K: KTM 520SX PUTERDAB

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
stass15
Postitusi: 142
Liitunud: 08 Juul 2014, 07:57
Tsikkel: KTM 690SMC-R

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas stass15 »

Suured tänud Loff, südamelt telliskivid maha :D

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas pühak »

Ma ka mingit anomaaliat kirjeldatu põhjal näha ei oska. Kui rõngad läbi, tuleb õliauru ja väljaheitegaaside segu ikka enamvähem, nagu korstnast. Mida madalamad pöörded, seda rohkem silinder lekkida jõuab.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Teema algataja
stass15
Postitusi: 142
Liitunud: 08 Juul 2014, 07:57
Tsikkel: KTM 690SMC-R

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas stass15 »

Uue murega jälle.
Kas keegi teab kuidas simmereid vahetada sellel masinal ?
Hammasratta, kickstarteri ja käiguvahetushoova simmereid.
Tänud ette

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Surve on hea, vahepeal lööb tagasi

klapid veits paigast ära. radika ülevoolust võib lekkida vett kui on veits liiga paluju sees, vanemad ktm id nö keetsid ka välja kui rohkem hagu sai antud jälgi et kuivaks ei jääks.

Nii esimene kui ka teine käik tõmbavad mootorratta üle kui gaasi põhjas hoida

See pole mingi näitaja, üle saab tõmmata ka 4. käiguga, 520 puhul sa hõredust reeglina ei tunnegi, kunagi läheb lihtsalt kolb puruks ja kõik

Hammasratta, kickstarteri ja käiguvahetushoova simmereid.

Zimmereid vahetad nii nagu igal teisel rattal, võtad vana ära ja paned uue asemele. käiguhoova oma ilmselt kõig ekeerulisem vahetada kuna pead võlli välja tõmbama korraks 8)

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

Teema algataja
stass15
Postitusi: 142
Liitunud: 08 Juul 2014, 07:57
Tsikkel: KTM 690SMC-R

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas stass15 »

Tegelikult plaaningi uue asemele panna, mida ma aga mõtlesin on see, et kas pean sellejaoks kaaned maha tõmbama?

Kasutaja avatar

Teema algataja
stass15
Postitusi: 142
Liitunud: 08 Juul 2014, 07:57
Tsikkel: KTM 690SMC-R

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas stass15 »

Kas see käib siis nii, et lööd mõne peenema kruvikeeraja vahele ja tõmbad nii välja?

Kasutaja avatar

Teema algataja
stass15
Postitusi: 142
Liitunud: 08 Juul 2014, 07:57
Tsikkel: KTM 690SMC-R

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas stass15 »

Nii sain simmerid vahetatud, kõik kolm tk. Lööd mõne väiksema kruvika küljepealt simmerisse sisse ja tõmbad välja.
Aga kuidas reguleerida segukruvi mis karpa all on ? :D

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2036
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas bitter »

googelda ktm fuel screw adjustment või ktm fuel screw tool

Kasutaja avatar

Bullet1222
Postitusi: 157
Liitunud: 20 Apr 2007, 12:45
Tsikkel: Jawa 350, Hayabusa, Diavel
Asukoht: Tallinn

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas Bullet1222 »

stass15 kirjutas:

Nii sain simmerid vahetatud, kõik kolm tk. Lööd mõne väiksema kruvika küljepealt simmerisse sisse ja tõmbad välja.
Aga kuidas reguleerida segukruvi mis karpa all on ? :D

Soeta see. :idea:

Riga 13 > Riga Delta > Jawa 360/350 (1972) > Honda VTR1000F Firestorm (1998) > Suzuki GSX1300R Hayabusa (2010) > Ducati Diavel (2017)

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas pühak »

Bullet1222 kirjutas:
stass15 kirjutas:

Nii sain simmerid vahetatud, kõik kolm tk. Lööd mõne väiksema kruvika küljepealt simmerisse sisse ja tõmbad välja.
Aga kuidas reguleerida segukruvi mis karpa all on ? :D

Soeta see. :idea:

Kustkohast sarnase kujuga, aga 90-kraadise nurkülekande põhimõttel töötavat kruvikeeraja adapterit leida? Seda, mida soovitad, olen käes hoidnud, aga see on jäik vahetükk lihtsalt. Isegi parema keeramismugavuse saad, kui kruvikeeraja otsikule pisikese padrunikomplekti narre sappa panna, kuigi jah, veidi kobakam. Mul käib kruvika otsikutel vastavas tollmõõdus (ei mäleta mõõtu peast) lehtvõti otsas, kui ruumi tõsiselt napib. Vajaduse korral teibin otsiku võtme külge kinni. Aga nurkülekande põhimõttel töötavast adapterist oleksin igal juhul huvitatud. Sellisest, millele paned otsiku külge, kruvikeeraja teisele poole ja keerutad kruvikeerajat ümber selle pikitelje, nagu tavaliselt.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas mella »

mul oli selline mingis odavas otsikute komplektis kaasas. Aga minuarust käis kuidagi raskelt ja pole kordagi eesmärgikohaslt kasutanud.

pühak kirjutas:

Aga nurkülekande põhimõttel töötavast adapterist oleksin igal juhul huvitatud. Sellisest, millele paned otsiku külge, kruvikeeraja teisele poole ja keerutad kruvikeerajat ümber selle pikitelje, nagu tavaliselt.

Kasutaja avatar

Cado
Postitusi: 873
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 6 korda

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas Cado »

Nende väikeste nurkadapterite viga tundubki on see ,et ei tööta korralikult ja need mis juba töötavad on oma ülekande tõttu suht kobakad.
Minu kogemused nendega. :roll:
Muidu neid enamus suuramates auto ja ehitus poodides.

--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kõige mõistlikum on see originaalsegukruvi nahh saata ja aftermarketi oma asemele keerata. Aeg-ajalt on seda karpat ikka vaja veidi näppida ja see originaalkruviga kepp ei tasu ära.

Kasutaja avatar

Bullet1222
Postitusi: 157
Liitunud: 20 Apr 2007, 12:45
Tsikkel: Jawa 350, Hayabusa, Diavel
Asukoht: Tallinn

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas Bullet1222 »

See K-rauta vidin oli esimene mille googeldasin, aga ise olen VTRi segukruve timminud Metabo nurga kruveriga. Kuigi, et paremini seda hoida oli vaja teha ikkagi lisakäepide.

Midagi sarnast nägi välja:
Pilt

Riga 13 > Riga Delta > Jawa 360/350 (1972) > Honda VTR1000F Firestorm (1998) > Suzuki GSX1300R Hayabusa (2010) > Ducati Diavel (2017)

Kasutaja avatar

Teema algataja
stass15
Postitusi: 142
Liitunud: 08 Juul 2014, 07:57
Tsikkel: KTM 690SMC-R

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas stass15 »

Aha selge, enamvähem sellisena ma seda tööriista endale ette kujutasingi.
Aga, et see segukruvi sealt eemaldada on vaja karpa täiesti lahti võtta?
Kruvi keerab ainult teatud koguses päri ja vastupäeva?
Muidu oleks soov välja vahetada küll, sest ots on ära retsitud juba kellegi poolt.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas mx77 »

stass15 kirjutas:

Aha selge, enamvähem sellisena ma seda tööriista endale ette kujutasingi.
Aga, et see segukruvi sealt eemaldada on vaja karpa täiesti lahti võtta?
Kruvi keerab ainult teatud koguses päri ja vastupäeva?
Muidu oleks soov välja vahetada küll, sest ots on ära retsitud juba kellegi poolt.

Kruvi keerad lihtsalt alla välja. Ainuke mis peab vaatama, et seal olevad vedru, seib ja pisike O-rõngas kaduma ei lähe.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas mella »

välja tuleb küll lihtsalt keerates ilma karpat lammutamata. Iseasi, et selle välja keeramiseks pead karpa küliti keerama.
Tuuningkruvil on juba korralik pide otsas.
Nagu sellel:

Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
stass15
Postitusi: 142
Liitunud: 08 Juul 2014, 07:57
Tsikkel: KTM 690SMC-R

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas stass15 »

Ma proovisin küll välja keerata siis poos ta ennast kinni, teisele poole samamoodi, jäigi mõte ehk on ühekordne.
Vastupäeva siis kõvemini keerata?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas mx77 »

stass15 kirjutas:

Ma proovisin küll välja keerata siis poos ta ennast kinni, teisele poole samamoodi, jäigi mõte ehk on ühekordne.
Vastupäeva siis kõvemini keerata?

Ära liigse jõuga keera, keerad karpas keerme maha, siis on nuttu taevani.
Parem võta paak maha, keera karpa nii külili kui saab, nii et näed kruvi otsa ilusti. Niisama keerates on võimalik, et kruvikas jääb kruvi ja karpa korpuse vahele kinni, sest see kruvi ei asu täpselt selle augu keskel.

Kasutaja avatar

Teema algataja
stass15
Postitusi: 142
Liitunud: 08 Juul 2014, 07:57
Tsikkel: KTM 690SMC-R

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas stass15 »

Karpa maas, võtsin maha, siia nägingi, et segukruvi retsitud, kruvikaga keeran nii ühele kui ka teisele poole keeraks nagu kinni

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas mx77 »

stass15 kirjutas:

Karpa maas, võtsin maha, siia nägingi, et segukruvi retsitud, kruvikaga keeran nii ühele kui ka teisele poole keeraks nagu kinni

No siis proovi natuke kõvemini keerata. Äkki on lihtsalt kõver?

Kasutaja avatar

Teema algataja
stass15
Postitusi: 142
Liitunud: 08 Juul 2014, 07:57
Tsikkel: KTM 690SMC-R

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas stass15 »

Täiesti reaalne, ei tea mis eelmine omanik seal kprda saatis, peaasi, et ära ei murraks :/

Kasutaja avatar

Teema algataja
stass15
Postitusi: 142
Liitunud: 08 Juul 2014, 07:57
Tsikkel: KTM 690SMC-R

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas stass15 »

Sain välja keeratud, asi oli lihtne alumiinium oli korrudeerunud seepärast ta sealt nii raskelt välja käiski.
Kust spets kruvi sinna saab ? :D
KTM esindusest ei raatsi küsida, juba ostsin lolli peaga nõela ja peadüüsi toru 20+20 eur :D

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas mx77 »

stass15 kirjutas:

Sain välja keeratud, asi oli lihtne alumiinium oli korrudeerunud seepärast ta sealt nii raskelt välja käiski.
Kust spets kruvi sinna saab ? :D
KTM esindusest ei raatsi küsida, juba ostsin lolli peaga nõela ja peadüüsi toru 20+20 eur :D

See segukruvi on kõigil FCR karpadel sama, seega pole vahet kust poest ostad. Tasub suurematest motopoodidest küsida, kellelgi ikka seda aftermarket juppi on.

Kasutaja avatar

Teema algataja
stass15
Postitusi: 142
Liitunud: 08 Juul 2014, 07:57
Tsikkel: KTM 690SMC-R

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas stass15 »

Niisiis, keerasin mootori kaaned ja filtrid lahti, vahetasin filtrid ära, filtri küljes olid silikoon tükid, eelmine omanik oli kõik silikooniga ära tihendanud, tundub, et vaesel polnud paarkümend euri norm tihenditele,okei ostsin ka need, keerasin kõik kokku aga ühest kohast tihend liigub, ehk siis kaas on arvatavasti kumer 5cm pikkuses väheke, kas kaant saab lihvida kusagil ?
Ning kas silikon selles mootoris võib põhjustada suuri probleeme?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas mx77 »

stass15 kirjutas:

Niisiis, keerasin mootori kaaned ja filtrid lahti, vahetasin filtrid ära, filtri küljes olid silikoon tükid, eelmine omanik oli kõik silikooniga ära tihendanud, tundub, et vaesel polnud paarkümend euri norm tihenditele,okei ostsin ka need, keerasin kõik kokku aga ühest kohast tihend liigub, ehk siis kaas on arvatavasti kumer 5cm pikkuses väheke, kas kaant saab lihvida kusagil ?
Ning kas silikon selles mootoris võib põhjustada suuri probleeme?

Oleneb, millist kaant sa lihvida tahad. Ega üldiselt see liigne silikoon seal mootoris hea ei ole. Seal kus on tehase poolt ette nähtud tihend võiks olla tihend ja kus silkoon või muu tihendusmääre see.
Arvesta, et KTM-i pea kokkupanemisel peab kasutama spetstihendusmääret (loctite 510), on ka silkooni pandud, aga sellega on jama tegelikult.

Kasutaja avatar

Teema algataja
stass15
Postitusi: 142
Liitunud: 08 Juul 2014, 07:57
Tsikkel: KTM 690SMC-R

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas stass15 »

Siduripoolset kaant tuleks lihvida vast. Aga tänud vastamast

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas mx77 »

stass15 kirjutas:

Siduripoolset kaant tuleks lihvida vast. Aga tänud vastamast

Tervet kaant või ainult seda pisikest, mis konkreetselt siduri peale käib?

Kasutaja avatar

Teema algataja
stass15
Postitusi: 142
Liitunud: 08 Juul 2014, 07:57
Tsikkel: KTM 690SMC-R

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas stass15 »

Terve kaane äär peaks sirgeks lihvitud olema, ühest kohast tihend liigub, isegi kui kõik kruvid kinni keeratud. Aga ma mõtlen, et siduripoolne kaan

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: K: KTM 520SX PUTERDAB

Lugemata postitus Postitas mx77 »

ahjah, KTM-il ju seda eraldi siduri kaant ei ole. Mul oli selline pill nii tükk aega tagasi, et olen juba unustama hakanud :)

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”