Re: 98a. suzuki rf 900 projekt RaulK
Eiiii, poldid tulevad rv. Ei hakka mingi pintslinussiga tegelema
Eiiii, poldid tulevad rv. Ei hakka mingi pintslinussiga tegelema
tere
kas sa oled ka arvestanud kui palju ratas kaaluma hakkab valmis kujul?
jõudu ja edu!
Mis siin ikka arvestada, kaalub palju kaalub. Kui originaalis jõuab vedada vabalt 2hte inimest, siis usun et saab ka nüüd minu kondise taguotsaga hakkama . Huvi pärast on plaan küll kaalu peal ära käia sellega.
Üle pika aja on nüüd millestki kirjutada. Mootor sai laiali võetud, seest puhtaks ja klapipesad solveldatud. Kokku pannes selgus aga et saksast tulnud komplektis olev silindriploki alune tihend ei sobi. Tellisin depoost uue, mis aga pani kogu projekti põhimõtteliselt 2ks nädalaks seisma. Tallinnas motomessil käies sai Neeme käest super hinnaga 190/50 rehv ette ostetud.
Tihend oli siis paar mm originaalist väiksem (alumine hõbedane).
Nädala lõpus jõudis aga uus kohale ning pühap varahommiku kell 5 garagest ära minnes oli seis juba selline.
Nipet näpet vaja veel sättida ja siis võtan elektri ette. Sabaplast vajab viimistlemist,sadulaga pole alustanudki veel.
Väga isane näeb välja küll. See sumps sobib sigahästi sinna saba alla ja moodustab ägeda combo sellise laia tagarattaga. Keep up the good work!
Maadlen elektriga. Jahutus süsteem on paigas ning vedelik isegi sees. Pidurid samuti ühendatud. Kõik tundus sujuvat kuni... Fakk airbox ei mahu mitte miskit pidi. Tänu uuele tagaamordile tuli akut ette poole nihutada ja enne värvi saatmist läks meelest see vahe üle kontrollida. Kn filtrid olemas aga ka neid ei saanud otse karpa otsa toppida kuna oleks paaki sisse sõitnud. Sai natuke nuputatud ja ...
Homme liimin-sulatan karbi ilusti kokku ning teeb paar uut auku tuulutuse ja sodi äravoolu jaoks. Reede öö plaanis garages veeta, siis saab ka lisaks piltidele äkki ka esimese video siia
Ma ei tea, kuidas RF900 karbussid käituvad, aga GSX-R 750 ja 1100 suurte 38 ja 40 mm karpadega on paras jebla asi "koonukatega" normaalselt sõitma saada. Võib-olla see poolik airbox päästab midagi...
Loodan sama. Poolik box ja üks 2hene koonus kahe asemel. Kui vaja saab õhu pealevoolu ka piirata veits.
vikiii kirjutas:Loodan sama. Poolik box ja üks 2hene koonus kahe asemel. Kui vaja saab õhu pealevoolu ka piirata veits.
Muidugi, õhu juurdevoolu vaja piirata siis veel natukene kaltsu sumpasse toppida, et asi nigelam oleks
Mingi jet-kit kohe osta ja tuld!
edu
Mida täpsemalt vaadata ja kust otsida? Ei tea neist suurt midagi..
vikiii kirjutas:Mida täpsemalt vaadata ja kust otsida? Ei tea neist suurt midagi..
Kunagi, kui mul KTM Adventure 950 oli, siis tellisin sellise komplekti:
http://www.factorypro.com/Prod_Pages/prods79.html (vaata komplekti nimega CRB-S79-1.0 - peaks sobima su rattale).
Hea karpaspetsialist leiab sealt kõik vajaliku.
Seda tasub ka tähele panna:
Note2: When installing the kit, be sure to inspect the needle jets for wear. That's the needle jet - not the needle, itself. It's the brass colored tube that the needle goes into in the bottom of the bore of the carburetor. The RF900's Mikuni carbs wear out the needle jet orifice quickly and cause rich running at cruise and at full throttle.
Siis pole kit'ti vajagi ju
Pane kuidagimoodi tööle, et saad suve ãra töristatud, sest nagunii laadime selle üle ju. Vãga hullult pole vast mõttet nende krdi jet huinjaadega pead vaevata.
Filtrile mingi filtri poroloon ümber,võtab õhuvoolu natuke tagasi ja ei pruugi erilist modimist karpade juures vaja minnagi.Hingab piisavalt hästi ja hoiab suurema saasta ka eemal.Kust saab ei tea,aga olemas on selline asi.Pipercrossi filtritel on ümber sama asi.
E; midagi sellist või siis üldse see sama filter tellida.See peaks spetsiaalselt karpa jaoks olema.
http://www.ebay.co.uk/itm/3-x-RAMAIR-Hi ... 5b1c51d786
..kuidagi moodi saad sõidetud küll. Rattal võimu ju on, eriti kui niguinii plaanis muuta veel. Aga jälgi, et segu ikka õige oleks. Liiga rikas on paha ja liiga lahja veel paham. Põleb see kuumemaks ja lõpuks sulab midagi ära. Äärmised ja keskmised saavad erinevalt õhku ka... mõtle loomonguliselt. Keera küünlaid iga 10 ka tagant ära ja vaata ja timmi, ega siin muud õpetust polegi. Kui pornotuuningut tahad (odavat jet kit mingi 100 kanti), siis osta väike puur, oleneb mis sul praegu sees on düüsidel ja puuri suurusjärgu võrra suuremaks. Muidugi on see ilge porr aga kui puurpink piisavalt täpne, ja õnne ka omajagu, siis võib päris hea jääda. Uued originaaldüüsid saad odavalt ja neid leidub siin foorumis ka nelipaki eest vast. Ps. Keskmised peavad olema äärmiselt suuremad, sest seal jahutus kehvem ja rikas segu jahutab... siis siibri vedru 2 tiiru maha ja auk nõksu suuremaks ja peaks jääma... muidugi kõige õigem ja usutavasti mõistlikum on kohe kit tellida, aga nii kaua kui asjad tulevad vms, siis võid katsetada...
Filtrit kinni katta on alguses muidugi lihtsam. Mõte on ikka sama, et segu paika saaks..
Miks paber filtreid ei taha kasutada, ehk siis neid originaale
Sellest pestavatest filtritest ju piisavalt räägitud
Jebimist nii, et seda nägu ja mootorile pole ka sõbralikud tänava kasutusse
Küünla järgi hakkan vaatama jah. Eks ole näha kui hull seis on kui juba liikuma saab. Järgmine talv on kaugel ja tahaks sõitu nautida mitte lihtsalt puterdava rattaga ringi joristada. Kui vaja ikkagi kit tellida siis seda ka teeb. Viimaste vastuste näol palju tarkust juurde saanud, nii et kõigile. Puna originaal filter mahub originaal boxi, see aga ei mahu kuhugi. Sellest ka see kogu jebimine. Oleks võimalus kasutaksin loomulikult tehase filtri süsteemi.
Täna sai kõvasti juhtmeid tinutatud - tuled põlevad, releed on paigas ja kütus leiab samuti tee mootorisse. Airbox ka koos. Kaitsmekarp tuleb veel ühendada sadula taha ja siis võiks proovida pauku teha.
Minul on dynojeti kittidega mõned kogemused olemas. Ma ei mäleta, kas kasutasin stage 1 või stage 2 aga minul igatahes hakkasid nad käima ka sootuks ilma õhufiltriteta. Komplektis on nõelad, düüsid tihendid jm vajalik. Seega saad välja vahetada ka muidu kulunud osad (sul on tõenäoliselt ka nõelad ülevalt ära kulunud) ja asi hakkab juba seetõttu paremini tööle.
Olen kunagi läbi käinud ka selle õhuvoolu piiramise, suuremate düüside jm tee aga pole seda vaeva ja ajakulu väärt - kuhugi jääb suure tõenäosusega ikka "auk" sisse.
Nende dynojeti komplektidega saab igatahes käima ka koonusfiltritega.
Allpool väike väljavõte mingi Dynojet müüja kodulehelt:
Stage 1:
Intended for motorcycles with a stock engine using the stock airbox, air filter and stock pipe. Stage 1 kits are fully adjustable to allow the use of a well designed aftermarket pipes and stock replacement air filters like K&N. Stage 1 kits are designed to improve throttle response and drivability and in most cases power increases of approximately 5% throughout the entire power range can be achieved.
Stage 2:
Intended for motorcycles with a stock or mildly tuned engine using a well designed aftermarket pipe with a modified airbox and a stock replacement air filter. Stage 2 kits are designed for applications where individual filters cannot be installed and for applications where airbox modification improves the engine's performance. In most cases power increases of approximately 8% can be achieved.
Stage 3:
Intended for motorcycles with stock or mildly tuned engines using a well designed aftermarket pipe and individual air filters. In most cases power increases of 10 - 15% can be achieved. However, drivability may be compromised particularly with short stroke, high RPM motors. On some modern engine and airbox designs, individual filters and proper jetting offer no performance improvement yet compromise drivability, in such cases stage 3 kits are not available.
Nii aitab selleks nädalaks garage elust. Naine juba vihane ja tööl ei püsi luuk lahti aga...
Elekteter (va spido) paigas. Taha sai täna tehtud numbrialus koos suunatuledega. Viimased nii edevad et sees ka gabariit- ja pidurituli. Eelmine suvi ringi sõites märkisid paljud, et seda tagumist väikest tule kriipsu pole valges eritu näha, sellest ka selline lahendus.
Särab küll
Rihokeselt saadud halli värvi gixxeri korralikud pidurivoolikud lasin dunlopis mõõtu lõigata ning katsin musta rüüsiga et viisakam oleks. Juhtmed vedasin lenksu seest. Kokkuvõttes sai tule ümbrus täitsa ok. Spido kinnitus muidugi veel koos tule ülemise kronsaga puudu.
Vasakpoolne jalaraud ka. Paremale poole tuled uus siduri tõukurvarras veel teha. Siis saab tolle ka külge kruttida.
a ja see kah
[youtube][/youtube]
Käib nagu vägistatud emis aga vähemalt käib.
Ja rasmus ei mingeid kommentaare piltide kvaliteedi või kaameratöö kohapealt.
vikiii kirjutas:Nii aitab selleks nädalaks garage elust. Naine juba vihane ja tööl ei püsi luuk lahti aga...
a ja see kah
![]()
[youtube][/youtube]
Käib nagu vägistatud emis aga vähemalt käib.
Ja rasmus ei mingeid kommentaare piltide kvaliteedi või kaameratöö kohapealt.
See must rüüz näeb välja voolikutel nagu teip, kas neid kuidagi mustaks spreitada ei saaks?
Vahepeal igast nibimist nõnda palju olnud et pole jõudnud isegi pilte teha. Igatahes sabaplast ootab värvi, sadula alus valmis ning christonis tegemises. Tuli, spido ning juhtmenuss samuti tehtud. Probleem tekkis veohammaka võlliga,mis tuleb ümber teha kuna oma väiksel treipingil nõnda suured lõtkud sees et ei saa seda siin sirgelt paika.
Päris hea näeb välja. Teinekord peaks mingi trehvunksi korraldama. Tasub juba Tartu poole sõit ette võtta.
johaidiii müts maha, väga hea näeb juba välja
Esiratas tundub küll üsna täpselt alla minevat. Amordil ikka liikumisruumi on? Porilauast vist juttu ei tule....
Esirattal on ruumi küll, praegu vähemalt. Pilt veits petab ja radikas kumer ju. Porikaga võib probleeme tekkida küll kuna juba niisama peal hüpates tuleb leksuamort alumiste prillide küljes rehvile suht lähedale. Üks udune pilt ka, ilma lakita veel...
Sadul ka christonist käes aga niisama näpuvahel pole mõtet pildistada.
Varsti saab hooaja esimesed sõidud. Ma enne smashi vist väga ei looda.
Uskumatult kena ratas on selle projekti käigus tekkinud!
No kas on juba esimesed tiirud tehtud?