Re: TDM850 muutumismäng
Teised summid ja otsad rohkem taeva suunas vaatama! Kõva projekt
Teised summid ja otsad rohkem taeva suunas vaatama! Kõva projekt
Vastupidi, sumpsid kaovad üldse ära, kõhu alla jääb pütt ja külje pealt välja
TPB kirjutas:Vastupidi, sumpsid kaovad üldse ära, kõhu alla jääb pütt ja külje pealt välja
Kõvv!
testfit, kuigi tegin sadula originaalkinnituste peale oli lõpuks nikerdamist ikka palju sest ükski asi ei olnud ju päris "õigel kohal" enam, lõpuks lasksin sadula luku vastused 2cm madalamale ja hakkas istuma sadul normaalselt
nüüd on suures osas kontsept valmis, tagant tuleb millegagi katta ( proovin DiBOndist keerata ) ja numbri kinnitus on liiga vedel, vb panen otse porika külge ilma raamita, vähe klantsim pilt ka
edasi ootan millal uus lenks saabub ja saab nendest ufo kõrvadest ka lahti
Iiri setterist on saamas buldog, uus lenks käes ja peal koos peeglitega. Järgmiseks karmima mustriga rehvid.
TPB kirjutas:Iiri setterist on saamas buldog, uus lenks käes ja peal koos peeglitega. Järgmiseks karmima mustriga rehvid.
Ufo kõrvad kadunud ja asemele tulid mikihiire kõrvad
Tere, kas eemaldatud plastikud oleks müügiks. Vaja seda "armatuuri" ja esimest gondlit.
Kogu nina plastik on alles, tee sõnumisse pakkumine
Tuono kirjutas:Ufo kõrvad kadunud ja asemele tulid mikihiire kõrvad
minu suureks üllatuseks need mikihiired näitavad oluliselt rohkem kui originaalid
Aga näitavadki. Nad ju oluliselt laiemal kui originaalid. Enamikel ratastel vahid oma õlgu originaalpeeglitega.
Viska see nina ikka kaugele-kaugele minema
Väga stiilne pill TDMiklubi facebookis (toorikuks küll 3VD):
igasugused streetfighteri kärsad on jäledad, oma tulevärgi teen ka ümber kui õige kopsiku saan, ilmselt mingi suurem chopperi tuli
Tagumik on valmis, tagumise suure sanga lõikasin juppideks, iseenesest need ei meeldi mulle aga kuskilt on vaja kinni võtta et siklit sikutada ( ebatasane pinnas kodus kus pean siklit liigutama )
Uue esitule tellisin jebaist, paari nädala pärast peaks kohal olema, siis saab nina ka ümber tehtud ilusamaks
Number on ligitõmbavalt kaldu. Et kui keegi põhjust leida soovib. Max 15° oli vist lubatud. Ja no veel teist nii palju peale ehk pigistataks silm kinni. Aga see tundub ca 4x nii palju.
Tule alla ei kannata panna? Varjaks need raami köndid ka ära.
pildi nurk natuke valetab, reaalselt on number igast ( mõistlikust ) asendist näha aga kui keegi kottida tahab siis ilmselt saab sealt midagi küll, üles panna ei taha
versioon nr4, vahepeal jõudsin veel ühe lahenduse teha aga ei meeldinud, tellisin kaugelt maalt ühe suure tule, Depoost amordiklambrid ja nüüd on nina selline
p.s. uued peeglid on ka teel, mikihiire suutsin maanteel ära kaotada ja hetkel ajutiselt orikad küljes
Võib-olla pildistamis nurk segab aga tule ja porika vahel on lollakalt suur vahe.Elusuuruses mõjub äkki teisiti.
tühjalt seistes ja selle nurga alt on see vahe tõesti pikk, vb lasen tuld pisut alla poole aga ega ta väga madalaks ei lähe enivei...........sinna tuleb mingitsorti LED "päevasõidutuli" ka sest sellel laternal pole parktuld sees
Mai tea mis materjalist reflektor on aga auk sisse ja kummilutiga pargi pirn. Tuli alla poole ja jääb see ledi n**s ära. Kui muidugi just ise tahad eraldi jurakat lisaks siis teine lugu.
Reflektor plastik, saab muidugi tule sisse panna. Ma pole päris valmis mõelnud veel, hetkel väiksel reisil, tagasi siis lahendan.
mulle selle ratta puhul kõrge esituli täitsa meeldib.
meenutab hüääni (heas mõttes)
Või siis koera kes punnis silmadega tagumikku mööda maad kraabib
Nali naljaks, praegu vähemalt midagi ei logise ega värise, kõik on korralikult kinni ja ülevaatusel vähem ninakrimpsutamist.
P.s. Hüään sobib talle nimeks täitsa hästi
Peeglid on ikka veel kuskil eesti ja Hong Kongi vahel, tegelesin veel tuledega.
Suurt tuld lasin tiba allapoole ja "parktuleks" läks riiulis olnud 18W LED
tulemus "parktulega", keerasin üsna alla
+pooled
+täied
See "parktuli" on sul ju töötuli ja ei tohi seaduse järgi sõidutuli olla.Ja kui nina ees nii valge,siis sa tegelikult kaugele normaalselt ei näegi
tean seadust, olla tohib küll aga eraldi lüliti all
nina ees valge olemisega ei ole nõus, offroadi sõitsin viimati pimedas150w light bar katusel, pildid tegin telefoniga ja kahel pool põõsad, valetab korralikult, reaalis on meeldivalt valge
Offroadil on kiirus olematu,aga maanteel maantee kiirusega ei näe sa lihtsalt piisavalt kaugele,kui ees on heledam kui kaugemal.Ehk näiteks kui kits või mäger on teepervel võib juhtuda,et näed teda juba liiga hilja.Siin pole isegi vaidlemise kohta,sest see on looduse poolt inimese silma(ajju) juba nii programmeeritud.
Meil üks driver pani veokale ka need sarnased, nö päevatuledeks ,aga sai vist kaks päeva sõita kui juba kästi maha keerata või lüliti vahele panna.Trahvi küll ei saand,aga edasi sõita ei lastud,enne kui korras ehk lahti ühendatud.
Nii paraku on. Töös võid sa seda hoida ainult off the road, või ainult koos kaugtulega lülitatavana, millest, kui tal on lai ja lühike vihk, pole aga reaalselt abi, nagu urmas66 juba seletas.
eks paistab, praegu veel nii valge väljas et väga suurt efekti ei näe, tulede proovimiseks passisin südaööni
Läksid alla uued Dunlop Sportmaxid, loobusin karvastest rehvidest praegu, pidamine paranes ja ratas muutus rahulikumaks