Re: KTM 690 SMC-R 2015
No heaküll, eks ma üritan ka selle külge keerata
No heaküll, eks ma üritan ka selle külge keerata
Andrea kirjutas:Kaaluvahe on hea küll
A häälevahe on rahuldavam
Noh eks see tegelt oligi rohkem mõttes, aga ei hakanud kirjutama kohe.
Eks tsikliomanik saab häälevahest kohe aimu kui see asi küljes on ja üks esimesi mõtteid on, et miks see kohe ei olnud külge kruvitud.
Tasuline teenus ja pealegi aega on.
Kas seoses õhu parema läbivusega tõuseb ka mootori tõhusus võimsuse suhtes?
Peaks, aga ei pruugi
Samas kui oma 1000 km täis vurad mis peaks rootsis olema nii nv sõitmine
Siis saad hakata peale keerama ja ega see ratas ei tohiks esialgu lahjaks küll jääda
Eiei, kindlasti ei jää ta lahjaks.
Lihtsalt uurin kas peale hea hääle mis palju maksab annab ta ka parema õhu läbivusega mootorile parema hingavuse
stass15 kirjutas:Eiei, kindlasti ei jää ta lahjaks.
Lihtsalt uurin kas peale hea hääle mis palju maksab annab ta ka parema õhu läbivusega mootorile parema hingavuse![]()
Akra peaks ka kõvasti jahedam olema võrreldes originaaliga. Paljud on Enduro variandil omal kotid ja suunatule ära sulatanud originaaliga. Wings teeb ka väga head väljalaset 690-le. JA on väga hea hinna ja kvaliteedi suhtega. Vaata youtubes ringi.
Kindlasti annab parema läbivuse
Mees kes igapäevaselt sumpadega kokku puutub ütles, et temaarvates on parim Akra ja ta on näinud tsiklitel torusi ja firmasi millest meil ilmselt aimugi pole
Originaal sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] läheb tõepoolest väga kuumaks, kaks sõpra juba kogematta näpuotsaga vastu läinud ja ära kõrvetanud koheselt.
Kui ostan siis kohe kindlasti akrapovici, lähen kindlapeale välja, igaksjuhuks ei hakka testima emba kumba
Palju Akra väljalase sellele pillile maksab ? Ratta kohapealt kiidusõnad, uus on ikka uus ja veel sm ka, mõnus
Tead, jään sulle vastuse võlgu,
üritasin küll välja selgitada kataloogist mis mulle KTM-iga kaasa anti kuid kahjuks koodi sisestades ei leia ta seda ülesse.
Seega hinda hetkel ei tea, aga pakun, et kusagil 500 kanti ta jääb.
Kas Akrapoviciga on ka terve leegitoru vaja välja vahetada ?
Siis kindlasti kuskil 800 uus
Aa, no siis polegi hullu isegi kui 800 kanti jääb. Mäletan kunagistest sport ratastest, et akra maksis seal 1800-2500e maaletoojalt Loomulikult otsast lõpuni välja vahetada, saad terve potensiaali väljalaskest kätte.
Saatsin kirja ka juba KTM-i ootan vastuse ära, vaatame mis hindadest me räägime
Kui muud võimalust ei jää siis peab selle kilo välja käima ja korraliku Soundi endale alla keerama.
Akrapovici summuti ja leegikad peaks olema kumbki 600+, kokku 1300 ringis
590.- sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] ja see ka eraldi külge läheb
Ma ei saa ainult aru kas leegitorul "titaaniumist" mingit paremat mõju võrreldes Stocki omaga ka on?
Naljakas on mõelda, et kui 525sx-i müüdud saan siis saab akrapovici komplekti endale osta.
stass15 kirjutas:Ma ei saa ainult aru kas leegitorul "titaaniumist" mingit paremat mõju võrreldes Stocki omaga ka on?
Naljakas on mõelda, et kui 525sx-i müüdud saan siis saab akrapovici komplekti endale osta.
ega muud polegi, kui et kergemad ja mõlki lähevad ka paremini.
Kergemas on Akrapovici omad või vastupidi.
Sorry lolli küsimuse pärast
stass15 kirjutas:Kergemas on Akrapovici omad või vastupidi.
Sorry lolli küsimuse pärast
titaanist leegitorud on kergemad. seda sa ju küsisid?
Küsisin jah
Tänud vastamast, leegitoru jääb ära.
Sumbutajast piisab kah,ei näe mõttet vahetada leegitoru.
Oleks siis sellel mingi mõju mootori suhtes oleks teine asi.
Oh ei oskagi siis hetkel ühtegi pilti panna,
aga igaljuhul, ostsin igasugu varustust tsikli jaoks vahepeal,
pukk, jope, püksid, jalatsid, määrded jne.
Hetkel olen juba 850+km peale täristanud, väga meeldib, tellisin uue disaini masinale,
ning üritasin Akrapovici osta kuid neid ei ole mitte kuskil, lubati septembri alguseks tellida, eks vaatab kuidas läheb
hetkel sõidab nagu roller, häälepoolest
tõin ta Rootsi täna kuid nädala lõpus läheb tagasi Eesti, hooldusesse
Ja peale seda saab juba gaasi peale keerata
https://instagram.com/p/6KonmKkEDw/?taken-by=stassmt
Oli jah laevas selline ratas minu omaga sama rihma alla tõmmatud
mul peaks üks acr leegitoru olema sest vahetasin kunagi ainult tagumise püti ära aga esimest ei viitsinud
Mulle meeldis ka bike kõrvale parkida
Gopro programmiga tehtud väike video ca 30 min tegemist ^^
Vahepeal sai rattaga kukutud,
Küll mitte mina vaid sõber...
Rootsis üritas M5-ga võidu sõita
Ringipeal kallutas liiga palju ning tsikkel libises alt 52km/h. ( Tundub, et oli ka liivane ringipeal )
Vigastada said esiratta alumiinium polt (kinnitus), jalatugi, käiguvahetus kang, mootori kaan kuna kui käiguvahetuskang puudutas maad läks mootori kaanele vastu, käekaitse ning selle mutter ja seib, muidugi ka minu uued püksid -.-
Kahjustused minimaalsed, olen suht õnnelik, et nii läks.
Järgmine pilt tuleb koos kukkumispunnidega ^^
Homme üritan pilte teha muudatustest mis vahepeal tehtud on
Ah jaa Akra ja orig püti kaalubvahe miski 3kg oli äkki
Sai omale ka taas selline metsaline õuepeale võetud kätte pole veel saanud ehk järgmine nädal siis
stass15 kirjutas:Vahepeal sai rattaga kukutud,
Küll mitte mina vaid sõber...
Rootsis üritas M5-ga võidu sõita
Ringipeal kallutas liiga palju ning tsikkel libises alt 52km/h. ( Tundub, et oli ka liivane ringipeal )
Vigastada said esiratta alumiinium polt (kinnitus), jalatugi, käiguvahetus kang, mootori kaan kuna kui käiguvahetuskang puudutas maad läks mootori kaanele vastu, käekaitse ning selle mutter ja seib, muidugi ka minu uued püksid -.-
Kahjustused minimaalsed, olen suht õnnelik, et nii läks.
Järgmine pilt tuleb koos kukkumispunnidega ^^
M5 võitis siis ebavõrdse tapluse ainult seetõttu, et poole rohkem rattaid ja ei lähe nii kergelt kummuli
M5 võitis tegelikult ainult sellepärast, et keegi ei oska Downshiftida õigel ajal,
muidu oleks ilusti samal joonel olnud või isegi vähe kiirem
Sifter vahele ja käiguvahetus läheb ka kohe kiiremaks