Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
Miks on mõni Yamaha 20kw teine 27kw või üle 30kw? Kas piirajad peal, või on ka erinevate aastate masinatel erinevad mootorid?
Näiteks SR500 versioonid 2j4 ja 48T, kas vahe ainult raamis?
Miks on mõni Yamaha 20kw teine 27kw või üle 30kw? Kas piirajad peal, või on ka erinevate aastate masinatel erinevad mootorid?
Näiteks SR500 versioonid 2j4 ja 48T, kas vahe ainult raamis?
muhkel07 kirjutas:Võid muus osas samuti Z 750 LTD twin soovitada? Mis võiks olla muud kohad, mida ostmisel tähele panna?
Eks selleaegne ratas ole üsna vedel, rohkem ei oska ma miskit kiita või laita... Tuttav sõitis sellega aastaid koos naise ja matkakolaga risti-rästi ühest eesti otsast teise. Hakkama said kenasti, ütlesid alles sii kui suure ratta selga istusid, et oleks võind võimsam olla. Paak oleks nagu liiga kitsas selle ratta seljas, õigemini selle mootori kohal. Kontrollida võiks, et tagumised amordid päris vedelad poleks ja kas korras/täis aku veab starterit reipalt ringi (sel kukkus mingi hammasratas paigast kui starter maha võtta). Ülejäänu nagu kasutatud rattal ikka.
Ee.
Twin (vertikaal-, 360 kraadi mootor), kodaratega, kickstarteriga, karpadega, klassikaline 60-date inglise stiilis, 600+ cm3 - kirjeldus täpselt Kawasaki W650.
Moto Guzzi-l on ka klassikute sarnaseid mudeleid. V-twin, õhkjahutusega, 2 tagaamorti, 2 sumpsi.Käivitamine küll ainult nupust ja küttesegu antakse ka elektroonika abil.
Ise kasutan ühte sellist: Breva aastast 2006. Huvi korral võime ka kaupa teha.
Tsikkelröövel kirjutas:Ee.
Twin (vertikaal-, 360 kraadi mootor), kodaratega, kickstarteriga, karpadega, klassikaline 60-date inglise stiilis, 600+ cm3 - kirjeldus täpselt Kawasaki W650.
Jaa.. see on väga minu maitsele masin juba originaalis. Hind oli hetkel natuke korge minu voimaluste jaoks.
Moto Guzzi Breva on kyll nende omadustega aga natuke liiga uus tundub ja palju elektroonikat. Mis selliste hinnaklass olla v6iks.kalju1 kirjutas:Moto Guzzi-l on ka klassikute sarnaseid mudeleid. V-twin, õhkjahutusega, 2 tagaamorti, 2 sumpsi.Käivitamine küll ainult nupust ja küttesegu antakse ka elektroonika abil.
Ise kasutan ühte sellist: Breva aastast 2006. Huvi korral võime ka kaupa teha.
Tegelikult olen nyyd omale masina ka leidnud. Hollandist sai toodud Kawasaki Z750 LTD Twin K1 1983a USA versioon, rihmylekanne.
Pohimotteliselt sama mudel, mis esimeses postituses.
Ainult 22 000 soitnud ja läigib nagu uus.
Kompromiss tuli kyll kodarvelgedelt ja tegelikult oleks ka kett stiilsem valik kuid rihm ohutum ja mugavam nagu selgub.
Kuna masin näeb nii hea välja on uus probleem, ei raatsigi kohe lammutama ja ymber ehitama hakata. Eks paistab, kas talvel meel muutub.