Rumalad küsimused
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: Rumalad küsimused
Mismoodi ei ole hüllsi, seal on 3mm paks hülls sees ikka, silindri alumiinium osa on ju palju lühem kui kolvi tööpiirkond, seega ikka hülls sees, aga mina küll ei usu et seal millegiga kaetud on. Annab seda kuidagi kindlaks teha ? ja mis siis selle nikasiili kihi paksus on? Kui ma nüüd 3mm oversize lasen puurida see võtab silindri seinalt 1,5mm maha kas siis vaja jälle pindamisse saata?
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
- Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
- Asukoht: Võru/Tartu
Re: Rumalad küsimused
Sama masti küsimus, et said võetud ligi ühed kolvirongad. Kompressioonirõngastel on peal kumb pool üles TOP aga õlitõngal on ainul ühel küljel o või 0. Kuhu poole see jääb. Rõnga tööpinnad on väikese faasiga ja ei ole sümmeetrilised. Ärge öelge, et vaata vana pealt, kuna ostsin laialivõtud masina. Tänud
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
rannamees kirjutas:Whitebalance kirjutas:Paar lehte tagasi läbikäinud küsimused.
Kas keegi oskaks täpselt öelda, miks on võimalik siis, et V2 võib vähem kütet võtta mingil määral, ning miks V2 mootoril on madalamal rohkem väänet. Või miks V4 on madalam rohkem väänet kui r4 ?
Jõumoment ehk moment on füüsikas ja teoreetilises mehaanikas jõu võime põhjustada pöörlevat liikumist ümber punkti. Jõu momendi suurus arvutatakse jõu suuruse ja jõu õla korrutisena. Jõu õlaks on jõu kandesirge kaugus vaadeldavast punktist.
St, mida kaugemal on kepsu kinnitus vändast, (mida pikem kolvikäik) seda suurem väändemoment.Kütusekulu on otseselt seotud pöörete arvuga, V2 on reeglina madalamate pööretega kui R4
Neid asju tean isegi, õpin Tehnilist füüsikat . V2 puhul olid head tähelepanekud, kolvi suurus, nojah madalamad pöörded= väisem kütuse kulu, oki see selleks see loogiline
Vastasin isegi mida sarnast asjale, millest see mu mõte ültsegi alguse sai, et miks r4 kimab ja v4 nii kiiresti ei kima.
Aga ikkagi. Kui ma nüüd loen neid poste siis tekib küsimus, et miks ei võiks r4 ja v4 olla samal tasemele võistlustel, aga millegipärast saavad nii lõppkiirusel, kui üldiselt v4 kotti, võrreldes r4. Miks jookseb vähem välja v4, kui ei ole mitte mingit põhjust miks ei võiks ehitada sama pika kepsukäigu, klapikamriga jne tsiklit ? RAM air töötab paremini R4 tsiklitel juhuslik idee ?
-
- Postitusi: 8460
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
janis kirjutas:Mismoodi ei ole hüllsi, seal on 3mm paks hülls sees ikka, silindri alumiinium osa on ju palju lühem kui kolvi tööpiirkond, seega ikka hülls sees, aga mina küll ei usu et seal millegiga kaetud on. Annab seda kuidagi kindlaks teha ? ja mis siis selle nikasiili kihi paksus on? Kui ma nüüd 3mm oversize lasen puurida see võtab silindri seinalt 1,5mm maha kas siis vaja jälle pindamisse saata?
Ohhhh.
Miks sa arvad, et alumiiniumosa on lühem?
Nikasilikihi paksus on üldiselt mikronites, max mõned kümnendikud.
-
- Postitusi: 128
- Liitunud: 08 Sept 2008, 17:01
- Tsikkel: Ducatisti
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
poison kirjutas:Kust võiks osta MUSTA värvi joogikõrsi?
Suurtemates poodides peaks olema, ise näind!
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
- Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
- Asukoht: Võru/Tartu
Re: Rumalad küsimused
andrias kirjutas:Sama masti küsimus, et said võetud ligi ühed kolvirongad. Kompressioonirõngastel on peal kumb pool üles TOP aga õlitõngal on ainul ühel küljel o või 0. Kuhu poole see jääb. Rõnga tööpinnad on väikese faasiga ja ei ole sümmeetrilised. Ärge öelge, et vaata vana pealt, kuna ostsin laialivõtud masina. Tänud
Võtame siis teistpidi, et kas faasitud ÕLIRÕNGA serv peaks jääma ülespoole? Remondijuhend infot ei anna.
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
Re: Rumalad küsimused
Kui keegi käis eile Tartus Valgel Gospelil, siis palun öelge, mis see avalaul neil oli. Hirmsalt ägedalt algas. Olen enne ka seda mujal kuulnud. Ladina (vist) keelsed sõnad...
-
- Postitusi: 8460
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
andrias kirjutas:andrias kirjutas:Sama masti küsimus, et said võetud ligi ühed kolvirongad. Kompressioonirõngastel on peal kumb pool üles TOP aga õlitõngal on ainul ühel küljel o või 0. Kuhu poole see jääb. Rõnga tööpinnad on väikese faasiga ja ei ole sümmeetrilised. Ärge öelge, et vaata vana pealt, kuna ostsin laialivõtud masina. Tänud
Võtame siis teistpidi, et kas faasitud ÕLIRÕNGA serv peaks jääma ülespoole? Remondijuhend infot ei anna.
Kõik märgid peaks ülespoole käima.
Re: Rumalad küsimused
Tarts kirjutas:Piipz kirjutas:kui mees kannab kette, sõrmuseid ja kella, kuid sõidab rolleriga, mis ta siis on
![]()
Ei ole mis, on kes. Ja kui on talvine aeg, siis mina
Ma ei usu, et tegu võiks Tartsiga olla. Vaatasin just aknast termomeetrit ja oletan, et kui majast peaks mööda sõitma rolleriga mees kel seljas kett, sõrmes sõrmus ja jalgevahel kell, siis on tegu mingi suvalise meessoost laibaga kes pole jõudnud veel külili kukkuda.
-20 pakast rsk....
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
- Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
- Asukoht: Võru/Tartu
Re: Rumalad küsimused
mx77 kirjutas:...
Tänud! Mõtsin ise kah nii, see "o" peaks saksakeeles oben (üles) v midagi taolist tähendama. Rõngad austrias tehtud. Tänud, pilt selge
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
Re: Rumalad küsimused
Ivoonu kirjutas:Kui palju kaotab inimene ööpäevas vedelikku koos välja hingatava õhuga?
Sõltuvalt kehakaalust kuni kolm liitrit, rohkem on juba eluohtlik
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Rumalad küsimused
Tere.
Õlirõngas peab "riisuma" silindri seinale paisatud õli maha s.o karteri poole. Selleks peab rõnga väiksema diameetriga osa asuma karteri pool. Õli läheb läbi rõnga ja kolbi tehtud avade kolvi sisse ja sealt tagasi karterisse - faasitud osa alla.
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
- Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
- Asukoht: Võru/Tartu
Re: Rumalad küsimused
koi kirjutas:Tere.
Õlirõngas peab "riisuma" silindri seinale paisatud õli maha s.o karteri poole. Selleks peab rõnga väiksema diameetriga osa asuma karteri pool. Õli läheb läbi rõnga ja kolbi tehtud avade kolvi sisse ja sealt tagasi karterisse - faasitud osa alla.
Väike lahkheli. Kindel???? Kiirel liikumisel faasitud pool laseb paremini läbi kui sein(sirge). Huvtavaks kisub
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
-
- Postitusi: 8460
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
andrias kirjutas:koi kirjutas:Tere.
Õlirõngas peab "riisuma" silindri seinale paisatud õli maha s.o karteri poole. Selleks peab rõnga väiksema diameetriga osa asuma karteri pool. Õli läheb läbi rõnga ja kolbi tehtud avade kolvi sisse ja sealt tagasi karterisse - faasitud osa alla.
Väike lahkheli. Kindel???? Kiirel liikumisel faasitud pool laseb paremini läbi kui sein(sirge). Huvtavaks kisub
Natuke ligemist:
http://www.federalmogul.com/korihandboo ... 4.htm#1380
Re: Rumalad küsimused
Kui palju võiks maksta komplektne busa mootor? Vaja ühele bagi projektile mootorit. Tänud!
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
Xim kirjutas:Kui palju võiks maksta komplektne busa mootor? Vaja ühele bagi projektile mootorit. Tänud!
30 000-40 000
Hea õnnekorral võib ka alla 30K leida!
http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trks ... Categories
Let the good times roll.
-
- Postitusi: 128
- Liitunud: 08 Sept 2008, 17:01
- Tsikkel: Ducatisti
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
Xim kirjutas:Kui palju võiks maksta komplektne busa mootor? Vaja ühele bagi projektile mootorit. Tänud!
Foorumis ju teada tuntud busa-mees olemas, uuri temalt.
Re: Rumalad küsimused
martinsl kirjutas:Oskab keegi rääkida Htc touch seeria telefonidest? Eelistatult privas.
viimases tehnikamaailmas on viiest populaarsemast puutetundlikust telefonist pikemalt räägitud ( ka HTC ), uuri sealt
Re: Rumalad küsimused
Mis vahet on kuiv- ja märgsiduril ?
Re: Rumalad küsimused
Mhhh kirjutas:Mis vahet on kuiv- ja märgsiduril
?
nimest juba aru saada
Kuivsidur, nagu autodel ja märgsidur millel õli ümberringi

Re: Rumalad küsimused
Aa...jajah
Autodel enamasti kuiv ja kaherattalistel märg?
Re: Rumalad küsimused
Mhhh kirjutas:Aa...jajah
Autodel enamasti kuiv ja kaherattalistel märg?
Tüüpiliselt ta nii on, kuid alati erandeid.

Re: Rumalad küsimused
Küsimus on suht lihtne...
Kui suur on tsikklil transmissiooni kadu ?
ütleme et rattal on 116hp tagarattas, siis kui palju on väntvõlli peal?
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Mhhh kirjutas:Aa...jajah
Autodel enamasti kuiv ja kaherattalistel märg?
Tegelikult sõltub see ilmast, kas kuiv või märgsidur
http://www.krracing.ee/
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
140 hp ?
AVarik kirjutas:Küsimus on suht lihtne...
Kui suur on tsikklil transmissiooni kadu ?
ütleme et rattal on 116hp tagarattas, siis kui palju on väntvõlli peal?
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Re: Rumalad küsimused
korke kirjutas:140 hp ?
AVarik kirjutas:Küsimus on suht lihtne...
Kui suur on tsikklil transmissiooni kadu ?
ütleme et rattal on 116hp tagarattas, siis kui palju on väntvõlli peal?
et siis mingi 20% ?
Või panid huupi ?
Re: Rumalad küsimused
kettülekandel on kadu umbes 10%
ehk siis väntvõllilt 127.8 hp
MikMak Trade - Magusast marjast maitsva suupisteni