2. leht 2-st
Re: Sidur kinni! Mida teha?
Postitatud: 21 Jaan 2015, 17:20
Postitas pühak
speedvana kirjutas:XL1000 kirjutas:Punnvõrriga sai vanasti sõidetudki ilma siduri kaaneta,et saaks sidurit peale keerata ,kui lahti tuli 
Punvõrriga oli sidur üldse luksus (sest tavaliselt oli tross puruks), piduritege oli nii, et hea kui oli üks neist, esi või taga 
Punnvõrril oli kõik luksus, mis võimalikult kiire edasiliikumisega otseselt seotud polnud. 
Re: Sidur kinni! Mida teha?
Postitatud: 26 Jaan 2015, 21:20
Postitas ZuzLik
Netiavarustest ikka üht-teist leiab selle lima kohta:
http://www.triumphrat.net/hinckley-clas ... -mayo.html
http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=259236
Tundub, et probleem võibki olla vaid sittade ilmade ja lühikeste sõitude tulemus. Räägitakse, et mootor ei jõua soojaks minna, et seal olev niiskus ja kondenss välja ajada/aurutada. Samas mainitakse, et kui see lima on piimjas, siis tasuks ka jahutusvedeliku kadu jälgida. Samas tekib küsimus, et kust ikkagi saaks jahutusvedelik õli sisse minna? Kõige hullem oleks kui see juhtub plokikaane tihendi vahelt. Samas ei usu ma seda versiooni, sest sellisel juhul oleks (ma usun, et 98%lise tõenäosusega) ka veesärgis rõhk sees ja see tähendaks juba ka mootori välist jahutusvedeliku leket. Niiet tuleb (nii nagu siin juba eespool soovitati) lihtsalt jahutusvedeliku taset pidevalt jälgima hakata. Ja kui mootoris on juba niiskus sees, siis ei imesta, et need vaheplaadid roostesed on. Õli pole kindlasti enam nii määriva omadusega ja lühikeste sõitudega ma praktiliselt sidurit ei kasutagi. Kaks sidurdamist tööle minnes ja kaks sidurdamist töölt tulles. Kui esimest korda sidur kinni oli jäänud, siis oli eelnevalt siuke nädalake või kaks sõiduvaba periood. Sidur oli kinni ja ei pidanud seda väga hulluks, sest olen ennegi kuulnud, et kui mõnda aega ei sõida siis võib sidur kinni jääda. Samas jõudsid ilmselt vaheplaadid siis juba veidike rooste minna ja peale seda nad aina roostesemaks läksid kuna edaspidi oli sõitmist väga vähe, et see rooste sealt korralikult maha saada ja mootorist välja ajamata niiskus tegi ka kindlasti oma töö. Ühesõnaga kui natuke pikemalt ratas seisab siis tasub ikka selline pikem sõit teha, et mootor jõuaks korralikult soojaks minna, siis toimib ehk kõik nii nagu peab. Pean harjuma ka rohkem sidurit kasutama kuigi käike ülesse on palju mõnusam ilma sidurita tõmmata. Eks peab nüüd siis ikkagi seda teed minema nagu kasutaja "westel" ilusti soovitas. Kas uued vaheplaadid või siis korra võiks ju proovida, äkki saab veel neistki asja. Paar korda uue õliga mootor seest puhtaks pesta ja siis juba tavaline õlivahetus järgi ja ehk saab korda selle riistapuu ikkagi. Ja kui kõik peakski sedasi laabuma siis ma hakkan küll naerma, sest olen kuulud (ennem seda kui otsustasin endale bike'i osta),et need ei ole ainult rahulikuks sõiduks mõeldud vaid tuleb vahest ka piitsa anda. 
Re: Sidur kinni! Mida teha?
Postitatud: 26 Jaan 2015, 23:38
Postitas poison
õli ja jahutusvelik võib seguneda ka näkase veepumba kaelustihendi tõttu
Re: Sidur kinni! Mida teha?
Postitatud: 27 Jaan 2015, 08:50
Postitas ZuzLik
Kuna sellest veepumba tihendist on juba mitu korda juttu olnud, siis ilmselt vaatan ka selle üle kui mingi aeg õli vahetama hakkan. Või noh ... mis seal vaadata, pigem siis juba see ka igaks juhuks uus osta.