Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Selle ratta kohta kuskil pikemalt laiemalt ka midagi leida on? Mõni blogi või teema.
Selle ratta kohta kuskil pikemalt laiemalt ka midagi leida on? Mõni blogi või teema.
FB-s mõned pildid, laiemas ringis mitte
Vaata Ilge lehelt Facebookis
poisid poisid.... põnev on see elu! publiku lemmiku koht tuli ära! jeee
ehitamise au läheb Priidule, ilge.ee lehelt näete natuke progressi, aga pikka juttu pole. valmis ta veel päriselt pole aga loodetavasti mai kuus pärnu hooaja avamisele juba veereb. loodame...
ILGE omad on ikka haige fantaasiaga
päris ilge koduleht on ka..
no kuule, kellel on aega kodulehe peale mõelda kui töö kõrvalt tsikleid ehitatakse
nos kirjutas:no kuule, kellel on aega kodulehe peale mõelda kui töö kõrvalt tsikleid ehitatakse
selle lased kuuspaki eest sõbral valmis teha, kelle jaoks on see pärastlõunane ettevõtmine...
jesse kirjutas:Minu exR100 saab (ümberehitatud kujul) näha sel nädalavahetusel Saku Suurhallis.
Minu punktid lähevad sellele rattale. Äärmiselt shikk värvilahendus on see JPS ja muu ka muidugi.
Et nos-il nüid selline pill!?
Ei suuda minu silmad enam nii punni minna ja kondid nii sügavalt kummardada sellise teose ees
ILGE-lt lahe teos!
Hei!
Kuna ise keevitamisest ja metallitöödest väga midagi ei tea, siis oskab ehk keegi soovitada, kus saaks lasta oma tsiklile uue saba teha?
Hetkeseis selline, et vana saba relakaga ära lõigatud ja soov oleks sinna saada cafelik tagaots (jääb ühekohaliseks, seega mitte pikk sadul vaid tuusama cafe taga kõrgem ots nö).
Tsikkel asub raplamaal, kuid nt tallinna toomine ei ole probleemiks.
Pilt hetkeseisust:
Tänud soovitajatele!
Snuffit kirjutas:Hei!
Kuna ise keevitamisest ja metallitöödest väga midagi ei tea, siis oskab ehk keegi soovitada, kus saaks lasta oma tsiklile uue saba teha?
Hetkeseis selline, et vana saba relakaga ära lõigatud ja soov oleks sinna saada cafelik tagaots (jääb ühekohaliseks, seega mitte pikk sadul vaid tuusama cafe taga kõrgem ots nö).
Tsikkel asub raplamaal, kuid nt tallinna toomine ei ole probleemiks.Tänud soovitajatele!
Neid raame tehtud kuskil 15 tükki, kui kuskilt kedagi ei leia, siis võid minu poole pöörduda.
Kas tsikkel on arvele võetud? Kui ei, siis võib pärast probleeme tekkida.
nos kirjutas:poisid poisid.... põnev on see elu! publiku lemmiku koht tuli ära! jeee
ehitamise au läheb Priidule, ilge.ee lehelt näete natuke progressi, aga pikka juttu pole. valmis ta veel päriselt pole aga loodetavasti mai kuus pärnu hooaja avamisele juba veereb. loodame...
ülikõva,aga tehke mulle puupeale selgeks kuda see harrika tõmbeamort seal töötab.
ma tegin sellise talvel
t2g kirjutas:ma tegin sellise talvel
Tubli poiss aga kuhu sa saksa numbri (lumelabida) paned?
red buell kirjutas:t2g kirjutas:ma tegin sellise talvel
Tubli poiss aga kuhu sa saksa numbri (lumelabida) paned?
Vasaku amordi alumise poldi alla tegin hoidja jäi summutist kõrgemale ja kaasreisija jalale ette ei jää nii, et võib rahul olla aga selles on sul õigus ,et see lumelabida mõõtu on
Viskan siia üles kliendile tehtud Scrambleri mille toorikuks on 2005 aasta Honda FMX650
[kahandapilt][/kahandapilt]
[kahandapilt][/kahandapilt]
[kahandapilt][/kahandapilt]
red buell kirjutas:Viskan siia üles kliendile tehtud Scrambleri mille toorikuks on 2005 aasta Honda FMX650
Väga ilus ratas.Ja muutumine on tõeliselt totaalne.
mmmmm........
Moto Guzzi Bobber ja Roamer
Renard Speed Shop klubiõhtu.
https://www.eventbrite.com/e/renard-spe ... 3161412408
Lisan pildi ühest mu sõbra ehitatud cafekast. Ilusamaid caferacereid üldse mu meelest.
Kui koerale pähe panna sarved kas ta siis muutub põhjapõdraks?...
Muhk sabal ja kaitsekummid esiamortidel ei tee veel sellest cafeed...
ilus ja korralik töö aga see täitsa fighter ju
Võtame nüüd google lahti ja vaatame mis on fighter. Ja siis vaatame mis on cafe, ilmselt on ikkagi ligemale viimasele see pill kui fighterile.
Eks ta maitseasi ole. Kellele ema ja kellele tütar. Pole mingi spetsialist cafede alal, aga ka mina ei näe seal erikist cafet. Lisaks mitmed detailid mis ei mängi hästi kokku, liig kandiline paak ei sobi sabaga. Lisaks tagahammakas ja mõndagi veel. Ehk minu arvamus ühtib mõttega, muhk sabal ja madalale lastud lenks ei ole automaatselt cafe. Aga siiski, maitseasi ja lihtsam on ju kritiseerida kui ise midagi teha
Jah! Pildil on tegemist kõige puhtaverelisema fighteri toorikust tehtud fighteriga. Siinkohal võtan endale julguse ja pisut arvustada. Töö on väga hea . Vaeva on nähtud. Respect. Kuid saba ei sobi konteksti + veel üht-teist. Kui soov kindlasti anda sellisele figterile vanemat hõngu, siis võib kasutada nö. pardisaba, mis on saledamaks lõigatud. Cafe olen enda jaoks lahti seletanud järgmiselt: terasraamiga (ümara ristlõikega torud), rida 2 mootoriga (õhkjahutusega), kodarvelgedega või 80-test pärit valuvelg, sirge sadul, mis on samal tasapinnal paagi alumise joonega, ümar suur latern ees, madal lenks ning kui küljelt vaadata, siis valgus paistab läbi tsikli. Üks asi veel - mootori taga, sadula all, tagaratta ees peaks tekkima raami torudest kolmnurk.
See sai nüüd ühe hingetõmbega. Viimasel ajal on cafe mõiste laienendud nii, et ülaltoodu ei tundu puhta tõena. Vahel olen esitanud endale küsimust, et miks suurtootjad ei suuda teha minimaslistlikku, puhta joonega tõeliselt stiilipuhast retrotsiklit?
puristidel on alati väga keeruline olla
Pisut veel õli tulle, sest minu arvates on õige kohvik selline pill, mille kohta võib öelda "do the ton", ilma, et see tehasest tulles nii oli.
Samas, kui keegi üldse üritab ära defineerida kõike seda mida tänapäeval ratastest tehakse - jõudu.
Ma proovin hetkel siiski ning klassifitseeriks pildil oleva ratta neo cafe raceriks. Kui selline klass peaks üldse eksisteerima.
Tehasest tulnud Cafe Racer
Transformerite oma vist
Kas keegi teab mis tootja kiiver?