lifan

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
Lifan

Lugemata postitus Postitas Lifan »

sulle sai see ainuke roheline LUX variant 50cc'st mis meil kohapeal oli :wink: (sellel siis signalisatsioon ja puldist käivitus ka peal 8) )
Väga tore on kuulda, et rahul oled.

Teema algataja
Marten

Lugemata postitus Postitas Marten »

Küsimus näiteks ma tahaks piirajat maha võtta kas siis garantii kohe kaob?

Teema algataja
Lifan

Lugemata postitus Postitas Lifan »

jah, garantii on siis läinud. Soovitan sõita ära esimesed 2000km vähemalt enne kui maha võtad, selle aja jooksul peaks välja ikka ilmuma, kui midagi peaks viga olema...siis vähemalt saad garantiiremonti tulla.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Marten kirjutas:
Küsimus näiteks ma tahaks piirajat maha võtta kas siis garantii kohe kaob?
Kas vähe vara pole veel ahh? :shock: Minul sama mootoriga sissesõit 1000km. Esimesed 300km 25km/h, edasi kuni 1000 siis max 35km/h. Sa olid juba sõitnud 60km/h. Sissesõidu ajal sellist kiirust küll aretada ei või minuarust, nüüd Hr-Lifan ka seda teab ja mootoriprobleemidega garantiid sul enam pole :P :wink:
Minul võeti peale sissesõitu hoolduses ka piiraja maha, ilma, et garantii kaoks :D
Viimati muutis Kirs, 10 Juun 2005, 11:37, muudetud 1 kord kokku.

Teema algataja
Lifan

Lugemata postitus Postitas Lifan »

kahtlen, et mootoriga midagi juhtub...lihtsalt kui mootor on sisse ära sõitnud, ei tule tal kõik hobused tallist välja...st. minek võib jääda halvem kui teistel omasugustel.
Aga jah, ka rolleritel tuleb teha rahulik sissesõit nagu autodelgi nii, et anna rahulikult minna ikkagi alguses.

Teema algataja
Marten

Lugemata postitus Postitas Marten »

Aga kui pärast 1000km teenindust piirajat maha ei võeta teeninduses või pärast 2000km?

Teema algataja
Lifan

Lugemata postitus Postitas Lifan »

Esimene teenindus on 2000km järel Lifan'i rolleritel. Mingeid piirajaid maha ei võeta, sest see tagab selle, et mootor pikka aega veel sõidab. Noored jah tahavad viimast pigistada rolleritest...arusaadav, aga vanematel inimestel piisab sellest minekust kah, mis on koos piirajaga.
Nii, et enda vastutusel võtad piirajad maha.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Lifan kirjutas:
Esimene teenindus on 2000km järel Lifan'i rolleritel. Mingeid piirajaid maha ei võeta, sest see tagab selle, et mootor pikka aega veel sõidab. Noored jah tahavad viimast pigistada rolleritest...arusaadav, aga vanematel inimestel piisab sellest minekust kah, mis on koos piirajaga.
Nii, et enda vastutusel võtad piirajad maha.
Alles peale 2000km! :shock: Äinohh, kas vahepeal õli ei vahetatagi ve?
Mootoris, ülekandes. No nii see masin ei vea ju 2000-ni väljagi.
Ja piirajad enamaltjaolt ikka selle va EU nõude(45km/h) pärast vast(või ma eksin)

kasutaja1
Postitusi: 487
Liitunud: 19 Apr 2004, 09:17
Asukoht: Tartu/Speedfight 2

Lugemata postitus Postitas kasutaja1 »

esimene õlivahetus oli minu eelmisel juba 300km peal, väga imelik, kui see lifan on nii hea roller, et ei peagi õli vahetama. Tehasest tulnud rolleril niigi suht vesine ( ülekantud tähenduses ) see õli seall paagis.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

kasutaja1 kirjutas:
esimene õlivahetus oli minu eelmisel juba 300km peal, väga imelik, kui see lifan on nii hea roller, et ei peagi õli vahetama. Tehasest tulnud rolleril niigi suht vesine ( ülekantud tähenduses ) see õli seall paagis.
Mul ka 300 peal esimene hooldus. Mis paagist sa räägid? :roll: Karteris ikka ja ülekandes(4t) :?

kasutaja1
Postitusi: 487
Liitunud: 19 Apr 2004, 09:17
Asukoht: Tartu/Speedfight 2

Lugemata postitus Postitas kasutaja1 »

mootori õli oli vaja vahetada 4taktilisel, reduktori õli vahetasin 1000km peal kusagil.. too oli veel korralik, paksema poolne ning kuldne värvus oli ka juures. Mootori õli oli ikka täiesti läbi.

Teema algataja
Lifan

Lugemata postitus Postitas Lifan »

holma kirjutas:
Alles peale 2000km! :shock: Äinohh, kas vahepeal õli ei vahetatagi ve?
Mootoris, ülekandes. No nii see masin ei vea ju 2000-ni väljagi.
Ja piirajad enamaltjaolt ikka selle va EU nõude(45km/h) pärast vast(või ma eksin)
õli vahetad vahepeal ise ka...meie juures on rohkem nagu "kontroll".

Seaduse järgi ei või rollerid sõita jah üle 45km/h.


kasutaja1 kirjutas:
esimene õlivahetus oli minu eelmisel juba 300km peal, väga imelik, kui see lifan on nii hea roller, et ei peagi õli vahetama. Tehasest tulnud rolleril niigi suht vesine ( ülekantud tähenduses ) see õli seall paagis.
Kõik rollerid mis müünud oleme, on õli juba meie poolt ära vahetatud normaalsema vastu (st. "vesi" on välja lastud).
Kasutaja avatar

klemm
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Apr 2005, 20:32
Asukoht: järvamaa/Sfera

Lugemata postitus Postitas klemm »

kuidas see 150 ccm roller lippab kah,pildilt tundub olevat suht mugav seljatugi ja puha ;) ) ,mis on ka lõpp kiiruseks?
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ping »

mootori tootja lehel kirjas,et panevad spetsiaalse sissesõitmise õli mis tuleb kindlasti peale 200km läbimist vahetada.4t karterisse.Nii ma lugesin.

joosep77
Postitusi: 131
Liitunud: 15 Jaan 2005, 17:02

Lugemata postitus Postitas joosep77 »

Noo kui on kirjas või öeldud et 2000km järgu tuleb teha hooldus siis ma arvan et see nii ka on ja kui midagi peaks rolleriga juhtuma siis on selleks ju 2 aastat garantii selle aja sõidad ikka need 2000km ära :lol:

Teema algataja
Lifan

Lugemata postitus Postitas Lifan »

klemm kirjutas:
kuidas see 150 ccm roller lippab kah,pildilt tundub olevat suht mugav seljatugi ja puha ;) ) ,mis on ka lõpp kiiruseks?
see 150cc ongi mugav...seda kutsutakse rootsis "liikuvaks sofaks" sellepärast :) ...lõppkiirust pole jällegi proovinu uue mootoriga...liigub ikka võimsalt muidu 8)

Õli vahetamise kohta nii, et rootsi asjatundjad, kes on käinud spetsiaalsel väljaõppel, ütlesid, et sõitke mõned kilomeetrid ning siis vahetage juba õli ära. Õli, mis sisse sai pandud, pean täpsustama...kui ma väga mööda ei pane, siis oli selleks minuarust Valvoline'i 4taktilise mootori õli.

Selle sissesõidu kohta pean uurima, sest 2000km on LIIGA pikk aeg õli vahetamiseni muidugi. Nad arvatavasti on ikkagi mõelnud nii, et 2000km järel on lihtsalt rolleri ülevaatus ehk kontroll ja ise ikka vahetad õli nii kuidas on vaja.
Küsiks siinjuures, et kui tihti on üldse vaja vahetada täpsemalt?..mingi 3-500km tagant?...ja kas õli väheneb ka mootoris sõiduga?...4taktilistest räägin siis praegu.

joosep77
Postitusi: 131
Liitunud: 15 Jaan 2005, 17:02

Lugemata postitus Postitas joosep77 »

küsimus veel selline et kas need hinnad mis praegu on nagu tutvustus hinnad?......sest oleks huvitav teada kuna ise ostaks endale järgmine aasta tsikli aga tahaks teada kas hinnad suurenevad väga kui ültse suurenevad......ning kas see on tõsi et need mootorid on honda omad või honda mootori copeering? :DMa mõtlen just neid tsikleid 125cm3

Teema algataja
Lifan

Lugemata postitus Postitas Lifan »

praegu on tutvumishinnad mis kohe kindlasti ei jää selliseks...11990.- ei jää ka odavale rollerile hinnaks...tavaline hind on 15990.- ...praegu on tutvumishinnad kus inimesed saavad alles Lifan'i nimega tuttavaks...kui inimestele jõuab lõpuks pärale, et Lifan pole nurgatagune hiinakas vaid üks maailma suurimaid ekspordifirmasid, siis vaadatakse asja ka juba teise pilguga.
Ma ei mäletagi praegu, kas bike oli honda copy või mitte...arvan, et ikka oli. Mootorid on jah tehtud samas tehases kus tehakse mootoreid Hondale ja BMW'le...kui on litsentsi alusel valmistatud, siis on see motikas 1:1'le samasugune Honda mudelile aga praegu peast ei oska tõesti öelda...pean siis täpsustama.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Lifan kirjutas:
klemm kirjutas:
kuidas see 150 ccm roller lippab kah,pildilt tundub olevat suht mugav seljatugi ja puha ;) ) ,mis on ka lõpp kiiruseks?
see 150cc ongi mugav...seda kutsutakse rootsis "liikuvaks sofaks" sellepärast :) ...lõppkiirust pole jällegi proovinu uue mootoriga...liigub ikka võimsalt muidu 8)

Õli vahetamise kohta nii, et rootsi asjatundjad, kes on käinud spetsiaalsel väljaõppel, ütlesid, et sõitke mõned kilomeetrid ning siis vahetage juba õli ära. Õli, mis sisse sai pandud, pean täpsustama...kui ma väga mööda ei pane, siis oli selleks minuarust Valvoline'i 4taktilise mootori õli.

Selle sissesõidu kohta pean uurima, sest 2000km on LIIGA pikk aeg õli vahetamiseni muidugi. Nad arvatavasti on ikkagi mõelnud nii, et 2000km järel on lihtsalt rolleri ülevaatus ehk kontroll ja ise ikka vahetad õli nii kuidas on vaja.
Küsiks siinjuures, et kui tihti on üldse vaja vahetada täpsemalt?..mingi 3-500km tagant?...ja kas õli väheneb ka mootoris sõiduga?...4taktilistest räägin siis praegu.
Minu 4t jolleri puhul siis esimene õlivahetus peale 300km läbimist nii mootoris kui ülekandes. Edasi ülekandes iga 5000km tagant(või iga 5 kuu tagant) Teine õlivahetus mootoris 1000km peal. Hiljem iga 3000km tagant.
Õhufilter puhastada iga 2000km tagant. Nii kirjas manuaalis.

Küsiks siis ka, et millised on eestis müüdavad nn nurgatagused hiinakad? :roll:

Teema algataja
Lifan

Lugemata postitus Postitas Lifan »

mina ei oska neid nimetada, kuna pole üldse nende nimedega kursis eriti :oops: aga pidavat olema kahte sorti hiinakaid...ühed, mis kestavad ja teised, mille mootori sisemus tahab juba peale paari tuhandet putitamist.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Lifan kirjutas:
mina ei oska neid nimetada, kuna pole üldse nende nimedega kursis eriti :oops: aga pidavat olema kahte sorti hiinakaid...ühed, mis kestavad ja teised, mille mootori sisemus tahab juba peale paari tuhandet putitamist.
Noojahh, enne Lifani nime nägemist olid mulle teada-tuntud nii mõnedki hiina rolleritootjate nimed. Ja neist pole netiotsingute järgi tundmatuid teps mitte. Ütleks, et Lifan on üks neist oi kui paljudest hiina rolleritootjate
nimedest :)
Siin foorumites pole siiamaani kohanud veel neid teise sordi hiinakate omanikke kes peale nii väikest läbisõitu peab juba mootorit lahti võtma. Ja
suuremad hiinlaste kirujad siin sellised kes pole hiinlast kunagi omanudki. Ikka nii, et sõbral-tuttaval on jne. Selge see, et tippkvaliteedi alla nad ei kuulu. Umbes nigu vene tehnikagi millele tuleb
aegajalt mutrivõtit näidata(see ei tähenda, et asi kasutada ei kõlba) :D
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

joosep77 kirjutas:
Noo kui on kirjas või öeldud et 2000km järgu tuleb teha hooldus siis ma arvan et see nii ka on ja kui midagi peaks rolleriga juhtuma siis on selleks ju 2 aastat garantii selle aja sõidad ikka need 2000km ära :lol:
Ei usu mina, et ilma õli vahetamata 2000km jutiga pannakse :? No ok, ise vahetad õli, midagi juhtub mootoris(jookseb kokku), jooksed garantiisse
rõõmsalt. Seal selgub(sulle õeldakse), et oled ise mingit kräppi sisse pannud ja selle tõttu mootor piiksus. Minuarust täisgarantiiks seda asja küll nimetada ei saa. Garantiiajal ikka ise ei peaks küll õlisid vahetama.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Lifan kirjutas:
praegu on tutvumishinnad mis kohe kindlasti ei jää selliseks...11990.- ei jää ka odavale rollerile hinnaks...tavaline hind on 15990.- ...praegu on tutvumishinnad kus inimesed saavad alles Lifan'i nimega tuttavaks...kui inimestele jõuab lõpuks pärale, et Lifan pole nurgatagune hiinakas vaid üks maailma suurimaid ekspordifirmasid, siis vaadatakse asja ka juba teise pilguga.
Ma ei mäletagi praegu, kas bike oli honda copy või mitte...arvan, et ikka oli. Mootorid on jah tehtud samas tehases kus tehakse mootoreid Hondale ja BMW'le...kui on litsentsi alusel valmistatud, siis on see motikas 1:1'le samasugune Honda mudelile aga praegu peast ei oska tõesti öelda...pean siis täpsustama.
Kuna olude sunnil pean öösel üleval istuma siis jäin natu rohkem Lifan-i tsekkama :P Silma jäi paar kummalist asja. Nimelt need kaks 50ccm rollerit mis Teil müügis(11900.- ja see teine vist oli 19000.- millegagi)
Selle odavama mudelitähis pildilt paistab LF50QT-15, googeldades 0 vastet :roll: Kumbagi rollerit pole isegi ametlikul saidil rääkimata mehhiko, panama, taani, usa Lifan- i saitidel. Kolme pealt leidsin ligilähedase mudelitähise LF50QT-2A milles siin foorumis nii mõnigi oma jolleri ära tunneb, missest, et teise nime all olevana :D Mis selle kallima
mudelitähis on? LF50QT-(seda viimast numbrit ei loe välja pildilt) Usun, et ka seda otsingusse lüües saab 0 vastet. Praeguse seisuga müüvad neid `salapäraseid´rootsi ja eesti edasimüüja(minu andmetel). Lifan võib maailma üks suurimaid ekspordifirmasid küll olla aga antud rollereid küll eksporditud pole eriti nagu :? Nii nüüd magama :lol:

Teema algataja
Lifan

Lugemata postitus Postitas Lifan »

pane otsingusse "LF50QT" lihtsalt, nii saad kõrini neid linke...küll hispaaniat jne :)
15 seal lõpus on mudeli mingi täpsem kood..mõned detailid on erinevad.
Igal piirkonnal tundub olevat pisut erinev välimus või värvid.

Igatahes hea, et küsite igasuguseid selliseid küsimusi, sest saan ka ennast nii harida...täita nii öelda augud oma teadmistes...kirjutan igasugused küsim. üles millele ei oska täpselt vastata ning uurin kõrgemate isikute poolt järele....ma ju kõigest müüa tegelikult...see info mis on kätte antud, seda tean....ja nüüd näen, et nad on mulle jätnud rääkimata VÄGA palju olulisi asju.

tänud igatahes siitpoolt...eriti holma'le, kes pommitab mind siin 8)

Teema algataja
owen

Lugemata postitus Postitas owen »

Et ma tahtsin küsida palju nende jopede ja riiete hinnad on. Kas nad on ka palju odavamad kui näiteks mingi itaaalia jne maa omad

Teema algataja
Lifan

Lugemata postitus Postitas Lifan »

ma ei oska nende kohta veel midagi öelda, sest nad pole kohale jõudnud...kui jõuavad, annan teada. Siis ütlen ka hinnad.

rollumees12
Postitusi: 223
Liitunud: 02 Veebr 2004, 15:17

Lugemata postitus Postitas rollumees12 »

Ütlen oma arvamuse lifani kohta: niipalju, kui pildilt näha, näevad need hullud triikrauad välja.
Aprilia Is The Best :wink:

@@@@@@(kasutajanimi tahaks vahetust, alates 12-aastaselt siin foorumis) @@@@@@

Teema algataja
Lifan

Lugemata postitus Postitas Lifan »

keegi ei ole keelanud oma arvamust avaldamast....aga arvan, et sul pole triikraudagi :roll:

bilabong
Postitusi: 252
Liitunud: 21 Sept 2004, 18:39
Asukoht: Tallinn/Türisalu/Vääna Jõesuu

Lugemata postitus Postitas bilabong »

rollumees12 kirjutas:
Ütlen oma arvamuse lifani kohta: niipalju, kui pildilt näha, näevad need hullud triikrauad välja.

Sellist asja ei saa niimoodi öelda ja tegelikult ei tohiks öelda sest endal sul pole ju seda olnud ja sul pole ju ühtegi põhjust seda öelda.

Mina isiklikult arvan et kui need tooted on kvaliteetsed siis see on väga tore et nad eesti turul on, sest ega kõikide noorte vanemad pole ju nõus 40 tuhat oma lapsele sõiduvahendile kulutama
http://ziimu.risk.ee/stuff/rolleri%20pildid/ --> minu roller (Pildid on kasutaja r1s7o tehtud//respect)

rollumees12
Postitusi: 223
Liitunud: 02 Veebr 2004, 15:17

Lugemata postitus Postitas rollumees12 »

Ärge arvake, et ma ütlen välimuse järgi rolleri vastupidavuse ära. Võib-olla mootor on väga hea! :)
Aprilia Is The Best :wink:

@@@@@@(kasutajanimi tahaks vahetust, alates 12-aastaselt siin foorumis) @@@@@@
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”