Mitte ainult joonis ehk Biker paremaks
Moderaator: Moded
Geoff Duke
esimene mees, kellel oli seljas ühes tükis sõiduriie. Seni kasutati pükse ja tagi eraldi. Mees muutis maailma, lasi oma õmblejal valmistada esimese sõidukombe.
tervit.
kuger
tervit.
kuger
Tõepoolest, tegemist on Geoff Duke-ga (Wikipedia), mehega, kes võitis 1950ndatel 6 maailmameistritiitlit ja 5 Isle of Man TT sõitu. Äratuntava joonena pidasingi silmas ühes tükis olevat kombet.
Vihjes mainitud mootorrattatootjad olid Norton ja Gilera.
Ma kaldun arvama, et annan seekord järje üle Heitile õige mehe nimetamise eest.
Vihjes mainitud mootorrattatootjad olid Norton ja Gilera.
Ma kaldun arvama, et annan seekord järje üle Heitile õige mehe nimetamise eest.
Aivar
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
foorumisse oleks vaja progeda midagi mnemoturniiri sarnast - küsimus, 3 vihjet ja siis 5 päeva pärast vastus. Koguks punkte ja jagaks auhindu 
Aga küsimus siis jällegi motospordi vallast, mis on õnneks jõudnud ka tänavasõitjate kasutusse:
kes leiutas seljakaitsme? Ma pean silmas seda mis kombe alla käib, eks. Prototüüp, mida tegelane ka ise kasutas, oli tehtud kasutatud kiivrivisiiridest.

Aga küsimus siis jällegi motospordi vallast, mis on õnneks jõudnud ka tänavasõitjate kasutusse:
kes leiutas seljakaitsme? Ma pean silmas seda mis kombe alla käib, eks. Prototüüp, mida tegelane ka ise kasutas, oli tehtud kasutatud kiivrivisiiridest.
Barry Sheene on see mees...
Wikipedia
Wikipedia
A little-known piece of trivia is that Sheene invented the motorcycle back protector, with a prototype model he made himself out of old helmet visors, arranged so they could curve in one direction, but not the other. Barry gave the prototype along with all rights to the Italian company Dainese - they and other companies have manufactured back protectors since then.
Yamaha YZF 750 R ´94
http://www.hunta.ee
http://www.hunta.ee
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Jätkame siis kaitsmete teemat. Heiti küsimusele vastust otsides komistasin mitme päris huvitava info otsa. Ja ühest sellisest komistusest ka minu küsimus.
Kuigi esmane seljakaitse tootja oli tõenäoliselt Dainese (tuletus eelmise küsimuse vastusest), siis pold Dainese esimene, kelle seljakaitse sai CE standardi. Küsimus siis, mis oli selle tootja nimi, kes esimesena oma kaitsmele CE standardit taotles ja selle ka sai ?
(üks vihje ka: artiklis/kirjutises mida lugesin, oli aastaarvuks märgitud 1997)
Kuigi esmane seljakaitse tootja oli tõenäoliselt Dainese (tuletus eelmise küsimuse vastusest), siis pold Dainese esimene, kelle seljakaitse sai CE standardi. Küsimus siis, mis oli selle tootja nimi, kes esimesena oma kaitsmele CE standardit taotles ja selle ka sai ?
(üks vihje ka: artiklis/kirjutises mida lugesin, oli aastaarvuks märgitud 1997)
Yamaha YZF 750 R ´94
http://www.hunta.ee
http://www.hunta.ee
Minu allikas pakub küll Knox ´i KC seeriat, kuid tootja on õige ja seega küsimus vastatud. Palju õnne
Oled võitnud uue õlle oma külmikust + võimaluse küsida üks tõeliselt hea küsimus.

Knox was the first company to apply for CE approval for their KC protectors back in 1997, under the previously established limb/joint protector standards(EN1621-1). For a while, Knox was the only company that offered a certified protector.
Yamaha YZF 750 R ´94
http://www.hunta.ee
http://www.hunta.ee
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Hmm Yamahal on ju nimetusi AG-st kuni YZF - ni jne. Sinna vahele jäävad DT-d, FJ-d, XV-d XJ-d FZ-d jne jne). Lihtsalt wild guess 

Yamaha YZF 750 R ´94
http://www.hunta.ee
http://www.hunta.ee
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
-
- Postitusi: 104
- Liitunud: 02 Jaan 2004, 04:19
- Tsikkel: Jawa 638, Beta Zero
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
http://home.ctlnet.com/~mcarroll/harleyalphabet.htm
Siit siis väike jupp lehte kah, kust võib väheke lugeda nende mudelite kohta.
Kuid järgmise küsimusega...huuh, annan endast parima, aga kui kellegil midagi tuleb TULISTAGU !
Siit siis väike jupp lehte kah, kust võib väheke lugeda nende mudelite kohta.
Kuid järgmise küsimusega...huuh, annan endast parima, aga kui kellegil midagi tuleb TULISTAGU !

varustus selga !
-
- Postitusi: 1784
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 195 korda
niisama netis surfates leitsin mina ühe nn: huvitava firma mille oli alustanud mingi "poisike" kelle iidoliks oli Howard Raymond Davies kes ehitas ise mootorratta ja sellest sai alguse väike firma... firma nime lõpus oli algselt HRD nagu järgnevatelt piltidelt näha on(HRD ära võtmise põhjuseks oli: muidu võidaks ajada sassi harley-daividsoniga...Rocvamux kirjutas:http://home.ctlnet.com/~mcarroll/harleyalphabet.htm
Siit siis väike jupp lehte kah, kust võib väheke lugeda nende mudelite kohta.
Kuid järgmise küsimusega...huuh, annan endast parima, aga kui kellegil midagi tuleb TULISTAGU !
küsimuseks siis: mis eelnes HRD-le?
pildid siis:



nad on ka teinud uuemaid rattaid nagu näiteks see:

Viimati muutis simp, 08 Sept 2006, 00:05, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
http://www.localhistory.scit.wlv.ac.uk/ ... es/HRD.htm
He then joined forces with the F.J. Cooper Sidecar Company of Belgrave Road, Birmingham, to produce the Massey motorbike?
Või Sunbeam?
He then joined forces with the F.J. Cooper Sidecar Company of Belgrave Road, Birmingham, to produce the Massey motorbike?
Või Sunbeam?
Vaatasin ka seda eile ja täna veelkord ja noh, ei saa nüüd aru.boob kirjutas:
Kui firma loodi, siis oli ta nimi H.R.D. Motors Limited.
1928 ostis firma ära Ernest Humphries, O.K. Supreme Motors, kes omakorda müüs kogu kupatuse edasi Philip C. Vincentile. Rattaid hakati nimetama Vincent H.R.D, Hiljem lihtsalt Vincent.
Kui nüüd vaadata seda, mis rataste peale oli kirjutatud, siis see pisike kribu HRD peal peaks olema "The Vincent" : http://www.vincentmotors.com/HIS/ - vasakus püstreas ülevalt teine pilt.
Kui ülaltoodus ei sisaldu õige vastus, siis on minu mõistus otsas

Hans
V-MAX
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.