Õnnetused mootorratastega
Moderaator: Moded
et äkki viitsid kirjeldada, mis täpsemalt juhtus. ehk annab midagi õppida, et kuidas endal sellist situatsiooni vältida...
qwerin kirjutas:Tänud stonefree.
Minap see olingi.
Kuna pole kuskil käinud ja tsikkel just natuke aega alles mu käes olnud, siis ei vii nägusid ega nimesid kokku.
Mees pani ajama jah- Honda CRV- 700 MDE
Hiljem politsei ütles, et pole veel räägitud temaga, mobiil väljas jne. Igatahes nüüd millagi kindlustusse ja vaatan, mis saab.
Tänud nendele, kes peatusid ja huvi tundsid, samuti juhile, kes mulle kukkumisel peaaegu otsa oleks sõitnud, kuid siiski Hondat jälitas.
Reino
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 09 Juun 2005, 12:34
- Tsikkel: 1190
- Asukoht: Tallinn/Rapla/Vigala
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Hommik
Ah, mis ikka.
Vaatasin jba enne Peda hoonet, et tõmbleb mitmes reas jne. Ilma suunata. Siis peale Pedat mingil hetkel oli ta reas, mis keerab Pronksi, siis äkki kukkus küljepealt sisse vajuma, ma liikusin siis kesklinna, teises reas. Vaatan vennale küljeaknast sisse, see ei tee märkamagi. Tõmbasin hoo maha, kuid vaatasin,et sellise hullu järgi küll ei sõida ja tegin siis arvatavasti saatusliku vea. Kiirendasin mööda ja tagasi oma ritta, st tema ette. See vist ei mahtunud enam hinge, keeras end sinna ritta, mis keera Sampo eest vasakule, kuid enne foori lihtsalt lõikas üle laia pideva mulle ette.
Ja eks siis vähene kogemus jne, pidurit ja ju siis esiratta alt tõmbas, kuna mingit kontakti ma ei tundnud. Äkki oli, ei tea.
Esimene asi, kohe püsti, vaatasin nr-i ja kiskusin kiivrit peast.
Rohkem midagi, arvatavasti edaspidi sellises olukorras kas hoian lihtsalt sellistest eemale või kui kiirendan mööda, siis ikka nii, et lähema ajal ta mulle lähedale ei satuks.
Vend ise siis pani minema. Politsei väitis pärast, et pole veel kätte saadud ja telefon väljas.
Siit küsimus- kellegil kindlasti kogemusi, esigondel, küljegondel, mõlemad mootorikatted (või kuidas nimetatakse) ja peeglid- palju võiks remont maksma minna. Mitte uued, siis remont.
Proovin täna minna ka kindlustusse, et vaatan, mis räägivad.
Loodan parimat, oli veel plaanis see nädalavahetus kodukanti minna, kui mitte kogunemisele, siis laadale vähemalt. Vigalasse siis
edit:
käis siis IF kndlustusest mingi mees ja arvas, et nimetatud asjade eest käiks kohe külma kõhuga kuskil 8 kilo eeki välja. Endal aga hirm, et kas nimetatud summaga saab asjad korda, kuna pole ju käima ega liikuma peletist saanud ja seega ka ei tea, kas peale iluvigade midagi tõsisemat on.
Seega, ootan pikkisilmi kohti, kust oleks mõtekas küsida remondi hinnapakkumisi. Motorem, Motodepoo Tartu osakond on juba uuritud. Motorem pmst oleks valmis, aga järjekord 3 nädalat. Depoost ootan, saatsin pildid ja vigade kirjeldused, mis nad summaks võiks arvata.
See hindaja soovitas veel Värvaltransist kedagi Imret, et pidi tsiklimees olema ja lootust, et aitab. Eks pean mingi päev tsikli sabasse võtma ja hakkama mööda kohti kolistama- soovitatud või mitte
Ah, mis ikka.
Vaatasin jba enne Peda hoonet, et tõmbleb mitmes reas jne. Ilma suunata. Siis peale Pedat mingil hetkel oli ta reas, mis keerab Pronksi, siis äkki kukkus küljepealt sisse vajuma, ma liikusin siis kesklinna, teises reas. Vaatan vennale küljeaknast sisse, see ei tee märkamagi. Tõmbasin hoo maha, kuid vaatasin,et sellise hullu järgi küll ei sõida ja tegin siis arvatavasti saatusliku vea. Kiirendasin mööda ja tagasi oma ritta, st tema ette. See vist ei mahtunud enam hinge, keeras end sinna ritta, mis keera Sampo eest vasakule, kuid enne foori lihtsalt lõikas üle laia pideva mulle ette.
Ja eks siis vähene kogemus jne, pidurit ja ju siis esiratta alt tõmbas, kuna mingit kontakti ma ei tundnud. Äkki oli, ei tea.
Esimene asi, kohe püsti, vaatasin nr-i ja kiskusin kiivrit peast.
Rohkem midagi, arvatavasti edaspidi sellises olukorras kas hoian lihtsalt sellistest eemale või kui kiirendan mööda, siis ikka nii, et lähema ajal ta mulle lähedale ei satuks.
Vend ise siis pani minema. Politsei väitis pärast, et pole veel kätte saadud ja telefon väljas.
Siit küsimus- kellegil kindlasti kogemusi, esigondel, küljegondel, mõlemad mootorikatted (või kuidas nimetatakse) ja peeglid- palju võiks remont maksma minna. Mitte uued, siis remont.
Proovin täna minna ka kindlustusse, et vaatan, mis räägivad.
Loodan parimat, oli veel plaanis see nädalavahetus kodukanti minna, kui mitte kogunemisele, siis laadale vähemalt. Vigalasse siis

edit:
käis siis IF kndlustusest mingi mees ja arvas, et nimetatud asjade eest käiks kohe külma kõhuga kuskil 8 kilo eeki välja. Endal aga hirm, et kas nimetatud summaga saab asjad korda, kuna pole ju käima ega liikuma peletist saanud ja seega ka ei tea, kas peale iluvigade midagi tõsisemat on.
Seega, ootan pikkisilmi kohti, kust oleks mõtekas küsida remondi hinnapakkumisi. Motorem, Motodepoo Tartu osakond on juba uuritud. Motorem pmst oleks valmis, aga järjekord 3 nädalat. Depoost ootan, saatsin pildid ja vigade kirjeldused, mis nad summaks võiks arvata.
See hindaja soovitas veel Värvaltransist kedagi Imret, et pidi tsiklimees olema ja lootust, et aitab. Eks pean mingi päev tsikli sabasse võtma ja hakkama mööda kohti kolistama- soovitatud või mitte

FZR 600-> FZS 1000 Fazer-> TT 600R-> ZX600F-> DL1000-> 1190S
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 09 Juun 2005, 12:34
- Tsikkel: 1190
- Asukoht: Tallinn/Rapla/Vigala
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Niii. Keda siis saaga huvitab: Värvaltrans tegi pakkumise, mis ulatus 23 000 eekuni. Kindlustus sellega muidugi nõus ei ole.
Pakkusid: 25 000 ja tsikkel neile või 15 000 ja tsikkel mulle.
Kaks päeva asjade üle mõelnud ja juhe koos. Kui teaks kindlalt, et ei oleks midagi muud peale õli mittepidavuse = 900 eeku umbes ja muud nn iluvead, siisvõtaks selle raha ja teeks korda. Samas, kui on midagi ikka kõver, siis ei ole vist mõtet jändama hakata.
Proovin esmasp vaadata, mis yamaha keskuse töökoda arvab, ja siis vist otsustan.
Kellegil on kindlasti tulnud ennegi taolise risttee peal seista ja otsustada- seega ideed on teretulnud.
Päikest- qwerin
Pakkusid: 25 000 ja tsikkel neile või 15 000 ja tsikkel mulle.
Kaks päeva asjade üle mõelnud ja juhe koos. Kui teaks kindlalt, et ei oleks midagi muud peale õli mittepidavuse = 900 eeku umbes ja muud nn iluvead, siisvõtaks selle raha ja teeks korda. Samas, kui on midagi ikka kõver, siis ei ole vist mõtet jändama hakata.
Proovin esmasp vaadata, mis yamaha keskuse töökoda arvab, ja siis vist otsustan.
Kellegil on kindlasti tulnud ennegi taolise risttee peal seista ja otsustada- seega ideed on teretulnud.
Päikest- qwerin
FZR 600-> FZS 1000 Fazer-> TT 600R-> ZX600F-> DL1000-> 1190S
Minu arvates on ikka ääretult veider, et kindlustuse esindaja pakub laest summa
. Või millise arvutuse baasil tema 8 kilo tehtud oli? Kindlustusel on ju partnerid kes ise teevad kahjude kalkulatsiooni. Ja et hiljem nendepoolne summa muutus pea kaks korda näitab, et asi on väga lohakalt aetud IF'i poolt.. 
Sa võta kindlasti Yanust ka kahjudele hinnang ja siis otsusta, sest kindlustus sellise meetodiga adekvaatset hinnangut kohe kindlasti ei anna.


Sa võta kindlasti Yanust ka kahjudele hinnang ja siis otsusta, sest kindlustus sellise meetodiga adekvaatset hinnangut kohe kindlasti ei anna.
Mul on väiksem kui Sul!
Benelli TNT 1130
Benelli TNT 1130
Värvaltrans on tegelikult puhtalt kindlustuse töödest elav firma. Mulle ütles kindlustus et ainult sinna lähed. Kusjuures vennad ütlesid ausalt et mingeid uusi juppe ei panda kõik ainult rootsi romulate jupid. ja kui romulast ei leia lapivad katkise ära. Tänu jumalale on selline asi nagu garantii ja valmistaja poolt aksepteeritud parandustöökojad, muidu olekski selle sita sealt kaela saanud.Piipz kirjutas:...kes see värvaltrans on, värviparandustöökoda?
PS. Minu visiidi ajal värviti seal Dodge Viperi kapotti ja 2 meetrit eemal lõigati relakaga mingit juppi parajaks. Niipalju siis näiteks värvikambrist
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Liikluskindlustus katab minu teada kulud nii palju, et saad asja samasse seisu või samalaadse pilli asemele. Kui 25K samasugust pilli ei saa siis ei maksa nõus olla. Ka 15K ei tundu remondiks eriti palju olema, eriti kui mahlad väljas.
Kui muidu ei saa nendega asju arutatud, siis on mul juba ammu mõttes teha ühes hommikuprogrammis Uuno raadios arutelu teemal liiklus ja tsiklid ja kindlustus. Mulje jääb, et suhtumine on umbes selline, et "ise oled loll, et tsikliga sõidad". 4 "et"-i ühes lauses. Kohutav.
Teeks juttu siis ja võtaks ka IF kindlustusest kedagi ja politseist kedagi rääkima ja tõde peaks ka selguma. Samuti sobib see teema hästi TM-i.
Kui muidu ei saa nendega asju arutatud, siis on mul juba ammu mõttes teha ühes hommikuprogrammis Uuno raadios arutelu teemal liiklus ja tsiklid ja kindlustus. Mulje jääb, et suhtumine on umbes selline, et "ise oled loll, et tsikliga sõidad". 4 "et"-i ühes lauses. Kohutav.
Teeks juttu siis ja võtaks ka IF kindlustusest kedagi ja politseist kedagi rääkima ja tõde peaks ka selguma. Samuti sobib see teema hästi TM-i.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
minumeelest ka, mis värk see on, kas värvaltrans on üleöö hakanud tsiklispetsialistiks. Kus on nende sertifikaadid selle kohta, et nad üldse võivad su ratast näppida. Väheusutav, et neil on mingid kõvad sidemed tsiklilammutuskodadega. See asi tuleks pushida ikka rohkem mingi motoremondiga tegeleva asja poole, ehk siis reaalne hinnapakkumine, mitte mingi äraarvamismäng, et kas saab selle raha eest korda või ei saa.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Oh jah... Arvame, et meiega ei juthu selliseid asju aga ka mina nüüd avarii läbi elanud.
Sõitsin siis sirgel kitsal asfaltteel just üle väikse küüru jõudnud kui näen ees, et vastasuunas üks Mersu hakkab vasakpööret sooritama, tema taga veel transit samaoodi suund sees. Kohe gaas maha ja pidurit, igaks juhuks. Alati teen nii kui näen, et võiks ohtlik olukord tekkida. Kiirus oli täitsa lubatu piires juba ennem pidurdamist, ehk mingi 80-90. Mersu tegi vasakpöörde ära ja ma vaatasin kas transit hakkab liikuma või mitte. Paistis, et seisab ja sõitsin rahulikult edasi ja vahetult ennem mind hakkas liikuma...
Pidurdamiseks aega ei jäänud, laveerisin niipalju mööda kui võimalik aga riivasin ikka tema vasakut esinurka. Kolakas oli päris hea. Jäin püsti ja rahulikult jäin teeäärde seisma. Vaatasin esimese hooga, kas midagi väga katki endal. Pealtpoolt nägi kõik ok välja, jalg oli veidi valus.
tsikkel jalale ja transitit pilguga otsima. Sõitis juba minu juurde ja kohe vaatama küsima kas kõik ok. No ei olnud. Vasak külg oli päris hea laksu saanud, summuti lapik, tagumine jalatugi läinud, kukkumisraud kõver, käiguvaheti kõver...
Põhjendus nagu ikka, vaatasin aga ei näinud. Mees (vanem meesterahvas) oli päris ehmatanud. Kutseline autojuht nagu selgus.
Transitil oli peegli vastu ust löönud aga muidu paistis terve. Seda olin kiivriga tabanud. Esitiival oli korralik mõlk, ei tea millega sinna pihta lõin, aga tõenäoliselt küünarnukiga. Jalg oli jäänud tsikli ja auto ratta vahele.
Järeldused:
1)Avarii toimus liiga vähesest tähelepanust tingituna.
2)Hea et mingigi hulga kõrvale suutsin laveerida, oleks otse pihta läinud, mitte riivanud, oleks minu kiiver transitijuhi pead tabanud. Survivalile!!!
3)SÕIDURIIDED SELGA!!! Ilma korralike kaitsmete/saabaste/kiivrita oleks praegu ma väga katki... Jalalaba oleks arvatavasti ribadeks, ilma kiivrita pea oleks transti peegli tagaküljel... Kasutage kujutlusvõimet.
Veel midagi?
Õnnelik õnnetus, laupkokkupõrge suurematel kiirustel oleks tõenäoliselt lõplik olnud.
Jalg on pisut valus aga luud terved. Ehmatanud olin ka parajalt aga see läheb üle. tsikliga sõidan kindlasti edasi, aga veelgi ettevaatlikumalt.
LOOK TWICE, SAVE A LIFE!!!
Elu läheb edasi:)
Sõitsin siis sirgel kitsal asfaltteel just üle väikse küüru jõudnud kui näen ees, et vastasuunas üks Mersu hakkab vasakpööret sooritama, tema taga veel transit samaoodi suund sees. Kohe gaas maha ja pidurit, igaks juhuks. Alati teen nii kui näen, et võiks ohtlik olukord tekkida. Kiirus oli täitsa lubatu piires juba ennem pidurdamist, ehk mingi 80-90. Mersu tegi vasakpöörde ära ja ma vaatasin kas transit hakkab liikuma või mitte. Paistis, et seisab ja sõitsin rahulikult edasi ja vahetult ennem mind hakkas liikuma...

tsikkel jalale ja transitit pilguga otsima. Sõitis juba minu juurde ja kohe vaatama küsima kas kõik ok. No ei olnud. Vasak külg oli päris hea laksu saanud, summuti lapik, tagumine jalatugi läinud, kukkumisraud kõver, käiguvaheti kõver...
Põhjendus nagu ikka, vaatasin aga ei näinud. Mees (vanem meesterahvas) oli päris ehmatanud. Kutseline autojuht nagu selgus.
Transitil oli peegli vastu ust löönud aga muidu paistis terve. Seda olin kiivriga tabanud. Esitiival oli korralik mõlk, ei tea millega sinna pihta lõin, aga tõenäoliselt küünarnukiga. Jalg oli jäänud tsikli ja auto ratta vahele.
Järeldused:
1)Avarii toimus liiga vähesest tähelepanust tingituna.
2)Hea et mingigi hulga kõrvale suutsin laveerida, oleks otse pihta läinud, mitte riivanud, oleks minu kiiver transitijuhi pead tabanud. Survivalile!!!
3)SÕIDURIIDED SELGA!!! Ilma korralike kaitsmete/saabaste/kiivrita oleks praegu ma väga katki... Jalalaba oleks arvatavasti ribadeks, ilma kiivrita pea oleks transti peegli tagaküljel... Kasutage kujutlusvõimet.
Veel midagi?
Õnnelik õnnetus, laupkokkupõrge suurematel kiirustel oleks tõenäoliselt lõplik olnud.
Jalg on pisut valus aga luud terved. Ehmatanud olin ka parajalt aga see läheb üle. tsikliga sõidan kindlasti edasi, aga veelgi ettevaatlikumalt.
LOOK TWICE, SAVE A LIFE!!!
Elu läheb edasi:)
Hea,et niigi pääsesid.Iial ei tea kes meist taas liiklusõnnetuses kas ratta,auto või jalakäijana.Samas olen viimasel ajal bikega sõites tähelepannud,et maanteedel sõites autod hoiavad kohe teepeenrapoole kui mind märganud ja nagu ootaks,et ma mööduks ja lausa imestavad kui ei möödu ma arvan,sest lasevad pikalt tavaliselt teepeenrapool.Mis salata ikka vahel natuke kiirus suurem lubatust ja siis hea mööduda kui sellega kõik arvestavad:)Samas bikele linnas enam ettekeeramisi pole olnud justkui kaheldakse kiiruses ja oodatakse ilusti ära.
Autoga viimasel ajal seega vastupidi pidevalt üritatakse veel jõuda ja samas algul kui olin bikega pikemat aega jutti sõitnud ja siis autoroolis olin algul ei osanud kiirenduse vahet arvestada ja pidin paar korda ette jääma peaagu teistele aga õnnex kõik hästi lõppenud.
Autoga viimasel ajal seega vastupidi pidevalt üritatakse veel jõuda ja samas algul kui olin bikega pikemat aega jutti sõitnud ja siis autoroolis olin algul ei osanud kiirenduse vahet arvestada ja pidin paar korda ette jääma peaagu teistele aga õnnex kõik hästi lõppenud.
Natuke teise alatooniga uudis ka sekka>
Eile kella 18.05 ajal toimus liiklusõnnetus Tallinnas Tehnika ja Rohu tänavate ristmikul, kus põrkasid kokku mootorratas ja sõiduauto.
Sõiduauto Renault Laguna hakkas keerama paremale, kuid temast paremal sõitis mootorratas Yamaha, mis otsustas otse edasi sõita, kuigi ta seda teha ei tohtinud, vaid oleks pidanud liiklusmärkide kohaselt keerama samuti paremale, teatas keskkriminaalpolitsei korrapidaja.
1987. aastal sündinud mootorrattur Ardo lahkus rattaga sündmuskohalt, kuid Rohu ja Härjapea tänavate ristmikul kukkus sõiduteele ning ta toimetati Ida-Tallinna keskhaiglasse.
Politsei teatel oli Ardo ilma vastava kategooria juhtimisõiguseta ja alkoholijoobes.
http://www.postimees.ee/270806/esileht/krimi/215023.php
Eile kella 18.05 ajal toimus liiklusõnnetus Tallinnas Tehnika ja Rohu tänavate ristmikul, kus põrkasid kokku mootorratas ja sõiduauto.
Sõiduauto Renault Laguna hakkas keerama paremale, kuid temast paremal sõitis mootorratas Yamaha, mis otsustas otse edasi sõita, kuigi ta seda teha ei tohtinud, vaid oleks pidanud liiklusmärkide kohaselt keerama samuti paremale, teatas keskkriminaalpolitsei korrapidaja.
1987. aastal sündinud mootorrattur Ardo lahkus rattaga sündmuskohalt, kuid Rohu ja Härjapea tänavate ristmikul kukkus sõiduteele ning ta toimetati Ida-Tallinna keskhaiglasse.
Politsei teatel oli Ardo ilma vastava kategooria juhtimisõiguseta ja alkoholijoobes.
http://www.postimees.ee/270806/esileht/krimi/215023.php
Aivar
Olen nyyd minagi osake statistikast. Nimelt neljapa hommikul keeras mulle paldiski maanteel üks RAV 4 lambist ette. Nii palju jõudsin mõelda, et pidurdada pole mõtetki vaid tuleb yritada mööda põigata. Põikasin, aga rohkem ei suutnud keerata kui nii palju, et lendasin üle auto kapoti, mitte ei sisenenud küljelt autosse. Kiirus oli umbes sada, kui lendama hakkasin. Kukkumisest suurt sittagi ei mäleta, kui pilt ette tuli, oli lihtsalt maru valus.
Tulemuseks mahakandmisele minev tsikkel ja purtud pöial. Kuidas kõik muud luud-kondid terveks jäid, ei oska öelda, olen vaid selle yle õnnelik. Abiks oli kindlasti korralik varustus. Tunne on muidugi selline nagu oleks 4 kaaki mind kurikatega läbi peksnud ja kõik lihased on kuradi haiged. Kahju ainult, et asi juhtus parasjagu 2 nädalat enne kreeka reisi, mille olen nyyd sunnitud ära jätma.
Õnneks autojuht sai oma veast ilusti aru ja tunnistas oma süüd ning hea oli ka see, et 1 min peale õnnetust sõitis mööda mu töökaaslane, kes mu tsiklijäänused ära toimetas ja politseile mu isikuandmed edastas. Ennast viidi enne politsei saabumist kiirabiga minema.
Tulemuseks mahakandmisele minev tsikkel ja purtud pöial. Kuidas kõik muud luud-kondid terveks jäid, ei oska öelda, olen vaid selle yle õnnelik. Abiks oli kindlasti korralik varustus. Tunne on muidugi selline nagu oleks 4 kaaki mind kurikatega läbi peksnud ja kõik lihased on kuradi haiged. Kahju ainult, et asi juhtus parasjagu 2 nädalat enne kreeka reisi, mille olen nyyd sunnitud ära jätma.
Õnneks autojuht sai oma veast ilusti aru ja tunnistas oma süüd ning hea oli ka see, et 1 min peale õnnetust sõitis mööda mu töökaaslane, kes mu tsiklijäänused ära toimetas ja politseile mu isikuandmed edastas. Ennast viidi enne politsei saabumist kiirabiga minema.
Kotkapojad, TM, http://www.kotkapojad.ee
Mõned kohapeal tehtud telefonipildid ehk annavad õnnetuse suurusest aimu. Tojoota RAV4 üks nurk (küll plastmassosa) on täiesti ära lõigatud.N kirjutas:Olen nyyd minagi osake statistikast. Nimelt neljapa hommikul keeras mulle paldiski maanteel üks RAV 4 lambist ette.


EDIT: Süüdi oli küll RAV4 juht, kuid oma olemuselt polnud ta mingisugune jõmm. Lihtsalt see Kiia rist on ääretult vastik. Paremale ja vasakule on väga s*tt nähtavus ning liiklus on hommikuti eriti tihe.
Viimati muutis suur, 04 Sept 2006, 07:41, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 72
- Liitunud: 01 Juul 2005, 11:50
- Tsikkel: Suzuki Intruder 800
- Asukoht: Tallinn / Türi
Kõigepealt N`le head paranemist. Endal juhtus täna suht õnnelik õnnetus, mis oleks võinud kurvalt lõppeda. Nimelt sõitsin kella 21 paiku Järvakandist Tallinna poole. Sadas päris tugevat vihma, kui metsast jooksid 3 kitse teele. 2 pöörasid metsa tagasi kuid 1 jätkas sõidutee ületamist.
Kokkupõrge oli vältimatu, sest reageerida ei jõudnud. Minu õnneks jooksis kits mu rolleri tagarattasse. Õnneks ei saanud ka kits vist eriti vigastada. Kui lõpuks pidama sain ja tagasi sõitsin
oli maantee tühi. Kokkupõrke ajal oli rolleri kiirus ~80 km/h ( selgituseks: roller on 180 cm3 ja oman A kat.lube, juhistaaž üle 20 a.)
Kokkupõrge oli vältimatu, sest reageerida ei jõudnud. Minu õnneks jooksis kits mu rolleri tagarattasse. Õnneks ei saanud ka kits vist eriti vigastada. Kui lõpuks pidama sain ja tagasi sõitsin
oli maantee tühi. Kokkupõrke ajal oli rolleri kiirus ~80 km/h ( selgituseks: roller on 180 cm3 ja oman A kat.lube, juhistaaž üle 20 a.)
Gilera 180, Suzuki Intruder 800
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
N-ga juhtunud õnnetus ajas ikka hirmu nahka küll. Mind paneb imestama, kas sõiduki juht ei märganud tsiklisti või ta lootis lihtsalt enne läbi lipsata?
Head paranemist sulle, N!
Head paranemist sulle, N!
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Huvitav jah,et mees mind ei näinud. Olen temaga kaks korda telefonitsi rääkinud. Ta rääkis, et vaatas vasakule, kedagi ei tuld, vaatas paremale, kedagi ei tulnud, siis oli veelkord minust läbi vaadanud ja sõitma hakanud, mind märkas alles siis, kui olin 10 m kaugusel.
Ma ise olin päev varem oma kõiki tulesid kontrollinud, töötasid, nii et ma ei usu, et mul lihtsalt esituli ei põlenud. Kiirus oli mul kah kuskil 100-110, nii et ma välgukiirusel kah välja ei ilmunud.
A igaljuhul ülikõva, et 100 km/h kihutan autosse sisse ja 2 päeva hiljem kõnnin omal jalgel haiglast minema. Yks minu seitsmest elust jälle läinud...
Mis mind kõige rohkem häirib on see, et ma ei tohi nyyd sitaks kaua aega õlut juua! Kuda mu organism sellele vastu peab, vot seda ma kyll ei tea. 5 päeva juba täiesti kuival olnud ja janu on eriti suureks paisund, masendav.
Ma ise olin päev varem oma kõiki tulesid kontrollinud, töötasid, nii et ma ei usu, et mul lihtsalt esituli ei põlenud. Kiirus oli mul kah kuskil 100-110, nii et ma välgukiirusel kah välja ei ilmunud.
A igaljuhul ülikõva, et 100 km/h kihutan autosse sisse ja 2 päeva hiljem kõnnin omal jalgel haiglast minema. Yks minu seitsmest elust jälle läinud...
Mis mind kõige rohkem häirib on see, et ma ei tohi nyyd sitaks kaua aega õlut juua! Kuda mu organism sellele vastu peab, vot seda ma kyll ei tea. 5 päeva juba täiesti kuival olnud ja janu on eriti suureks paisund, masendav.
Kotkapojad, TM, http://www.kotkapojad.ee
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
N - saa terveks ja küll me need õlled sul tagantjärele aitame ära juua
Teistele - sügis on käes, jahedam ja libedam, autojuhte (algajaid ja suvi otsa linnast eemal olnuid) on roolis rohkem. Sõitke veel ettevaatlikumalt. Lisaks veel - ei taha moraalitseda, aga esimese klassi juntsusid on kõik kohad täis - seda just eriti igasugu kiirendajatele ja tagarattale ajajatele südamele tahaks panna.... tagarattal sõites ei ole võimalik seisma jääda kui selline jõmm, kellel pea värskeid koolimuljeid täis, teile kuskil ette astub. (neid mõtteid tekitas ükspäev trammipeatusest tagarattal minema sööstnud R1, kes trammi ees olnud ülekäigurajast sööstis üle sekund varem kui trammi varjust üks ranitsaga kahupea välja astus)

i am not totally useless, i can be used as a bad example.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Kes mett teeb, see mett sööb!
Heh, habe on täitsa hea tervise juures, kuigi jah, pikapeale võib mõjuma hakata habemele mõjuma õllest saadavate vitamiinide puudus.Alex kirjutas:N kle...pöidlahoidjad v äidavad, et sa pidavat habemetu olema..on see nii?
Kotkapojad, TM, http://www.kotkapojad.ee
-
- Postitusi: 241
- Liitunud: 14 Aug 2006, 17:43
- Tsikkel: cbr600rr
- Asukoht: eesti tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
no nii minu esimene kukkumine. Täna ja valus oli küll!!! Veereni tänavas ja pauk oli kõva. Järsk pidurdus ja ratas läks alt ära ning....
Mis ma okan öelda -
TULEB KANDA SÕIDURIIETUST!!!!!!!!!
Ratta eluküünal kahjuks kustus.Ikka väga puru peale mootori pole midagi võtta.
Aga nüüd lahkunu mälestuseks väike naps.
Mis ma okan öelda -
TULEB KANDA SÕIDURIIETUST!!!!!!!!!
Ratta eluküünal kahjuks kustus.Ikka väga puru peale mootori pole midagi võtta.
Aga nüüd lahkunu mälestuseks väike naps.
5280088
zx9r-zx9r-cbr600rr....cbr600rr.....
http://www.motodepoo.ee
http://www.motoringrada.ee
https://www.facebook.com/motodepoo.team.green
zx9r-zx9r-cbr600rr....cbr600rr.....
http://www.motodepoo.ee
http://www.motoringrada.ee
https://www.facebook.com/motodepoo.team.green
Täna hommikul oli noor rollerihunt Kloostrimetsa-Lükati tee ristil suunaga Pirita poole, sõitnud tagant sisse mustale maasturile. Kui hommikul tööle sõitsin, vaatasin algul, et mõni bike on siruli ja kiirabi annab esmaabi, aga tuli välja, et rolleripoiss. Õnneks ei paistnud teisel midagi hullu olevat, istus seal maas ja tundus täiesti adekvaatne olevat.
Õnnetus ilmselt juhtus, kui maastur asus "Anna teed" märgi nõuet täitma lükati teele sõites ja rollerihunt ei hoidnud pikivahet.
Õnnetus ilmselt juhtus, kui maastur asus "Anna teed" märgi nõuet täitma lükati teele sõites ja rollerihunt ei hoidnud pikivahet.
Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100