Rumalad küsimused
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Rumalad küsimused
Ise oman 600-st aparaati. Ka seda isendit on nimetatud paadiks. Eks see jõuetu ja ilmetu mootor ning suur mass annavadki sellise nimetuse. Olles ise 75 kg-ne tegelane, siis linnas manööverdades annab see tunda ning maanteel 6000 pöörde juures olev mootor ei tee sellest just kõige värvikamat aparaati.
Re: Rumalad küsimused
heh. see ju minu ratas. ma tean, et seda muumiks kutsutakse, aga et paadiks, polnud aimu. 750cc on minu 90+ kg jaoks piisav ning sõita on sellega oluliselt kergem, kui paljude võimsamatega.
sõber käis 600sega proovisõitu tegemas ja see olevat olnud märkimisväärselt lahjem kui 750.
Re: Rumalad küsimused
Kuulge, asjatundjad, kas lumekett madala kõhuga sõiduautol aitaks sihukesest lumest http://nagi.ee/photos/yanksel/13785437/ läbi sõita?
Roogin oma 50 meetrise jupi teed maja eest külavaheteeni puhtaks auto jaoks, inimese käigurada jaksan ka edasi 200 meetrit külavaheteed lahti ajada, aga külavahetee peaks valla sahk puhtaks lükkama. Ootajal on aeg pikk...
Kuna ise olen jeebiga mägedes kettidega sõitnud, aga lamedakõhulise autoga mitte. Kas kettidest on üldse autoga sügaval lumes kelgutamiseks abi (kui sügavas?) või tuleks putru süüa ja edasi lund rookida? (rookimisest pole tegelikult täielikuks liikumapääsemiseks kasu, sest isegi kui ma oma maa peal oleva külavahetee puhtaks roogiks, oleks edasine 200 m naabri maad sõiduautole ikka veel raskesti läbitav. Ja muud raskemat tehnikat hetkel osta ei taha ).
-
- Postitusi: 192
- Liitunud: 18 Dets 2007, 15:29
- Tsikkel: VFR800
- Asukoht: Uugametsa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
kana kirjutas:Kuulge, asjatundjad, kas lumekett madala kõhuga sõiduautol aitaks sihukesest lumest http://nagi.ee/photos/yanksel/13785437/ läbi sõita?
Kui su auto just mööda maad ei rooma, siis peaks ka ilma kettideta sealt läbi sõitma (eeldusel, et sa seda slikkidega ei katseta).
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Kettidest on tegelt kõvasti abi. Suvilarajoonis tuttav pani veel diagonaalis oma volvo 850-le palgi järgi lohisema, nagu sahk, läks nii et mürises, kui ketid ümber rehvide olid. muuseas meil liikluseeskirjades on spets kette soovitav märk olemas, kas keegi kunagi seda reaalselt kuskil teeääres näinud ka on?
Re: Rumalad küsimused
To Mux2hot: Mu auto ei rooma mööda maad. Lamelliga on nii, et kui teel rohkem lund, siis läheb sinna, kuhu tahab, mitte sinna, kuhu mina tahaks. Ta on suts liiga suur, et ma teda oma jõuga kuskilt välja kaevaks või kraavist välja ubiks. Parem ikke mitte kraavi ronida ju kui auto kõhualust väljatõmbamisega räästama hakata.
Sai liiga rumal küsimus või kuidas? OK, eks me tuleme toime. Ka ilma lumekettide ja sahkadeta. Oli lihtsalt selline mõte, et äkki peaks sel talvel sellele autole lumeketid hankima või pigem tellima...ELS kuller ei saanud nt meile täna pakki ära tuua, takistusriba tuli endal läbida.
To Piipz: mägedes - mitte Eesti omades- on lumekettide märke nähtud. Näiteks Shveitsis, kanton Wallises, kus ma mõnda aega elasin ja töötasin, on mägiteedel selliseid märke näha, kuna muudmoodi läbi ei saa, vt http://www.vs-wallis.ch/unwetter/Wi-Ausruestung.html. Veebilehed turistidele annavad olulise infona ka seda, et talvel on lumeketid kohustuslikud teatud piirkodades, et reisiline teaks end ette varustada. http://www.alpen-journal.de/alpenpaesse.html
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Rumalad küsimused
kana kirjutas:To Mux2hot: Mu auto ei rooma mööda maad. Lamelliga on nii, et kui teel rohkem lund, siis läheb sinna, kuhu tahab, mitte sinna, kuhu mina tahaks. Ta on suts liiga suur, et ma teda oma jõuga kuskilt välja kaevaks või kraavist välja ubiks. Parem ikke mitte kraavi ronida ju kui auto kõhualust väljatõmbamisega räästama hakata.
Sai liiga rumal küsimus või kuidas? OK, eks me tuleme toime. Ka ilma lumekettide ja sahkadeta. Oli lihtsalt selline mõte, et äkki peaks sel talvel sellele autole lumeketid hankima või pigem tellima...ELS kuller ei saanud nt meile täna pakki ära tuua, takistusriba tuli endal läbida.To Piipz: mägedes - mitte Eesti omades- on lumekettide märke nähtud.
Mina julgen küll kette soovitada. Nendest on kõvasti abi, muidugi mitte siis kui lume paksus on nii suur, et auto jääb põhja peale. Mingi osa lund surub auto põhi kokku ja siis kui rattad maha ulatavad, veab kettidega edasi küll. Meil siin tööjuures kinnisvara haldur lund ei viitsi lükata ja kui tõstukil kette peal ei oleks siis ei teeks tõstukiga õues mitte halli hundi emmigi. Aga tänu kettidele mind see pool meetrit lund ei koti (tõstuki kliirens on kõige madalamast kohast 15 cm). Niidab, niidab - niidab nagu loogu kui ise mees oled.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Väga vallatut toodet nägin ükskord Stopp saates. Et kui on väga libe ja ei saa näiteks mõnest mäest üles või oled lihtsalt rehviga lume jääks kaapinud, siis lased rehvi peale spetsiaalselt nakkuvat sprayd, mis mõneks ajaks aitab autot paremini edasi vedada. Ei tea mis toote nimi oli aga kange tahtmine oleks seda õe juures suvilarajoonis proovida, kus nii järsk mägi, et 2rattaveolised omal jõul üles ei saa praegu.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Rumalad küsimused
Piipz kirjutas:Väga vallatut toodet nägin ükskord Stopp saates. Et kui on väga libe ja ei saa näiteks mõnest mäest üles või oled lihtsalt rehviga lume jääks kaapinud, siis lased rehvi peale spetsiaalselt nakkuvat sprayd, mis mõneks ajaks aitab autot paremini edasi vedada. Ei tea mis toote nimi oli aga kange tahtmine oleks seda õe juures suvilarajoonis proovida, kus nii järsk mägi, et 2rattaveolised omal jõul üles ei saa praegu.
Mõtled seda või: http://tyre-grip.com/
edu
Re: Rumalad küsimused
Kui paks lumi keerutab enda auto kõhu alla palliks ja kergitab masina üles siis pole ka kettidest abi. Ega ketid õhus edasi vea.
Lumes läbivust parandab oluliselt auto tagumise otsa tõstmine, kas amortide/vedrude vahetükkide lisamine või maksimaalselt suurte rehvide panek taha. Siis ei jää esiotsa poolt kokkusurutud lumi põhja alla kinni.
Suurte tagaratastega näeb küll masin porno välja aga läbivus parem eriti kui vaja paar kilti lumes lasta.
Tasub jälgida ka masina kaalujaotust ja vajadusel tagaveolisele pagasnikusse raskust lisada.
Re: Rumalad küsimused
extinction kirjutas:jegesmesh kirjutas:Mulle on räägitud krossirataste kohta seda, et nende pidamine läheb kalliks kui sõidad krossi. Igakuised kulutsed on 5k kanti, on see tõsi? Kui tõsi on see hobi korras, kui masin ei saa ca tunni ajalist koormust jutti? Ja sõit on aint põldudel ja küla vahel?
Kui sa ainult põllul ja külavahel sõidad, ei ole sulle krossikat ehk vaja. Odavam on sul selle hiinlasega edasi lasta või hangi mõni endurokas, nendega hoiad natukene kokku. Mootor peab kauem, kütet läheb vähem jne. Siiski, kui tsikkel muda või vee alla lasta, peab pärast sõitu teatud sõlmed iga ratta juures üle käima, et ei tekiks hiljem ebameeldivaid üllatusi.
Ise mõtesin ka selle enduuro asja peale. Aga tahaks just 125cm3, sest kahe aasta pärast saan loadki ära teha. Kuidas nende masinate minekuga lood on? Saavad ikka põllul ja metsas ilusti hakkama? Millist enduurokat ise soovitaksid?
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Rumalad küsimused
jegesmesh kirjutas:extinction kirjutas:jegesmesh kirjutas:Mulle on räägitud krossirataste kohta seda, et nende pidamine läheb kalliks kui sõidad krossi. Igakuised kulutsed on 5k kanti, on see tõsi? Kui tõsi on see hobi korras, kui masin ei saa ca tunni ajalist koormust jutti? Ja sõit on aint põldudel ja küla vahel?
Kui sa ainult põllul ja külavahel sõidad, ei ole sulle krossikat ehk vaja. Odavam on sul selle hiinlasega edasi lasta või hangi mõni endurokas, nendega hoiad natukene kokku. Mootor peab kauem, kütet läheb vähem jne. Siiski, kui tsikkel muda või vee alla lasta, peab pärast sõitu teatud sõlmed iga ratta juures üle käima, et ei tekiks hiljem ebameeldivaid üllatusi.
Ise mõtesin ka selle enduuro asja peale. Aga tahaks just 125cm3, sest kahe aasta pärast saan loadki ära teha. Kuidas nende masinate minekuga lood on? Saavad ikka põllul ja metsas ilusti hakkama? Millist enduurokat ise soovitaksid?
Kuna sa sõidad selle masinaga ilmselt ainult 2 aastat, siis võta endale kahetaktiline. Funfactor suurem. Minekut on nendel pillidel küll ja küll, vahi kasvõi juutuubi videosid. PS! Ilma kickstarterita aparaadid võiksid oma valikust välja jätta. Yamaha DT, LC2 või mõni muu uuem ja kallim masin. Kõik oleneb sellest palju sul nutsu rahakoti vahel on.
Re: Rumalad küsimused
ping kirjutas:Kui paks lumi keerutab enda auto kõhu alla palliks ja kergitab masina üles siis pole ka kettidest abi. Ega ketid õhus edasi vea.
Lumes läbivust parandab oluliselt auto tagumise otsa tõstmine, kas amortide/vedrude vahetükkide lisamine või maksimaalselt suurte rehvide panek taha. Siis ei jää esiotsa poolt kokkusurutud lumi põhja alla kinni.
Suurte tagaratastega näeb küll masin porno välja aga läbivus parem eriti kui vaja paar kilti lumes lasta.
Tasub jälgida ka masina kaalujaotust ja vajadusel tagaveolisele pagasnikusse raskust lisada.
Äkki oleks lihtsam variant leida tutvusringkonnast keegi sõber, kes sõidab džiibiga (mitte linnamaasturi, vaid džiibiga) ning lasta tal mööda kõnealust teed 4-5 korda edasi-tagasi sõita (muidugi mitte ühtedes-samades rööbastes) ja kogu moos?
Kui ise maakohas elasin, sõitis ikka vanamees hommikuti džiibiga tööle minnes ees tee läbi ja ülejäänud said igasuguste pereautodega läbi. Kõige suurema tuisu ajal sõitis 3 korda, kuluvad mõned lisaminutid ja pool litra benssu.
Re: Rumalad küsimused
fh kirjutas:Äkki oleks lihtsam variant leida tutvusringkonnast keegi sõber, kes sõidab džiibiga (mitte linnamaasturi, vaid džiibiga) ning lasta tal mööda kõnealust teed 4-5 korda edasi-tagasi sõita (muidugi mitte ühtedes-samades rööbastes) ja kogu moos?
Kui ise maakohas elasin, sõitis ikka vanamees hommikuti džiibiga tööle minnes ees tee läbi ja ülejäänud said igasuguste pereautodega läbi. Kõige suurema tuisu ajal sõitis 3 korda, kuluvad mõned lisaminutid ja pool litra benssu.
Vanameest pole enam, jeepi polnud tal ja traktorid andis ka ära. Muid mehi - 9-aastane veidi liiga noor - ei ole. Külavaheteed pidi tagapool ei ela ka kedagi jeebiga, praeguse lumega pole nad oma autoga igatahes rada tegema tulnud. Ausalt öeldes ei leidnud siinkandis kedagi, kes häda korral välja või käima tõmbaks (testitud, oma 10 inimest sai läbi helistatud, paradoksaalne oli see, et siis probleemi tegelikult polnudki ). Tulen toime, ükskõik, kuidas
Aitäh, tarvis, fh
Lumi praegu päris raske juba, temperatuur kõigub kärmesti -11 ja -1 vahel. Sihukese viskamiseks on kitsam alumiiniumlabidas parem, suure labidaga laseb lahtise sodi pärast minema.
Re: Rumalad küsimused
Jõudu sulle siis! Uha laia labidaga edasi-tagasi, kuni tundub et auto enam põhja peale kinni ei jää. Kohevat lund õnneks kergem loopida.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Rumalad küsimused
jegesmesh kirjutas:Ise mõtesin ka selle enduuro asja peale. Aga tahaks just 125cm3, sest kahe aasta pärast saan loadki ära teha. Kuidas nende masinate minekuga lood on? Saavad ikka põllul ja metsas ilusti hakkama? Millist enduurokat ise soovitaksid?
2T pillid, millel piirangud maas, saavad metsas kindlasti hakkama. Kütust võtavad 2T pillid rohkem, aga võrreldes neljataktilise mineku ja jõuvaruga on asi seda väärt. Maanteel sõita kõlvabad, saab möödasõitugi teha mis 4T pilliga eriti veniv ja riskantne või suisa võimatu.
Heaks valikuks ilmselt Yamaha DT125. Juppe liigub, vastupidav ja lihtne masin. Mul isiklikult on siiani Yamahadega ainult positiivsed kogemused. Husqvarna, Aprilia, KTM-i mudeleid liigub ka siinmail, lõppude lõpuks on asi siiski sinu enda otsustada.
-
- Postitusi: 310
- Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
- Tsikkel: VN 1500 MS
- Asukoht: Mulgimaa
- Tänatud: 2 korda
Re: Rumalad küsimused
kana kirjutas:Kuulge, asjatundjad, kas lumekett madala kõhuga sõiduautol aitaks sihukesest lumest http://nagi.ee/photos/yanksel/13785437/ läbi sõita?
Roogin oma 50 meetrise jupi teed maja eest külavaheteeni puhtaks auto jaoks, inimese käigurada jaksan ka edasi 200 meetrit külavaheteed lahti ajada, aga külavahetee peaks valla sahk puhtaks lükkama. Ootajal on aeg pikk...![]()
Kuna ise olen jeebiga mägedes kettidega sõitnud, aga lamedakõhulise autoga mitte. Kas kettidest on üldse autoga sügaval lumes kelgutamiseks abi (kui sügavas?) või tuleks putru süüa ja edasi lund rookida? (rookimisest pole tegelikult täielikuks liikumapääsemiseks kasu, sest isegi kui ma oma maa peal oleva külavahetee puhtaks roogiks, oleks edasine 200 m naabri maad sõiduautole ikka veel raskesti läbitav. Ja muud raskemat tehnikat hetkel osta ei taha).
Tänavu pidavat seda lund jaguma vähemalt naistepäevani, nii, et soovitan lumekettidesse panustada. Kohevas lumes saad edukalt lumesahka mängida. Proovitud, vana Kadett lükkas siis ka teed, kui lumi tuledeni oli ja tuisuvaalud üle kapoti käisid
Soovitaks ka valda helistada või sealt läbi käia ning oma muret kurta. Meil maal käis asi vahepeal nii, et valla lehes oli kirjas, mihuke talunik millist lõiku hooldab, tel nr. ka juures. Kui inimesel häda oli, siis helistas ja traktorist lükkas koduni tee lahti, muidu lükkas vaid suuremaid teid, kus buss või postiljon sõitis. Uuri, kuis seal vallas need asjad käivad.
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Rumalad küsimused
kana kirjutas:http://nagi.ee/photos/yanksel/13785437/ läbi sõita?
Roogin oma 50 meetrise jupi teed maja eest külavaheteeni puhtaks auto jaoks, inimese käigurada jaksan ka edasi 200 meetrit külavaheteed lahti ajada,..
Igalühel omad viisid enda vormis hoidmiseks Kas ei oleks mõttekas oma auto millegi võimekama vastu vahetada? Neid 4wd variante on pea igal tootjal juba. Või kui olemasolev nii armas, aitaks selline "upgrade" nagu lukustuv differ.
Aga jah - keegi siin soovitas juba - tagaotsa kõrgus üle vaadata. Sellises olukorras eriti tähtis et esimene ots oleks suts madalam kui tagumine. Selle paikapidavust tuletasin ise meelde eelmise aasta "burgaaga". 4wd autoga tagurdasin paksu lumega parkimiskohale. Ja tuleb välja et ei ole vahet mitu ratast veab kui nad õhus on
-
- Postitusi: 148
- Liitunud: 18 Juun 2007, 12:28
- Tsikkel: Kawasaki EN500
- Asukoht: Kurtna
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
kana kirjutas:Kuulge, asjatundjad, kas lumekett madala kõhuga sõiduautol aitaks sihukesest lumest http://nagi.ee/photos/yanksel/13785437/ läbi sõita?
Aga... mis on pildil? oleks nagu pingviin, aga liiga kõhn...
Re: Rumalad küsimused
konstruktor kirjutas:Aga... mis on pildil? oleks nagu pingviin, aga liiga kõhn...
Pakun, et ongi pingviin. Eespool asuv valge osa on lihtsalt küljest ära monteeritud
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1498
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 109 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Rumalad küsimused
scryth kirjutas:konstruktor kirjutas:Aga... mis on pildil? oleks nagu pingviin, aga liiga kõhn...
Pakun, et ongi pingviin. Eespool asuv valge osa on lihtsalt küljest ära monteeritud
Must/tumehall kass, kes kõnnib pildistaja poole.
Re: Rumalad küsimused
Ivoonu, see on ebaaus, sa kasutad oma eeliseid, et tead meie kassi!
Extinction: tead sa tänavalegaalseid 2T pille? Ma 2009.a sõitsin ka 2T-ga, aga väike järelemõtlemine tegi selgeks, et riigivõim oleks ka teepervel sõitmise eest regamata pilliga kenat trahvi väänata saanud. Ju meil vedas. Ma tahaks endale kah siia (unistus!) suht odavalt 2T pilli saada, aga kuna siin pol.nii karm, siis kindlasti tänavalegaalset. 2T-ga läheks igast lumest väikse kena piigiga läbi, nii et vingub, onju.
To teised: aitäh, et hoolite! Ketid kavatsen soetada, kui siit välja saan kuskile autopoe lähedusse. Sõidukiparki 4-rattalistega hetkel täiendada ei tahaks. Valla teede sahkaja päästis täna meid kenasti välja, aga vormi hoidmisele tuleb muidugi mõelda tõsiselt ja aktiivselt ja iga päev.
Re: Rumalad küsimused
kana kirjutas:Ivoonu, see on ebaaus, sa kasutad oma eeliseid, et tead meie kassi!
Extinction: tead sa tänavalegaalseid 2T pille? Ma 2009.a sõitsin ka 2T-ga, aga väike järelemõtlemine tegi selgeks, et riigivõim oleks ka teepervel sõitmise eest regamata pilliga kenat trahvi väänata saanud. Ju meil vedas. Ma tahaks endale kah siia (unistus!) suht odavalt 2T pilli saada, aga kuna siin pol.nii karm, siis kindlasti tänavalegaalset. 2T-ga läheks igast lumest väikse kena piigiga läbi, nii et vingub, onju.
Pole küll Extiction aga üheks võimaluseks on ntx aprilia sx/rx 125 (kahe taktilised ja 125kuubised)
ja need 125-sed ktmid on ka mingisugused 2takti ja 125kuupi ju.
EDIT: KTM 125 EXC täpsemalt siis
Re: Rumalad küsimused
Aga tehke mulle selgeks, miks saaks nt enduroka nagu KLE500 kätte ca 20K-ga ja miks peaks ma praegu mingi SX-i (85 jne) või EXC (125 jne) eest üle 40K välja käima...? http://www.ktm.ee/?page_id=162 näiteks, kuigi küsimus pole selle margi eelistamises. Pealegi pidi SX85 kaasasündinud jamadega olema, teadis keegi rääkida. Ja arvestades sagedasema hooldusvälba tõttu nagunii suuremaid kulusid kui raskel 4T pillil.Või on asi ikkagi kauplemises, et ka praegu küsitakse suht suurt hinda, aga tegelik tehing võib sellest enam kui 5% allapoole erineda?
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
kana,
auto põhi surub kohevat lund kokku küll aga kindlasti uuri margikohasest foorumist või teadjamatelt järele, kas see tegevus sinu auto puhul on ohutu või mitte. Teadmine, et laotõstuk paksust lumest läbi läheb, ei maksa sõiduautode juures essugi. Liiga erinevad liikurid. Mu alumiiniumist põhjakaitsega ja ilma konditsioneerita vana Saabiga võib julgelt teed puhastada. Uuematel mudelitel seevastu läheb plastist põhjakaitse külmaga hapraks ja murdub kergelt, samuti kliimaradikas ja -torud-voolikud on suht tundlikud autoga lume lükkamise osas, kallid vahetada ja B-osi ei pakuta (Saabist räägin). Veelkord - uuri margifoorumist mudelikohast infot.
KLE ja EXC ei ole endurokad samas tähenduses. KLE vedrustus ei ole IMO seatav, seega on ta sisuliselt siiski enduroliku sõiduasendiga "teedel sõitmise ratas". Teiseks - vaata milline race-ready-full-on-võidusõidu imago käib kaasas ktm-i kaubamärgiga. Võidusõit pole kunagi odav olnud. Isakese küsimus on muidugi ka asjakohane
Kogu mu eelnev jutt ei tähenda sugugi seda, et ei võiks käsi lüüa oluliselt teise hinna juures, kui algselt küsitud.
-
- Postitusi: 1277
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Rumalad küsimused
kana kirjutas:Aga tehke mulle selgeks, miks saaks nt enduroka nagu KLE500 kätte ca 20K-ga ja miks peaks ma praegu mingi SX-i (85 jne) või EXC (125 jne) eest üle 40K välja käima...? http://www.ktm.ee/?page_id=162 näiteks, kuigi küsimus pole selle margi eelistamises. Pealegi pidi SX85 kaasasündinud jamadega olema, teadis keegi rääkida. Ja arvestades sagedasema hooldusvälba tõttu nagunii suuremaid kulusid kui raskel 4T pillil.Või on asi ikkagi kauplemises, et ka praegu küsitakse suht suurt hinda, aga tegelik tehing võib sellest enam kui 5% allapoole erineda?
Näita mulle seda kohta, kuskohast 2007 aasta KLE 20 kiloga kätte saab?

-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Rumalad küsimused
kana kirjutas:Extinction: tead sa tänavalegaalseid 2T pille? Ma 2009.a sõitsin ka 2T-ga, aga väike järelemõtlemine tegi selgeks, et riigivõim oleks ka teepervel sõitmise eest regamata pilliga kenat trahvi väänata saanud. Ju meil vedas. Ma tahaks endale kah siia (unistus!) suht odavalt 2T pilli saada, aga kuna siin pol.nii karm, siis kindlasti tänavalegaalset. 2T-ga läheks igast lumest väikse kena piigiga läbi, nii et vingub, onju.
Mul oli jutumärkides 50cc. Kuskil kuu aega sõitsin mõni päev nädalas, suurema osa kuust ja teise kuu seisis kuna ei näinud sellise peletise pidamisel mõtet. Pidi akut laadima kui tulesid kasutasin, kütet-õli lürpis palju, madalatel pööretel polnud mingit jõudu jne. Maal oli hea sõita aga kui linna tulin läks kohe üleandmisele, ei näinud selle peletise pidamisel mõtet.
Muidu jah, KTM 125 EXC on kä-käredam "tänavasõiduratas". Aprilia RX/SX nii võimas küll pole.