Re: Kaubik tsiklite jaoks
Mul on neid vanemaid vitosi 3 tk olnud
Pärast seda kui sain T4 neid enam näha ei taha
Mul on neid vanemaid vitosi 3 tk olnud
Pärast seda kui sain T4 neid enam näha ei taha
Thesaarlane kirjutas:Hetkel tundub, et Vito vist tasub maha matta ja sihtida Transporter T4, sest vist on ainuke, mis mahub eri laevade piiride sisse nibin nabin.
Suured tänud vastuste eest!
Selles vT4-s natuke rohkem autot ka.Vito on ikka uimane traktor sellega võrreldes ja ilmselt roostetab ka poole paremini kui volkar.
Ma tulistan nüüd vähe puusalt aga kas Ford Tourneo/Transit Connect-i ei mahu tsiklid sisse? See peaks vist üsna kindlasti sõiduauto klassi minema.
Sõltub - madal keretüüp sobib küll, aga kõrgema katusevariandiga versioon on raudselt kõrgem kui 1,90 m - seda mul on.
Ma järgneva jutu eest vastutust ei julgeks võtta, aga... Pikkuse poolest mahub tsikkel ka lühemasse T4 (4,7 m), kui peale juhirea muud istmed välja kiskuda (Caravelle siis). Laius ju pikal (5,1 m) ja lühikesel erineda ei tohiks. Ehk siis teoorias peaks hea tahtmise juures saama ka kaks tükki neid lühikesse T4 sisse toppida. Kuid muidugi võib just see 40 cm puudumine saada takistuseks, kui on vaja üht või teist kaherattalist natuke diagonaali paigutada... Ja peale ning maha manööverdamine ka kindlasti pole lihtne ega mugav.
Muide, OT, täismõõtmetes OSB plaat mahub tavalise lühikese Caddy salongi ära tõesti. Aga ärge jumala eest proovige.
2 suhtkoht tavamõõduga ratast mahub ka lühikesse T4 ära pole probleemi.
efendi kirjutas:Ma tulistan nüüd vähe puusalt aga kas Ford Tourneo/Transit Connect-i ei mahu tsiklid sisse? See peaks vist üsna kindlasti sõiduauto klassi minema.
Ei mahu, väiksed rattad välja arvata. Kaubaruumi pikkus (pikal ja kõrgel) Connectil on 172 cm, mingi 10 cm rohkem põrandatasandil. Seda vaheseinaga mudelitel. Võrega saab kaasistuja koha lahti teha.
EDIT: Kõrgus on 193 vms, aga siiani pole keegi nokkinud. Paar nädalat tagasi pandi mind Saaremaa praamil ülemisele platvormile, siis vaatasid mehed korra küll murelikult, et mis kolin see on, kui ma antenniga kõik kaared üle lugesin.
mrtn kirjutas:efendi kirjutas:Ma tulistan nüüd vähe puusalt aga kas Ford Tourneo/Transit Connect-i ei mahu tsiklid sisse? See peaks vist üsna kindlasti sõiduauto klassi minema.
Ei mahu, väiksed rattad välja arvata. Kaubaruumi pikkus (pikal ja kõrgel) Connectil on 172 cm, mingi 10 cm rohkem põrandatasandil. Seda vaheseinaga mudelitel. Võrega saab kaasistuja koha lahti teha.
EDIT: Kõrgus on 193 vms, aga siiani pole keegi nokkinud. Paar nädalat tagasi pandi mind Saaremaa praamil ülemisele platvormile, siis vaatasid mehed korra küll murelikult, et mis kolin see on, kui ma antenniga kõik kaared üle lugesin.
kinnitan, ilma vaheseinata läks aprilia sm50, vaevalt et norm mõõdus ratas mahub
Mis paganat sel vanemal Vitol viga on? Peale selle et roostetab... Aga kust otsast ta laguneb, sellest veel aru pole saanud, kui õigel ajal hooldad, on kalla ja talla tüüpi auto. Kehtib muidugi CDI mootorite kohta, enne '99 mootorid olid tõesti õnnetud. Saksas käies on 3 normaalmõõdus tsiklit sisse topitud, kandejõud 1100, kõrgus 1875 ning sama aasta suvaline VW ja Transit on Vito kõrval traktorid. 108CDI on jõuetu, aga 110CDI ja 112CDI jaksavad minna küll. Täislastis 112CDI tonnise haagisega sabas, mitte kusagil saksa mägedes jõupuudust ei olnud, neljas käik käis tõusu peal sisse vaid kiirenduseks. Uuel Vitol on küll jõudu enam, aga ruumi sees vähem, nii mõnedki põlvkonnavahetajad on veidi mures olnud.
Ühesõnaga, kui leiad vähese roostega ja hoitud Vito või 220 CDI mootoriga, siis samast hinnaklassist paremat bang for bucki ei leia.
isakene kirjutas:Mis paganat sel vanemal Vitol viga on? Peale selle et roostetab... Aga kust otsast ta laguneb, sellest veel aru pole saanud, kui õigel ajal hooldad, on kalla ja talla tüüpi auto. Kehtib muidugi CDI mootorite kohta, enne '99 mootorid olid tõesti õnnetud. Saksas käies on 3 normaalmõõdus tsiklit sisse topitud, kandejõud 1100, kõrgus 1875 ning sama aasta suvaline VW ja Transit on Vito kõrval traktorid. 108CDI on jõuetu, aga 110CDI ja 112CDI jaksavad minna küll. Täislastis 112CDI tonnise haagisega sabas, mitte kusagil saksa mägedes jõupuudust ei olnud, neljas käik käis tõusu peal sisse vaid kiirenduseks. Uuel Vitol on küll jõudu enam, aga ruumi sees vähem, nii mõnedki põlvkonnavahetajad on veidi mures olnud.
Ühesõnaga, kui leiad vähese roostega ja hoitud Vito või 220 CDI mootoriga, siis samast hinnaklassist paremat bang for bucki ei leia.
Käigukastid ka lagunevad meeletult, ega ilmaasjata Mersu esiveolt tagasillaveole tagasi ei läinud, kuigi kaubikul on tagasillavedu paras nuhtlus.
Minul oli vana 110 see oli veel vastupidav masin
Uuemad 110CDI ja 112CDI mida omasin oli mulle ainult peavalu
Andureid ja juppe sai seal vahetatud nii, et seda nägu oldi
Liikusid need CDI mootorid küll eeskujulikult, aga ei korvanud remondiarveid.
Praegune 2,5T4 mida oman liigub ka paremini kui see 112CDI
Transit connect (lühike, madal) mahutas 90% vana transalpi ära (tagaratast jäi välja ja tuuleklaas tuli maha võtta).
Transit tourneo connect (kõrge ja pikem) mahutas enda sisse kolm inimest ja Honda Shadow (vist jäi ka tagant uks vähe lahti). DR oskas ka vedada suht muretult.
Pisi transiti mure on, et istmed ei käi siva välja. Muidu tore kummut (esiklaasisoojendus elektriga oli üks andekamaid lisasid).
Pikema connecti eelis oli, et mahtus taga magama (kes ei viitsi telkida näiteks suvel).
4 veoline 2008 aasta Viano sai kiita lagunemise eest küll (võimalik, et isendi küsimus ka). Samas sõitis normilt, mahutas asju ja sai istmeid sättida 2-7 kohaliselt igate pidi.
Lühike seinaga 3gen. berlingo mahutab diagonaalis suzuki sv ära, probleem on kõrguses, peeglid jms. tuleb eemaldada. Pikka berlingosse peaks ilusti kaks madalat ratast mahutama. Trafic´usse mahub 3 pisemat tänava ratast ilusti ära, kuid laeva peal on tõesti 50/50 kas sõiduauto või kaubik, just oma katuse kühmu pärast.
Kalapea kirjutas:Lühike seinaga 3gen. berlingo mahutab diagonaalis suzuki sv ära, probleem on kõrguses, peeglid jms. tuleb eemaldada. Pikka berlingosse peaks ilusti kaks madalat ratast mahutama. Trafic´usse mahub 3 pisemat tänava ratast ilusti ära, kuid laeva peal on tõesti 50/50 kas sõiduauto või kaubik, just oma katuse kühmu pärast.
Mille järgi ma ära tunnen pika ja lühikese berlingo? Mingi eri tähis?
Pikk Berlingo/Partner on mujal maailmas tuntud markeeringuga L2
efendi kirjutas:Pikk Berlingo/Partner on mujal maailmas tuntud markeeringuga L2
See näeb välja nagu halb photoshop.
Ok, hinna piiri vist oleks pidanud ka panema.
Kuna eelmine auto pandi pihta, siis üle suuresti üle 2000€ ei tahaks maksta. Ja tsiklid ei seisaks seal sees pidevalt.
Auto24 järgi mahub sinna nii mõnigi berlingo, T4, Vito ja veel mõni veel halvema välimusega liikur.
L2 versioon vist on ainult uuel Berligol.
Hetkel tundub, et kaalukauss langeb T4 poole
Kuna käid palju soomevahet siis soovitaks T4 sealt vaadata
puna kirjutas:Kuna käid palju soomevahet siis soovitaks T4 sealt vaadata
Käin Stocki vahet. Sihin siit ka
Berlingo (standard)-kinnituskohad on kõlbmatu tsikklite vedamiseks.
Thesaarlane kirjutas:puna kirjutas:Kuna käid palju soomevahet siis soovitaks T4 sealt vaadata
Käin Stocki vahet. Sihin siit ka
Seal veel soodsam