Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
Moderaator: Moded
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
will111 kirjutas:täiesti püstiidioot ostaks omale baigi, et sellega siis maanteel kasvõi enamvähemgi kiiruspiirangute raames lihtsalt otse põristada. ja no päris kuu pealt kukkunu sõidab sellise rattaga linnas
ja kõigele sellele vaatamata näed ja kuuled ikka ja jälle, over and over kuidas mingid vat load saanud tibinakesed ning ka algavad motovennad omale JUSTNIMELT nende asjade jaoks mingi hullu sportratta ostavad
![]()
10 points.
Aga edevus ja kogemuse puudumine paraku on inimlikud omadused. Noh vähemalt mina 20mnesena kah vanu kände väga kuulanud.
5k cbr600-ga linna jätnuna mõistsin alles siis, kui selle künaga pärast 10h raja nö omaarvates kogemust mingi krdi xj1300 keskhargilt pilduvaid sädemeid vaatasin.
Kuu pealt kukkunu möönmine tuli mõned päevad hiljem kui pensakas yamaha kolaka omanikuga kohvi rüüpasin, oma valutavat selga mudisin ja 100 kildiseks reisikeseks oma trussikud tema rattale riputasin, sest endale mahtus taskusse suitsupakk, aga tikkude jaoks enam ruumi polnud.
Mis muidugi ei keelanud mul uuesti sedasama kone soetada, küll horneti nahas ja vähe teise käigukastiga, aga vähemalt on sõiduasend talutav ja saab isegi kruusateel käkerdada, peale sokkide veel õlledki ise kaasa tarida.
Kokkuvõtteks, deem ärge ostke endale esimeseks masinaks rinkarattaid, isegi siis mitte kui mõned korrad aastas rinkale satute.
Iga jumala suvaline monster või hornetiraibe teeb selle 100kmh ilusti ära, millega seal auto24 kiireimas kurvis esimesed paar aastat julgete kallutada.
Aga need ülejäänud 95% kilomeetreid on määratult mõnusamad kulgeda, nii rahakotile, selja-reie lihastele, kallitele munanditele kui ka tibinale sabal.
600-ne R4 hakkab astuma ca 70kmh juures esimese käiguga, vat siis saate oma 70kw 600-sest, sinnamaani sõidate jalgrattaga vs. V2.
Ja nii iga jumala päev, iga jumala foori taga
Aga muidugi 100+ on kõvasti vahvam küpsetada ... kuni esimese paberite ära andmiseni.
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
ma isegi ütleks, et 150+, alla selle mulle gixxeriga maanteel sõita igatahes ei meeldinud. selline imelik tunne on aeglasemalt, umbes nagu teeks mingit soojendust ja kuigi toimub nagu liikumine siis midagi oleks justkui puudu. hea on, et minu maanteesõidud olid ainult väga lühiksed ja kiired otsad ühel väga konkreetsel maanteejupil, kus kõikvõimalikke teisi liiklejaid hirmus harva ja vähe näeb kusjuures ratta tippkiirust olen proovinud vaid kahel korral, ja teisel korral oli see tegelikult juba pisut igavgi
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
Eks ta seesama pöördemomendi ja kiirusetaju isu ole. Neiked tekitab enamvähem sama tunde, lihtsalt ringiaegu mõõtes pole nii ilus nummer.
Mu cebbari aeg 10 aasta taha jääb, võibolla jah 150, enam ma päris kindlasti ei soeta midagi sellist koos suunatuledega, kui siis vaid juhul, kui auto24 kõrval ei elaks.
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
Mul on rattaid palju aga tavaliselt valin justnimelt R1 millega näiteks kesklinna tööle sõita.
Kindlasati ei tee ma seda edevusest
Muide R1 sõidab ka väga hästi kruusal ja vajadusel ka mujal
Ei tasu üldistada . Inimesed on erinevad
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
Ma arvan, et kui ikka plastikust rinkaratas igatpidi meeldib, siis võta see ära. Ei saa ju vastutahtmist osta vokki, mille välimus emotsioone ei tekita. Proovi, kui ei meeldi, saad maha müüa ja midagi teistsugust osta. Erinevaid naisi proovitakse ka, enne kui see õige leitakse. Ei lähtuta kunagi sellest, et "sõber ütles, et selle naisega pole muud teha, kui seksida. kui nümfomaan pole, siis võta mõni koledam, aga targem". Ikka proovid sellist, kes mingite kiiksudega emotsioone esialgu tekitab.
Ma olen endurokatega sõitnud koguaeg. Ühe korra lõi mingi kiiks pähe ja ostsin 1200ccm naked banditi. Oli tore ja vahva, kuid 2500km hiljem müüsin maha ja asemele tuli Africa twin. Ei kahetse üldse, et korraks ka mingit törtsu teravamat sai proovida (R-baigimehed muidugi nimetavad seda ilmselt võrriks). Ehk siis sõrmust sa rattale ei anna ja maha müües alimente maksma ei jää. PROOVI!!!
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
sitta need tänavarattad, võta endurokas, LC4 näiteks. Ja lust ja rõõm algab!
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
Osta see, mis endale enim meeldib - niikuinii vahetad aasta või paari pärast välja oma esimese ratta
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
vaatan, et seda juttu räägitakse siin üle ühe peaaegu...jaajah, kõik õige - vahetad välja küll, paraku asi millest väga keegi vist aru ei saa või taha saada, et sellest, millise esimese ratta ostsid sõltub esiteks päris suuresti 1) millise ostad järgmiseks 2) kuidas ja mismoodi ja kas üldse õigesti sõitma õpid.
huvitav, et meeste seltskonnad tavaliselt ikka naernud kuidas naised ostavad autot värvi järgi, nüüd vaatan siin, et suurem osa mehepoegi vist ostab ikka tsiklit blingi järgi
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
Tere,
Oleks pakkuda sellised rattad:
http://www.mototehnika.ee/used/2175308
http://www.mototehnika.ee/used/2175704
http://www.mototehnika.ee/used/2174835
Kõik need rattad sobivad algajale väga hästi!
Lugupidamisega!
-
- Mode
- Postitusi: 810
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
MikkJL pakutud mulle välimuselt üldse ei meeldinud. Autokoolis aga oli selline nagu esimesel lingil ja ülimugav sõita. Mida rohkem sõitsin, seda rohkem meeldis.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
Erinevalt Willist ja Azast arvan et osta just sportratas ja mitte 600 vaid 1000 ja mitte r4 vaid V2 ja sa ei vaheta seda ratast mitte kunagi vaid ostad
sama mootori skeemiga erinevateks otstarveteks mõeldud tsikleid juurde.Osta ratas mille juures seistes tekib positiivne emotsioon kõik muu on teise järguline.Milleks osta mingit Jawa väljanägemisega igavat klassikalist pilli lihtsalt transpordivahendiks.Auto on transpordi vahend,ratas on emotsiooni tekitamiseks.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=739012#p739012
Ma pean ennast lühikese keti otsa siduma et mitte sellele järgi minna
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
"Auto on transpordi vahend,ratas on emotsiooni tekitamiseks."
2 käega poolt.
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
Leian ka, et osta ikka see, mis endale meeldib. Kui meeldib bike, siis ostagi bike. See, et siin teistel härradel seljad valusad ja kann kange ei tohiks sinu jaoks midagi muuta. Enne ostu proovi väike proovitiir teha ja saad kohe ise teada, kas sobib või ei. Ei saa aru miks peaks kedagi häirima, kui keegi RR baigiga ainult linnavahel töristab, peaasi et sõitja ise rahul on.
Ps. endal naked ja pole kunagi bike'i omanud.
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
jube kahju, et täismehed absoluutselt lugeda ei oska aga noh, ÄKKI teemaalgataja oskab natuke paremini teksti mõista...
teema meenutab igatahes kohati mingit perekooli foorumit, kus justkui üks titeemme otsib oma juba tehtud otsusele tagant kiitjaid ja kari siis kiidab tagant, et "muidugi tee nii kuidas sulle meeldib"
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
will111 kirjutas:jube kahju, et täismehed absoluutselt lugeda ei oska
aga noh, ÄKKI teemaalgataja oskab natuke paremini teksti mõista...
teema meenutab igatahes kohati mingit perekooli foorumit, kus justkui üks titeemme otsib oma juba tehtud otsusele tagant kiitjaid ja kari siis kiidab tagant, et "muidugi tee nii kuidas sulle meeldib"
ja siis tuleb perekooli foorumisse üks maailma parandaja kes üritab kõiki kadunud hingi päästa ja neid õigele teele juhatada
ahjaa minu esimene ratas oli 67 aasta Panoonia paagilt käikudega
sain kuidagi sõitmise selgeks maoli käisin ka rohkem neid ostnud pole
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
Osta see mis endale meeldib ja ära lase Will111 sugustest end häirida. Ise 9 hooaega erinevate ratastega sõitnud aga ikka ja jälle kisub mind sportbaigi poole tagasi ja seda mitte kihutamiseks vaid lihtsalt meeldib sõiduasend ja juhitavus.
Isegi linnas ja isegi legaalselt...
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
No aga fakt on siiski see, et R6/R1/CBR on rollerid, seega esimeseks rattaks head küll.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
Ma sekundeeriks AzA-le. Kui sa päriselt algajale mõeldud ratast soovid ja tahad esimsele hooaja midagi ka õppida (selle asemel , et pidevalt ratast taltsutada) siis sinu päris esimeses valikus oli Kawasaki ER-6n (http://goo.gl/AOHLES), samast masinast on olemas ka gondlitega variant. Ideaalne tsikkel ühe (või ka kaks) hooaega sõita, et seejärel mõni teine, pisut kangem sõiduk istumise alla leida.
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
sellist ratast soovitaks kah proovida http://www.mototehnika.ee/used/1069443
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
Mina küll ei soovita ei V2-te, R4-ja ega ühepütast, mina soovitan mitte hankida esimeseks rattaks äärmusi, aga mõelda ka mootorilahenduse peale.
Ja cbr600rr on äärmus, tegu on tänavalegaalse rinkarattaga. Sa kaalud tema ostu vaid välimuse pärast ja selle tunde pärast, et kipa on.
Praktilise poole pealt on ta su 50/50 jaoks lihtsalt ebamugav. Seda ütleb sulle iga rattur, kes on linnas ja maanteel sõitnud vastavalt selleks lõbuks ehitatud rattaga. Mina, Mac ja Will pole ainsad, valdav enamik ei viitsi või ei taha kirjutada.
Emotsiooni jutuga võib kurele lennata, kui su ainuke ratas on cb500, siis on selle rihma otsas emotsioon laes ja suu kõrvuni ka krossirajal.
Ainult, et mudavurriga oleks veelgi änksam
Millegipärast on nii, et kui me ise peaksime hakkama valima järgmist masinat, siis kaalume kohe, kas matkame, sõidame kruusa, ainult linna, ainult rinkat ja selle järgi valime masina .... uuele huvilisele aga ütleme nii nagu ise esimese asjana tegime, võta see, mis emotsiooni tekitab.
Inimene tahab 50/50 maantee linna masinat ja seda totaalse algajana. Kulge kamoon 600rr, gsxr ja R6, päriselt nagu ka?
Kas te ise täna teeksite nii? Keegigi?
-
- Postitusi: 178
- Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
- Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
- Asukoht: Keset s''tumist
- Tänatud: 2 korda
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
AzA kirjutas:Mina küll ei soovita ei V2-te, R4-ja ega ühepütast, mina soovitan mitte hankida esimeseks rattaks äärmusi, aga mõelda ka mootorilahenduse peale.
Ja cbr600rr on äärmus, tegu on tänavalegaalse rinkarattaga. Sa kaalud tema ostu vaid välimuse pärast ja selle tunde pärast, et kipa on.
Praktilise poole pealt on ta su 50/50 jaoks lihtsalt ebamugav. Seda ütleb sulle iga rattur, kes on linnas ja maanteel sõitnud vastavalt selleks lõbuks ehitatud rattaga. Mina, Mac ja Will pole ainsad, valdav enamik ei viitsi või ei taha kirjutada.Emotsiooni jutuga võib kurele lennata, kui su ainuke ratas on cb500, siis on selle rihma otsas emotsioon laes ja suu kõrvuni ka krossirajal.
Ainult, et mudavurriga oleks veelgi änksam![]()
Millegipärast on nii, et kui me ise peaksime hakkama valima järgmist masinat, siis kaalume kohe, kas matkame, sõidame kruusa, ainult linna, ainult rinkat ja selle järgi valime masina .... uuele huvilisele aga ütleme nii nagu ise esimese asjana tegime, võta see, mis emotsiooni tekitab.Inimene tahab 50/50 maantee linna masinat ja seda totaalse algajana. Kulge kamoon 600rr, gsxr ja R6, päriselt nagu ka?
Kas te ise täna teeksite nii? Keegigi?
RR rattad on luks valik,ainukesed millega õpib sõitma.pärast neid tulevad muudeks otstarveteks olevad rattad.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
Jah muidugi, ainult, et mis hinnaga
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
See 2 ja 4 silindriliste reas ja v kuju jutt on nii halb, et osta või 3-silindriline Triumph...
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
Macintosh kirjutas:Ma sekundeeriks AzA-le. Kui sa päriselt algajale mõeldud ratast soovid ja tahad esimsele hooaja midagi ka õppida (selle asemel , et pidevalt ratast taltsutada) siis sinu päris esimeses valikus oli Kawasaki ER-6n (http://goo.gl/AOHLES), samast masinast on olemas ka gondlitega variant. Ideaalne tsikkel ühe (või ka kaks) hooaega sõita, et seejärel mõni teine, pisut kangem sõiduk istumise alla leida.
Just tahtsin pakkuda, et miks mitte vaadata gondlis klassikut? Naisele sai just soetatud ER-6F. Välja näeb nagu bike, aga istumisasend ja juhitavus linnakiirustel on väga muhedad. Samas liigub 3,5 sek 0-100 km/h. Pärast esimesi tiire tekkis tunne, et viska või 900RR nurka. No ja siis tuli lumi uuesti maha, nii et rohkem kaeda ei jõudnud, aga esmamulje oli üle keskmise positiivne.
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
Ilgekepp, sõitma õpitakse jalgrattaga! kui sellega sõitma pole õppinud siis tsikliga sõitmise plaanid võib kõik kohe kurele saata
tegelikult on nii, et absoluutselt iga rattaga võid sõitma õppida. õpidki sõitma selle rattaga, millega sa parasjagu sõidad...enam lihtsam ja loogilisem olla ei saakski. siis edasi tulevad küsimused, et kuidas, kui hästi, kui kiiresti sa sõitma õpid. aga erinevate ratastega sõitma õppimise "learning curve" on väga erinev. kui see nii ei oleks siis maailmas ei eksisteerikski üldse selliseid mõisteid nagu good learners bike, forgiving handling jne jne. ja ausalt öeldes, kui mingi suvaline rinkamasin tõesti nii hea sõita on IGALPOOL ning samas veel nii äge ja uhke ka, no mille kuradi pärast need tsiklitootjad kõiki neid teistsuguseid rattaid siis veel üldse toodavad, et insenere ja tootmisliine palgal hoida või? :lol
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
no mille kuradi pärast need tsiklitootjad kõiki neid teistsuguseid rattaid siis veel üldse toodavad
Eks sellepärast et oleks millegagi sõita ka nendel kes oma elust lihtsalt ja igavalt läbi töristada tahavad.
Tea kas kuskil autofoorumis ka uuritakse et kas esimene auto peaks olema polo või porsche?
Oma ratta ajalugu vaadates siis on mul umbes10aastaseid vahesi sisse tekkinud.Peale Minskit umbes 20a.hiljem tuli FJ1200 ja selle sai ruttu kätte ,siis tekkis 10a. vahe ja sai VTR võetud,tolle omadustega läks küll rohkem aega harjumiseks.Kuigi 70kg kergem ja juhitavus parem.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
Tere.
Igal kevadel lisandub mõni esimese ratta teema, murelik algaja küsib nõu ja teema sumbub nõuandjate omavahelisse vaidlusse, kellele milline ratas meeldib.
Tasub tagasi minna nõuküsija esimese postituse juurde ja uuesti üle vaadata, mida täpselt teada taheti: 27aastane inimene, kellele meeldivad sportlikumad rattad, kes sõidab 50% linnas, 50% maanteel, soovib kulutada 4500€, ise ratas ei paranda jne.
Sihiks on linkide järgi esialgu pandud üle 70kW (sada heppa ja rohkem) võimsusega 600cc rattad. Kogu järgnev jutt käib asfaldirataste kohta, enduurod ja kaunid kruusateed jne on hoopis omaette maailm.
Mis ratta siis 4500€ eest sellest klassist turult saab?
-
Honda CBR600F 2005 või uuema
sporttouring, mugav sõita, välimus muidugi töntsakam kui supersportidel -
Honda Hornet CB600F 2008 või uuema
gondel puudub, minek hea, töökindlad, suur järelturuväärtus, alati saad maha müüa, kui soovid -
Yamaha R6 2005 või uuema
lühike teljevahe, väike ratas, sõidad hästi konksus, jube hea minek, alates 2005. aasta uuendustest (upside down esiamordid, mootoriuuendused, jäigem raam) ehe rinkapill -
Suzuki GSR üsna uue
valikust kõige lahjam, aga korralik keskmine kulgeja. -
Suzuki GSX-R600 K6 või uuema
ilus ratas, terav minek, pikal teekonnal surevad sul paljud lihased ära. -
HondaCBR600RR 2004 või uuema
väga hea ja lihtne sõita, suurepärases tasakaalus ratas, hea mootor, on selline tunne, nagu istuksid pingil ja keeraksid rooli. Rinkapill -
Kawa Zx6R 2006 või uuema
vahel kurdetakse, et amordid ja pidurid ei saa ratta võimsusega hakkama, aga see jutt kuulub rohkem ringrajale, kus ratas täiega ära peenestatakse. Tavasõitja sellist asja tähele ei pane. Kawade kohta võib sulle Korke rohkem pajatada, kuigi ta vist viimasel ajal rohkem BMW ja Ducati peal. -
Kawa 636 2006 või uuema jne jne jne
636 natuke sujuvama minekuga kui ZX6R, sellel rattal on millegipärat tihti tehnikavigu - mootorid ja käigukastid. Kui on hästi hoitud, on väga hea ratas.
Selliste rataste plussid:
hea minek, kiired möödasõidud, head pidurid ja amordid, suhteliselt pommikindlad mootorid ja käigukastid, saad sportlikult kurve sõita, ei võta hullult kütust, kui pikemat maad ühtlase kiirusega sõidad. Võib juhtuda, et vahetad vaid kuluosi ja teed iga-aastast hooldust.
Selliste rataste miinused:
käiguvahed lühikesed, pead palju käike lappama, pikal sõidul jäävad randmed, õlalihased ja selg kangeks, rinkale mõeldud ratastel on su põlved suht konksus, kindlasti oled maanteel näinud vastu tulemas rattureid, kes sõidavad kas püsti või siis jalad vastu maad, et põlvi sirutada. Kohvreid sa kuhugi ei kinnita (välja arvatud Hornet või CBR600F), saad kasutada paagikotti või pakivõrku. Sellised rattad tõmbavad vere käima, sest istumise all on hunnik hobuseid. Väga raske on see võimsus kasutamata jätta, kui oled korra juba maitse suhu saanud. Tekib petlikult turvaline tunne, et oskad sõita ja sedasi on sõiduvead kerged tulema - selliste ratastega on kurvist suurel kiirusel väljakaldumise oht väga suur...
Aga loomulikult on supersport rattaga võimalik matkata ja niisama rahulikult sõita. Ja kui sõita oskad, on kurvide läbimine nagu mesi... Olen selliste ratastega matkanud ja kõige pikem matk oli 4500 km. Eriti tore oli asi siis, kui kurvilistele mägiteedele jõudsime...
Kuidas siis ühendada sportlik sõidustiil mugavusega?
Selle jaoks on loodud sporttouring rattad. Plussiks püstisem sõiduasend, võimalus ratta külge kohvreid kinnitada, käiguvahed on pikemad, jalad on vähem konksus, rattad on gondlis, tihti on kasutada käepidamesoojendus.
Kui ma nüüd mõtlen kõigi sinu poolt soovitud asjade peale, siis käis läbi pea Honda CBR600F alates 2011. aastast. See elukas liigub nobedalt, aga on mõeldud tänavatele. Üks selline on isegi Catweesis nähtaval. http://catwees.ee/bikes/kasutatud/?car= ... a1404697l6
Hoopis omaette maailm on V-mootoritega pillid. Kui sulle nende omapärane põrin ja vibra meeldib, siis proovi igaks juhuks ära. Äkki on just V-mootor sinu jaoks.
Ja kui sul on ratastega sõpru, siis on ehk nende hulgas ka mõni BMW omanik, kes sulle boksermootori võlusid tutvustab.
Igal juhul
Head ostmist ja sõitmist.
Sverre
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
Olles ise 3 aastat tagasi teekõlbulike ratastega sõitma hakanud soovitan vaid seda et esimeseks rattaks vähem plastikut ja odavam, et saaksid osta korraliku (sh ka kallima) kiivri ning ka kallimad saapad mis reaalselt kaitsevad ka su hüppeliigest (st kõrgemad) ning ära vormiriietust unusta.
21000 km-ga oma valitud Horneti seljas on mul seni olnud lugematu arv noka peale pidurdamisi mis esimene aasta olid ikka väga ebakindlad ja ühe korra viisid ka külje maha keset Tallinnat mis minu jaoks tänu sobivatele saabastele ja kiivrile lõppes ainult mõne kriimuga saapa peal, käel ning ratta peeglil kuna jalg jäi ratta alla. Ja ma ajasin ratta sõbra abiga püsti ning peale rahunemist jätkasin oma reisi...
Samas sai eelmine aasta Lätit-Leedut avastamas käidud ja üks rattur oli teelt välja sõitnud 50 tsoonis.. kiiver shortsid ja paljakäsi. Pilt polnud just ilus ja kiirabi nägi ikka hulga vaeva et teda kinni siduda et siis edasi toimetada.
Ratta välimuse pärast ma ei muretseks nii väga kui oled seljas näed naked jms tüüpi ratastel vaid paaki ning nina, baikidel veel vähem ja isegi mu linnakriimuline rahvaratas pöörab päid (juhul kui põhjus miks sa just baike vaatad) - nii või naa peaks ratas sinus häid emotsioone tekitama siis kui sa oled tema sadulas, mitte siis kui sa seisad ta kõrval, sest ma eeldan et sa ostad ratta sõitmiseks mitte klaasi taha panekuks.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.
Pea soovitud hinnaga pea uus tsikkel saadaval. Gondlid ka olemas.
http://www.auto24.ee/used/992248
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.