Mina arvan, et tuleks teha siiski enda kõhutunde järgi ja muidugi ka rahakoti järgi, mitte teiste arvustuse järgi, selge see, et uurida kõigepealt mida soovitatakse ja pakutakse, ning siis minna proovima.
Kompott kiivri valik ongi kõhutunne, aga ise katsetada, kas boxer V8 on maanteel hea kisub pisut kulukaks. Sestap .... tark õpib teiste vigadest, loll enda omadest, rumal ei õpi üldse.
nr. 2 ei ole tõene. Lõuaosa mutrid või nn. kinnitused püsivad väga hästi paigal.
Suu ei lähe vastu lõua osa. Ilmselt on mul siis väike suu
Lärmab tõesti, ehk siis kuuleb kõike ja ühtlasi ei sula sinna sisse ära.
V8 on ilusa ilma linnakiiver. Ja selles keskkonnas väga hea. Va. muidugi hind, see on 2-3x suurem kui olema peaks.
Ma ei tea ühtegi taolist alternatiivi ka, mis pädevam oleks, ju siis ei ole võimalik toota.
Igaks asjaks ikka oma.
Nr 2 on vägagi tõsi ning isegi Depoo soovitas aeg-ajalt pingutada, kui neil uute kruvide järgi käisin.
Sul on siis hästi läinud, kuid soovitan siiski 5sendisega katsetada, et kui lõdvalt kruvid on.
Erinevad ülevaated internetist:
But then a month later getting off my bike and taking off my helmet the chin guard came loose: while riding one of the screws had fallen off…
So, one of the screws fell off of the helmet a few months after buying it, I email them and ask them to get on to Roof and send a replacement screw.
Veelkord-kiivrit valitakse peakolu, mitte hinna ja testivõitude järgi
Praegu sõidan omamoodi GIVI kiivriga ringi, mille lõuaosa tõuseb koos klaasiga ülesse( sisse-ehitatud päiksekad!)- müra ja kohin on suht hullud praeguse tsikliga aga vahetama ei hakka mitte mingil juhul- lihtsalt liiiiiiiga mõnusasti istub peas
edu
Mul ilmselt sama kiiver,aga teise nimeline.On tõesti mugav ka minu peas.Naisel on ka ja on ka temale mugav.Tagaistujal väidetavalt täiesti vaikne.Minul mitte,kui sõber oma nakedi välja ajab,siis proovin sellega ka ja annan teada,mis vahe on.
Ise just soetasin Depoost omale Scorpion exo 900. Sain sellega korra sõita, kuid teatud asjaolude tõttu vahetasin uue exo 910 vastu. Võin öelda, et 910 lõua osa kitsam kui 900 mudelil, nii et soovitan kindlasti proovida. ( Mul kaalikas keskmisest suurem - 62cm, nii et kahjuks proovida ei saa anda )
Biker24: Suomi kiivrit õiges mõõdus ei leidnud, Airoh oma ei sobinud.
Motomarket: Schuberthi sai proovitud, kuid ilma proovisõiduta ei saa öelda kas on ka oma hinda väärt tõepoolest. Pähe istus enam-vähem, veidi peanupu kõige kõrgemast kohast jäi survestama. Heldi oma huvi pärast korraks isegi proovisin, aga juust ikka.
Bikeman-s kriteeriumitele vastavaid kiivreid ei olnud pakkuda (Küll aga sain oma ebardlikult pikale ja peenikesele kerele sõiduteksad )
Motodepoos sai nii Scorpion Exo 900, Exo 910 kui ka HJC RPHA MAX ära proovitud. Viimastest RPHA MAX üllatas oma kerge kaaluga. Mõlemad kiivrid istusid enam-vähem hästi peas. Kui nüüd leiaks aega ning saaks teha proovisõidu ka, oleks eriti timm.
Kui kellegil kasutatud EXO 900/910 või RPHA MAX "M" suuruses pakkuda oleks proovisõiduks Tallinnas, siis võiks teada anda. Poest uus kiiver on uus kiiver ning raske on ennustada kuidas ta peale esimesi sõite peas hakkab istuma. Seepärast ka just see kasutatud kiivri proovisõidu soov. Nagu ikka - kui puru teen, siis maksan kinni.
Huvitav, eile peale lõunat käisin biker24's Suomy kiivrit otsimas ja oli küll seal M suuruseid (Suomy Apex Tornado). Endal oli L suurust vaja ja kahjuks need on jah kõik otsas, oli ainult üks Suomy Apex Capirex Limited Edition ja see sai ka võetud. Loodan, et on oma hinda väärt.
Huvitav, eile peale lõunat käisin biker24's Suomy kiivrit otsimas ja oli küll seal M suuruseid (Suomy Apex Tornado). Endal oli L suurust vaja ja kahjuks need on jah kõik otsas, oli ainult üks Suomy Apex Capirex Limited Edition ja see sai ka võetud. Loodan, et on oma hinda väärt.
Huvitav, eile peale lõunat käisin biker24's Suomy kiivrit otsimas ja oli küll seal M suuruseid (Suomy Apex Tornado). Endal oli L suurust vaja ja kahjuks need on jah kõik otsas, oli ainult üks Suomy Apex Capirex Limited Edition ja see sai ka võetud. Loodan, et on oma hinda väärt.
Suomy Apex tornado ei ole ju avatava lõuaga või ?
Jaa, sorry, sain valesti aru ja ega ei olnud kursis ka, et Suomy teeb selliseid kiivreid.
Kui keegi tuleks mu juurde sellise jutuga, saadaks ta puu taha.
Kiiver võtab kasutaja pea kuju ja enda aktiivses kasutuses sõidukiivreid ei lase ma küll kellelgi proovida. Ja minu pea kujuga kiivri proovimisest pole ka teistel suuremat kasu.
Mingi vana teiste sõidutamise kiivriga poleks probleemi.
bjorn kirjutas:
Kui kellegil kasutatud EXO 900/910 või RPHA MAX "M" suuruses pakkuda oleks proovisõiduks Tallinnas, siis võiks teada anda. Poest uus kiiver on uus kiiver ning raske on ennustada kuidas ta peale esimesi sõite peas hakkab istuma. Seepärast ka just see kasutatud kiivri proovisõidu soov. Nagu ikka - kui puru teen, siis maksan kinni.
Motomarket: Schuberthi sai proovitud, kuid ilma proovisõiduta ei saa öelda kas on ka oma hinda väärt tõepoolest. Pähe istus enam-vähem, veidi peanupu kõige kõrgemast kohast jäi survestama.
Esimest korda provides oli omal samalaadne tunne. Ma ei tea mida sa survestamise all silmas pead, aga mul oli tunne nagu oleks tellis pealae peal. Kuidagi ebamugav tunne oli, samas tänaseks seda probleemi pole ja kiiver istub peas ilusti. Ju siis vormus kolba järgi ära.
Ostsin vara-kevadel depoost hjc is-max'i, soovitan selle poole ka piiluda.
lõug käib mugavalt ja fikseerub arusaadavalt (nolani n-102'ega sattusin vahest nii sõitma, et lõug polnudki fikseeritud)
sidet oli lihtne vedada
visiir käib väga mugavalt ära
päiksevisiiril mitu astet
tuule tõke lõua juures püsib korralikult(nolanil kippus lahti tulema) ja katab hästi.
(+ minu pähe istub väga mõnusalt)
schuberti hinna eest võid kaasale ka sellise osta
päiksevisiiri astmete süsteem on natuke halvasti välja kukkunud. luku peal on väiksed sammud ja alati ei leia õiget üles.
diagonaalis eest-paremalt tuleva tuule puhul kipub kuskilt mingi vilin tulema... Kui korraks pea küljele ja tagasi keerata siis kaob ära. Ilmselt mingi ratta ja kiivri koosluse eripära, banditiga ei märganud seda kordagi.
kui visiir & lõug korraga lahti on, siis tõuseb visiir väga kõrgele ja seina lähedal kummardades on visiirile kriimud lihtsad tulema.
Motomarket: Schuberthi sai proovitud, kuid ilma proovisõiduta ei saa öelda kas on ka oma hinda väärt tõepoolest. Pähe istus enam-vähem, veidi peanupu kõige kõrgemast kohast jäi survestama.
Esimest korda provides oli omal samalaadne tunne. Ma ei tea mida sa survestamise all silmas pead, aga mul oli tunne nagu oleks tellis pealae peal. Kuidagi ebamugav tunne oli, samas tänaseks seda probleemi pole ja kiiver istub peas ilusti. Ju siis vormus kolba järgi ära.
Offtopic: kas see Schubert on tõesti nii märkimisväärselt vaikne?
10a vana C1 ja 5 aastat vana C2 kindlasti mitte.
Uuena tundusid isegi enamvähem, kui tsikli peal püsti seista. Keerised panevad ikkagi mühisema.
Aga vaiksemad on kindlasti, kui enamik teisi kiivreid.
AnTyx kirjutas:
M.T. kirjutas:
bjorn kirjutas:
Motomarket: Schuberthi sai proovitud, kuid ilma proovisõiduta ei saa öelda kas on ka oma hinda väärt tõepoolest. Pähe istus enam-vähem, veidi peanupu kõige kõrgemast kohast jäi survestama.
Esimest korda provides oli omal samalaadne tunne. Ma ei tea mida sa survestamise all silmas pead, aga mul oli tunne nagu oleks tellis pealae peal. Kuidagi ebamugav tunne oli, samas tänaseks seda probleemi pole ja kiiver istub peas ilusti. Ju siis vormus kolba järgi ära.
Offtopic: kas see Schubert on tõesti nii märkimisväärselt vaikne?
Motomarket: Schuberthi sai proovitud, kuid ilma proovisõiduta ei saa öelda kas on ka oma hinda väärt tõepoolest. Pähe istus enam-vähem, veidi peanupu kõige kõrgemast kohast jäi survestama.
Esimest korda provides oli omal samalaadne tunne. Ma ei tea mida sa survestamise all silmas pead, aga mul oli tunne nagu oleks tellis pealae peal. Kuidagi ebamugav tunne oli, samas tänaseks seda probleemi pole ja kiiver istub peas ilusti. Ju siis vormus kolba järgi ära.
Offtopic: kas see Schubert on tõesti nii märkimisväärselt vaikne?
Ei ole.Oman C3Pro-d ja olen pettunud, olles kuulnud seda hosiannat mida nende kohta lauldi.Takkajärgi tarkusena otsisin tehnilistest andmetest välja et müra on 82Db 100kmh,mis on sama kui seista täiega möirgava murutraktori kõrval.Pinlocki kasutades sobib ainult sirge seljaga sõitjatele sest vähegi sportlikuma ratta seljas istudes on pinlocki ülemine serv täpselt vaateväljal ees ja olin sunnitud selle eest ära kakkuma.Sõbral on maxirollu temal seda probleemi pole.Liiga palju raha eest liiga vähe.Ahjaa,erinevalt reklaamist,ühe käega seda lõuaosa kinni ei saa.See oli minu nägemus ja ei pretendeeri absoluutsele tõele.
Nolan 104 EVO - selle kohta kuulaks ise ka, kukli avarused muidugi kiidavad, nagu ikka kui keegi 300+ euri poti alla pannud on.
Featuuridest too elliptiline lõuakaitse üles tõstmise süsteem - kas ei teki tõesti nii jubedat hiphop noka tunned nagu näiteks schubertiga.
Müra on siiski väga suures sõltuvuses rattast, see eriti huvi ei paku, aga ventilatsioon küll.
Offtopic: kas see Schubert on tõesti nii märkimisväärselt vaikne?
Ma ei oska võrdlust tuua, sest ühegi teise kiivriga sõitnud pole. Ja väga palju sõltub rattast, sõitja pikkusest jne. Mul püstine asend ja madal klaas ning seda kooslust väga vaikseks hetkel ei pea. Aga tõustes maanteel püsti on kiiver tunduvalt vaiksem, seega klaas suunab tuule valesse kohta. Proovisin ka kõrgemat klaasi, asi läks veel hullemaks.
Ühesõnaga, parim on kui saad oma rattaga proovida erinevaid kiivreid, sellises võrdluses leiad parima.
Kui aga Shoei kiivrist rääkida, siis ka mul istus see suurepäraselt peas.
Äkki keegi oskab midagi kosta ka sellise mudeli kohta, kui Scorpion Exo-910 Air? Bike Motorsis oli hea arvustus suletud 500 mudelist, see tundub samade featuuridega, ainult natuke kallim ja avatav... aga ei ole seda Eesti netipoodidest leidnud hetkel, Revzilla vist ka pole veel sellest videot teinud.
Mul on täpselt sama probleem pinlocki küljes uduvastase visiiriga, kuigi ratas suht püstine.
Vanadel headel aegadel tulid C1-d ilma pinlockita ja uduvastase töötlusega. Nüüd on asendusvisiirid ilma uduvastase katteta ja pinlockiga.
Mul 5 aastat kasutuses olnud uduvastase kattega klaas tõrjus udu märksa paremini kui uus pinlockiga klaas. Uduvastane sisevisiir küljes on ikkagi üks paras porr. Oluliselt halvendab nähtavust ning allserva võtab ikkagi uduseks. Nädalakese sõitsin ja viskasin selle uduvastase lisa minema.
Ja nad ei tee enam neid vanu häid klaase, ainult pinlockiga variandid olemas.
franz125 kirjutas:
Pinlocki kasutades sobib ainult sirge seljaga sõitjatele sest vähegi sportlikuma ratta seljas istudes on pinlocki ülemine serv täpselt vaateväljal ees ja olin sunnitud selle eest ära kakkuma.
Olen 4 aastat kasutanud Caberg Konda (praeguse Duke eelkäija) kiivrit. Avatav on, päikesevisiir on, kohad headset'i paigaldamiseks on, mugav on ka ja ventileerib täitsa okeilt.
Originaalvisiir oli "anti-fog", mille kohta ma ei ütle ühtegi head sõna - jah, poes visiirile puhudes ei jäänud hingeõhust udu peale - aga vihmaga sisuliselt sõita ei saanud muidu kui poolavatud asendis, veel hullem oli jahedas ja uduga, kui tuli iga mõnekümne km tagant visiiri seest kuivatada. Sel suvel ostsin pinlock'iga Duke visiiri (sobib üksühele), töötab siiani väga hästi, eks sügise poole saab udus ka proovida.
Tuulemüra on korralik - gondliteta bike'iga sõites üle kohina ja vilina ratta häält enam ei kuule pärast seda kui "tuuningsummuti" originaali vastu vahetasin.
Kevadel mõtlesin tegelikult, et panen selle avatava kiivri riiulisse ja ostan kinnise, hoolimata väikesest ebamugavusest prillide käsitsemisel, aga rahakott väljus vaidlusest võitjana ja võtsin uue visiiri. Mu vennal ja ühel sõbrannal on mõlemal Scorpion Exo 500 (kinnine, päikesevisiiriga, pinlock'iga) ja nii palju kui me kiivritest rääkinud oleme - neil on kiivrid vaiksed, visiir kunagi uduseks ei lähe ja kiiver on kerge ja mugav. Ise pole proovida saanud, neil on väiksemad pead.
Mõlema mainitud kiivri hinnaklass on tiba alla 200 €.