2. leht 2-st

Re: Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale

Postitatud: 20 Juul 2016, 12:43
Postitas grahv

Lihtsalt kena retro CX500 baasil (CX on üldse muhe masin) :) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... ommend_DES


Re: Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale

Postitatud: 20 Juul 2016, 19:58
Postitas Black

Korv üldjuhul lisab vaid 1 koha, nii et lisaks kaasale mitme lapse kaasavedamine võib EU tsoonis pärast mõne patrulli ebaterve huvi avaldamist takso tellimisega lõppeda.


Re: Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale

Postitatud: 20 Juul 2016, 23:21
Postitas davidsoniharald

Minu meelest on täiesti olemas ka kahekohalised korvid ja olen oma silmaga treffil neid näinud katsunud ka.


Re: Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale

Postitatud: 21 Juul 2016, 07:23
Postitas Black

Aga ehitades tuleb siis sellega ka arvestada. "Emmi" korv on 1-kohaline. Ise ehitades on vast kõige lihtsam kooskõlastada ainult kaubaveokorv. Üht sõitjakohta lisades on tingimused kohe rangemad ja kahega ilmselt veelgi. Iga koht arvestatakse siiski täiskasvanu mõõtude ja kaalu järgi.

PS. Huvitav, kas need kahekohaliste korvidega tsiklid passi järgi ka 4-kohalised olid? Igasuguste aretistega võib aastaid puhtalt ringi sõita, aga nii võib ka pika reisu pekki keerata.


Re: Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale

Postitatud: 21 Juul 2016, 09:03
Postitas urmas66
Black kirjutas:

PS. Huvitav, kas need kahekohaliste korvidega tsiklid passi järgi ka 4-kohalised olid? Igasuguste aretistega võib aastaid puhtalt ringi sõita, aga nii võib ka pika reisu pekki keerata.

Siin lehel on selline täitsa olemas ja kirjas ka ,et korv on 2 kohaline.Kahed vööd lausa olemas.Vaevalt,et Saksa TÜV sellel tegematta.Sealt sa ilma korrektse paberimajanduseta läbi ei saa.
http://www.mobec-international.com/side ... ax-gt.html
Pilt


Re: Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale

Postitatud: 21 Juul 2016, 09:52
Postitas kalju1

mõnel käib päris kiiresti


Re: Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale

Postitatud: 25 Juul 2016, 17:54
Postitas PhunkT

Käisin vahepeal kuuris korvi üle vaatamas. Täitsa kobe ja näpp kuskilt läbi ei läinud.

Pilt

Vedavaks rattaks tundub hetkel kõige mõistlikum variant siiski BMW K100 - ressurssi palju, odavad, pikaks otsaks mugavad. Väike mure on selle ühepoolse tagaamordi pärast (olen näinud, et on duubeldatud), aga muus osas peaks olema äge. Korvi kinnitamiseks tuleb osta või fabritseerida subframe, aga see ei tohiks eriti keeruline olla.

Disainiga peab veidi harjuma ja korvi ka kuidagi samasse keelde saama.

Kui nüüd olemasolevatele ratastele uued ratsanikud leiaks ja saaks ruumi ehitamiseks...


Re: Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale

Postitatud: 25 Juul 2016, 18:15
Postitas ducatu

K100... Huvitav valik, sest mul täpselt sama plaan. Kui tahad vaatama tulla, kuidas korv ja tsikkel omavahel ühendatud, sea sammud Jürisse.


Re: Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale

Postitatud: 25 Juul 2016, 18:54
Postitas PhunkT
ducatu kirjutas:

K100... Huvitav valik, sest mul täpselt sama plaan. Kui tahad vaatama tulla, kuidas korv ja tsikkel omavahel ühendatud, sea sammud Jürisse.

Väga äge, hea lähedal tulla. Sul juba K olemas ja korv küljes? Kuidas homme õhtu tundub?


Re: Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale

Postitatud: 25 Juul 2016, 20:27
Postitas ducatu

K olemas ning hetkel korv ja tsikkel eraldi. See peakski hea olema kui soovid kinnitusi uurida. Arvatavasti olen olemas. Helista pool tunnikest ette. 56697936.