Re: Rumalad küsimused
Kas autol ka mingi valemiga selle arvestuse teha saab? Saan aru, et seal tegureid tunduvalt rohkem aga...
Kas autol ka mingi valemiga selle arvestuse teha saab? Saan aru, et seal tegureid tunduvalt rohkem aga...
Maku kirjutas:kettülekandel on kadu umbes 10%
ehk siis väntvõllilt 127.8 hp
Tänud Maku
krt, peaaegu 100kw
98,3 kw
aga tuleb ju veel arvesse vötta laagripaarid, ja hammakatepaarid kah, millelt tuleb ka väike kadu
ise küsin, ise vastan
veerelaagrite paari kasutegur 0,99
hammasülekanne 0,94-0,97
nüüd, mitu veerelaagrite paari on? tagarattal 1, vedaval völlil 1, veetaval völlil 1 ja 1 veel väntvöllil. kokku 4
kettülekanne kasutegur 0,90 kuidas väntvöllilt üle kantakse käigukasti? hammasratastega, iga hammasrattapaar ilmselt jälle väntvöll-käigukasti vedav völl 1, vedav völl-veetav völl 1, kokku 2
lisaks sidur kah, kasutegur hõõrdülekandel 0,86-0,94
niisiis vötaks nüüd asja kokku
veerelaagreid 4
hammasülekandeid 2
kett 1
sidur 1
0,9940,9420,9*0,86=0,657
116/0,657=176hp kui nüüd köige kehvemate kasuteguritega vötta
Kes on "väitsa-svensson"?
edu
ants01 kirjutas:Kes on "väitsa-svensson"?
edu
Rootslane noaga?
Või siis äkki Noarootslane?
madjs kirjutas:ants01 kirjutas:Kes on "väitsa-svensson"?
edu
Rootslane noaga?
Või siis äkki Noarootslane?
Täpselt: Noarootslane! Kes KRT neile sellise nime pani?
edu
reinz kirjutas:116/0,657=176hp kui nüüd köige kehvemate kasuteguritega vötta
Kas seal mitte korrutamine ei peaks olema? Pigem saab 116hobujõust ikka 76hj mitte 176hj.
Serengeti kirjutas:reinz kirjutas:116/0,657=176hp kui nüüd köige kehvemate kasuteguritega vötta
Kas seal mitte korrutamine ei peaks olema?
Pigem saab 116hobujõust ikka 76hj mitte 176hj.
116 on tagarattas ehk siis selle sees on kadu juba
jah just, sellepärast ongi jagamine
pigem ikka on kadu 30% !
Maku kirjutas:kettülekandel on kadu umbes 10%
ehk siis väntvõllilt 127.8 hp
loengumaterjalist sain kettülekande kasutegur suurtel kiirustel 0,85-0,95
Kui suur on ühe keskmise mootorratta kasutegur protsentides?
sa nüüd mötled seda et kui palju mootor suudab pöletatavast materjalist teele maha panna vöi?
bensiinimootori kasutegur: max 35%
ja siis veel eelnevalt tegin ülekandearvutuse, kus sain kasuteguriks nii umbes 65%
35%*65%=22,75% pöletatavast bensiinist jöuab tagarattani, maha jöuab veel vähem, sest tegelikult ei ole ju haardumine ka alati 100%
reinz kirjutas:sa nüüd mötled seda et kui palju mootor suudab pöletatavast materjalist teele maha panna vöi?
bensiinimootori kasutegur: max 35%
ja siis veel eelnevalt tegin ülekandearvutuse, kus sain kasuteguriks nii umbes 65%
35%*65%=22,75% pöletatavast bensiinist jöuab tagarattani, maha jöuab veel vähem, sest tegelikult ei ole ju haardumine ka alati 100%
Ja sõiduauto Ziguli kasutegur oli omadel aegadel 40-50%.. Tsiklil peaks see ju kõvasti suurem olema, kuna tuul mõjutab teda vähem jne
Ja ma mõtlen palju tehtavast tööst, ehk kogujõust jõuab kasulikuks tööks minna.
(Töö(kasulik)*100%):kogutöö=?
Kerskmise mootorratta kasutegur
Kas kuskil pildil olid tsiklid ja sealt keskmine ve?
Kui suur on ühe keskmise õlleklaasi kasutegur?
Küsimused on siin tõesti rumalad!
Süüdi vist jõulu söögid-joogid...
canyondrift kirjutas:...
kust on pärit sellised andmed ziguli kohta?
tänapäeval köige efektiivsem sisepölemismootor peaks olema turbodiisel mis saavutab 40-45% ja sedagi ainult ideaalsetes tingimustes
sest suur hulk energiast läheb soojuseks radikasse ning otse väljalaskesüsteemist välja
http://en.wikipedia.org/wiki/Internal_combustion_engine
"Rumalad küsimused ja rumalad vastused"
mul on lihtsalt igav
Miks on bemari märk Eesti lipu värvidega?
BMW logo on aastast 1916 Eesti riigiliipp võeti ameltilikutl kasutusele 1918
Nii et, Eesti lipp tehti hoopis bemari logo järgi
reinz kirjutas:mul on lihtsalt igav
![]()
Miks?
HAA kirjutas:BMW logo on aastast 1916 Eesti riigiliipp võeti ameltilikutl kasutusele 1918
Aga lipp oli ikka mõnevõrra varem juba olemas..
Mis siis, et sinine oli veits lillaka tooniga..
extinction kirjutas:Miks on bemari märk Eesti lipu värvidega?
Proovin uuesti. Kas on olemas mõnda firmat mis toodab eksklusiivset klassiklaist võrri või väikesekubatuurilist mootorratast mis põhineb sõjaeelsel (teine maailmasõda) disainil?
riceboy kirjutas:Proovin uuesti. Kas on olemas mõnda firmat mis toodab eksklusiivset klassiklaist võrri või väikesekubatuurilist mootorratast mis põhineb sõjaeelsel (teine maailmasõda) disainil?
Royal Enfield?
Kas 2010 aastaks mootorratta teemalist kalendrit pole tehtud ja kui ei siis miks keegi teinud pole ?
HAA kirjutas:Kas 2010 aastaks mootorratta teemalist kalendrit pole tehtud ja kui ei siis miks keegi teinud pole ?
Täitsa olemas.
Hea teada aga ma mõtlesin siiski sellist ehtsat käega katsutavat mida näiteks oleks võimalik kuskilt kioskist osta kas võis mõne ajakirjaga koos.
HAA kirjutas:BMW logo on aastast 1916 Eesti riigiliipp võeti ameltilikutl kasutusele 1918
Sinimustvalge lipp õnnistati sisse 1884 a. 23 mail Otepääl, Eesti Üliõpilasseltsi lipuna!