2. leht 4-st

Re: Esimene ratas

Postitatud: 18 Juun 2013, 11:13
Postitas Sniff
Rotax kirjutas:
Sniff kirjutas:
extremist kirjutas:

Kuna praegu on sul ainuke võimalus 125cc tsikliga sõita siis soovitan 2taktilist, mis edasi ka liigub ja kergem hooldada. 3 aasta pärast saad alles 70kw(max.) tsiklit vaatama hakata ja seegi tuleb 35kw piirata. Peale seda siis kui 24a. vana, saad alles täis A kategooria ning võid vabalt osta mis tsikli tahad.

Täis A kategooria saab teha ka kui oled omanud vähemalt kaks aastat A2. Ehk kui teeb 18 aastaselt A2 ära, siis täis A kategooria on võimalik teha juba 20 aastaselt. (Tuleb teha vaid ARK eksam) :bsmile:

Ära tekita segadust. Täis A saab teha 24-aastaselt.

http://www.motokoolitus.ee/kursuseda.htm
"Juhiloa taotleja peab omama ükskõik millise kategooria autojuhiluba (mitte esmast) ja olema vähemalt 24. a vana. Kui isikul on vähemalt 2.a. A2-kategooria juhiluba, siis on vanuse alammäär 20.a."


Re: Esimene ratas

Postitatud: 18 Juun 2013, 11:14
Postitas vtm
Rotax kirjutas:
Sniff kirjutas:
extremist kirjutas:

Kuna praegu on sul ainuke võimalus 125cc tsikliga sõita siis soovitan 2taktilist, mis edasi ka liigub ja kergem hooldada. 3 aasta pärast saad alles 70kw(max.) tsiklit vaatama hakata ja seegi tuleb 35kw piirata. Peale seda siis kui 24a. vana, saad alles täis A kategooria ning võid vabalt osta mis tsikli tahad.

Täis A kategooria saab teha ka kui oled omanud vähemalt kaks aastat A2. Ehk kui teeb 18 aastaselt A2 ära, siis täis A kategooria on võimalik teha juba 20 aastaselt. (Tuleb teha vaid ARK eksam) :bsmile:

Ära tekita segadust. Täis A saab teha 24-aastaselt.

Saab ka varem...

20-aastane – A-kategooria mootorsõiduk, kui isikul on eelnevalt A2-alamkategooria mootorsõiduki juhtimisõigus vähemalt kaks aastat.

http://www.mnt.ee/index.php?id=10713


Re: Esimene ratas

Postitatud: 18 Juun 2013, 11:17
Postitas xitE
Sniff kirjutas:
extremist kirjutas:

Kuna praegu on sul ainuke võimalus 125cc tsikliga sõita siis soovitan 2taktilist, mis edasi ka liigub ja kergem hooldada. 3 aasta pärast saad alles 70kw(max.) tsiklit vaatama hakata ja seegi tuleb 35kw piirata. Peale seda siis kui 24a. vana, saad alles täis A kategooria ning võid vabalt osta mis tsikli tahad.

Täis A kategooria saab teha ka kui oled omanud vähemalt kaks aastat A2. Ehk kui teeb 18 aastaselt A2 ära, siis täis A kategooria on võimalik teha juba 20 aastaselt. (Tuleb teha vaid ARK eksam) :bsmile:

Uurisin ka just riigiteatajast,peaks olema ikka õige, et saad 20 aastaselt kui enne on olnud A2.


Re: Esimene ratas

Postitatud: 18 Juun 2013, 17:03
Postitas reimps

Suht eided siin need aitajad- tattnoka suhtumine jätab enam kui soovida, näitab teine seda ka siin foorumis agaralt välja, aga oi kui abivalmid kõik on..omavahel,päris tsiklimeeste vaidluses lendavad aga isiklikud solvangud ja lausa ähvardused kahte lehte.. :wack:


Re: Esimene ratas

Postitatud: 18 Juun 2013, 21:31
Postitas puna

To reimps (w) enam paremini väga mu mõtteid edastada poleks vist saanudki.


Re: Esimene ratas

Postitatud: 18 Juun 2013, 23:00
Postitas Drone
puna kirjutas:

To reimps (w) enam paremini väga mu mõtteid edastada poleks vist saanudki.

Palun härrad seletage endi mõtted lahti.


Re: Esimene ratas

Postitatud: 19 Juun 2013, 01:08
Postitas Kri§to

mullegi oled silma jäänud oma mölisemisega ja mitme mingi kleepsuteemaga

aga näiteks võiks selle ju tuua

http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=5 ... 87#p627387

Drone kirjutas:
Tuono kirjutas:
Drone kirjutas:

miks see kuradi teema panndi vaba teema foorumisse??

Miks see krdi teema üldse alles on? Oleks ma mode siis sellist paska siin ei oleks juba ammu :wack:

(lol) (lol) (lol)
Pilt


Re: Esimene ratas

Postitatud: 20 Juun 2013, 00:54
Postitas Drone
Kri§to kirjutas:

mullegi oled silma jäänud oma mölisemisega ja mitme mingi kleepsuteemaga

Kas mul pole õigust olla vaenulik inimeste vastu kes lihtsalt ütlevad midagi sellist?
See ju kõigest gif ikkagi


Re: Esimene ratas

Postitatud: 20 Juun 2013, 11:55
Postitas reimps

Ei, sinul ei ole õigust. Sa tuled suurte poiste liivakasti ja kukkud paukuma, päris elus ei pruugi see hästi lõppeda, siin lastakse sulle lihtsalt vesi peale minusuguste m**n* ja mongolite poolt :bsmile:


Re: Esimene ratas

Postitatud: 21 Juun 2013, 00:15
Postitas Drone
reimps kirjutas:

Ei, sinul ei ole õigust. Sa tuled suurte poiste liivakasti ja kukkud paukuma, päris elus ei pruugi see hästi lõppeda, siin lastakse sulle lihtsalt vesi peale minusuguste m**n* ja mongolite poolt :bsmile:

No hästi :roll:
Tsiteeri mu paukumist või kui hakkan paukuma.


Re: Esimene ratas

Postitatud: 21 Juun 2013, 01:07
Postitas reimps

Tsiteeriks, kui modekäärid poleks konkreetset kleepsuteemat kõvasti puhastanud. Pole hullu, piisab, et mina mäletan. Pead kõvasti vaeva nägema, et end rehabiliteerida ja vanema(te) olija(te) poolehoid taas võita. Vihjeks: õpi suhtlema ka internetis. Eesti on liiga väike, et esmapilgul võõrastega anonüümselt paukuda.

Muidu võin sulle anda viisaka vastuse su probleemile: osta mingi kasutatud 600-ne naked ja oled aasta-kaks rahul ning õpid ehk normaalselt sõitma.


Re: Esimene ratas

Postitatud: 21 Juun 2013, 11:19
Postitas Drone

Ma ei ole lihtsalt ''paukuma'' hakkanud. Mu ''paukumine'' oli vastus teistele inimestele kes mind kritiseerisid ilma põhjuse või asjata.


Re: Esimene ratas

Postitatud: 21 Juun 2013, 11:31
Postitas Pihelgas
Drone kirjutas:

Ma ei ole lihtsalt ''paukuma'' hakkanud. Mu ''paukumine'' oli vastus teistele inimestele kes mind kritiseerisid ilma põhjuse või asjata.

reimpsi soovitus 600 nakedi koha pealt on väga hea. edu teedel!


Re: Esimene ratas

Postitatud: 21 Juun 2013, 11:38
Postitas MotoMell
Pihelgas kirjutas:
Drone kirjutas:

Ma ei ole lihtsalt ''paukuma'' hakkanud. Mu ''paukumine'' oli vastus teistele inimestele kes mind kritiseerisid ilma põhjuse või asjata.

reimpsi soovitus 600 nakedi koha pealt on väga hea. edu teedel!

Jajah, äss soovitus nagale, kes 3a pärast A2 teha tahab...


Re: Esimene ratas

Postitatud: 21 Juun 2013, 11:50
Postitas Pihelgas

aha t*** seda lõiku ma ei näinud :mrgreen: igast uraalid ja r1 käisid läbi, aga soovitus kehtib ka 3 aasta pärast!


Re: Esimene ratas

Postitatud: 21 Juun 2013, 12:09
Postitas minim2gnus

Mina soovitaks sulle endale midagi meelepärast. Peaaegu alati on võimalus käia kusagil motopoes / autokoolis erinevaid tsikleid proovimas, niiet vali endale sobiv ja enim meeldivam.

Ise alustasin samuti 50cc' klassist ( Muidugi on oma võrrist võetud viimast, et saaks mõõtu võtta A1 kategooria masinatega :oops: :roll: ), millest järgmisena läks loosi isa Yamu FZR600R, algul sai rahulikult harjutatud sõitmist ning käigud ja muu tunnetus selgeks õpitud. Alustuseks võta lihtsalt rahulikult ning mõistuse piires ( tean, et Einstein ütles et mõistusel pole piire :lol: ), kuid siiski õpi tundma masinat. Nüüd jäänud veel aastake oodata, et saaksin A2 ära teha ning liigun 600cc ''piiratud'' bike peale. :bsmile:

PS: Pika jutu kokkuvõtteks soovitaks lahjemat 600cc bike. :roll:


Re: Esimene ratas

Postitatud: 22 Juun 2013, 01:23
Postitas Drone
minim2gnus kirjutas:

Mina soovitaks sulle endale midagi meelepärast. Peaaegu alati on võimalus käia kusagil motopoes / autokoolis erinevaid tsikleid proovimas, niiet vali endale sobiv ja enim meeldivam.

Ise alustasin samuti 50cc' klassist ( Muidugi on oma võrrist võetud viimast, et saaks mõõtu võtta A1 kategooria masinatega :oops: :roll: ), millest järgmisena läks loosi isa Yamu FZR600R, algul sai rahulikult harjutatud sõitmist ning käigud ja muu tunnetus selgeks õpitud. Alustuseks võta lihtsalt rahulikult ning mõistuse piires ( tean, et Einstein ütles et mõistusel pole piire :lol: ), kuid siiski õpi tundma masinat. Nüüd jäänud veel aastake oodata, et saaksin A2 ära teha ning liigun 600cc ''piiratud'' bike peale. :bsmile:

PS: Pika jutu kokkuvõtteks soovitaks lahjemat 600cc bike. :roll:

Tere magnus :D
Tänan soovituse eest


Re: Esimene ratas

Postitatud: 22 Juun 2013, 04:03
Postitas Matheus
Drone kirjutas:

Arvan et esimene oleks midagi millal vähe kW ja suur väändemoment, ehk siis mingi cruiser

Ka ise kunagi noorena vaatasin mokk töllakil kroomile järele ja tahtsin millegi sellisega sõita. Peale seda, kui sain lõpuks load tehtud, olin ka saanud sõidukogemust ning reaalsed kogemused muutsid visuaalseid huvisi.

Esimene ratas? Milline oleks su esimene auto? Kas universaal pereauto, kas maastur või "riisirakett"?
Millised on esmärgid ratta soetamisel? Kas esineda (kroomi) stiiliga, Kas õppida sõitma või sõita end (heal juhul) vigaseks?

Peale lubade tegemist valisin ise oma esimeseks rattaks 600 nakedi. Saadaval on palju häid masinaid hea hinnaga, et õppida sõitma. Need masinad on piisavalt rahulikud, et andestada algaja sõiduvigu, kuid lähevad ka soovikorral hästi pöördese. Seega selget mõistust ja rahulikku rannet!

Nagu on ka siin eelnevalt juba õeldud: kui õpid sõitma(s.h. teed load), siis saad ka aru, mida tegelikult soovid.


Re: Esimene ratas

Postitatud: 22 Juun 2013, 07:49
Postitas yeekim
Matheus kirjutas:

..
Millised on esmärgid ratta soetamisel? Kas esineda (kroomi) stiiliga, ...

Möhh (togi)


Re: Esimene ratas

Postitatud: 22 Juun 2013, 09:34
Postitas villy
Matheus kirjutas:

..
Millised on esmärgid ratta soetamisel? Kas esineda (kroomi) stiiliga, ...

Tõepoolest Möhh nagu eelnevalt mainitud.
Ise ei sõida kroomiga. Aga väita, et kroom on ainult esinemiseks mõeldud tundub küll vahest kohatu. Ei saa kõiki enda järgi arvustada eksole :) Olen ka proovinud kroomiga sõita. Hea rahulik on. Nö custom on ainuke ratas millega on ka maanteel/linnas tõmblemata legaalsetel kiirustel "tsill" ja tore sõita. Mõtled omi mõtteid, vaatad loodust, mootor podiseb all, elu on lill.
Muude ratastega on ikka nii, et keeraks natuke veel ja siis veel ja veel :twisted: Isegi nakediga ei saa rahuldust niisama kulgedes.

Peale nakediga sõitmist ja kui spetsiifilisemaks minna (ratas mitte ainult tööl ja poes piima järel käimiseks). Siis maanteel hea sõita olekski customiga("kroom), metsa ja kruusa jaoks enduuro, rinka jaoks rr bike. Noh on veel olemas matkabaigid ja muud püstisemad matkarattad. Aga see juba jällegi oma teema.
Pigem tundub minu jaoks esinemine kui inimene sõidab rr rattaga ja rinkal ei käi. Kogu rr ratta ergonoomika on tehtud selleks, et saaks ringrajal sõita ja kurvis võimalikult hästi kallutada ja tsiklil rippuda. (sadul, madal lenks, kõrged jalarauad, kahvli nurk, võimsus pöörete ülalosas jne). Igapäevasõiduks ja legaalsetel kiirustel liikumiseks on kordades mugavamaid rattaid. Aga noh tibisid nii palju nendega ei saa :D
Eestis on kroomil pigem maine kui vanade ja paksude sõiduvahend mitte uhkustamisasi.
Linnavahel piisavalt näha inimesi, kes sõidavad supersport rattaga, pidurdavad käed küünarnukist lukus, hoiavad raskuse kätel ja siis virisevad, et neil randmed surevad ära. Ja veel, et perse valutab tänavaaukudest.


Re: Esimene ratas

Postitatud: 22 Juun 2013, 10:05
Postitas Drone
villy kirjutas:
Matheus kirjutas:

..
Millised on esmärgid ratta soetamisel? Kas esineda (kroomi) stiiliga, ...

Kood: Vali kõik

 Muude ratastega on ikka nii, et keeraks natuke veel ja siis veel ja veel  :twisted:  [/quote]

Vot mul on kaa selline tunne et tahaks sellist ratast.
Praegu mu valik on umbes selline 600cc naked/supermoto

http://www.mototehnika.ee/used/1426239
http://www.mototehnika.ee/used/1397492
http://www.mototehnika.ee/used/1400414 väga meeldib ainult natuke ebamugav tundub
http://www.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... _missing=1
või Aprilia Shiver


Re: Esimene ratas

Postitatud: 22 Juun 2013, 10:23
Postitas Sniff
Drone kirjutas:
villy kirjutas:
Matheus kirjutas:

..
Millised on esmärgid ratta soetamisel? Kas esineda (kroomi) stiiliga, ...

Kood: Vali kõik

 Muude ratastega on ikka nii, et keeraks natuke veel ja siis veel ja veel  :twisted:  [/quote]

Vot mul on kaa selline tunne et tahaks sellist ratast.
Praegu mu valik on umbes selline 600cc naked/supermoto

http://www.mototehnika.ee/used/1426239
http://www.mototehnika.ee/used/1397492
http://www.mototehnika.ee/used/1400414 väga meeldib ainult natuke ebamugav tundub
http://www.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... _missing=1
või Aprilia Shiver

Sa pidid A2 tegema. Ehk siis 35kw. Või ratas mis on piiratud 35kw aga ilma piiranguta max 70kw. Seega Suzuki gs500 sobiks ideaalselt. Mul oli sama ratas autokoolis, väga hea juhitavusega ja lihtne on sõita sellega.


Re: Esimene ratas

Postitatud: 22 Juun 2013, 13:22
Postitas Tuono

Mine oksjonile seda püüdma ja kui lahjaks jääb siis muudad natuke ülekannet ja jälle võimsam :bsmile:
http://bike.motors24.ee/vehicles/386678 ... -2007.aspx


Re: Esimene ratas

Postitatud: 22 Juun 2013, 23:51
Postitas JAWAmees

Mis mõtet on plaanida tsikli(auto, mobiili, trussikute) ostu 3 aastat ette? Tundub mõttetu tühikargamine.


Re: Esimene ratas

Postitatud: 23 Juun 2013, 10:05
Postitas VahurLE

Nooruses on unistamine hormoonidesse kirjutatud, ära pahanda :)


Re: Esimene ratas

Postitatud: 26 Juun 2013, 20:02
Postitas Drone
VahurLE kirjutas:

Nooruses on unistamine hormoonidesse kirjutatud, ära pahanda :)

+1


Re: Esimene ratas

Postitatud: 28 Juun 2013, 15:17
Postitas visiir

3 varianti jalgade asendi järgi

  1. Jalad ees - kõik augud mõjuvad otse seljale
  2. jalad taga - toetad kätele või paagile
  3. jalad keskel - meie teedel kindlasti kõige mugavam varinat.
    Mida pikem ratas, seda raskem manööverdada.
    Lisaks võiks mingi klaas olla rattal, või vähemalt koht, kuhu seda sobiks panna. Enamasti on ilm kiiremaks sõiduks üsna külm.
    Algajale sobiks ilmselt madalam istumisasend, et jalad kindlalt maha saaks.
    Aprilial on näiteks Pegaso selline tüüp, sobib ka algaja 35 kw piiranguga.

Re: Esimene ratas

Postitatud: 28 Juun 2013, 16:50
Postitas Kopipaste
JAWAmees kirjutas:

Mis mõtet on plaanida tsikli(auto, mobiili, trussikute) ostu 3 aastat ette? Tundub mõttetu tühikargamine.

Mina hakkasin tsikli jaoks raha koguma 9. klassis peale seda kui lubati üheks sõiduks saba peale istuma ja otsustasin, et ma tahan ka, aga enne peab raha kokku saama ja b-kati ära tegema. Ratta ostsin 7 aastat hiljem, kohe peale seda kui B-kati piimakad läbi said ja A-kati tegemiseks autokooli astusin. Ah, ja raha oli ka selleks ajaks kogunenud küllalt nii sobiva ratta kui ka varustuse jaoks. :bsmile:


Re: Esimene ratas

Postitatud: 28 Juun 2013, 19:08
Postitas puna

Ma küll ei jaga ilmselt väga matsu, aga alati soovitatakse miskeid vanu rimalaid
Mulle on viimaselajal meeldima hakanud honda CB1000R hea püstise asendiga linnakas
Igasugu monsterid on ka linnakatest sümbaatsed olnud.


Re: Esimene ratas

Postitatud: 28 Juun 2013, 23:48
Postitas Drone
visiir kirjutas:

3 varianti jalgade asendi järgi

  1. Jalad ees - kõik augud mõjuvad otse seljale
  2. jalad taga - toetad kätele või paagile
  3. jalad keskel - meie teedel kindlasti kõige mugavam varinat.
    Mida pikem ratas, seda raskem manööverdada.
    Lisaks võiks mingi klaas olla rattal, või vähemalt koht, kuhu seda sobiks panna. Enamasti on ilm kiiremaks sõiduks üsna külm.
    Algajale sobiks ilmselt madalam istumisasend, et jalad kindlalt maha saaks.
    Aprilial on näiteks Pegaso selline tüüp, sobib ka algaja 35 kw piiranguga.

Mulle on just räägitud et nt kroomiga/customiga on väga hea Tallinna linnateel sõita. Perse lausa on õnnelik sadulas, kuid on ka seda
räägitud et paagipeal oled ja sellisel teel sõidab siis hakkab selja ja munade peale see.
Kas siis paagipeal on tõesti nii hull?
Ma täna käisin Ap. esinduses, vaatasin et seal oli üks klassikaline Moto Guzzi.
Pilt teist värvi ainult