lifan
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Kas vähe vara pole veel ahh?Marten kirjutas:Küsimus näiteks ma tahaks piirajat maha võtta kas siis garantii kohe kaob?



Minul võeti peale sissesõitu hoolduses ka piiraja maha, ilma, et garantii kaoks

Viimati muutis Kirs, 10 Juun 2005, 11:37, muudetud 1 kord kokku.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Esimene teenindus on 2000km järel Lifan'i rolleritel. Mingeid piirajaid maha ei võeta, sest see tagab selle, et mootor pikka aega veel sõidab. Noored jah tahavad viimast pigistada rolleritest...arusaadav, aga vanematel inimestel piisab sellest minekust kah, mis on koos piirajaga.
Nii, et enda vastutusel võtad piirajad maha.
Nii, et enda vastutusel võtad piirajad maha.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Alles peale 2000km!Lifan kirjutas:Esimene teenindus on 2000km järel Lifan'i rolleritel. Mingeid piirajaid maha ei võeta, sest see tagab selle, et mootor pikka aega veel sõidab. Noored jah tahavad viimast pigistada rolleritest...arusaadav, aga vanematel inimestel piisab sellest minekust kah, mis on koos piirajaga.
Nii, et enda vastutusel võtad piirajad maha.

Mootoris, ülekandes. No nii see masin ei vea ju 2000-ni väljagi.
Ja piirajad enamaltjaolt ikka selle va EU nõude(45km/h) pärast vast(või ma eksin)
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Mul ka 300 peal esimene hooldus. Mis paagist sa räägid?kasutaja1 kirjutas:esimene õlivahetus oli minu eelmisel juba 300km peal, väga imelik, kui see lifan on nii hea roller, et ei peagi õli vahetama. Tehasest tulnud rolleril niigi suht vesine ( ülekantud tähenduses ) see õli seall paagis.


-
Teema algataja
õli vahetad vahepeal ise ka...meie juures on rohkem nagu "kontroll".holma kirjutas:Alles peale 2000km!Äinohh, kas vahepeal õli ei vahetatagi ve?
Mootoris, ülekandes. No nii see masin ei vea ju 2000-ni väljagi.
Ja piirajad enamaltjaolt ikka selle va EU nõude(45km/h) pärast vast(või ma eksin)
Seaduse järgi ei või rollerid sõita jah üle 45km/h.
Kõik rollerid mis müünud oleme, on õli juba meie poolt ära vahetatud normaalsema vastu (st. "vesi" on välja lastud).kasutaja1 kirjutas:esimene õlivahetus oli minu eelmisel juba 300km peal, väga imelik, kui see lifan on nii hea roller, et ei peagi õli vahetama. Tehasest tulnud rolleril niigi suht vesine ( ülekantud tähenduses ) see õli seall paagis.
-
Teema algataja
see 150cc ongi mugav...seda kutsutakse rootsis "liikuvaks sofaks" sellepärastklemm kirjutas:kuidas see 150 ccm roller lippab kah,pildilt tundub olevat suht mugav seljatugi ja puha) ,mis on ka lõpp kiiruseks?


Õli vahetamise kohta nii, et rootsi asjatundjad, kes on käinud spetsiaalsel väljaõppel, ütlesid, et sõitke mõned kilomeetrid ning siis vahetage juba õli ära. Õli, mis sisse sai pandud, pean täpsustama...kui ma väga mööda ei pane, siis oli selleks minuarust Valvoline'i 4taktilise mootori õli.
Selle sissesõidu kohta pean uurima, sest 2000km on LIIGA pikk aeg õli vahetamiseni muidugi. Nad arvatavasti on ikkagi mõelnud nii, et 2000km järel on lihtsalt rolleri ülevaatus ehk kontroll ja ise ikka vahetad õli nii kuidas on vaja.
Küsiks siinjuures, et kui tihti on üldse vaja vahetada täpsemalt?..mingi 3-500km tagant?...ja kas õli väheneb ka mootoris sõiduga?...4taktilistest räägin siis praegu.
küsimus veel selline et kas need hinnad mis praegu on nagu tutvustus hinnad?......sest oleks huvitav teada kuna ise ostaks endale järgmine aasta tsikli aga tahaks teada kas hinnad suurenevad väga kui ültse suurenevad......ning kas see on tõsi et need mootorid on honda omad või honda mootori copeering? :DMa mõtlen just neid tsikleid 125cm3
-
Teema algataja
praegu on tutvumishinnad mis kohe kindlasti ei jää selliseks...11990.- ei jää ka odavale rollerile hinnaks...tavaline hind on 15990.- ...praegu on tutvumishinnad kus inimesed saavad alles Lifan'i nimega tuttavaks...kui inimestele jõuab lõpuks pärale, et Lifan pole nurgatagune hiinakas vaid üks maailma suurimaid ekspordifirmasid, siis vaadatakse asja ka juba teise pilguga.
Ma ei mäletagi praegu, kas bike oli honda copy või mitte...arvan, et ikka oli. Mootorid on jah tehtud samas tehases kus tehakse mootoreid Hondale ja BMW'le...kui on litsentsi alusel valmistatud, siis on see motikas 1:1'le samasugune Honda mudelile aga praegu peast ei oska tõesti öelda...pean siis täpsustama.
Ma ei mäletagi praegu, kas bike oli honda copy või mitte...arvan, et ikka oli. Mootorid on jah tehtud samas tehases kus tehakse mootoreid Hondale ja BMW'le...kui on litsentsi alusel valmistatud, siis on see motikas 1:1'le samasugune Honda mudelile aga praegu peast ei oska tõesti öelda...pean siis täpsustama.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Minu 4t jolleri puhul siis esimene õlivahetus peale 300km läbimist nii mootoris kui ülekandes. Edasi ülekandes iga 5000km tagant(või iga 5 kuu tagant) Teine õlivahetus mootoris 1000km peal. Hiljem iga 3000km tagant.Lifan kirjutas:see 150cc ongi mugav...seda kutsutakse rootsis "liikuvaks sofaks" sellepärastklemm kirjutas:kuidas see 150 ccm roller lippab kah,pildilt tundub olevat suht mugav seljatugi ja puha) ,mis on ka lõpp kiiruseks?
...lõppkiirust pole jällegi proovinu uue mootoriga...liigub ikka võimsalt muidu
![]()
Õli vahetamise kohta nii, et rootsi asjatundjad, kes on käinud spetsiaalsel väljaõppel, ütlesid, et sõitke mõned kilomeetrid ning siis vahetage juba õli ära. Õli, mis sisse sai pandud, pean täpsustama...kui ma väga mööda ei pane, siis oli selleks minuarust Valvoline'i 4taktilise mootori õli.
Selle sissesõidu kohta pean uurima, sest 2000km on LIIGA pikk aeg õli vahetamiseni muidugi. Nad arvatavasti on ikkagi mõelnud nii, et 2000km järel on lihtsalt rolleri ülevaatus ehk kontroll ja ise ikka vahetad õli nii kuidas on vaja.
Küsiks siinjuures, et kui tihti on üldse vaja vahetada täpsemalt?..mingi 3-500km tagant?...ja kas õli väheneb ka mootoris sõiduga?...4taktilistest räägin siis praegu.
Õhufilter puhastada iga 2000km tagant. Nii kirjas manuaalis.
Küsiks siis ka, et millised on eestis müüdavad nn nurgatagused hiinakad?

-
Teema algataja
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Noojahh, enne Lifani nime nägemist olid mulle teada-tuntud nii mõnedki hiina rolleritootjate nimed. Ja neist pole netiotsingute järgi tundmatuid teps mitte. Ütleks, et Lifan on üks neist oi kui paljudest hiina rolleritootjateLifan kirjutas:mina ei oska neid nimetada, kuna pole üldse nende nimedega kursis eritiaga pidavat olema kahte sorti hiinakaid...ühed, mis kestavad ja teised, mille mootori sisemus tahab juba peale paari tuhandet putitamist.
nimedest

Siin foorumites pole siiamaani kohanud veel neid teise sordi hiinakate omanikke kes peale nii väikest läbisõitu peab juba mootorit lahti võtma. Ja
suuremad hiinlaste kirujad siin sellised kes pole hiinlast kunagi omanudki. Ikka nii, et sõbral-tuttaval on jne. Selge see, et tippkvaliteedi alla nad ei kuulu. Umbes nigu vene tehnikagi millele tuleb
aegajalt mutrivõtit näidata(see ei tähenda, et asi kasutada ei kõlba)

-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Ei usu mina, et ilma õli vahetamata 2000km jutiga pannaksejoosep77 kirjutas:Noo kui on kirjas või öeldud et 2000km järgu tuleb teha hooldus siis ma arvan et see nii ka on ja kui midagi peaks rolleriga juhtuma siis on selleks ju 2 aastat garantii selle aja sõidad ikka need 2000km ära

rõõmsalt. Seal selgub(sulle õeldakse), et oled ise mingit kräppi sisse pannud ja selle tõttu mootor piiksus. Minuarust täisgarantiiks seda asja küll nimetada ei saa. Garantiiajal ikka ise ei peaks küll õlisid vahetama.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Kuna olude sunnil pean öösel üleval istuma siis jäin natu rohkem Lifan-i tsekkamaLifan kirjutas:praegu on tutvumishinnad mis kohe kindlasti ei jää selliseks...11990.- ei jää ka odavale rollerile hinnaks...tavaline hind on 15990.- ...praegu on tutvumishinnad kus inimesed saavad alles Lifan'i nimega tuttavaks...kui inimestele jõuab lõpuks pärale, et Lifan pole nurgatagune hiinakas vaid üks maailma suurimaid ekspordifirmasid, siis vaadatakse asja ka juba teise pilguga.
Ma ei mäletagi praegu, kas bike oli honda copy või mitte...arvan, et ikka oli. Mootorid on jah tehtud samas tehases kus tehakse mootoreid Hondale ja BMW'le...kui on litsentsi alusel valmistatud, siis on see motikas 1:1'le samasugune Honda mudelile aga praegu peast ei oska tõesti öelda...pean siis täpsustama.

Selle odavama mudelitähis pildilt paistab LF50QT-15, googeldades 0 vastet


mudelitähis on? LF50QT-(seda viimast numbrit ei loe välja pildilt) Usun, et ka seda otsingusse lüües saab 0 vastet. Praeguse seisuga müüvad neid `salapäraseid´rootsi ja eesti edasimüüja(minu andmetel). Lifan võib maailma üks suurimaid ekspordifirmasid küll olla aga antud rollereid küll eksporditud pole eriti nagu


-
Teema algataja
pane otsingusse "LF50QT" lihtsalt, nii saad kõrini neid linke...küll hispaaniat jne
15 seal lõpus on mudeli mingi täpsem kood..mõned detailid on erinevad.
Igal piirkonnal tundub olevat pisut erinev välimus või värvid.
Igatahes hea, et küsite igasuguseid selliseid küsimusi, sest saan ka ennast nii harida...täita nii öelda augud oma teadmistes...kirjutan igasugused küsim. üles millele ei oska täpselt vastata ning uurin kõrgemate isikute poolt järele....ma ju kõigest müüa tegelikult...see info mis on kätte antud, seda tean....ja nüüd näen, et nad on mulle jätnud rääkimata VÄGA palju olulisi asju.
tänud igatahes siitpoolt...eriti holma'le, kes pommitab mind siin

15 seal lõpus on mudeli mingi täpsem kood..mõned detailid on erinevad.
Igal piirkonnal tundub olevat pisut erinev välimus või värvid.
Igatahes hea, et küsite igasuguseid selliseid küsimusi, sest saan ka ennast nii harida...täita nii öelda augud oma teadmistes...kirjutan igasugused küsim. üles millele ei oska täpselt vastata ning uurin kõrgemate isikute poolt järele....ma ju kõigest müüa tegelikult...see info mis on kätte antud, seda tean....ja nüüd näen, et nad on mulle jätnud rääkimata VÄGA palju olulisi asju.
tänud igatahes siitpoolt...eriti holma'le, kes pommitab mind siin

-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 223
- Liitunud: 02 Veebr 2004, 15:17
-
Teema algataja
rollumees12 kirjutas:Ütlen oma arvamuse lifani kohta: niipalju, kui pildilt näha, näevad need hullud triikrauad välja.
Sellist asja ei saa niimoodi öelda ja tegelikult ei tohiks öelda sest endal sul pole ju seda olnud ja sul pole ju ühtegi põhjust seda öelda.
Mina isiklikult arvan et kui need tooted on kvaliteetsed siis see on väga tore et nad eesti turul on, sest ega kõikide noorte vanemad pole ju nõus 40 tuhat oma lapsele sõiduvahendile kulutama
http://ziimu.risk.ee/stuff/rolleri%20pildid/ --> minu roller (Pildid on kasutaja r1s7o tehtud//respect)
-
- Postitusi: 223
- Liitunud: 02 Veebr 2004, 15:17
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.