2003 gsxr 1000 turborull RaulK
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
porikalt võtaksin ise veel mõned cm külgedelt maha, kui sul just need augud väga meeldivad siis mitte. Endal lasin porika veel rehvile lähemale ka, kuidagi jube suur vahe oli muidu
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Hoob sai painutatud kuna muidu ei oleks pedaali juures kinnitus munaka nurka välja andnud. Esiporika kõrgust vaatab siis kui 130/70 ette alla saan. ( Ikka otsin kasutatut prooviks). Külgedega peab vaatama jh, äkki leiutab sinna ka midagi...
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Vägev ehitus! Külgedele ehk midagi sellist nagu on Kawasaki Z-del?
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Täna kõhualust kinnitades vaatasin ja mõtlesin selle radikataguse nurga lahenduse peale. Fuck it ei tee sinna ikka midagi. Plasti rohkem ei taha, vollad jooksevad pealt poolt seal enivei ning kalts kollel annab ka jumet. Usun et saab hää ...
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Eelviimane puhkuse päev on jube asi. Tead et homme veel ja siis tööle. Et seda suurt masendust veidi tõrjuda tulistasin täna pikalt. Aga ega ma eelnevad päevadki tühja pole pannud..
Vasak külg sai ära lõigutud. Ei hakanud üle mõtlema ning tegin lihtsalt sujuva kaare...ega seal pool mootorit väga midagi esile tuua pole ka.
Kõhualune nüüd sellega paigas. Esimese otsa kinnitusega oli paras peavalu, aga kuidagi sai see radika alumise kronsa külge ühendatud.
Esimesed suunatule kinnitused tegin. Pilt küll mega s**t ja muudab need kuidagi äbarikuks, aga mingit aimu äkki saate.
Ja siis nüüd tänane (eilne) päev. Mudisin veits tagaosa vormi. Hakkab vaiselt looma, kuid pole ikka päris see mida tahan.
Mõned postitused tagasi küsis Poison kas nende jalaraudadega kallutada ka saab. Nüüd sain sellele vastuse. Kukkumispunni kõrgust vaadates läks jalaraud vastu maad ning veidi veel kallutades oli kronsa krõpsti pooleks. Juhhu juhhaidi. Aga mis sitasti see uuesti. Ja kui ma juba tanki ehitan siis ei hoidnud ka nüüd metalli pealt kokku.
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Nädalavahetusel sain jommis peaga telefoni ekraanist jagu. Poes maksab display vahetus uue asja hinna, nii et paar nädalat olen sunnitud oma vana nokia lutsu kasutama (siis jõuab vast uk-st uus ekraan kohale vast) Sellest tulenevalt ka äärmiselt kesine kvaliteet piltidel.
Piipzu käest ostetud peegilitele treisin punnid otsa ja keevitasin need omakorda lenksu sisse. Linkidel kinnituse pole ja mingit suur kronsat ka ei tahtnud tekitada.
Sabaplastiku vorm võtab vaikselt ilmet, kuid tööd veel kõvasti. Kui vahu kuju enam vähem paigas, lükkan pahtli ka selga.
Ning sai treitud ka uued jalarauad. Plaanis kinnitada need eelmiste raudade kronsade külge, et jääks samamoodi üles-alla liikuma. Pildil on sisemine otsa tugeva varuga, reaalselt lõppevad need selle karestatud osaga.
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Aga mille poolest jalaraudade originaal positsioon ja välimus ei sobinud?, Õli ju üsna slick.
Kuidagi tundub et viies jalarauad taha muutub see istmiku nurk veelgi, ja sunnib nö lamama, aga lenks on nö tavaline mitte clip-on. Kuidas muidu on istuda?
Üldiselt olen tähele pannud et kui istumis asendis vähegi miskit häirib ja justkui tundes pole hull siis 1h sõites muutub see üsna hulluks ja häirivaks.
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Originaal rauad oli liiga ees ja üleval. Istusin põlved kõhu all. Kaitsmetega oli niisamagi raske jalgu sinna peale venitada. Taha viies muutus asend mugavamaks. Istumine tuleb ka originaalist nata kõrgem nii et kokkuvõttes peaks asi paranema. Keha asendit ratta peal jalarauad küll ei muuda. See puhtalt lenksu kõrguses/kauguses kinni.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Mis sa selle plastiga jamad, sellisele raudhobule ikka nii kõhualune kui ka saba hoopis plekist.
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Uduste piltide saaga jätkub...
Lihvisin sadula vormi ja panin jalarauad külge täna. Ei tea kas peaks istumise alt veel ära lõikuma ( hetkel vahukiht seal ca 2cm) et saaks rohkem polstrit sadula alla??? Samas läheks siis sadula luku kinnitamine keeruliseks. Kasutades painti skilli tegin väikse visandi sadula disainist ka. Tagumise otsa suhtes pole veel kindel, äkki vormistab 1 kohaliseks ümber hoopis.
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Uurisin ja puurisin seda sadula värki täna ning mõtlesin palju parema lahenduse välja. Kui algselt oli plaanis lõigata kogu sabatükk 2ks nii, et saba osa ja sadul on eraldi, siis nüüd jätan selle 1 tükki. Viin sadula luku hoopis tagumise osa alla ja saan tänu sellele ka istumise alust madalamaks. See omakorda tähendab rohkem svammi ja pehmemat sõitu.Ühesõnaga kogu sabaplast hakkab koos sadulaga ära käima ühes tükis. Eest hoiab seda kinni siis see kõrv mis kinnitub paagi juurde ja tagant lukk. Selleks, et sadula pehmendus ja tagaosa plast kokku jookseks, muutsin veits vormi. Vana lukuaugu täitsin vahuga ja jätsin kuivama. Homme tõmban pahtli selga.
Jebais küsitakse tuuleklaaside eest ca 50 euri, mida on kuidagi palju tüki plastiku eest. Näitasin originaal klaasile natuke relakat ja esialgne tulemus polegi mu meelest kõige hullem. Palju sellest seal reaalselt tolku on ei oska öelda, aga vähemalt pole nina nii tühi. Kas selle kinnitused oleks mõtekas teha tule omade alla või leksu külge? Kui alla tulede külge, kas siis tuulega vibreerima ei hakka?
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Ma kinnitaks küll nii tule juurest kui ka lenksu külge. Muidu hakkab ikka laperdama. Tuulel ikka päris palju võimu. Mul umbes sama suur küüne ots kinnitatud alt ja ka lenksu, aga veidi tudisev ikka ebatasasemal teel.
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Vahepeal tuli perelisa nii et pole väga garagesse jõudnud. Nipet näpet olen siiski toimetanud. Tuuleklaasile tegin kinnitused ära, sai siis nii üles kui ka alla nagu soovitati. Tõmbasin tsikli pulkadeks, et alustada jubinate pritsiks ettevalmistamisega. Sabaraami pahteldan ka vaikselt. Varsti saab vast riiet laduma hakata.
Ühe poole sumpa toru jõudsin ka ära lihvida. Ei jää väga nurgeline midagi.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
vikiii kirjutas:Vahepeal tuli perelisa nii et pole väga garagesse jõudnud.
Spoiler
Nipet näpet olen siiski toimetanud. Tuuleklaasile tegin kinnitused ära, sai siis nii üles kui ka alla nagu soovitati. Tõmbasin tsikli pulkadeks, et alustada jubinate pritsiks ettevalmistamisega. Sabaraami pahteldan ka vaikselt. Varsti saab vast riiet laduma hakata.
Ühe poole sumpa toru jõudsin ka ära lihvida. Ei jää väga nurgeline midagi.
Ämm kolis Sinu juurde? Või naine lagunes laiali? Igal juhul palju õnne!
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Õnnitlused! Toru näeb nüüd täitsa viisakas välja, saba hakkab ka kuju võtma. Peaasi, et vaim otsa ei saa ja viitsimist jagub.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Aaga palju õnne siis jah ja nokitse ikka tsiklit ka, kui aega antakse!!
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Palju jeeberdamist ning ajakulu, aga protsess on suht minimaalne. Samas saab homme lõpuks esimese kihi riiet selga tõmmata. Viimase nädala jooksul sai pahtel lihvitud, sinna otsa 2 kihti lakki ja samapalju vaha. Täna alusvärvi peale kandes tuli välja, et vaha oli saanud liiga palju ja värv ei tahtnud kuidagi peale püsima jääda. Jälle nussi kui palju aga kuidagi sai ära puterdatud. Esimene kord vormide ja klaasplastiga tegeleda ikka ju
-
- Postitusi: 456
- Liitunud: 19 Dets 2010, 14:10
- Tsikkel: väike RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Klaasplasti kuivamine võtab aega ca 24h ja peab olema kindel temperatuur. Lisaks on väga oluline möksi õige suhte kokku segamine.
Aga hakkab looma Jälgin huviga.
Põnni puhul ka õnne!
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
See 24h jutt ei ole päris tõene.Olemas on alates 20min.kõvastuvaid nii epoksüüde kui polüester vaike.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 456
- Liitunud: 19 Dets 2010, 14:10
- Tsikkel: väike RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
franz125 kirjutas:See 24h jutt ei ole päris tõene.Olemas on alates 20min.kõvastuvaid nii epoksüüde kui polüester vaike.
Jeesh. Tõepoolest on igasuguseid.
Kuid enamasti suurtemate detailide puhul valitakse pikame kõvastumise ajaga kõvendeid. Lisaks võib ta ju varem ka kenasti ära kuivada aga järgmise kihi/pahtli, krundi,lasuuri vms. peale kandes tuleks oodata ikkagi täieliku kõvenemist.
Ma tean kui raske on oodata…aga tasub igaksjuhuks lati siiski natukene kauem oodata
-
- Postitusi: 99
- Liitunud: 23 Aug 2011, 16:48
- Tsikkel: honda st 1100
- Asukoht: tallinn
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Tavalise vahu asemel oleks olnud mõttekas kasutada tulekindlat vahtu istme vormimiseks ,kannatab kuumust ja on ohutum ,kui pütt asetseb istme all.
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Mis sellel vahet on mis vahtu vormi jaoks kasutasin, ega see sinna sisse ei jää.
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
kui kõva 1 kiht jääb.mopeedi paak on pealt liiga pehme ja pahtel murdub pidevalt lahti.peaks riide peale liimima
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Eks see oleneb kui paksu riiet kasutad. Mul läheb praegu 450ne matt( peaks näitama ruutmeetri kaalu grammides) mis on suht õhuke aga samas paremini vormitav kui näiteks 600ne. Seda planeeritud 4 kihti, aga vbla tuleb ka rohkem. Eks sa proovi ära ja kui tundub et vähe sai pane juurde.
Teemasse ka. Panin teise kihi riiet peale täna ning hakkasin mootorit puhastama. Ülemine ots oli kobrutama läinud nii et selle tegin värvist puhtaks. Värvima seda seekord ei hakka, sinna lakk peale ja kõik praeguseks.
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Ühekordse vormi jaoks 2 kihti 450 matti on piisav, vorm jaab mõnusalt elastne ja tänu sellele kergemalt eraldatav detail. Eeldusel muidugi et mudel oli korralikult vahatatud ja kindluse mõttes PVA (polyvinyl alcohol) kaetud. Ei ole vaja üle pingutada kihtidega, paras priiskamine 4 kihti kui detail ühekordne.
Detail ise võib olla 4 kihine, jääb tummiselt tugev ja raske. Kui soov kaalus säästa siis 3 kihti 300st matti hea.
Mulle meeldib klaaskiuga tegeleda! Ja heameelega vaatan ka kuidas teistel asjad välja tulevad!
Üks nipp et vähendada sügelust kätel klaaskiu relakaga lõikamisel, hõõru kätesse sisse talk pulbrit! Vähendab sügelust 90%
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.