Romka Suzuki VX800 '91

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


grahv
Postitusi: 1186
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 77 korda

Re: Romka Suzuki VX800U '91

Lugemata postitus Postitas grahv »

Originaalis käib esiporika küljes selline asi: http://www.ebay.de/itm/Suzuki-Verkleidu ... 2c6d46b73c
Teine võimalus on lisada radika ette, grilli kinnituste alla, väike etepoole kaldega kiil. Siis peab muidugi jälgima, et see mingil tingimusel (nt amort põhjas või sirgelt) vastu esiratast ei satuks.

Kasutaja avatar

sanderk
Postitusi: 59
Liitunud: 05 Okt 2004, 20:29
Tsikkel: Suzuki VX800, Aprilia Shiver

Re: Romka Suzuki VX800U '91

Lugemata postitus Postitas sanderk »

See "vale" tagumine pikendus on ka tegelikult täiesti originaal pildilt vaadates, lihtsalt algupärasele teise VX-i oma veel otsa poogitud :lol:

Kasutaja avatar

Teema algataja
Romka
Postitusi: 315
Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
Tsikkel: MT-09
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Romka Suzuki VX800U '91

Lugemata postitus Postitas Romka »

Tegelt see ei ole VX-i enda porika pikendus, sest nende laius on ühenduskohtases täpselt sama. Ei sobi ta heasti alla- ega pealepoole.

Vahepeal sain eBayst Hiinast tellitud esiamordi simmerid kätte. Vahetasin parema poole oma kohe ära. Alumist polti, mis toimb ka punnina, keerasin kinni/lahti pneumovõtmega, sest sisu hakkas ringi käima ja tavalise võtmega polnud võimalik.
Kuna teine pool veel ei lekkinud ja amordist tuli suht puhas õli välja, siis ei hakanud seda veel torkima, vahetasin vaid õli. Ka pealmine tolmukate jäi vana. Nüüd paksema ehk 15W õliga on esiots tunduvalt mõnusam ja jäigem!
Maksid need tihendid kokku 5,50€ (Free shipping).

Pilt

Üks mure ka veel, mis hakkas kummitama. Nimelt nüüd, kui olen rattaga juba natuke harjunud ja olen tunduvalt rohkem peale keerama hakanud, hakkab sidur endast märku andma, ikkagi Suzuki ju! :evil:
Kui mootor veel suht külm (sõidetud alla 10km) siis kahekesi sõites hakkab tugeval kiirendusel libisema :(
Proovisin täiesti töösooja mootoriga - ei libise üldse mingiski asendis.
Mis teised VX-i omanikud ütlevad? Kas see suht normaalne, et külmalt kipub veidi libisema või pole ning tuleb hakata vaikselt siduri remondile mõtlema?

K-175>Voshod>Pannonia>Jawa-350/360>IZ Planeta-5>Jawa-250>K-750>Dnerp-650>Ural-650>Honda CX500>Suzuki LS650>IZ Jupiter-1>Honda CN250> Honda CH250>Suzuki Burgman 400>Royal Enfielt-500>Suzuki VX800>Yamaha FZS-1000>Honda ANF-125>Honda Hornet-900>Yamaha MT09 gen2>Yamaha Mt-09 gen4
Kasutaja avatar

munaz
Postitusi: 200
Liitunud: 16 Veebr 2007, 14:43
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Romka Suzuki VX800U '91

Lugemata postitus Postitas munaz »

Loomulikult võib see viidata ka siduri kulumisele, kuid mul kunagi oli ühe rattaga samamoodi, et külmalt libises läbi, soojalt mitte. Teise õlimargi peale minnes probleem lahenes.


madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Romka Suzuki VX800U '91

Lugemata postitus Postitas madjs »

Minuomal viskab ka siduri libisema, tundub, et tüüpviga. Eelmine omanik paigaldas uued kettad ja vedrud sidurile. Vahekettad jäid vist vanad kui õieti mäletan. Aga kui pähe keerata siis kuskil 3000- 4000 juures viskab libisema, kui gaas maha lasta ja uuesti kiirendada siis tundub nagu pidavatat. Kui käike vahetada ilma sidurita siis peab üldiselt. Peale pikemat sõitu pole libisemist täheldanud, peab vast teist õlimarki katsetama. Ühe silindriga maadlesin ka jupp aega, teema siis selline, et linnakiirusel käib nagu kellavärk. Maantee kiirusel ja peale kaotab ühe silindri ära. No nuta või naera, sai karpasid puhastatud, regullitud, uued küünlad jne. Viga oli hoopis õhupuhastajas, kummilutu mis õhku kogub oli sõidusuunda keeratud, sai se asi teistpidi keeratud ja käib. Tekitas kiiremal sõidul ülerõhu karpadesse arvatavasti.

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/

madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Romka Suzuki VX800U '91

Lugemata postitus Postitas madjs »

Aga tundub sarnane pill olema, eest amordi simmerid ei pea. Kiirendades tekib kõrvu häiriv lorin õhuvõtust, käiguga pidurdades ja gaasi maha lastes kõrva häiriv vilin sumpsides, minu masinal need läbi puuritud võibolla sellest. Lühikse lenksuga tahtis kurvis jubedalt suunda säilitada, eelmine omanik paigaldas krossika lenksu, nüüd mulle nagu käepärasem, kuulab juba suht hästi käskusid. Aga kruusal ajab ikka hirmu nahka veits, enne sai endurokaga sõidetud, eks asi harjumises. Tagarehv on ka lapikuks sõidetud ja tänu sellele annavad tunda roopad ja valged jooned teel. Eks peab rehvi välja vahetama. Ökopilliks ka nimetada ei saa, kui vähegi gaasiga tööd teha siis neelab paagitäie ikka suht kähku alla.

Viimati muutis madjs, 23 Aug 2013, 19:42, muudetud 1 kord kokku.
Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Kasutaja avatar

Teema algataja
Romka
Postitusi: 315
Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
Tsikkel: MT-09
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Romka Suzuki VX800U '91

Lugemata postitus Postitas Romka »

Kiirendades tekib kõrvu häiriv lorin õhuvõtust...

No täpselt! :D Mulle käib ka see alates 4500 pöördest algav kõva lörin (või lausa kobin) paagi all jubedalt närvidele. Aga ega enne seda pole mingit elu ka, alumine pöörete osa jube uimane. Üldse on see 800cc ja 45kw suht kiirelt lahjaks jääv :wack: Minu unistuste tsikkel peaks olema selline, mis veaks vähemalt sama jõuliselt 1000-4500 pöördel, nagu veab vx 4500-8000+ ning kõrgemad pöörded võiks üldsegi puududa. On selline olemas?

Lühikse lenksuga tahtis kurvis jubedalt suunda säilitada, eelmine omanik paigaldas krossika lenksu, nüüd mulle nagu käepärasem, kuulab juba suht hästi käskusid. Aga kruusal ajab ikka hirmu nahka veits, enne sai endurokaga sõidetud, eks asi harjumises

Omaette teema on jah see juhitavus - jube kõrge on kogu see tsikkel. Kliirens nagu enduurokal, see teebki kallutamise kuidagi omapäraseks, tahab jubedalt harjumist. Ja see väikestel kiirustel ujumine ja suuna otsimine, eriti kahekesi sõites ja eriti kruusal. Tagaistuja ütleb, et päris ebakindel tunne on seal.

Maantee kiirusel ja peale kaotab ühe silindri ära. No nuta või naera, sai karpasid puhastatud, regullitud, uued küünlad jne. Viga oli hoopis õhupuhastajas, kummilutu mis õhku kogub oli sõidusuunda keeratud, sai se asi teistpidi keeratud ja käib. Tekitas kiiremal sõidul ülerõhu karpadesse arvatavasti.

Tagumise õhupuhasti õhuvõtu asendi üle imestasin ise ka, väga imelikus suunas oli, aga ma ei hakanud omale meelepärasesse keerama, või sul oli tegemist esimesega?

K-175>Voshod>Pannonia>Jawa-350/360>IZ Planeta-5>Jawa-250>K-750>Dnerp-650>Ural-650>Honda CX500>Suzuki LS650>IZ Jupiter-1>Honda CN250> Honda CH250>Suzuki Burgman 400>Royal Enfielt-500>Suzuki VX800>Yamaha FZS-1000>Honda ANF-125>Honda Hornet-900>Yamaha MT09 gen2>Yamaha Mt-09 gen4

madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Romka Suzuki VX800U '91

Lugemata postitus Postitas madjs »

Tagumise õhupuhasti õhuvõtu asendi üle imestasin ise ka, väga imelikus suunas oli, aga ma ei hakanud omale meelepärasesse keerama, või sul oli tegemist esimesega?[/quote]

Küsimus oli selles kummilutis mis asub ratta vasakul küljel. Ega poleks seda viga vast avastanudki aga sõidu ajal lõi pirni põlema ja toppisin käe ette tuuletakistuseks ja siis lahvas mootori tööle.

Ps. minu omal passis 37kw ja alt osa vääne nagu suht talutav, veits ajab hirmu nahka see, et suht lihtsalt kaob tahokas 10000 rpm juurde. Nii vana masina puhul ei tea millal molekule lendama hakkab.

Võistlus mootor, sirakas käis 8000+ rpm 1,9 disla vänt pikk keps, 2.0 vag plokk ja 16v porditud kaan toru koldega

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Kasutaja avatar

Teema algataja
Romka
Postitusi: 315
Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
Tsikkel: MT-09
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Romka Suzuki VX800U '91

Lugemata postitus Postitas Romka »

Minul tagumine õhuvõtt sellises asendis.

Pilt

Probleeme pole, lihtsalt mulle pole vastuvõetav avad ülespoole asend.

Probleem on ka pildil näha oleva küljeplastiku alumise kinnituse/punniga - see ei püsi, tuleb pidevalt oma pesast välja.

K-175>Voshod>Pannonia>Jawa-350/360>IZ Planeta-5>Jawa-250>K-750>Dnerp-650>Ural-650>Honda CX500>Suzuki LS650>IZ Jupiter-1>Honda CN250> Honda CH250>Suzuki Burgman 400>Royal Enfielt-500>Suzuki VX800>Yamaha FZS-1000>Honda ANF-125>Honda Hornet-900>Yamaha MT09 gen2>Yamaha Mt-09 gen4

madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Romka Suzuki VX800U '91

Lugemata postitus Postitas madjs »

Romka: kirjutas:

Minul tagumine õhuvõtt sellises asendis.

Pilt

Probleeme pole, lihtsalt mulle pole vastuvõetav avad ülespoole asend.

Probleem on ka pildil näha oleva küljeplastiku alumise kinnituse/punniga - see ei püsi, tuleb pidevalt oma pesast välja.

Minuomal oli se sõidusuunda keeratud, hetkeseisuga on tahapoole keeratud. Ja need punnid on seal jh saatanast ei püsi nood ka minumal seal kus peaks.

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/

onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: Romka Suzuki VX800U '91

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

No, minu VX on mõlemad õhufiltri lutid sõidusuunas ja pole mingit problat, aga mul ka originaal VX-le välja aretatud kondel [Motobot: õige on "gondel"] ees võib olla see siis kuidagi loeb aga esimene originaalis ju katte all ja otsene õhk ei tohiks segada? Mul need kolmnurk katted seal ees puuduvad.

Passis 25kw viimasel ajal olen täheldanud et ratas kipub vähe nokka tõmbama kui gaas korralikult järsku peale keerata, varem pole nagu seda täheldanud, võibolla vähe keerasin mine tea :mrgreen:

Siduri võtab minu omal ka vist* suve lõpuks libisema, hooaja alguses seda jama pole. Sellele ei aita ei teine õli ega midagi, järgi proovitud.
Kuna tõmme on päris hea siis siduri vedrudele paigaldasin ka lisapinget tekitavad seibid, vast sellepärast eriti ei libistagi :mrgreen:

Mul jälle ülevalpool pöördl tundub suht mõtetu lasta st üle 6500rpm kuna karjub rohkem kui pointi :bsmile:


madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Romka Suzuki VX800U '91

Lugemata postitus Postitas madjs »

Passis 25kw viimasel ajal olen täheldanud et ratas kipub vähe nokka tõmbama kui gaas korralikult järsku peale keerata, varem pole nagu seda täheldanud, võibolla vähe keerasin mine tea :mrgreen:

Äkki oled kehakaalsus juurde võtnud vahepeal :bsmile: :mrgreen:

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/

onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: Romka Suzuki VX800U '91

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Pigem pakub mulle see huvi, kui sa oma rattal karpad maha võtad siis vaata mis suurusega düüsid sees on, mul varukarpad ka vedelevad ja sealt proovisin düüse (need teises mõõdus) ja hapnik oli kinni kuhugi kiirendades ei liikunud, et milliseid siis kasutatakse... seda siis kui peaksid neid karpasi lahti kiskuma. Et mis seal 45kw siis sees on...


onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: Romka Suzuki VX800U '91

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

madjs kirjutas:

Passis 25kw viimasel ajal olen täheldanud et ratas kipub vähe nokka tõmbama kui gaas korralikult järsku peale keerata, varem pole nagu seda täheldanud, võibolla vähe keerasin mine tea :mrgreen:

Äkki oled kehakaalsus juurde võtnud vahepeal :bsmile: :mrgreen:

Seda mõtlesin valjusti kodus kommenterides isegi, et suvi ja grilli-õlle hooaeg hakkab läbi saama et äkki selles asi ongi :mrgreen:
Kusjuures selgelt sama keiss meeles ka eelmisest aastast :bsmile:


madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Romka Suzuki VX800U '91

Lugemata postitus Postitas madjs »

onusnooker kirjutas:

Pigem pakub mulle see huvi, kui sa oma rattal karpad maha võtad siis vaata mis suurusega düüsid sees on, mul varukarpad ka vedelevad ja sealt proovisin düüse (need teises mõõdus) ja hapnik oli kinni kuhugi kiirendades ei liikunud, et milliseid siis kasutatakse... seda siis kui peaksid neid karpasi lahti kiskuma. Et mis seal 45kw siis sees on...

Antud rattal on karpade maha tirimine jupp mässamist. Aga jh. äkki keegi targem teab mainida kuskohast tekib se kw vahe. Mingid seivid kuskil peidus vms.

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Kasutaja avatar

demineerija
Postitusi: 362
Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
Asukoht: Talsinki
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Romka Suzuki VX800U '91

Lugemata postitus Postitas demineerija »

MInul küll teine ratas, kuid oli Suzuki tehase 25kw piirang ja väljendus see karpa düüsides, nõelas ning membraani kambri kaanes. Kõige lihtsam on netist skeemid ette võtta ja võrdlema hakata varuosa numbreid, kui muidu ei leia.


onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: Romka Suzuki VX800U '91

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Siin foorumis selliseid tarku pole, kes teaks öelda, lihtsam ongi märkemd teha ja võibolla selgub midagi...

Kaaned ei ole erinevad...

Kasutaja avatar

Teema algataja
Romka
Postitusi: 315
Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
Tsikkel: MT-09
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Romka Suzuki VX800U '91

Lugemata postitus Postitas Romka »

Minu omal on vähemalt esimese karpa peadüüs 120. Tagumist pole veel näppinud.

Pilt

K-175>Voshod>Pannonia>Jawa-350/360>IZ Planeta-5>Jawa-250>K-750>Dnerp-650>Ural-650>Honda CX500>Suzuki LS650>IZ Jupiter-1>Honda CN250> Honda CH250>Suzuki Burgman 400>Royal Enfielt-500>Suzuki VX800>Yamaha FZS-1000>Honda ANF-125>Honda Hornet-900>Yamaha MT09 gen2>Yamaha Mt-09 gen4
Kasutaja avatar

Teema algataja
Romka
Postitusi: 315
Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
Tsikkel: MT-09
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Romka Suzuki VX800U '91

Lugemata postitus Postitas Romka »

Romka: kirjutas:

...aku vajab samuti vahetust.

Praegune on Exide YB16B-A, hinnasilt on peal veel krooniajast - 800kr...

Kuidagi olen selle poolpiduse akuga siiani hakkama saanud, kuigi viimati ei olnud enam hummikuks niipalju vurtsu sees, et käima saada, kuigi sellele eelnes õhtul u 30km sõit. Enne seda oli paaril korral probleeme ka siis, kui ventilaatori oli järgi olnud. Peale seda seisma jättes enam mootorit ringi ei jõudnud vedada. Igaks juhuks kontrollisin uuesti laadimist, see õnneks ok.

Tellisin Leedust uue aku ära, peaks millalgi järgmine nädal saabuma.

Aga vana ma veel rahule ei jäta, sõita ju vaja iga päev! Mõõtsin täna hommikul pinget - tervelt 12,86V. Taipasin kontrollida vedeliku taset, peaaegu kõigis purkides olid plaadid kuival :oops:
Valasin destvett juurde ja tõin külapealt targa laadija. Väidetavalt pidavat see poolpiduse aku ellu äratama. Laadija omanik ütles, et tal suur autolaadija laadis küll murutraktori aku kiirelt täis, aga hommikuks ikkagi ei käivitanud. See laadija aga tegi aku "korda".
Eks katsetan ära, aku surma see laadija veel ei tuvastanud.

Pilt

K-175>Voshod>Pannonia>Jawa-350/360>IZ Planeta-5>Jawa-250>K-750>Dnerp-650>Ural-650>Honda CX500>Suzuki LS650>IZ Jupiter-1>Honda CN250> Honda CH250>Suzuki Burgman 400>Royal Enfielt-500>Suzuki VX800>Yamaha FZS-1000>Honda ANF-125>Honda Hornet-900>Yamaha MT09 gen2>Yamaha Mt-09 gen4
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: Romka Suzuki VX800U '91

Lugemata postitus Postitas pühak »

munaz kirjutas:

Loomulikult võib see viidata ka siduri kulumisele, kuid mul kunagi oli ühe rattaga samamoodi, et külmalt libises läbi, soojalt mitte. Teise õlimargi peale minnes probleem lahenes.

Vanemad tsiklid on selle õliasjaga tundlikud. Kui tehas näeb ette mineraalõli, siis peab see olema, mitte sünt ega ka poolsünt. Samuti on oluline, et õlil oleks hulgas mingisugust märgsiduri toimimiseks mõeldud ainet. Kirjutan nüüd oma tsiklit silmas pidades, aga kuna ka Sinu oma on samas riigis toodetud, vanuselt sinnakanti, samuti V2 mootoriga ja tundliku siduriga, siis usun, et üldised probleemid peaksid omajagu sarnased olema. Uurisin ise mööda maailma Kawasaki Vulcani foorumeid taga just selle siduriküsimuse pärast, kuna juba tsiklimüüja hoiatas, et vale õli hakkab siduri peale. Leidsin lugusid, kus mõni tegelane on pannud süntõli mootorisse ja rõõmsalt prooviringile. Tagasi pääsenud hädavaevu, kuna sidur libiseb. Seepeale on lastud 50km sõitnud süntõli välja ja mineraal asemele ning paari kilomeetri pärast kõik jälle korras. Vaatasin Su (Romka) vahetusõli firmamärki: selle peale ütles üks soomlasest Vulcaniomanik, et ta hakkab püssi otsima, kui näeb kedagi Castrol kirjaga õlinõuga Vulcani suunas minemas. Oma Kawasaki VN1500-s (1987.a. väljalase) kasutan Motul 3000 20 W50 API SG ja siiamaani pole sidurit libisema saanud.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

Aspelund
Postitusi: 516
Liitunud: 01 Aug 2005, 14:16
Tänatud: 3 korda

Re: Romka Suzuki VX800U '91

Lugemata postitus Postitas Aspelund »

Kas aku vedelikutaseme kontroll ei peaks kuuluma iga värskelt ostetud mootorratta tehnohoolde nimistusse enne esimest väljasõitu?
Mille poolest Leedust aku ostmine on parem kui lähimast kohalikust akupoest?

A.

Kasutaja avatar

paikas
Postitusi: 75
Liitunud: 19 Juul 2012, 08:32
Tsikkel: Suzuki GSF600 Bandit
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 1 kord

Re: Romka Suzuki VX800U '91

Lugemata postitus Postitas paikas »

Aspelund kirjutas:

Kas aku vedelikutaseme kontroll ei peaks kuuluma iga värskelt ostetud mootorratta tehnohoolde nimistusse enne esimest väljasõitu?
Mille poolest Leedust aku ostmine on parem kui lähimast kohalikust akupoest?

A.

ma mõtlen ka sama, eriti veel, et siinmail küsitakse aku eest ju nii 16€ ringis

Ajalugu: Pannonia T5: 250cc, IŽ planeta 5: 350cc, jawa 634: 350cc, honda mbx50: 50cc, Suzuki GSF600N Bandit: 600cc
Kasutaja avatar

AN-400
Postitusi: 448
Liitunud: 14 Okt 2003, 17:00
Tsikkel: Suzuki 650
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Romka Suzuki VX800U '91

Lugemata postitus Postitas AN-400 »

kas need mitte need imelikud akud pole, kuhu on keelatud vett lisada...

ja...ma väga vabandan, et teemasse nii kirjutan.. aga jääb mulje küll, et tsikli omamine on üks paras jant ja loterii :oops:

ketid, hammakad, valitud õlimargid... siduri libisemised, karpad, düüsid :cry: .. ikka kole jamamine on asjaga, millal seda sõitu saab siis nautida.. kui kogu aeg mässad, et asi normaalselt sõidaks ja oleks hetk, kus ainult istud peale, keerad võtit ja naudid sõitu :roll:

Suzuki 650 K7

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Romka Suzuki VX800U '91

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

XS400 kirjutas:

ja...ma väga vabandan, et teemasse nii kirjutan.. aga jääb mulje küll, et tsikli omamine on üks paras jant ja loterii :oops:

ketid, hammakad, valitud õlimargid... siduri libisemised, karpad, düüsid :cry: .. ikka kole jamamine on asjaga, millal seda sõitu saab siis nautida.. kui kogu aeg mässad, et asi normaalselt sõidaks ja oleks hetk, kus ainult istud peale, keerad võtit ja naudid sõitu :roll:

A tegelikult nii ongi, et keerad võtit ja naudid. Mõistlik on talvel kõik üle käija ja siis suvi muretu. Lihtsalt, mida vanem ratas seda rohkem on seda, mis talvel üle käimist vajab. Kui keegi on seda ülekäimist koguaeg edasi lükanud, siis ühel hetkel on seda käimist palju korraga.

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: Romka Suzuki VX800U '91

Lugemata postitus Postitas pühak »

XS400 kirjutas:

kas need mitte need imelikud akud pole, kuhu on keelatud vett lisada...

ja...ma väga vabandan, et teemasse nii kirjutan.. aga jääb mulje küll, et tsikli omamine on üks paras jant ja loterii :oops:

ketid, hammakad, valitud õlimargid... siduri libisemised, karpad, düüsid :cry: .. ikka kole jamamine on asjaga, millal seda sõitu saab siis nautida.. kui kogu aeg mässad, et asi normaalselt sõidaks ja oleks hetk, kus ainult istud peale, keerad võtit ja naudid sõitu :roll:

Siin käib jutt 91 aasta tsiklist ikkagi. Mul on kodus õue peal muude rontide hulgas 92 aasta Civic. Ülevaatusel pani see ülevaataja omajagu ahastama. Kuna andsin "ausõna", et sõidan selle talvel lumerajal puruks, sain veel templi registreerimistunnistusele. Kui ma Civicut heasse konditsiooni viima hakkaksin, oleks sellega kordades rohkem tööd, kui sama vana tsikliga, mis on ju täiesti arvestatav sõiduriist.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

AN-400
Postitusi: 448
Liitunud: 14 Okt 2003, 17:00
Tsikkel: Suzuki 650
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Romka Suzuki VX800U '91

Lugemata postitus Postitas AN-400 »

davidsoniharald kirjutas:
XS400 kirjutas:

ja...ma väga vabandan, et teemasse nii kirjutan.. aga jääb mulje küll, et tsikli omamine on üks paras jant ja loterii :oops:

ketid, hammakad, valitud õlimargid... siduri libisemised, karpad, düüsid :cry: .. ikka kole jamamine on asjaga, millal seda sõitu saab siis nautida.. kui kogu aeg mässad, et asi normaalselt sõidaks ja oleks hetk, kus ainult istud peale, keerad võtit ja naudid sõitu :roll:

A tegelikult nii ongi, et keerad võtit ja naudid. Mõistlik on talvel kõik üle käija ja siis suvi muretu. Lihtsalt, mida vanem ratas seda rohkem on seda, mis talvel üle käimist vajab. Kui keegi on seda ülekäimist koguaeg edasi lükanud, siis ühel hetkel on seda käimist palju korraga.

Aamen sellepeale .... :bsmile:

Suzuki 650 K7
Kasutaja avatar

Teema algataja
Romka
Postitusi: 315
Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
Tsikkel: MT-09
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Romka Suzuki VX800U '91

Lugemata postitus Postitas Romka »

onusnooker kirjutas:

Passis 25kw viimasel ajal olen täheldanud et ratas kipub vähe nokka tõmbama kui gaas korralikult järsku peale keerata, varem pole nagu seda täheldanud, võibolla vähe keerasin mine tea :mrgreen:
...........
Mul jälle ülevalpool pöördl tundub suht mõtetu lasta st üle 6500rpm kuna karjub rohkem kui pointi :bsmile:

No ma ei tea... ma pole küll "noka tõmbamist" täheldanud, isegi esimese käiguga mitte. Ilmselt peab tühja paagiga raskuse tahapoole sättima ja siis siduriga mängima või muudmoodi oskusklikult põhjust andma...
Ausõna, 800cc ja 45kw on jube LAHJA! Sellest võimsusest jääb küllalt kiirelt väheseks. Kõik kes arvavad, et tegemist on jubeda püssiga, siis te eksite! Kes on hetkel tsiklit ostmas, siis minu soovitus on - ärge nii pisikese mootoriga küll ostke! ;)
Mul naisevend, kes elus vaid Iz-i või Voshodiga sõitnud, arvas et sellel vist ei tohi gaasi liiga äkki keeratagi :wack: No ei ole nii! Võib küll kruusal gaasi keeramistest ka 90 pealt ratta ringi saada, aga asfaldil on see raske ratas oma sooritusvõime poolest vägagi tagasihoidlik. Minu unistus on hetkel 2x 45kw või rohkem, äkki sellisega oleks võimsuse naudingut väheke kauemaks...

Aspelund kirjutas:

......
Mille poolest Leedust aku ostmine on parem kui lähimast kohalikust akupoest?

A.

paikas kirjutas:

ma mõtlen ka sama, eriti veel, et siinmail küsitakse aku eest ju nii 16€ ringis

Eks ikka hinna poolest. Kuigi pärast avastasin, et Automaailmast oleks saanud sarnase (YB16B-A1) praeguse 30% allahindlusega vaid 27,90€ eest. Minu praegu ostetud (DB16B-A) läks koos saatekuluga 40€. :wack: Exide letihind on 48€, selle oleks tutvuse kaudu Tallinnast saanud 36,50€, aga viimasest räägitakse palju halba ja lisandunud oleks postikulu.
Aga 16€ eest 16Ah akut kohe kindlasti ei saa!

Pilt

Vana aku oli omadega ikka täiesti õhtal. Ei teinud see tark laadija temast enam midagi. See Telwin jäigi teda laadima (peaaegu 2 ööpäeva), teisest kohast laenatud CTEK näitas ilusti laadimise taset ja lõpetas laadimise mõne tunniga.
Aga akul ja akul on ikka vahe sees! Vana tõmbas starterit ringi aeglaselt, uus aga ketrab kiirelt, nagu mõnel japsi bensuautol.

AN-400 kirjutas:

........

ja...ma väga vabandan, et teemasse nii kirjutan.. aga jääb mulje küll, et tsikli omamine on üks paras jant ja loterii :oops:

ketid, hammakad, valitud õlimargid... siduri libisemised, karpad, düüsid :cry: .. ikka kole jamamine on asjaga, millal seda sõitu saab siis nautida.. kui kogu aeg mässad, et asi normaalselt sõidaks ja oleks hetk, kus ainult istud peale, keerad võtit ja naudid sõitu :roll:

Kes veel ei tea, siis tehnika ongi selline. Mingisugust "imemasinat" pole siiani veel leiutatud.
Ja ärge siis minu labase hoolduse ja tavaliste kuluosade vahetamise peale ära siis ehmatage. :D
Tsikkel iseenesest täiesti originaalis, vähe sõitnud, hästi hoitud oma vanuse kohta ning väga heas korras. Sõidab väga hästi. Vaatasin pole sellel mootorit lahti võetud ega midagi. Nokitsen pisiasjade kallal niisama hobiks. :)

K-175>Voshod>Pannonia>Jawa-350/360>IZ Planeta-5>Jawa-250>K-750>Dnerp-650>Ural-650>Honda CX500>Suzuki LS650>IZ Jupiter-1>Honda CN250> Honda CH250>Suzuki Burgman 400>Royal Enfielt-500>Suzuki VX800>Yamaha FZS-1000>Honda ANF-125>Honda Hornet-900>Yamaha MT09 gen2>Yamaha Mt-09 gen4
Kasutaja avatar

Teema algataja
Romka
Postitusi: 315
Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
Tsikkel: MT-09
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Romka Suzuki VX800 '91

Lugemata postitus Postitas Romka »

Hakkasin alles nüüd, kui 1500km juba sõidetud, täpset bensukulupäevikut pidama. Esimene kulunumber sai suht suur - tervelt 5,74L/100km. Aga eks oma osa selles, et sai see 200km kahekesi sõidetud ning pidevalt sai kiirendatud masina võimete piiril.
Üldiselt peaks keskmine kulu tulema tunduvalt väiksem, sest umbkaudu arvestades olen siiani läbitut 1543km läbimiseks ostnud 65L bensiini, mis teeb jämedalt arvestades veidi üle 4L/100km.

Paagi juures häirib see asi, et selle luuk avaneb vaid umbes täisnurga alla ja seda tahapoole ehk "vastukätt". Ei seisa seal lehter ja ka tanklas on ebamugav. Vaatasin tuttaval on bemmil samasugune luuk, aga avaneb ettepoole. Tema arvas, et saab ringi keerata. Kruvisingi poldid lahti, aga ikkagi ei sobi. Ülemine suur ava ja paagi enda auk polegi omavahel tsentris. Kruvisin sama targalt tagasi. Eks tuleb harjuda.

Pilt

Ja üks asi veel - millegipärast see tsikkel kardab niiskust. Täna hommikul oli ööläbi õues ning varahommikul kastemärjana käivitades läks alguses tööle vaid ühe silindriga ning lisaks ükskord peale pesemist ei läinud üldse tööle enne, kui olin küünlajuhtmeid ja küünlapesasid suruõhuga kuivatanud.

K-175>Voshod>Pannonia>Jawa-350/360>IZ Planeta-5>Jawa-250>K-750>Dnerp-650>Ural-650>Honda CX500>Suzuki LS650>IZ Jupiter-1>Honda CN250> Honda CH250>Suzuki Burgman 400>Royal Enfielt-500>Suzuki VX800>Yamaha FZS-1000>Honda ANF-125>Honda Hornet-900>Yamaha MT09 gen2>Yamaha Mt-09 gen4

grahv
Postitusi: 1186
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 77 korda

Re: Romka Suzuki VX800 '91

Lugemata postitus Postitas grahv »

Ah missa hädaldad koguaeg kui sita ratta ikka omale ostsid (togi)
Iga asjaga mingi jama - müü siis parem maha ja osta sobivam...

ps. ega mullegi mõned asjad meeldi, aga no tagurpidi lahti käiv paagikork... cmoon!

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: Romka Suzuki VX800 '91

Lugemata postitus Postitas pühak »

Igal rattal on omad head ja vead. Kui on suur ja mugav, siis on jube raske ja bentsu joob palju. Ja vastupidi. Ja veelmidaiganes. Eks igaüks otsustab ise, millise tsikli puhul tema jaoks meeldivad omadused ebameeldivaid üle kaaluvad. Ja mis tekitab mõnusa emotsiooni ja mis mitte. Vanematel Triumphidel on elektrisüsteem suht p**sest (Lucas, hea apostel ja vääga vilets elektrik). Aga sellest hoolimata tekitavad need tsiklid korraliku positiivse emotsiooni. Mis ometi ei takista selle neetud Lucase kallal virisemast.

Olen sõbra VX800-ga proovimise mõttes natuke sõitnud. Igati mõnus ja muhe pill. Oleks kas ise väiksemat kasvu või tsikkel suurem, siis võiks sellise omamist täitsa kaaluda. Omanik ise kuskil 175-180cm pikk ja sõidumugavust kiidab ainult. V2 müdiseb kenasti ja samas pole ka bentsukulu teab mis suur.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”