11. leht 49-st
Postitatud: 16 Juun 2008, 13:35
Postitas QRX
Batman kirjutas:minu tank kaalub tühjalt 180 kilo, kas selle kohta kehtivad sama reeglid või peaks midagi veel teadma?
miks räägin, sest niipalju kui oleme kambakesi sõitmas käinud, siis liivasõit läheb ikka täielikult aia taha, olen proovinud ka kerget enduurot, nii 115 kilost, millega on ikka tükimaad lihtsam liivas uhada.
Minul oluliselt palju võrdlusmoment pole, varem ma omasin 650'st Dominator'it. Praegusel hetkel võin öelda, et kitsamates kohtades on KTM käepärasem aga liivas suutsin ma Dominator'iga paremini kulgeda. Hoolimata sellest, et Dominator on LC4'st 25-30 kilo raskem, kui ma ei eksi.
Postitatud: 16 Juun 2008, 13:36
Postitas fotek
Omalt poolt, olen avastanud, et comp ja reb keerata kinnipoole, aitab kaasa liivas.
Lisaks veel see, et kui esirattaga lainetest üle ei jaksa/oska/jõua lasta, siis proovi lainesse maanduses käed suht lõdvad hoida.
Esiratas ei tohiks kõrvale kiskuda kui vedrustus ok.
Samas ei väsita selle mõttetu kangutamisega käsi ära.
Postitatud: 16 Juun 2008, 14:06
Postitas QRX
fotek kirjutas:Omalt poolt, olen avastanud, et comp ja reb keerata kinnipoole, aitab kaasa liivas.
Lisaks veel see, et kui esirattaga lainetest üle ei jaksa/oska/jõua lasta, siis proovi lainesse maanduses käed suht lõdvad hoida.
Esiratas ei tohiks kõrvale kiskuda kui vedrustus ok.
Samas ei väsita selle mõttetu kangutamisega käsi ära.
st sa pead silmas, et esiots peaks olema pigem jäigaks keeratud, et ta stabiilsem oleks?
Postitatud: 16 Juun 2008, 14:11
Postitas dubweiser
QRX kirjutas:Pühapäevasel sõidul täheldasin veel ühet huvitavat asjaolu (enda puhul). Vagudes sõites tekis selline effekt, et kui ma vaatasin trassi kaugemale, kui esiratta ette, siis toimis liikumine oluliselt rahulikumalt, ratas toimetas omaette tagumiku all ja kõik toimis suht valutult. Kui aga tekis moment, et ma vaatasin vagu stiilis, et sellest tuleb nüüd kõrvalt mööda saada, siis nagu kiuste juhtisin tegelikult ise ratta sinna vakku sisse ja oligi jälle p***o majas. Vahest targemad ja kogenumad seletavad natuke seda teadust lahti
eks ta sinna sama teooria alla, mis kunagi motosurvivalilt sisse jäi, käib: sinna kuhu sina vaatad, sinna ka sinu tsikkel läheb 
Postitatud: 16 Juun 2008, 14:19
Postitas Piipz
Postitatud: 16 Juun 2008, 14:28
Postitas dubweiser
plaanid minna? üle ühe päeva juba üpris kirves keskmise eesti Lembitu jaoks. Samas pakuvad ka oma ratta võimalust.
Postitatud: 16 Juun 2008, 15:09
Postitas Piipz
nojah. see aasta kindlasti mitte. aga üldkokkuvõttes ega need meie matkafirmade pakutud variandid odavamad pole. ning see paistab päris kogenud koht olevat, leidsin selle ühest saksa enduroajakirjast.
Postitatud: 16 Juun 2008, 15:32
Postitas zzrider
Sry OT, kuid KTM pakub üle euroopa adventure tsiklimatku, näiteks Horvaatias: http://www.ktmadventuretours.com/Tour-D ... c26ca89094
Maastik on seal põnev igatahes.
Mis puudutab teooria/praktika teemat, siis ei ole mul olnud seda õnne, et kuulata teadjameeste soovitusi, ikka ise pidand pusima ja aretama. Suurim hirm ongi see, et äkki jääb miski loll viga külge, mida hiljem raske küljest ära saada. Näiteks tekib mul vahel kiires valliga (parem)kurvis mingi tobe reflektiivne tõrge, krt tee või tina, ratast kaldu ei saa. Teine asi on üle lainete minek, kipun kah liiga süvenema iga krdi laine põhja, selmet keskenduda pilguga ninaesisest kaugemale ja rütmi tabada.. A mingi aim hakkab vist tekkima..
Männiku metsad hakkavad juba pähe kuluma. Viimane Klooga tripp näitas, et maastik ja mets on ok, aga kraavid ja kivid ei ole üldse. Jätkame harjutustega 
Postitatud: 16 Juun 2008, 16:51
Postitas fotek
Homme (teisip) siis tankokale liiva sisse mürama!
Kell 19:00 tellismaja juures pakun.
Postitatud: 16 Juun 2008, 18:37
Postitas Batman
homme lubas vihma, kui ei saja, siis tulen ka liiva harjutama 
Postitatud: 16 Juun 2008, 20:11
Postitas vihtla
Loodame siis, et vihma ei tule. Ma olen kaa ilma vihmata kindlasti platsis.
PS siin ülalolevate arutelude jätkuks niipalju:
Mul oli enne KTM 400 EXC-d Kawasaki KLR600...
Sellega sai liivas sõita tõesti ainult nii, et pidi kätega kõvasti lenksu tagasi sikutama ja seda kogu keha raskusega, et nina liivast väljas püsiks.
See väsitas sitaks käed ära ja sai vale harjumuse kerge KTMiga sõitmiseks.
Nüüd olen küll juba KTMi võtted kätte saanud ja sõit läheb iga korraga lõbusamaks.
Iva siis selles, et suured rattad ei jõua oma nina üles tõsta iseseisvalt (liiga rasked ja vähe haakumist). Seda aga on väga vaja. Siis tulebki ise kätega tõmmata.
Seega soovitan soojalt võimalukult häid rehve alla (mul oli Mitas C02 vist kui õigesti mäletan). See teeb kohe sõidu oluliselt paremaks.
Aga jah, suurega peab ikka jubedalt sikutama nina - see võtab käed-randmed päris läbi.
Suuremate omanikud, te proovige Männikul mõne sõbra väikest pilli - äkki vahetate omal kaa tsikli ära nii nagu mina tegin 
Postitatud: 16 Juun 2008, 21:54
Postitas suzupoiss
Ise homme kodasoo krossirajale see suht hea rada kus palju lahtist mulda ja peale selle weel kärjääri paarutama ise olen kell 18.00 rajal 
Postitatud: 16 Juun 2008, 22:41
Postitas QRX
fotek kirjutas:Homme (teisip) siis tankokale liiva sisse mürama!
Kell 19:00 tellismaja juures pakun.
Mul ei mängi kell seitse mingi valemiga välja. Paremal juhul kella kaheksaks. Kuhu suunas te liigute, üritaks kuidagi teid hiljem tabada...
Postitatud: 16 Juun 2008, 22:49
Postitas QRX
Muide, pühapäevasel sõidul oli inimene(inimesed) kes salvestasid gps logi läbitud trassist! Vahest oleks võimalust näha neid logisid?
Postitatud: 16 Juun 2008, 23:07
Postitas fotek
QRX kirjutas:fotek kirjutas:Homme (teisip) siis tankokale liiva sisse mürama!
Kell 19:00 tellismaja juures pakun.
Mul ei mängi kell seitse mingi valemiga välja. Paremal juhul kella kaheksaks. Kuhu suunas te liigute, üritaks kuidagi teid hiljem tabada...
Pakun, et offroadi rajast väga kaugele ei lähe.
Postitatud: 16 Juun 2008, 23:31
Postitas creativ
mella kirjutas:
Aga nõus ma selle "ise leiutan" teooriaga ei ole. Algul teooria, siis katsetused.
Muidu võib hakata valesti sisse harjuma ja muuta on raske.
nii mella! nüüd astusid ise oma reha otsa! oled nüüdsest selge grupijuhi staatuses ja hakkad oma tarkusi enne teoreetiliselt ja siis praktiliselt ette näitama! ja ega sul lihtne ei saa olema, sest kamp andetuid ja oskamatuid vajab sõidukoolitust!
niet siis homme tankokal!
Postitatud: 16 Juun 2008, 23:37
Postitas janis
Näedsa arvasin, et eilne päev läks super hästi ja tehnika pidas vastu, aga täna parklasse minnes selgus, et esimene rehv ööga tühjaks läinud ja velg kergelt kahjustada saanud. Arvatavasti oli see selle tanki tee tulemus kuna kiirus oli seal suur ja terava äärega kive palju. Peab lappima hakkama =)
Postitatud: 17 Juun 2008, 00:35
Postitas Gringo
QRX kirjutas:Muide, pühapäevasel sõidul oli inimene(inimesed) kes salvestasid gps logi läbitud trassist! Vahest oleks võimalust näha neid logisid?
Kui vähe kannatad siis ehk mõne päeva pärast saab.
Mind natuke stressab, et programmid ei tööta pikemalt välise toeta ja pidevalt on vaja naid jebida, et nad toimiksid ja hetkel ongi asi õhtal ja ma ei saa MapSource kasutada. Äkki ma saan kiiresti tehnilist tuge ja siis panen file siia.
Aga kas keegi mäletab kus olid need suured tõusud millest me ära pöörasime. Kas see oli pikem siht või lihtsalt üksik küngas?
Postitatud: 17 Juun 2008, 00:46
Postitas creativ
Gringo kirjutas:QRX kirjutas:Muide, pühapäevasel sõidul oli inimene(inimesed) kes salvestasid gps logi läbitud trassist! Vahest oleks võimalust näha neid logisid?
Kui vähe kannatad siis ehk mõne päeva pärast saab.
Mind natuke stressab, et programmid ei tööta pikemalt välise toeta ja pidevalt on vaja naid jebida, et nad toimiksid ja hetkel ongi asi õhtal ja ma ei saa MapSource kasutada. Äkki ma saan kiiresti tehnilist tuge ja siis panen file siia.
Aga kas keegi mäletab kus olid need suured tõusud millest me ära pöörasime. Kas see oli pikem siht või lihtsalt üksik küngas?
minu teada on need kõrvemaa suusaraja tõusud langused. kuidas sinna tagasi saada.....? seda ma oskaks talvel suusatades öelda!
mäletamist mööda sellel rajal ei ole väga pikki sirgeid sihte. ikka üles alla ja paremale vasakule. suuski kulutatud seal päris kõvasti.
tean et see rada on tähistatud ja algab lõppeb kõrvemaa matka/spordikeskuse juures. seal on kindlasti inimesed kes tunnevad igat kurvi ja tõusu-langust unepealt.
võid vaadata nende kodukalt rajakaarti. ehk paned pildi kokku.
Postitatud: 17 Juun 2008, 01:28
Postitas mella
Gringo kirjutas:
Mind natuke stressab, et programmid ei tööta pikemalt välise toeta ja pidevalt on vaja naid jebida, et nad toimiksid ja hetkel ongi asi õhtal ja ma ei saa MapSource kasutada. Äkki ma saan kiiresti tehnilist tuge ja siis panen file siia.
tõmba www.gpsu.co.uk lehelt utiliit. Sellega saad andmed GPS-st kätte, ajad GPSX formaati ja geoape.com lehele.
meie laupäevane tagasituleku näide.
http://www.geoape.com/users/mella/track ... -kruus-200
Postitatud: 17 Juun 2008, 01:48
Postitas remy
jajah, kena on vaadata küll neid jooni Geoape lehel aga veel kenam oleks neid tracke failidena enda GPS'i torgata ja järele uurida kus siis käidud sai 
Postitatud: 17 Juun 2008, 16:58
Postitas fotek
fotek kirjutas:Homme (teisip) siis tankokale liiva sisse mürama!
Kell 19:00 tellismaja juures pakun.
Prooviks kolmapäeval uuesti siis 
Postitatud: 17 Juun 2008, 17:01
Postitas Batman
ma arvan ka, et homme on päris mõistlik
Postitatud: 17 Juun 2008, 19:29
Postitas vihtla
jajah, ma olen kaa kuhugi oma lestad ja ujumismaski ära kaotanud...
Postitatud: 17 Juun 2008, 21:17
Postitas Gringo
Programmid sain ilusti tööle kiirele abile ja süüdistada tuleb jälle ise ennast. Aga tuleks vist luua lihtsalt ja mugavalt käsitletav mingi pank avarustes kus saaks erinevaid filesi üles panna. Praegu aga siin ja panen sõidud välja. Need ei ole planeeritavad teed vaid teekonna jäljed. Esimene siis Männiku, teine Tabasalu kala ja kolmas siis pühapäevane Soodla.
http://www.hot.ee/gorillo//M%c3%a4nniku ... Soodla.gdb Vaadatav on eomap-is!
Postitatud: 17 Juun 2008, 21:44
Postitas ht99
Kas kuidagi nii on ka võimalik see gps rada teha nagu mella'l eespool on.
Kahjuks EOmapi pole.
Postitatud: 17 Juun 2008, 22:45
Postitas remy
http://www.gpsvisualizer.com/ sellel veebilehel saab konvertida ning ka pildiks teha oma GPS tracke - päris hea abimees teinekord 
Mella: sul on registreeritud versioon sellest www.gpsu.co.uk progest
?
Postitatud: 17 Juun 2008, 22:55
Postitas Gringo
Kui ta nüüd püsib seal siis see oli küll lihtne, tänan.
http://www.gpsvisualizer.com/display/12 ... 3.238.html
Postitatud: 17 Juun 2008, 23:19
Postitas kraut
RaPtile kirjutas:Kas kuidagi nii on ka võimalik see gps rada teha nagu mella'l eespool on.
Kahjuks EOmapi pole.
Selleks, et luua GPX-fail, mille saab Geoape'sse laadida, ei ole EOMAPi kaarti tarviski. Garminite puhul piisab ka MapSource ilma aluskaardita baasversioonist - Trip & Waypoint managerist.
Üks tore ja täiesti vabavaraline kaardiprogramm on Trackmaker: www.gpstm.com. Oskab väga erinevatest gepsudest tracki välja sikutada ja GPX'ks salvestada.
Postitatud: 18 Juun 2008, 14:40
Postitas mella
täna 19.00 Männiku tankodroomi tellismaja. rasket trenni ei tule, üritame lõbutseda, mägesid tõusta, liiva sõita ja ehk mõnda madalamat takistust ka.