Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Jah, ega see tsikiost mingi mõistuseteema ei olegi. Mina näiteks vaatan Apriliast mööda, kuna seostub mulle liialt rolleritega. Kui itaallast vaataks, siis ikka Ducati poole (Cagiva on liiga nisšikas, aga noh, võibolla kah...). Täiesti personaalne arvamus, millel pole mingit pistmist objektiivsusega.
Mõistusega ostad endale autoks mingi diisliga universaalpassati, millel oleks konks talvepuuude vedamiseks ja kuhu mahuks koer koos titekäruga.
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Ducati on mu lemmikratas aga tal pole mudelivalikus midagi sellist mida otsin. Hypermotard on kõige lähemale sellele aga ei kujuta ennast ettegi sellega metsas sõitmas Pealegi liiga kallis ka veel.
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
No kui välimus on esimene kriteerium siis osta Aprill ära, konkurentsitult kõige kenam ratas omas klassis. Ma pakkusin Husa just sel põhjusel, et soovisid metsas ka hullata. Põhjuse miks see Aprilliga hästi välja ei kuku tõi juba Mella enne välja aga noh siis saad vähemalt metsas ilusat ratast imetleda
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Ma arvan, et Mella jutt käis SXV kohta, ma esialgu üritaks kusagilt RXV saada. Praegu Pärnus on üks müüa aga ma enne kevadet veel oma autot ratta ostu jaoks müüa ei tahaks. Ehk on kevadel valik ka suurem. Või ootan ära millal mõnda motopoodi müüki tuleb et järelmaksuga osta
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Arva ja unista edasi. Jutt käis nii RXV kui SXV kohta.
sigaelmar kirjutas:Ma arvan, et Mella jutt käis SXV kohta
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Miks nii ülbelt? Mina ei usu, et RXV erinevus on ainult ratastes ja minumeelest MotoMell kinnitas mu arvamust.
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Sa usud seda, mida uskuda tahad.
Sa tahad, et RXV oleks metsavahel lahe pill.
Kui see lahedus seisneb metsa vahel kenas välimuses, siis jah. Sinnamaani on lahe, kui pikka sirget tõmbad. Niipea, kui pead hakkama käänulisel rajal nikerdama, ei ole enam midagi lahedat.
Ja remontida ka mitte.
Tänaval poosetamiseks ja naisega grüünesse sõitmiseks on täiesti piisav. Ja kollektsioneerimiseks.
sigaelmar kirjutas:Miks nii ülbelt? Mina ei usu, et RXV erinevus on ainult ratastes ja minumeelest MotoMell kinnitas mu arvamust.
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Pole küll päris minu maitse aga eile jäi selline ratas silma
http://www.auto24.ee/used/1928245
Võimsust peaks piisama, näeb selline välja ka, et kukkudes kohe uusi gondleid ostma ei peaks. Aga see on vist ka ühekohaline?
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Ainult välimuse pärast ei soovitaks osta. Põhiliseks argumendiks peaks võimsus olema *XV-d valides. Sellega olen täiesti nõus, et Apriliad on seal sõitmiseks, kus rulli lahti keerata saab. Minek on midagi hoopis muud kui kasvõi 650 husal, aga uputamiseks ja kivihunnikute otsa ronimiseks ei võtaks.
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
See ei lähe enam pealkirjaga kokku.
sigaelmar kirjutas:Pole küll päris minu maitse aga eile jäi selline ratas silma
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
No võtaks siis teema kokku sellega, et Aprilia RXV550 ei sobi metsas sõitmiseks ei üksi ega kahekesi?
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Kõik räägivad,et nii paha nii paha on kellegil kogemusi ka ? Kaalu poolest ei ole ju mingi ilge pomm , 118kg tühimass
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8860
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
On küll kogemusi ja ratta mass ei ole probleem, ikka päris kerge on teine Ratas on lihtsalt hirmus terav/äkiline, mina ei osanud sellega metsas sõita. Samas - ma ei oska eriti teistega ka aga algajana ma sõidaksin ikka pigem yamaha wr450f või ktm exf-450-ga, kui sellega.
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Brabus kirjutas:Seda annab ju hammakatega muuta
Mida hammakate muutmisega saavutada mõtled?
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Mida te seal hammakatega muutma hakkate? Asi on lihtne - RXV on terav, teravam kui enamik inimesi isegi ette suudab kujutada. Hooletul gaasikeeramisel viskab end kohe püsti või kaevab tagaratta maasse. Oskaja mehe käes kindlasti muljetavaldav pill, mitteoskaja väsitab kiirelt ja ilmselt võib ka õnnetult lõppeda. Proovisin kunagi sellega ka pikemalt sõita - poole päevaga oli mul igatahes kumm lootusetult tühi ja seda pundiga rahulikult endurotades. Seal kus teistel oli fun, tegin mina rasket tööd ratast ohjata püüdes (ja tõsi, ma ei ole mingi endurokunn ja ilmselt oli asi ka oskuste vähesuses/puudumises) Väljanägemine on tõepoolest edev. Ostuplaane hauduv inimene võiks hoolega mõelda, eriti kui tal enne selle rattaga kogemus puudub. Metsa vahel niisama töristamiseks on oluliselt paremaid pille. See ei tähenda, et RXV oleks halb ratas - iseloomuga ja omanäoline ja üsna radikaalne riist. Kahekesi sõitmiseks on ka palju paremaid pille. Samas - meil on vaba maa ja kui inimene tahab endale selleks just sellise ratta osta, siis ei ole minu asi öelda, et ei tohi või ei pea - osta kui tahad ja sõida. Kui mina sama valiku ees oleks, siis valiksin kindlasti midagi muud aga see oleks minu valik ja sõltuks minu eelistustest.
Minu soe soovitus on - mine proovi sõita ja siis mõtle uuesti. Ja siis mõtle veel. Ja kui ikka tahad, siis osta. Enne kui naise sellega metsa viid, harjuta palju. Otsi kuskilt üles motomaania artikkel RXV kohta ja loe näiteks läbi. Ma ise praegu netist ei leidnud.
Tuletaks kritiseerijatele meelde meest kes R1 matkarattaks ehitas ja ümber maailma sõitis jms kodanikke. Saab teha igasuguseid asju ja inimesi on erinevaid.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Nojah, kui mamma taga ka veel istub, tahab ilmselt eriti kergesti veel tatti püsti visata Ei las ta jääb selleks korraks jälle.
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Olen paar korda sõitnud SXV-ga kahekesi. Saab sõita kll, aga mitte pikalt- tüütu on.
Üks asi veel ,et kahekesi istudes surub sadula nii vastu sumpsi kaitseplekki, et hakkab kärssama. Sinna pead midagi vahele mõtlema
Üksi sõites aga ulmeline pill, eriti linnas- paharet
MikMak Trade - Magusast marjast maitsva suupisteni
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
sigaelmar kirjutas:Ei, naisega sõidan vaikselt rahulikult grüünes. Aga RXV võiks selline ratas olla, millega pärast üksi sõites fanni ka saab
Sellepärast ma ei tahakski näiteks Pegasot või F650GSi, sest need on lahjad ja kohmakad
Olen mõelnud ka XT660 peale aga tegelt on Euroopa rattad südamelähedasemad.
Selles postis oled ise oma küsimusele ju vastanud. Seega osta Aprilia ära ja lisaks osta veel üks piimajärel käimise tsikkel, need f650 ei maksa ju eriti palju RXVga võrreldes. Siis on tagavara olemas hetkedeks kui RXV juppe ootab või tuleb vajadus näiteks Tartusse sõita.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Peaaegu 4000€ on praegu Bikepondis F650, see on umbes samapalju kui SXV
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Vanemad effid liiguvad suurusjärgus 1500-2000 eurtsi tavaliselt.
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Mulle need vanad ei meeldi ja praegu pole vist ühtegi müügis ka isegi kui tahaks omale sellist osta.
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Hei,
Meil üks pundis sõidab RXV-ga. Männikul igatahes saab hästi hakkama, sealhulgas nikerdavas osas. Liivas suurepärane, puude vahel kannatab kenasti manööverdada. Ka üle palkide saab sõita. Ma kujutan ette, et supermotona peaks olema väga fun. Ehk kui siin kirjutatakse, et hädapärast ka kahekesi sõitmine võimalik ja esmane eesmärk on funfaktor, siis miks mitte. Kuskil bikeris keegi kunagi väitis, et kaks kolbi saab 200 euri kandis kätte. Ehk ilmselt ei ole remont ka x2. Loomulikult õpib kergema, väiksema (kahetaktiline) rattaga kiiremini, aga kui mitut ratast pidada ei jõua ja vahepeal tahad linnavahel asfaldist ka rõõmu tunda, siis universaalina kindlasti ok. Näiteks Keilasse sõitmist Tallinnast ma selle rattaga väga ette ei kujuta. Välimusest niipalju, et see suurepärane välimus muutub metsas sihtotstarbeliselt kasutades suhteliselt ruttu selliseks harju keskmiseks.
5115112
-
- Postitusi: 116
- Liitunud: 01 Nov 2009, 18:06
- Tsikkel: Kawasaki Kx250f
- Asukoht: Tallinn/Rakvere
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Nagu "efendi" juba kirjutas, mine proovi ära kevadel ja peaksid kohe arusaama kas tahad seda endale soetada või mitte ja jutul lõpp, niisama pole mõtet näägutada kui ei ole ise ratast vaatamas käind ega proovinud!
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Mismoodi ma saan minna seda metsa kahekesi proovima? Ütlen, et saame kusagil metsa ääres kokku, ma tahan naist ka peale võtta ja proovida kas saab metsas sõita Eriti teostatav kui ma näiteks bikepoindist või kusagilt sellise koha pealt ratta ostan
-
- Postitusi: 116
- Liitunud: 01 Nov 2009, 18:06
- Tsikkel: Kawasaki Kx250f
- Asukoht: Tallinn/Rakvere
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
sigaelmar kirjutas:Mismoodi ma saan minna seda metsa kahekesi proovima? Ütlen, et saame kusagil metsa ääres kokku, ma tahan naist ka peale võtta ja proovida kas saab metsas sõita
Eriti teostatav kui ma näiteks bikepoindist või kusagilt sellise koha pealt ratta ostan
No kurat... mine proovi ennem üksi ära ja siis vaata edasi.. siis peaksid juba arusaama kas sellega kannatab kahekesti sõita või mitte.
Siia foorumisse võibki jääda seda arutama.
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
SXV/RXV on oma mootori võimsuse poole pealt ikka täistõuline võistlus-/ekstreemratas. Hooldusintervallid on tihedad ja varaste aastate isenditel (2006-2008) oli päris korralikult tehase tagasikutsumisi. Harrastajale, seda ratast ei soovitaks, sest metsa vahel müttamiseks saaks väiksemakubatuurilise hardenduroga sama elamuse kätte. Seljakotiga sõitu ei kujutaks selle rattaga isegi ette, sest iste on väga jäik ja mingist mugavusest seal küll rääkida ei saa.
Pead kevadel ratta ära proovima, eks siis oskad juba otsustada. SXV on niivõrd äkiline, et isegi liitrine baik tundub väga lahja minekuga selle kõrval (väikestel kiirustel).
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Magimees kirjutas:SXV/RXV on oma mootori võimsuse poole pealt ikka täistõuline võistlus-/ekstreemratas. Hooldusintervallid on tihedad ja varaste aastate isenditel (2006-2008) oli päris korralikult tehase tagasikutsumisi. Harrastajale, seda ratast ei soovitaks, sest metsa vahel müttamiseks saaks väiksemakubatuurilise hardenduroga sama elamuse kätte. Seljakotiga sõitu ei kujutaks selle rattaga isegi ette, sest iste on väga jäik ja mingist mugavusest seal küll rääkida ei saa.
Pead kevadel ratta ära proovima, eks siis oskad juba otsustada. SXV on niivõrd äkiline, et isegi liitrine baik tundub väga lahja minekuga selle kõrval (väikestel kiirustel).
Kellele see siis mõeldud on kui mitte harrastajale?
Enamus võimsamate ratatse teemasid lugedes tundub, et kõik on surmarelvad ja ennem peaks olema vähemalt 20 aastat kogemust erinevate naiste ja ratastega. Ära kohe väga võimast ratast ikka võtta. Võta 5 aastat mõtlemisaega vähemalt ja siis võta parem Riga võrr. Kui hoogu vähe, saad juurde vändata. Sama asi naistega. Kohe ei tasu supermodelle vaadata. Pauk võib lahti minna ja ohh seda koristamist siis.
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
- Tsikkel: R1200GS
- Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Magimees kirjutas:SXV/RXV on oma mootori võimsuse poole pealt ikka täistõuline võistlus-/ekstreemratas. Hooldusintervallid on tihedad ja varaste aastate isenditel (2006-2008) oli päris korralikult tehase tagasikutsumisi. Harrastajale, seda ratast ei soovitaks, sest metsa vahel müttamiseks saaks väiksemakubatuurilise hardenduroga sama elamuse kätte. Seljakotiga sõitu ei kujutaks selle rattaga isegi ette, sest iste on väga jäik ja mingist mugavusest seal küll rääkida ei saa.
Pead kevadel ratta ära proovima, eks siis oskad juba otsustada. SXV on niivõrd äkiline, et isegi liitrine baik tundub väga lahja minekuga selle kõrval (väikestel kiirustel).
Anna andeks, aga kuidas saab nii lolli juttu ajada? 50km/h tunnis kiirusteni w?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6766
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Hoi!
SXV5500 kohalt 100kmh jääb kuskile 3 sek. kanti.
Kuidas see kiirenduse kõver välja näeb, ei oska öelda, aga nii mõnigi tonnine SB jääb suht samasse kanti.
Oskaja käes on see masin(Aprilia) ülbe relv nii rajal kui metsas.
Siin on 100 X öeldud, et tegemist on VÄGA ÄKILISE masinaga, oskamatu gaasirutska keeramine võib lõppeda Magdaleena haigla selja-kirurgi külastamisega(ei ole nali).
Hoolimata eelarvamustest, on kolvi/silindrigrupi vahetus odavam "tavalisest" - biker.ee otsing abiks. Tagasikutsumise märksõnaks on starter
Kahekesi sõidaks sellega metsast lihtsalt LÄBI, paneks pruudi teeservale ja siis hakkaks km. neelama, mingi funn kaasreisijaga ei tule kõne allagi(vo. saarlastel mingi eriline fetish ).
Eelpool pakutud Bemmi vana F 650 on mannetu ja mõttetu masin nii asfaldil kui metsas (uut 850 pole olnud au proovida).
Kui jõud üle käib, soovitaks hoopis metsakonditsioonis TDM 850 't(miks mitte Super Tenere 750). Kawa KLE500 on nats kergem kuid lahjem masin. Honda TransAlp, AfricanTwin jne.
KTM 52X seeria ? Husa 6XX?
Saaremaal on mingi 10km asfalti seega ei tohiksmetsaratta valikust puudust olla
edu
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.