Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63
kas pingeregulaator on korras
kas pingeregulaator on korras
Tartu sõita selle akuga igatahes ära proovi. Sebi mingi kuut või käru. Teepervel vooluta tsikliga seista on ka niru.
Varu taskusse 9v patareisi ja saab ka tartu üksi seda kehv käima lükata muidu ka
Proovi kodus järgi kas on aku viga. Pane ratas käima ja võta aku klemmib maha. Kui edasi töötab on aku viga.
martin727 kirjutas:Proovi kodus järgi kas on aku viga. Pane ratas käima ja võta aku klemmib maha. Kui edasi töötab on aku viga.
Tervislikum oleks multimeetriga kontrollida..
Ei pruugi üldse selles teema olla, aga lihtsalt infoks, et mul täpselt sama ratas ja eelmine omanik rääkis, et nendel pidid originaal, tehasest tulnud pingeregulaator olema mingi veaga. Ühesõnaga tema oma vahetati esinduses garantiikorras (aastaid peale garantiiaja lõppu) parandatud versiooni vastu välja.
tanel63 kirjutas:Load käes siis eilsest, esimesed 200km ringi tõristatud ja ka nõrgemad jupid juba koostöölepingu lõpetanud. Õhtuks siis lõpetas ratas aku laadimise. Milles probleem, seda veel ei tea. Plaanis oli nagunii ratas esimesse hooldusesse ka viia Tartusse Motohoovi, siis las vaatavad selle laadimisteema ka üle. Siit nüüd küsimus, et kuna ise olen võrust siis kui tark mõte on rattaga Tartusse sõita (60km) kui akulaadimine ei toimi ja kas üldse veab aku jõul sinnamaani välja?
Kui enne aku korralikult laetud ja ilma tuledeta sõita julged, ei tohiks probleemi olla. Tuled on põhiline elektrikulutaja. Või siis tõmba koormarihmaga sõiduauto aku näiteks tagaistmele kinni ja pane korralikud juhtmed tsikli oma aku peale. Täis laetud akuga autoga olen tuledega ja rikkis laadimisega sõitnud kuskil 100-150km enne, kui tuled kustuma hakkasid. Siis veel 50km ilma tuledeta. Mul üks tuttav, kes vene ajal veokaklassis ralli sõitis, rääkis, et nad viskasid väikese lisajõu nimel genekad seest tühjaks ja vahetasid hooldusalas alati laetud aku peale.
Pritsungiga rattal bensupum ka ikka külutab väheke..
Ei viitsinud väga pikalt juurelda selle üle kas jõuab Tartu või mitte. Kuna neljapäeval oli nagunii Tartus asjaajamisi siis tõukasin ratta haagise peale ja auto järel lohises ta motohoovi. Kolmapäeva õhtul tegin veel väikse linnatiiru ning käisin tankimas. Mingi 30-35km max. Seal sees oli ka mõni starteriga käivitamine aga koju jõudes andis aku juba tühjenemise märke. Keskmine kulu umbkaudu oli miski 7l /sajale. Ise sõitsin pühapäeval märksa suurema masinaga ära välismaale ning loodame, et saab kaherattalise ikka enne Jaanipäeva kätte.