Rumalad küsimused

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded


Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Prisma suzud on ka siiamaani paadid olnud või siis vähemalt müües.

Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 914
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Boobush »

Ise oman 600-st aparaati. Ka seda isendit on nimetatud paadiks. Eks see jõuetu ja ilmetu mootor ning suur mass annavadki sellise nimetuse. Olles ise 75 kg-ne tegelane, siis linnas manööverdades annab see tunda ning maanteel 6000 pöörde juures olev mootor ei tee sellest just kõige värvikamat aparaati. :bsmile:

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Piipz »

see on paat tegelt:
Pilt

Kasutaja avatar

spike
Postitusi: 120
Liitunud: 26 Veebr 2009, 14:51
Tsikkel: GSX 750F

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas spike »

heh. see ju minu ratas. ma tean, et seda muumiks kutsutakse, aga et paadiks, polnud aimu. 750cc on minu 90+ kg jaoks piisav ning sõita on sellega oluliselt kergem, kui paljude võimsamatega.

sõber käis 600sega proovisõitu tegemas ja see olevat olnud märkimisväärselt lahjem kui 750.


kana

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas kana »

Kuulge, asjatundjad, kas lumekett madala kõhuga sõiduautol aitaks sihukesest lumest http://nagi.ee/photos/yanksel/13785437/ läbi sõita?
Roogin oma 50 meetrise jupi teed maja eest külavaheteeni puhtaks auto jaoks, inimese käigurada jaksan ka edasi 200 meetrit külavaheteed lahti ajada, aga külavahetee peaks valla sahk puhtaks lükkama. Ootajal on aeg pikk... :)
Kuna ise olen jeebiga mägedes kettidega sõitnud, aga lamedakõhulise autoga mitte. Kas kettidest on üldse autoga sügaval lumes kelgutamiseks abi (kui sügavas?) või tuleks putru süüa ja edasi lund rookida? (rookimisest pole tegelikult täielikuks liikumapääsemiseks kasu, sest isegi kui ma oma maa peal oleva külavahetee puhtaks roogiks, oleks edasine 200 m naabri maad sõiduautole ikka veel raskesti läbitav. Ja muud raskemat tehnikat hetkel osta ei taha :)).

Kasutaja avatar

mux2hot
Postitusi: 192
Liitunud: 18 Dets 2007, 15:29
Tsikkel: VFR800
Asukoht: Uugametsa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas mux2hot »

kana kirjutas:

Kuulge, asjatundjad, kas lumekett madala kõhuga sõiduautol aitaks sihukesest lumest http://nagi.ee/photos/yanksel/13785437/ läbi sõita?

Kui su auto just mööda maad ei rooma, siis peaks ka ilma kettideta sealt läbi sõitma (eeldusel, et sa seda slikkidega ei katseta).

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Kettidest on tegelt kõvasti abi. Suvilarajoonis tuttav pani veel diagonaalis oma volvo 850-le palgi järgi lohisema, nagu sahk, läks nii et mürises, kui ketid ümber rehvide olid. muuseas meil liikluseeskirjades on spets kette soovitav märk olemas, kas keegi kunagi seda reaalselt kuskil teeääres näinud ka on?


kana

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas kana »

To Mux2hot: Mu auto ei rooma mööda maad. Lamelliga on nii, et kui teel rohkem lund, siis läheb sinna, kuhu tahab, mitte sinna, kuhu mina tahaks. Ta on suts liiga suur, et ma teda oma jõuga kuskilt välja kaevaks või kraavist välja ubiks. Parem ikke mitte kraavi ronida ju kui auto kõhualust väljatõmbamisega räästama hakata.
Sai liiga rumal küsimus või kuidas? OK, eks me tuleme toime. Ka ilma lumekettide ja sahkadeta. Oli lihtsalt selline mõte, et äkki peaks sel talvel sellele autole lumeketid hankima või pigem tellima...ELS kuller ei saanud nt meile täna pakki ära tuua, takistusriba tuli endal läbida.

To Piipz: mägedes - mitte Eesti omades- on lumekettide märke nähtud. Näiteks Shveitsis, kanton Wallises, kus ma mõnda aega elasin ja töötasin, on mägiteedel selliseid märke näha, kuna muudmoodi läbi ei saa, vt http://www.vs-wallis.ch/unwetter/Wi-Ausruestung.html. Veebilehed turistidele annavad olulise infona ka seda, et talvel on lumeketid kohustuslikud teatud piirkodades, et reisiline teaks end ette varustada. http://www.alpen-journal.de/alpenpaesse.html

Viimati muutis kana, 05 Jaan 2010, 14:18, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Loff »

kana kirjutas:

To Mux2hot: Mu auto ei rooma mööda maad. Lamelliga on nii, et kui teel rohkem lund, siis läheb sinna, kuhu tahab, mitte sinna, kuhu mina tahaks. Ta on suts liiga suur, et ma teda oma jõuga kuskilt välja kaevaks või kraavist välja ubiks. Parem ikke mitte kraavi ronida ju kui auto kõhualust väljatõmbamisega räästama hakata.
Sai liiga rumal küsimus või kuidas? OK, eks me tuleme toime. Ka ilma lumekettide ja sahkadeta. Oli lihtsalt selline mõte, et äkki peaks sel talvel sellele autole lumeketid hankima või pigem tellima...ELS kuller ei saanud nt meile täna pakki ära tuua, takistusriba tuli endal läbida.

To Piipz: mägedes - mitte Eesti omades- on lumekettide märke nähtud.

Mina julgen küll kette soovitada. Nendest on kõvasti abi, muidugi mitte siis kui lume paksus on nii suur, et auto jääb põhja peale. Mingi osa lund surub auto põhi kokku ja siis kui rattad maha ulatavad, veab kettidega edasi küll. Meil siin tööjuures kinnisvara haldur lund ei viitsi lükata ja kui tõstukil kette peal ei oleks siis ei teeks tõstukiga õues mitte halli hundi emmigi. Aga tänu kettidele mind see pool meetrit lund ei koti (tõstuki kliirens on kõige madalamast kohast 15 cm). Niidab, niidab - niidab nagu loogu kui ise mees oled.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Väga vallatut toodet nägin ükskord Stopp saates. Et kui on väga libe ja ei saa näiteks mõnest mäest üles või oled lihtsalt rehviga lume jääks kaapinud, siis lased rehvi peale spetsiaalselt nakkuvat sprayd, mis mõneks ajaks aitab autot paremini edasi vedada. Ei tea mis toote nimi oli aga kange tahtmine oleks seda õe juures suvilarajoonis proovida, kus nii järsk mägi, et 2rattaveolised omal jõul üles ei saa praegu.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6743
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 684 korda
Tänatud: 442 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Piipz kirjutas:

Väga vallatut toodet nägin ükskord Stopp saates. Et kui on väga libe ja ei saa näiteks mõnest mäest üles või oled lihtsalt rehviga lume jääks kaapinud, siis lased rehvi peale spetsiaalselt nakkuvat sprayd, mis mõneks ajaks aitab autot paremini edasi vedada. Ei tea mis toote nimi oli aga kange tahtmine oleks seda õe juures suvilarajoonis proovida, kus nii järsk mägi, et 2rattaveolised omal jõul üles ei saa praegu.

Mõtled seda või: http://tyre-grip.com/

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas ping »

Kui paks lumi keerutab enda auto kõhu alla palliks ja kergitab masina üles siis pole ka kettidest abi. Ega ketid õhus edasi vea.
Lumes läbivust parandab oluliselt auto tagumise otsa tõstmine, kas amortide/vedrude vahetükkide lisamine või maksimaalselt suurte rehvide panek taha. Siis ei jää esiotsa poolt kokkusurutud lumi põhja alla kinni.
Suurte tagaratastega näeb küll masin porno välja aga läbivus parem eriti kui vaja paar kilti lumes lasta.
Tasub jälgida ka masina kaalujaotust ja vajadusel tagaveolisele pagasnikusse raskust lisada.

Kasutaja avatar

jegesmesh
Postitusi: 648
Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
Tsikkel: poolik veel
Asukoht: Jõgeva

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas jegesmesh »

extinction kirjutas:
jegesmesh kirjutas:

Mulle on räägitud krossirataste kohta seda, et nende pidamine läheb kalliks kui sõidad krossi. Igakuised kulutsed on 5k kanti, on see tõsi? Kui tõsi on see hobi korras, kui masin ei saa ca tunni ajalist koormust jutti? Ja sõit on aint põldudel ja küla vahel?

Kui sa ainult põllul ja külavahel sõidad, ei ole sulle krossikat ehk vaja. Odavam on sul selle hiinlasega edasi lasta või hangi mõni endurokas, nendega hoiad natukene kokku. Mootor peab kauem, kütet läheb vähem jne. Siiski, kui tsikkel muda või vee alla lasta, peab pärast sõitu teatud sõlmed iga ratta juures üle käima, et ei tekiks hiljem ebameeldivaid üllatusi.

Ise mõtesin ka selle enduuro asja peale. Aga tahaks just 125cm3, sest kahe aasta pärast saan loadki ära teha. Kuidas nende masinate minekuga lood on? Saavad ikka põllul ja metsas ilusti hakkama? Millist enduurokat ise soovitaksid?

Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 914
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Boobush »

jegesmesh kirjutas:
extinction kirjutas:
jegesmesh kirjutas:

Mulle on räägitud krossirataste kohta seda, et nende pidamine läheb kalliks kui sõidad krossi. Igakuised kulutsed on 5k kanti, on see tõsi? Kui tõsi on see hobi korras, kui masin ei saa ca tunni ajalist koormust jutti? Ja sõit on aint põldudel ja küla vahel?

Kui sa ainult põllul ja külavahel sõidad, ei ole sulle krossikat ehk vaja. Odavam on sul selle hiinlasega edasi lasta või hangi mõni endurokas, nendega hoiad natukene kokku. Mootor peab kauem, kütet läheb vähem jne. Siiski, kui tsikkel muda või vee alla lasta, peab pärast sõitu teatud sõlmed iga ratta juures üle käima, et ei tekiks hiljem ebameeldivaid üllatusi.

Ise mõtesin ka selle enduuro asja peale. Aga tahaks just 125cm3, sest kahe aasta pärast saan loadki ära teha. Kuidas nende masinate minekuga lood on? Saavad ikka põllul ja metsas ilusti hakkama? Millist enduurokat ise soovitaksid?

Kuna sa sõidad selle masinaga ilmselt ainult 2 aastat, siis võta endale kahetaktiline. Funfactor suurem. Minekut on nendel pillidel küll ja küll, vahi kasvõi juutuubi videosid. PS! Ilma kickstarterita aparaadid võiksid oma valikust välja jätta. Yamaha DT, LC2 või mõni muu uuem ja kallim masin. Kõik oleneb sellest palju sul nutsu rahakoti vahel on.


zx12r

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas zx12r »

ping kirjutas:

Kui paks lumi keerutab enda auto kõhu alla palliks ja kergitab masina üles siis pole ka kettidest abi. Ega ketid õhus edasi vea.
Lumes läbivust parandab oluliselt auto tagumise otsa tõstmine, kas amortide/vedrude vahetükkide lisamine või maksimaalselt suurte rehvide panek taha. Siis ei jää esiotsa poolt kokkusurutud lumi põhja alla kinni.
Suurte tagaratastega näeb küll masin porno välja aga läbivus parem eriti kui vaja paar kilti lumes lasta.
Tasub jälgida ka masina kaalujaotust ja vajadusel tagaveolisele pagasnikusse raskust lisada.

Äkki oleks lihtsam variant leida tutvusringkonnast keegi sõber, kes sõidab džiibiga (mitte linnamaasturi, vaid džiibiga) ning lasta tal mööda kõnealust teed 4-5 korda edasi-tagasi sõita (muidugi mitte ühtedes-samades rööbastes) ja kogu moos?

Kui ise maakohas elasin, sõitis ikka vanamees hommikuti džiibiga tööle minnes ees tee läbi ja ülejäänud said igasuguste pereautodega läbi. Kõige suurema tuisu ajal sõitis 3 korda, kuluvad mõned lisaminutid ja pool litra benssu.


kana

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas kana »

fh kirjutas:

Äkki oleks lihtsam variant leida tutvusringkonnast keegi sõber, kes sõidab džiibiga (mitte linnamaasturi, vaid džiibiga) ning lasta tal mööda kõnealust teed 4-5 korda edasi-tagasi sõita (muidugi mitte ühtedes-samades rööbastes) ja kogu moos?

Kui ise maakohas elasin, sõitis ikka vanamees hommikuti džiibiga tööle minnes ees tee läbi ja ülejäänud said igasuguste pereautodega läbi. Kõige suurema tuisu ajal sõitis 3 korda, kuluvad mõned lisaminutid ja pool litra benssu.

Vanameest pole enam, jeepi polnud tal ja traktorid andis ka ära. Muid mehi - 9-aastane veidi liiga noor - ei ole. Külavaheteed pidi tagapool ei ela ka kedagi jeebiga, praeguse lumega pole nad oma autoga igatahes rada tegema tulnud. Ausalt öeldes ei leidnud siinkandis kedagi, kes häda korral välja või käima tõmbaks (testitud, oma 10 inimest sai läbi helistatud, paradoksaalne oli see, et siis probleemi tegelikult polnudki :P ). Tulen toime, ükskõik, kuidas :twisted: :wink:

Aitäh, tarvis, fh :)
Lumi praegu päris raske juba, temperatuur kõigub kärmesti -11 ja -1 vahel. Sihukese viskamiseks on kitsam alumiiniumlabidas parem, suure labidaga laseb lahtise sodi pärast minema.

Viimati muutis kana, 06 Jaan 2010, 00:28, muudetud 1 kord kokku.

zx12r

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas zx12r »

Jõudu sulle siis! Uha laia labidaga edasi-tagasi, kuni tundub et auto enam põhja peale kinni ei jää. Kohevat lund õnneks kergem loopida.

Kasutaja avatar

reinz
Postitusi: 644
Liitunud: 29 Mär 2007, 17:48
Tsikkel: Kawasaki ER-6N
Asukoht: Espoo/Saaremaa

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas reinz »

kaitseväest mäletan küll et kinni tambitud lund on sapöörikaga parem visata :D

Pilt

kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

jegesmesh kirjutas:

Ise mõtesin ka selle enduuro asja peale. Aga tahaks just 125cm3, sest kahe aasta pärast saan loadki ära teha. Kuidas nende masinate minekuga lood on? Saavad ikka põllul ja metsas ilusti hakkama? Millist enduurokat ise soovitaksid?

2T pillid, millel piirangud maas, saavad metsas kindlasti hakkama. Kütust võtavad 2T pillid rohkem, aga võrreldes neljataktilise mineku ja jõuvaruga on asi seda väärt. Maanteel sõita kõlvabad, saab möödasõitugi teha mis 4T pilliga eriti veniv ja riskantne või suisa võimatu.
Heaks valikuks ilmselt Yamaha DT125. Juppe liigub, vastupidav ja lihtne masin. Mul isiklikult on siiani Yamahadega ainult positiivsed kogemused. Husqvarna, Aprilia, KTM-i mudeleid liigub ka siinmail, lõppude lõpuks on asi siiski sinu enda otsustada. :)


Holms
Postitusi: 310
Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
Tsikkel: VN 1500 MS
Asukoht: Mulgimaa
Tänatud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Holms »

kana kirjutas:

Kuulge, asjatundjad, kas lumekett madala kõhuga sõiduautol aitaks sihukesest lumest http://nagi.ee/photos/yanksel/13785437/ läbi sõita?
Roogin oma 50 meetrise jupi teed maja eest külavaheteeni puhtaks auto jaoks, inimese käigurada jaksan ka edasi 200 meetrit külavaheteed lahti ajada, aga külavahetee peaks valla sahk puhtaks lükkama. Ootajal on aeg pikk... :)
Kuna ise olen jeebiga mägedes kettidega sõitnud, aga lamedakõhulise autoga mitte. Kas kettidest on üldse autoga sügaval lumes kelgutamiseks abi (kui sügavas?) või tuleks putru süüa ja edasi lund rookida? (rookimisest pole tegelikult täielikuks liikumapääsemiseks kasu, sest isegi kui ma oma maa peal oleva külavahetee puhtaks roogiks, oleks edasine 200 m naabri maad sõiduautole ikka veel raskesti läbitav. Ja muud raskemat tehnikat hetkel osta ei taha :)).

Tänavu pidavat seda lund jaguma vähemalt naistepäevani, nii, et soovitan lumekettidesse panustada. Kohevas lumes saad edukalt lumesahka mängida. Proovitud, vana Kadett lükkas siis ka teed, kui lumi tuledeni oli ja tuisuvaalud üle kapoti käisid :D
Soovitaks ka valda helistada või sealt läbi käia ning oma muret kurta. Meil maal käis asi vahepeal nii, et valla lehes oli kirjas, mihuke talunik millist lõiku hooldab, tel nr. ka juures. Kui inimesel häda oli, siis helistas ja traktorist lükkas koduni tee lahti, muidu lükkas vaid suuremaid teid, kus buss või postiljon sõitis. Uuri, kuis seal vallas need asjad käivad.

Loom kõnnib, mees sõidab
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
Kasutaja avatar

Vapsik
Postitusi: 508
Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Vapsik »

kana kirjutas:

http://nagi.ee/photos/yanksel/13785437/ läbi sõita?
Roogin oma 50 meetrise jupi teed maja eest külavaheteeni puhtaks auto jaoks, inimese käigurada jaksan ka edasi 200 meetrit külavaheteed lahti ajada,..

Igalühel omad viisid enda vormis hoidmiseks :) Kas ei oleks mõttekas oma auto millegi võimekama vastu vahetada? Neid 4wd variante on pea igal tootjal juba. Või kui olemasolev nii armas, aitaks selline "upgrade" nagu lukustuv differ.
Aga jah - keegi siin soovitas juba - tagaotsa kõrgus üle vaadata. Sellises olukorras eriti tähtis et esimene ots oleks suts madalam kui tagumine. Selle paikapidavust tuletasin ise meelde eelmise aasta "burgaaga". 4wd autoga tagurdasin paksu lumega parkimiskohale. Ja tuleb välja et ei ole vahet mitu ratast veab kui nad õhus on :ner:

Kasutaja avatar

konstruktor
Postitusi: 148
Liitunud: 18 Juun 2007, 12:28
Tsikkel: Kawasaki EN500
Asukoht: Kurtna
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas konstruktor »

kana kirjutas:

Kuulge, asjatundjad, kas lumekett madala kõhuga sõiduautol aitaks sihukesest lumest http://nagi.ee/photos/yanksel/13785437/ läbi sõita?

Aga... mis on pildil? oleks nagu pingviin, aga liiga kõhn...

Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas scryth »

konstruktor kirjutas:

Aga... mis on pildil? oleks nagu pingviin, aga liiga kõhn...

Pakun, et ongi pingviin. Eespool asuv valge osa on lihtsalt küljest ära monteeritud :mrgreen:

kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Kasutaja avatar

Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1498
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 109 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

scryth kirjutas:
konstruktor kirjutas:

Aga... mis on pildil? oleks nagu pingviin, aga liiga kõhn...

Pakun, et ongi pingviin. Eespool asuv valge osa on lihtsalt küljest ära monteeritud :mrgreen:

Must/tumehall kass, kes kõnnib pildistaja poole.


kana

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas kana »

Ivoonu, see on ebaaus, sa kasutad oma eeliseid, et tead meie kassi! :P

Extinction: tead sa tänavalegaalseid 2T pille? Ma 2009.a sõitsin ka 2T-ga, aga väike järelemõtlemine tegi selgeks, et riigivõim oleks ka teepervel sõitmise eest regamata pilliga kenat trahvi väänata saanud. Ju meil vedas. Ma tahaks endale kah siia (unistus!) suht odavalt 2T pilli saada, aga kuna siin pol.nii karm, siis kindlasti tänavalegaalset. 2T-ga läheks igast lumest väikse kena piigiga läbi, nii et vingub, onju.

To teised: aitäh, et hoolite! Ketid kavatsen soetada, kui siit välja saan kuskile autopoe lähedusse. Sõidukiparki 4-rattalistega hetkel täiendada ei tahaks. Valla teede sahkaja päästis täna meid kenasti välja, aga vormi hoidmisele tuleb muidugi mõelda tõsiselt ja aktiivselt ja iga päev. (crash)


Derbirider

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Derbirider »

kana kirjutas:

Ivoonu, see on ebaaus, sa kasutad oma eeliseid, et tead meie kassi! :P

Extinction: tead sa tänavalegaalseid 2T pille? Ma 2009.a sõitsin ka 2T-ga, aga väike järelemõtlemine tegi selgeks, et riigivõim oleks ka teepervel sõitmise eest regamata pilliga kenat trahvi väänata saanud. Ju meil vedas. Ma tahaks endale kah siia (unistus!) suht odavalt 2T pilli saada, aga kuna siin pol.nii karm, siis kindlasti tänavalegaalset. 2T-ga läheks igast lumest väikse kena piigiga läbi, nii et vingub, onju.

Pole küll Extiction aga üheks võimaluseks on ntx aprilia sx/rx 125 (kahe taktilised ja 125kuubised)
ja need 125-sed ktmid on ka mingisugused 2takti ja 125kuupi ju.
EDIT: KTM 125 EXC täpsemalt siis


kana

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas kana »

Aga tehke mulle selgeks, miks saaks nt enduroka nagu KLE500 kätte ca 20K-ga ja miks peaks ma praegu mingi SX-i (85 jne) või EXC (125 jne) eest üle 40K välja käima...? http://www.ktm.ee/?page_id=162 näiteks, kuigi küsimus pole selle margi eelistamises. Pealegi pidi SX85 kaasasündinud jamadega olema, teadis keegi rääkida. Ja arvestades sagedasema hooldusvälba tõttu nagunii suuremaid kulusid kui raskel 4T pillil.Või on asi ikkagi kauplemises, et ka praegu küsitakse suht suurt hinda, aga tegelik tehing võib sellest enam kui 5% allapoole erineda? :)

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2036
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas bitter »

kana,

auto põhi surub kohevat lund kokku küll aga kindlasti uuri margikohasest foorumist või teadjamatelt järele, kas see tegevus sinu auto puhul on ohutu või mitte. Teadmine, et laotõstuk paksust lumest läbi läheb, ei maksa sõiduautode juures essugi. Liiga erinevad liikurid. Mu alumiiniumist põhjakaitsega ja ilma konditsioneerita vana Saabiga võib julgelt teed puhastada. Uuematel mudelitel seevastu läheb plastist põhjakaitse külmaga hapraks ja murdub kergelt, samuti kliimaradikas ja -torud-voolikud on suht tundlikud autoga lume lükkamise osas, kallid vahetada ja B-osi ei pakuta (Saabist räägin). Veelkord - uuri margifoorumist mudelikohast infot.

KLE ja EXC ei ole endurokad samas tähenduses. KLE vedrustus ei ole IMO seatav, seega on ta sisuliselt siiski enduroliku sõiduasendiga "teedel sõitmise ratas". Teiseks - vaata milline race-ready-full-on-võidusõidu imago käib kaasas ktm-i kaubamärgiga. Võidusõit pole kunagi odav olnud. Isakese küsimus on muidugi ka asjakohane

Kogu mu eelnev jutt ei tähenda sugugi seda, et ei võiks käsi lüüa oluliselt teise hinna juures, kui algselt küsitud.

Viimati muutis bitter, 06 Jaan 2010, 14:48, muudetud 3 korda kokku.
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1277
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas isakene »

kana kirjutas:

Aga tehke mulle selgeks, miks saaks nt enduroka nagu KLE500 kätte ca 20K-ga ja miks peaks ma praegu mingi SX-i (85 jne) või EXC (125 jne) eest üle 40K välja käima...? http://www.ktm.ee/?page_id=162 näiteks, kuigi küsimus pole selle margi eelistamises. Pealegi pidi SX85 kaasasündinud jamadega olema, teadis keegi rääkida. Ja arvestades sagedasema hooldusvälba tõttu nagunii suuremaid kulusid kui raskel 4T pillil.Või on asi ikkagi kauplemises, et ka praegu küsitakse suht suurt hinda, aga tegelik tehing võib sellest enam kui 5% allapoole erineda? :)

Näita mulle seda kohta, kuskohast 2007 aasta KLE 20 kiloga kätte saab? :shock:


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

kana kirjutas:

Extinction: tead sa tänavalegaalseid 2T pille? Ma 2009.a sõitsin ka 2T-ga, aga väike järelemõtlemine tegi selgeks, et riigivõim oleks ka teepervel sõitmise eest regamata pilliga kenat trahvi väänata saanud. Ju meil vedas. Ma tahaks endale kah siia (unistus!) suht odavalt 2T pilli saada, aga kuna siin pol.nii karm, siis kindlasti tänavalegaalset. 2T-ga läheks igast lumest väikse kena piigiga läbi, nii et vingub, onju.

Mul oli jutumärkides 50cc. Kuskil kuu aega sõitsin mõni päev nädalas, suurema osa kuust ja teise kuu seisis kuna ei näinud sellise peletise pidamisel mõtet. Pidi akut laadima kui tulesid kasutasin, kütet-õli lürpis palju, madalatel pööretel polnud mingit jõudu jne. Maal oli hea sõita aga kui linna tulin läks kohe üleandmisele, ei näinud selle peletise pidamisel mõtet.

Muidu jah, KTM 125 EXC on kä-käredam "tänavasõiduratas". Aprilia RX/SX nii võimas küll pole. :roll:

Suletud

Mine “Ajaviiteks...”