Re: K: KTM 520SX PUTERDAB
Suured tänud Loff, südamelt telliskivid maha
Suured tänud Loff, südamelt telliskivid maha
Ma ka mingit anomaaliat kirjeldatu põhjal näha ei oska. Kui rõngad läbi, tuleb õliauru ja väljaheitegaaside segu ikka enamvähem, nagu korstnast. Mida madalamad pöörded, seda rohkem silinder lekkida jõuab.
Uue murega jälle.
Kas keegi teab kuidas simmereid vahetada sellel masinal ?
Hammasratta, kickstarteri ja käiguvahetushoova simmereid.
Tänud ette
Surve on hea, vahepeal lööb tagasi
klapid veits paigast ära. radika ülevoolust võib lekkida vett kui on veits liiga paluju sees, vanemad ktm id nö keetsid ka välja kui rohkem hagu sai antud jälgi et kuivaks ei jääks.
Nii esimene kui ka teine käik tõmbavad mootorratta üle kui gaasi põhjas hoida
See pole mingi näitaja, üle saab tõmmata ka 4. käiguga, 520 puhul sa hõredust reeglina ei tunnegi, kunagi läheb lihtsalt kolb puruks ja kõik
Hammasratta, kickstarteri ja käiguvahetushoova simmereid.
Zimmereid vahetad nii nagu igal teisel rattal, võtad vana ära ja paned uue asemele. käiguhoova oma ilmselt kõig ekeerulisem vahetada kuna pead võlli välja tõmbama korraks
Tegelikult plaaningi uue asemele panna, mida ma aga mõtlesin on see, et kas pean sellejaoks kaaned maha tõmbama?
Kas see käib siis nii, et lööd mõne peenema kruvikeeraja vahele ja tõmbad nii välja?
Nii sain simmerid vahetatud, kõik kolm tk. Lööd mõne väiksema kruvika küljepealt simmerisse sisse ja tõmbad välja.
Aga kuidas reguleerida segukruvi mis karpa all on ?
googelda ktm fuel screw adjustment või ktm fuel screw tool
stass15 kirjutas:Nii sain simmerid vahetatud, kõik kolm tk. Lööd mõne väiksema kruvika küljepealt simmerisse sisse ja tõmbad välja.
Aga kuidas reguleerida segukruvi mis karpa all on ?
Soeta see.
Bullet1222 kirjutas:stass15 kirjutas:Nii sain simmerid vahetatud, kõik kolm tk. Lööd mõne väiksema kruvika küljepealt simmerisse sisse ja tõmbad välja.
Aga kuidas reguleerida segukruvi mis karpa all on ?Soeta see.
Kustkohast sarnase kujuga, aga 90-kraadise nurkülekande põhimõttel töötavat kruvikeeraja adapterit leida? Seda, mida soovitad, olen käes hoidnud, aga see on jäik vahetükk lihtsalt. Isegi parema keeramismugavuse saad, kui kruvikeeraja otsikule pisikese padrunikomplekti narre sappa panna, kuigi jah, veidi kobakam. Mul käib kruvika otsikutel vastavas tollmõõdus (ei mäleta mõõtu peast) lehtvõti otsas, kui ruumi tõsiselt napib. Vajaduse korral teibin otsiku võtme külge kinni. Aga nurkülekande põhimõttel töötavast adapterist oleksin igal juhul huvitatud. Sellisest, millele paned otsiku külge, kruvikeeraja teisele poole ja keerutad kruvikeerajat ümber selle pikitelje, nagu tavaliselt.
mul oli selline mingis odavas otsikute komplektis kaasas. Aga minuarust käis kuidagi raskelt ja pole kordagi eesmärgikohaslt kasutanud.
pühak kirjutas:Aga nurkülekande põhimõttel töötavast adapterist oleksin igal juhul huvitatud. Sellisest, millele paned otsiku külge, kruvikeeraja teisele poole ja keerutad kruvikeerajat ümber selle pikitelje, nagu tavaliselt.
Nende väikeste nurkadapterite viga tundubki on see ,et ei tööta korralikult ja need mis juba töötavad on oma ülekande tõttu suht kobakad.
Minu kogemused nendega.
Muidu neid enamus suuramates auto ja ehitus poodides.
Kõige mõistlikum on see originaalsegukruvi nahh saata ja aftermarketi oma asemele keerata. Aeg-ajalt on seda karpat ikka vaja veidi näppida ja see originaalkruviga kepp ei tasu ära.
See K-rauta vidin oli esimene mille googeldasin, aga ise olen VTRi segukruve timminud Metabo nurga kruveriga. Kuigi, et paremini seda hoida oli vaja teha ikkagi lisakäepide.
Midagi sarnast nägi välja:
Aha selge, enamvähem sellisena ma seda tööriista endale ette kujutasingi.
Aga, et see segukruvi sealt eemaldada on vaja karpa täiesti lahti võtta?
Kruvi keerab ainult teatud koguses päri ja vastupäeva?
Muidu oleks soov välja vahetada küll, sest ots on ära retsitud juba kellegi poolt.
stass15 kirjutas:Aha selge, enamvähem sellisena ma seda tööriista endale ette kujutasingi.
Aga, et see segukruvi sealt eemaldada on vaja karpa täiesti lahti võtta?
Kruvi keerab ainult teatud koguses päri ja vastupäeva?
Muidu oleks soov välja vahetada küll, sest ots on ära retsitud juba kellegi poolt.
Kruvi keerad lihtsalt alla välja. Ainuke mis peab vaatama, et seal olevad vedru, seib ja pisike O-rõngas kaduma ei lähe.
välja tuleb küll lihtsalt keerates ilma karpat lammutamata. Iseasi, et selle välja keeramiseks pead karpa küliti keerama.
Tuuningkruvil on juba korralik pide otsas.
Nagu sellel:
Ma proovisin küll välja keerata siis poos ta ennast kinni, teisele poole samamoodi, jäigi mõte ehk on ühekordne.
Vastupäeva siis kõvemini keerata?
stass15 kirjutas:Ma proovisin küll välja keerata siis poos ta ennast kinni, teisele poole samamoodi, jäigi mõte ehk on ühekordne.
Vastupäeva siis kõvemini keerata?
Ära liigse jõuga keera, keerad karpas keerme maha, siis on nuttu taevani.
Parem võta paak maha, keera karpa nii külili kui saab, nii et näed kruvi otsa ilusti. Niisama keerates on võimalik, et kruvikas jääb kruvi ja karpa korpuse vahele kinni, sest see kruvi ei asu täpselt selle augu keskel.
Karpa maas, võtsin maha, siia nägingi, et segukruvi retsitud, kruvikaga keeran nii ühele kui ka teisele poole keeraks nagu kinni
stass15 kirjutas:Karpa maas, võtsin maha, siia nägingi, et segukruvi retsitud, kruvikaga keeran nii ühele kui ka teisele poole keeraks nagu kinni
No siis proovi natuke kõvemini keerata. Äkki on lihtsalt kõver?
Täiesti reaalne, ei tea mis eelmine omanik seal kprda saatis, peaasi, et ära ei murraks :/
Sain välja keeratud, asi oli lihtne alumiinium oli korrudeerunud seepärast ta sealt nii raskelt välja käiski.
Kust spets kruvi sinna saab ?
KTM esindusest ei raatsi küsida, juba ostsin lolli peaga nõela ja peadüüsi toru 20+20 eur
stass15 kirjutas:Sain välja keeratud, asi oli lihtne alumiinium oli korrudeerunud seepärast ta sealt nii raskelt välja käiski.
Kust spets kruvi sinna saab ?
KTM esindusest ei raatsi küsida, juba ostsin lolli peaga nõela ja peadüüsi toru 20+20 eur
See segukruvi on kõigil FCR karpadel sama, seega pole vahet kust poest ostad. Tasub suurematest motopoodidest küsida, kellelgi ikka seda aftermarket juppi on.
Niisiis, keerasin mootori kaaned ja filtrid lahti, vahetasin filtrid ära, filtri küljes olid silikoon tükid, eelmine omanik oli kõik silikooniga ära tihendanud, tundub, et vaesel polnud paarkümend euri norm tihenditele,okei ostsin ka need, keerasin kõik kokku aga ühest kohast tihend liigub, ehk siis kaas on arvatavasti kumer 5cm pikkuses väheke, kas kaant saab lihvida kusagil ?
Ning kas silikon selles mootoris võib põhjustada suuri probleeme?
stass15 kirjutas:Niisiis, keerasin mootori kaaned ja filtrid lahti, vahetasin filtrid ära, filtri küljes olid silikoon tükid, eelmine omanik oli kõik silikooniga ära tihendanud, tundub, et vaesel polnud paarkümend euri norm tihenditele,okei ostsin ka need, keerasin kõik kokku aga ühest kohast tihend liigub, ehk siis kaas on arvatavasti kumer 5cm pikkuses väheke, kas kaant saab lihvida kusagil ?
Ning kas silikon selles mootoris võib põhjustada suuri probleeme?
Oleneb, millist kaant sa lihvida tahad. Ega üldiselt see liigne silikoon seal mootoris hea ei ole. Seal kus on tehase poolt ette nähtud tihend võiks olla tihend ja kus silkoon või muu tihendusmääre see.
Arvesta, et KTM-i pea kokkupanemisel peab kasutama spetstihendusmääret (loctite 510), on ka silkooni pandud, aga sellega on jama tegelikult.
Siduripoolset kaant tuleks lihvida vast. Aga tänud vastamast
stass15 kirjutas:Siduripoolset kaant tuleks lihvida vast. Aga tänud vastamast
Tervet kaant või ainult seda pisikest, mis konkreetselt siduri peale käib?
Terve kaane äär peaks sirgeks lihvitud olema, ühest kohast tihend liigub, isegi kui kõik kruvid kinni keeratud. Aga ma mõtlen, et siduripoolne kaan
ahjah, KTM-il ju seda eraldi siduri kaant ei ole. Mul oli selline pill nii tükk aega tagasi, et olen juba unustama hakanud