siis kõne sisse tuleb, siis enamikul juhtudest jääb muusika vait, aga kõne üle bluetoothi BT1-ni ei jõua. Kontrollsignaalid läksid läbi, st. sai kõne vastu võtta/ära panna, aga audiosignaal kohale ei jõudnud - kõrvaklappides polnud kosta ei telefoni helinat ega ka teise inimese kõne, kui vastu võtta. Samuti ei jõudnud enda kõne teise inimeseni. Üksikutel kordadel asi töötas, aga reeglina siiski mitte. Samas kui telefonist parajasti muusikat ei kuulanud, siis tuli kõne kenasti läbi. Viisin BT1 tehnoturgu tagasi ja kurtsin oma muret, et 50% seadme väärtusest on sellega minu jaoks kadunud, kui ma pean valima, kas kuulata muusikat või rääkida telefoniga. Seade võeti katsetamiseks garantiisse. Olin peaaegu kindel, et saan ta tagasi sõnadega, et meil töötab ja viga on minu telefoniga ühildumises, aga mu suureks üllatuseks öeldi, et tegu on tarkvaraveaga ja anti uus seade asemele. Tegin siis paar proovikõnet omale lauatelefoni pealt ja tulemuseks oli, et esimene kord töötas ja pärast seda kolm järgmist korda ei töötanud. Olin üsna kurb, aga pikema katsetamise peale leidsin, et kui BT1 pealt MP3 side välja ja uuesti sisse lülitada (keskmist nuppu kaks korda järjest pikalt all hoida), tuli kõne läbi. Seega kõnele vastamiseks oli tarvis kolme nupuvajutust - kaks korda pikalt keskmist ja siis lühidalt esimest kõnele vastamiseks. Pärast kõne lõppu muusika tagasi saamiseks pidi veel 2 korda pikalt keskmist vajutama. Nõme ühesõnaga, aga vähemalt kuidagi kasutatav (EDIT: Peale veel mõningast katsetamist on selgunud, et ega ikka ei ole küll kasutatav, sest minu kiivri klappidesse selle trikiga teise osapoole kõne jõuab, aga minu kõne temani kahjuks mitte ja sisse lülitub hoopis telefoni enda mikrofon. Ühesõnaga - olen väga pettunud BT1-E55 koosluses). Veel ca nädal hiljem mu suureks üllatuseks järsku sõites muusikat kuulates jäi muusika vait ja kosta oli telefoni helinat. Mõtlesin, et juhus, aga järgmine kõne tuli ka läbi. Ja kolmas, mida omale prooviks lauatelefonilt tegin niisamuti. Võib-olla mõjus vahepeal telefonile tehtud tarkvarauuendus või oli lihtsalt õnnelik juhus, ei tea (EDIT: Nagu hiljem selgus, kahjuks siiski juhus. Võib öelda, et heal juhul üks kõne viiest tuleb läbi, kui sedagi).
Helikvaliteedi osas peab paraku nõustuma internetist leitud ülevaadetega, et on üsna kehv. Kõrgsageduslik ragin on juures ja seda juba (või isegi eriti) vaiksema kuulamise korral. Kui väga valjuks panna, siis muidugi hakkab ka ragisema, nagu suvaline audiosüsteem. Arvaks, et viga on klappides, aga ekstra katsetanud pole. Positiivne on see, et kõrvatropid võtavad selle ragina suht kenasti ära, nii et troppidega sõites pole väga vigagi. Heli annab piisavalt valjuks keerata, et ka kõrvatroppidega väga kenasti kuulda on.
Mikrofon ja aktiivne mürasummutus tunduvad päris hea olevat. Vähemalt kui ma maanteekiirusel telefoniga rääkisin oma mitte kõige vaiksema kiivriga sõites, siis teine pool ütles, et mingit kohinat pole ja aru küll ei saa, et ma tsikliga sõidan.
Kaassõitjaga olen ka korra sõitnud. Side üldiselt töötas, aga jällegi, helikvaliteet polnud just kiita. Siis sõitsin ka ilma kõrvatroppideta linna vahel, ehk selle pärast oli kõnest veidi raskem aru saada. Kui juhi seade on mobiiltelefoniga paaritatud, siis seadmeid sisse lülitades kaassõitjaga side puudub ja selle käivitamiseks tuleb keskmist nuppu kõigepealt pikalt all hoida ja siis veel korra lühidalt vajutada. Selle avastasin mõningase katse-eksituse peale ja nüüd juhendit lugedes leidsin, et see on tegelikult ka juhendis kirjas. Ainus asi, et seda peab tegema isegi siis, kui telefonis muusika ei mängi parajasti. Seda otseselt juhendist välja ei loe.
Garantiist antud uus seade on vanaga võrreldes veidi erinev. Esiteks tundub, et vanal ei töötanud automaatne helivaljuse reguleerimine või siis töötas väga konservatiivselt. Uuel kipub ta veidi liiga äkiline olema mistõttu maanteel vahel (ilmselt sõltuvalt tuule suunast ja kiirusest) helivaljus häirivalt kõigub. Teiseks, telefoni muusikapleierit saab juhtida BT1 nuppudest, kusjuures keskmine peaks ühe lühikese vajutuse peale pausi peale panema. Vanal seadmel see ka nii toimis, aga uus tahab millegipärast topeltklõpsu saada.
Nupud on sellised, et mõningase harjutamise peale saab neile suht kenasti ka kindaga pihta. Päris paksu talvekindaga pole proovinud.
Kui pikk jutt lühidalt kokku võtta, siis eriti seda komplekti ei soovita tagasihoidliku helikvaliteedi ja võimalike telefoniga ühilduvusprobleemide tõttu. Samas, kuna mul puudub kogemus konkureerivate toodetega, siis ei julge ka väita, et mõni teine parem oleks.
-
- Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
On kellegil head soovitus mikri ja kõrvaklappide kohta?Tava(odavad komplektid on kõrvaklapid suht ok aga mikker alla igasugu arvestust)ja intercom terendab alles kauges tulevikus...Autocomi ja starcomil on täitsa toimivad isendid aga kuda meil, kodumaal nendega on?

Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.