Rumalad küsimused

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded


janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas janis »

Mismoodi ei ole hüllsi, seal on 3mm paks hülls sees ikka, silindri alumiinium osa on ju palju lühem kui kolvi tööpiirkond, seega ikka hülls sees, aga mina küll ei usu et seal millegiga kaetud on. Annab seda kuidagi kindlaks teha ? ja mis siis selle nikasiili kihi paksus on? Kui ma nüüd 3mm oversize lasen puurida see võtab silindri seinalt 1,5mm maha kas siis vaja jälle pindamisse saata?


andrias
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
Asukoht: Võru/Tartu

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas andrias »

Sama masti küsimus, et said võetud ligi ühed kolvirongad. Kompressioonirõngastel on peal kumb pool üles TOP aga õlitõngal on ainul ühel küljel o või 0. Kuhu poole see jääb. Rõnga tööpinnad on väikese faasiga ja ei ole sümmeetrilised. Ärge öelge, et vaata vana pealt, kuna ostsin laialivõtud masina. Tänud :bsmile:

Annaks jumal häda- küll abi ikka saab!
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

rannamees kirjutas:
Whitebalance kirjutas:

Paar lehte tagasi läbikäinud küsimused.

Kas keegi oskaks täpselt öelda, miks on võimalik siis, et V2 võib vähem kütet võtta mingil määral, ning miks V2 mootoril on madalamal rohkem väänet. Või miks V4 on madalam rohkem väänet kui r4 ?

Jõumoment ehk moment on füüsikas ja teoreetilises mehaanikas jõu võime põhjustada pöörlevat liikumist ümber punkti. Jõu momendi suurus arvutatakse jõu suuruse ja jõu õla korrutisena. Jõu õlaks on jõu kandesirge kaugus vaadeldavast punktist.
St, mida kaugemal on kepsu kinnitus vändast, (mida pikem kolvikäik) seda suurem väändemoment.

Kütusekulu on otseselt seotud pöörete arvuga, V2 on reeglina madalamate pööretega kui R4

Neid asju tean isegi, õpin Tehnilist füüsikat ;). V2 puhul olid head tähelepanekud, kolvi suurus, nojah madalamad pöörded= väisem kütuse kulu, oki see selleks see loogiline :D Vastasin isegi mida sarnast asjale, millest see mu mõte ültsegi alguse sai, et miks r4 kimab ja v4 nii kiiresti ei kima.

Aga ikkagi. Kui ma nüüd loen neid poste siis tekib küsimus, et miks ei võiks r4 ja v4 olla samal tasemele võistlustel, aga millegipärast saavad nii lõppkiirusel, kui üldiselt v4 kotti, võrreldes r4. Miks jookseb vähem välja v4, kui ei ole mitte mingit põhjust miks ei võiks ehitada sama pika kepsukäigu, klapikamriga jne tsiklit ? RAM air töötab paremini R4 tsiklitel :D juhuslik idee ?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas mx77 »

janis kirjutas:

Mismoodi ei ole hüllsi, seal on 3mm paks hülls sees ikka, silindri alumiinium osa on ju palju lühem kui kolvi tööpiirkond, seega ikka hülls sees, aga mina küll ei usu et seal millegiga kaetud on. Annab seda kuidagi kindlaks teha ? ja mis siis selle nikasiili kihi paksus on? Kui ma nüüd 3mm oversize lasen puurida see võtab silindri seinalt 1,5mm maha kas siis vaja jälle pindamisse saata?

Ohhhh.
Miks sa arvad, et alumiiniumosa on lühem?
Nikasilikihi paksus on üldiselt mikronites, max mõned kümnendikud.

Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas poison »

Kust võiks osta MUSTA värvi joogikõrsi?

Kasutaja avatar

Piimanina
Postitusi: 128
Liitunud: 08 Sept 2008, 17:01
Tsikkel: Ducatisti
Asukoht: TLN
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Piimanina »

poison kirjutas:

Kust võiks osta MUSTA värvi joogikõrsi?

Suurtemates poodides peaks olema, ise näind!

Kasutaja avatar

Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1498
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 109 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

Kui palju kaotab inimene ööpäevas vedelikku koos välja hingatava õhuga?


andrias
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
Asukoht: Võru/Tartu

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas andrias »

andrias kirjutas:

Sama masti küsimus, et said võetud ligi ühed kolvirongad. Kompressioonirõngastel on peal kumb pool üles TOP aga õlitõngal on ainul ühel küljel o või 0. Kuhu poole see jääb. Rõnga tööpinnad on väikese faasiga ja ei ole sümmeetrilised. Ärge öelge, et vaata vana pealt, kuna ostsin laialivõtud masina. Tänud :bsmile:

Võtame siis teistpidi, et kas faasitud ÕLIRÕNGA serv peaks jääma ülespoole? Remondijuhend infot ei anna.

Annaks jumal häda- küll abi ikka saab!
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
Kasutaja avatar

tttrrr
Postitusi: 69
Liitunud: 19 Apr 2006, 13:15
Tsikkel: cbr1000f, 300exc
Asukoht: tartu

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas tttrrr »

Kui keegi käis eile Tartus Valgel Gospelil, siis palun öelge, mis see avalaul neil oli. Hirmsalt ägedalt algas. Olen enne ka seda mujal kuulnud. Ladina (vist) keelsed sõnad...

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas mx77 »

andrias kirjutas:
andrias kirjutas:

Sama masti küsimus, et said võetud ligi ühed kolvirongad. Kompressioonirõngastel on peal kumb pool üles TOP aga õlitõngal on ainul ühel küljel o või 0. Kuhu poole see jääb. Rõnga tööpinnad on väikese faasiga ja ei ole sümmeetrilised. Ärge öelge, et vaata vana pealt, kuna ostsin laialivõtud masina. Tänud :bsmile:

Võtame siis teistpidi, et kas faasitud ÕLIRÕNGA serv peaks jääma ülespoole? Remondijuhend infot ei anna.

Kõik märgid peaks ülespoole käima.

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas spinna »

Tarts kirjutas:
Piipz kirjutas:

kui mees kannab kette, sõrmuseid ja kella, kuid sõidab rolleriga, mis ta siis on (togi) :bsmile:

Ei ole mis, on kes. Ja kui on talvine aeg, siis mina :)

Ma ei usu, et tegu võiks Tartsiga olla. Vaatasin just aknast termomeetrit ja oletan, et kui majast peaks mööda sõitma rolleriga mees kel seljas kett, sõrmes sõrmus ja jalgevahel kell, siis on tegu mingi suvalise meessoost laibaga kes pole jõudnud veel külili kukkuda.
-20 pakast rsk....

Suzuki GSX 750 Inazuma

andrias
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
Asukoht: Võru/Tartu

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas andrias »

mx77 kirjutas:

...

Tänud! Mõtsin ise kah nii, see "o" peaks saksakeeles oben (üles) v midagi taolist tähendama. Rõngad austrias tehtud. Tänud, pilt selge :)

Annaks jumal häda- küll abi ikka saab!
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
Kasutaja avatar

goal
Postitusi: 345
Liitunud: 12 Aug 2008, 13:11
Tsikkel: Kawa VN 1500 Mean Streak
Asukoht: Tartu

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas goal »

Ivoonu kirjutas:

Kui palju kaotab inimene ööpäevas vedelikku koos välja hingatava õhuga?

Sõltuvalt kehakaalust kuni kolm liitrit, rohkem on juba eluohtlik

Jawa, Voshod, Kawa VN 750, Kawa Mean Streak

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas koi »

Tere.

Õlirõngas peab "riisuma" silindri seinale paisatud õli maha s.o karteri poole. Selleks peab rõnga väiksema diameetriga osa asuma karteri pool. Õli läheb läbi rõnga ja kolbi tehtud avade kolvi sisse ja sealt tagasi karterisse - faasitud osa alla.

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.

andrias
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
Asukoht: Võru/Tartu

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas andrias »

koi kirjutas:

Tere.

Õlirõngas peab "riisuma" silindri seinale paisatud õli maha s.o karteri poole. Selleks peab rõnga väiksema diameetriga osa asuma karteri pool. Õli läheb läbi rõnga ja kolbi tehtud avade kolvi sisse ja sealt tagasi karterisse - faasitud osa alla.

Väike lahkheli. Kindel???? Kiirel liikumisel faasitud pool laseb paremini läbi kui sein(sirge). Huvtavaks kisub 8)

Annaks jumal häda- küll abi ikka saab!
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas mx77 »

andrias kirjutas:
koi kirjutas:

Tere.

Õlirõngas peab "riisuma" silindri seinale paisatud õli maha s.o karteri poole. Selleks peab rõnga väiksema diameetriga osa asuma karteri pool. Õli läheb läbi rõnga ja kolbi tehtud avade kolvi sisse ja sealt tagasi karterisse - faasitud osa alla.

Väike lahkheli. Kindel???? Kiirel liikumisel faasitud pool laseb paremini läbi kui sein(sirge). Huvtavaks kisub 8)

Natuke ligemist:
http://www.federalmogul.com/korihandboo ... 4.htm#1380


Xim
Postitusi: 9
Liitunud: 28 Jaan 2007, 12:36
Asukoht: Elva

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Xim »

Kui palju võiks maksta komplektne busa mootor? Vaja ühele bagi projektile mootorit. Tänud!

Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Vidget »

Xim kirjutas:

Kui palju võiks maksta komplektne busa mootor? Vaja ühele bagi projektile mootorit. Tänud!

30 000-40 000
Hea õnnekorral võib ka alla 30K leida!
http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trks ... Categories

Let the good times roll.

Kasutaja avatar

Piimanina
Postitusi: 128
Liitunud: 08 Sept 2008, 17:01
Tsikkel: Ducatisti
Asukoht: TLN
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Piimanina »

Xim kirjutas:

Kui palju võiks maksta komplektne busa mootor? Vaja ühele bagi projektile mootorit. Tänud!

Foorumis ju teada tuntud busa-mees olemas, uuri temalt. :mrgreen:


martinsl
Postitusi: 39
Liitunud: 28 Juul 2009, 22:08
Tsikkel: on
Asukoht: Tallinn

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas martinsl »

Oskab keegi rääkida Htc touch seeria telefonidest? Eelistatult privas. :)


puch

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas puch »

martinsl kirjutas:

Oskab keegi rääkida Htc touch seeria telefonidest? Eelistatult privas. :)

viimases tehnikamaailmas on viiest populaarsemast puutetundlikust telefonist pikemalt räägitud ( ka HTC ), uuri sealt ;)

Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

Mis vahet on kuiv- ja märgsiduril :wack: ?

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->

RKsilver
Postitusi: 454
Liitunud: 16 Mai 2006, 07:55
Asukoht: Tallinn

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

Mhhh kirjutas:

Mis vahet on kuiv- ja märgsiduril :wack: ?

nimest juba aru saada :)

Kuivsidur, nagu autodel ja märgsidur millel õli ümberringi :)

Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik :)
Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

Aa...jajah :D

Autodel enamasti kuiv ja kaherattalistel märg?

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->

RKsilver
Postitusi: 454
Liitunud: 16 Mai 2006, 07:55
Asukoht: Tallinn

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

Mhhh kirjutas:

Aa...jajah :D

Autodel enamasti kuiv ja kaherattalistel märg?

Tüüpiliselt ta nii on, kuid alati erandeid.

Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik :)
Kasutaja avatar

AVarik
Postitusi: 218
Liitunud: 15 Mär 2009, 09:13
Tsikkel: 97 Bandit 1200N

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas AVarik »

Küsimus on suht lihtne...
Kui suur on tsikklil transmissiooni kadu ?
ütleme et rattal on 116hp tagarattas, siis kui palju on väntvõlli peal?


madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas madjs »

Mhhh kirjutas:

Aa...jajah :D

Autodel enamasti kuiv ja kaherattalistel märg?

Tegelikult sõltub see ilmast, kas kuiv või märgsidur :wink:

Viimati muutis madjs, 24 Dets 2009, 02:32, muudetud 1 kord kokku.
Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas korke »

140 hp ?

AVarik kirjutas:

Küsimus on suht lihtne...
Kui suur on tsikklil transmissiooni kadu ?
ütleme et rattal on 116hp tagarattas, siis kui palju on väntvõlli peal?

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

AVarik
Postitusi: 218
Liitunud: 15 Mär 2009, 09:13
Tsikkel: 97 Bandit 1200N

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas AVarik »

korke kirjutas:

140 hp ?

AVarik kirjutas:

Küsimus on suht lihtne...
Kui suur on tsikklil transmissiooni kadu ?
ütleme et rattal on 116hp tagarattas, siis kui palju on väntvõlli peal?

et siis mingi 20% ?
Või panid huupi ? :D

Kasutaja avatar

Maku
Postitusi: 216
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:29
Tsikkel: Kawa ZX-6R '04
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Maku »

kettülekandel on kadu umbes 10%
ehk siis väntvõllilt 127.8 hp

Väikesed inimesed räägivad teistest, keskmised inimesed räägivad sündmustest, ülejäänud räägivad ideedest.
MikMak Trade - Magusast marjast maitsva suupisteni
Suletud

Mine “Ajaviiteks...”