Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ette ei tule porikat? Üldpilt on igaljuhul väga kuri ja olen kindel, et päikeselise ilmaga tänaval näeb kindlasti veel shefim välja! Mina oleks muidugi raami ka kollaseks/kuldseks känditanud:D
Ette ei tule porikat? Üldpilt on igaljuhul väga kuri ja olen kindel, et päikeselise ilmaga tänaval näeb kindlasti veel shefim välja! Mina oleks muidugi raami ka kollaseks/kuldseks känditanud:D
On vaeva nähtud
Tuleb porikas ka aga hiljem vaeva olen näind jah ja tuleb veel näha...
Mu tagasihoidlik ratas on kah kogemata kuulsusega samale pildile sattunud
Janar : "Eelmine nädal oli mingi valge kawa ka eestist käinud Sami juures aga ma ei tea kas oli turbotatud ja palju jõudu peale tuli "
Käisime jahh laupäeval Samil külas . Küll aga 2005 GSXR1000-de NOS-i seadistamas . Tegemist mu töökaaslase rattaga,millele sai siin dry nitrokomplekt paigaldatud
Tulemus on nagu Sami alati on öelnud - " NOS on kõige odavam hobujõud . "
Punasega vabalthingava jõud/vääne ( kusjuures vabalthingava osa seadistas tüüp mingi julgelt paar tundi ja tulemus on ikka ilma NOS-itagi raju ) ja sinisega NOS-iga jõud/vääne --- peaks uisutama või edasi käratama küll
NB!!! Graafiku näidud on arvutuslik mootorijõud - rwhp jaoks tuleb vähemalt 20 prossa maha võtta !!! Kui saan talt rwhp graafiku,viskan juurde .
Ei-ei ,jõudu pole meile vaja soovida - meil seda niigi küll
Deiv
Sain ka siis täna Sami juurest ratta uue seade tulemused.... 242,6 hj ja 157 nm väänet tagarattast. Rattal oli õhu pealevool kehva, uus filter nõudis kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] aukku Loodan et saan kurvastusest üle, kui taas sõitma lähen
Rasmus, kunas dünotama lähed?
Mul läheb veel aega veits, 3-6 aprill on soomes amercan car show näitus, ma arvan et aprilli sees saab ära käidud Sumpa plaan veel uus teha, praegune hääl on veidike liiga kõva
Deiv kirjutas:Janar : "Eelmine nädal oli mingi valge kawa ka eestist käinud Sami juures aga ma ei tea kas oli turbotatud ja palju jõudu peale tuli
"
Käisime jahh laupäeval Samil külas . Küll aga 2005 GSXR1000-de NOS-i seadistamas . Tegemist mu töökaaslase rattaga,millele sai siin dry nitrokomplekt paigaldatud
![]()
Tulemus on nagu Sami alati on öelnud - " NOS on kõige odavam hobujõud ."
Punasega vabalthingava jõud/vääne ( kusjuures vabalthingava osa seadistas tüüp mingi julgelt paar tundi ja tulemus on ikka ilma NOS-itagi raju ) ja sinisega NOS-iga jõud/vääne --- peaks uisutama või edasi käratama küll
![]()
NB!!! Graafiku näidud on arvutuslik mootorijõud - rwhp jaoks tuleb vähemalt 20 prossa maha võtta !!! Kui saan talt rwhp graafiku,viskan juurde .Ei-ei ,jõudu pole meile vaja soovida - meil seda niigi küll
Deiv
Huvitav tunne võib olla, kui nii järsku 30 hj lisa tuleb
Teemast välja, aga kuhu soovitate minna dynosse helsinki, vantaa, espoo kant. Ei soovi midagi timmida, lihtsalt vaadata palju tagarattast tuleb. Ja mis selline asi maksta võiks?
stev666 kirjutas:Teemast välja, aga kuhu soovitate minna dynosse helsinki, vantaa, espoo kant. Ei soovi midagi timmida, lihtsalt vaadata palju tagarattast tuleb. Ja mis selline asi maksta võiks?
Espoos Sami juures peaks 100 euriga hakkama saama, aga usu mind et kui juba rulli peal on siis tahad et ikka kõik ilusti paikka pannakse
Janar.R1 kirjutas:stev666 kirjutas:Teemast välja, aga kuhu soovitate minna dynosse helsinki, vantaa, espoo kant. Ei soovi midagi timmida, lihtsalt vaadata palju tagarattast tuleb. Ja mis selline asi maksta võiks?
Espoos Sami juures peaks 100 euriga hakkama saama, aga usu mind et kui juba rulli peal on siis tahad et ikka kõik ilusti paikka pannakse
mis seal niiväga paikka annab panna üldse? ei ole turbotatud ratas
Paika pannakse see, et ratas käiks nii nagu peab mitte nii nagu saab.
stev666 kirjutas:Janar.R1 kirjutas:stev666 kirjutas:Teemast välja, aga kuhu soovitate minna dynosse helsinki, vantaa, espoo kant. Ei soovi midagi timmida, lihtsalt vaadata palju tagarattast tuleb. Ja mis selline asi maksta võiks?
Espoos Sami juures peaks 100 euriga hakkama saama, aga usu mind et kui juba rulli peal on siis tahad et ikka kõik ilusti paikka pannakse
mis seal niiväga paikka annab panna üldse? ei ole turbotatud ratas
Ta paneb vabalthingavad ka laulma
Tal endal ka üks vabalthingav, millega sõitis miili kiiruseks 386 km/h
puna kirjutas:Paika pannakse see, et ratas käiks nii nagu peab mitte nii nagu saab.
Saan aru, aga kuidas, mida seal timmida on.
Kui sa ei tea sedagi mida timmida, kas sa siis tead kuidas timmida? Mitte et ma ise mingi kõva timmija oleks! Aga punane projekt on lahe.
stev666 kirjutas:puna kirjutas:Paika pannakse see, et ratas käiks nii nagu peab mitte nii nagu saab.
Saan aru, aga kuidas, mida seal timmida on.
Eks ta paneb juhtmed külge ja vaatab kuidas Su ratas koormustega käitub arvatavasti mõõdab küttesegu jne. Tutikast busast võtab ka hobujõude ja väänet juurde ja ma tõesti ei oska Sulle öelda, mida seal timmitakse aga käima hakkavad kõik ilusti. Ennem viimist tuleks muidugi ette helistada ja küsida kas saab seadistada seda ratast või ei aga tavaline düno maksab 75-100 euri
Oleme siis motoexotikal kohal..ma arvan et vasakpoolset musta tsiklit vaadates kommunistid saavad kreepsu ja hea nii
Väga cool värk !!!
Mis Busaga tegu on - Karmi oma vä ???
Oli vist kunagi kellegi Karmi oma, aga mul sõber ostis ãra, 1 kohaliseks tehtud busafighter
Kunagi oli see busa tõepoolest hr. Karmi oma. Nüüdseks on ta minu käes juba neljandat aastat.
Masin ise on aus, kütust ei võta, liigub edasi looma moodi ja on väga mugav olenemata teeoludest.
Välimuse juures olen teda nipet-näpet kohendanud ja kuluosasid vahetanud.
Põhimõtteliselt kalla ja talla ja have fun...
RasmusL kirjutas:Oleme siis motoexotikal kohal..ma arvan et vasakpoolset musta tsiklit vaadates kommunistid saavad kreepsu ja hea nii
![]()
Väga- väga äge ratas........
Nägin ka pilli ära, üks väheseid tänase päeva "vaatamisväärsuseid" Motoexotikal.
Tegin paar klõpsu ka:
Ülejäänud klõpsud:
https://www.flickr.com/photos/magnusleh ... 044255029/
Tänud Janar !
Päris ilusad pildid tehtud, peegelkaamera vist jah ?
RasmusL kirjutas:Tänud Janar !
Päris ilusad pildid tehtud, peegelkaamera vist jah ?
Täpselt nii, Canon EOS 600d 18-55mm objektiiviga
minim2gnus kirjutas:RasmusL kirjutas:Tänud Janar !
Päris ilusad pildid tehtud, peegelkaamera vist jah ?Täpselt nii, Canon EOS 600d 18-55mm objektiiviga
Täitsa OT, kuid valgus on piltidel täiesti paigast ära.
A no harjutamine teeb meistriks.
Kägu kirjutas:minim2gnus kirjutas:RasmusL kirjutas:Tänud Janar !
Päris ilusad pildid tehtud, peegelkaamera vist jah ?Täpselt nii, Canon EOS 600d 18-55mm objektiiviga
Täitsa OT, kuid valgus on piltidel täiesti paigast ära.
A no harjutamine teeb meistriks.
Jah kurat oleksid pidanud laes lamppe keerama ja oma lambid kaasa võtma
Kaamerast saab valgusastet muuta. Mitte, et ma pildistada oskaks, kuid isegi mina tean seda
Sellisel kontrastse valgustusega pildistamisel vaja kasutada lisavalgustust. Kui muud pole käepärast siis kaamera enda välk aitab ka vähe välja. Sellel karbil peaks külges vist olema. Muidugi seda ka vaja osata kasutada. Muidu täitsa tore.
KKKKKK kirjutas:Sellisel kontrastse valgustusega pildistamisel vaja kasutada lisavalgustust. Kui muud pole käepärast siis kaamera enda välk aitab ka vähe välja. Sellel karbil peaks külges vist olema. Muidugi seda ka vaja osata kasutada. Muidu täitsa tore.
Vabandan OT pärast
Aga, näiteks ISO kõrgemaks panneks juhtub see, et pildil "müra" juures. Originaal välguga aga "head nahka" ei saa Muud naljad kaameral pole ka ilma statiivita väga head.
Kus juures loodan, et ma pole ainus, kes nii arvab, aga üleüldse selle aasta masinate paigutus/valgustus kuidagi väga kehvad seal
Aga olen algaja ja kannatan ka kriitika nooled ära
RasmusL kirjutas:Oleme siis motoexotikal kohal..ma arvan et vasakpoolset musta tsiklit vaadates kommunistid saavad kreepsu ja hea nii
Eile koha peal ära käidud ja turbokas ära nähtud. Respect! Kommunistid võivad kreepsutada, musta tsikli piduriketas hea.