2. leht 3-st

Postitatud: 11 Sept 2005, 13:02
Postitas Villem
R1s7o kirjutas:
No kuhu sa selle 105 siis sõidad? Sul imselt a1 load ja sai või niikui nii üle 90 sõita ju..

Seda ma tean, kuid vahest on vaja mõnest ohtlikust liikurist mööda sõita, nt. veoauto mis sõidab 85 km/h. Marcuz ütles, et 90'st edasi kogub see ratas aeglaselt kiirust, seega pole just head võimalust sellisest autost mööda sõita.

Postitatud: 11 Sept 2005, 18:13
Postitas Marcuz
Mootori osa ma kuidagi arendanud pole, aga olen nüüdseks 110km/h kätte saanud @ 9500rpm. Vastu polnud tuult absoluutselt ja läks hämmastavalt kenasti 110-ni. 85km/h sõitvast autost möödumine pole eriti suur probleem, vahest muidugi võib tulla ette kolmanda rea tekitamine.

R1s7o, kas taburettidega sõidetakse kaa linnas 45km/h nagu lubatud??? :lol:

Hakkasin mõtlema, et ma pole kunagi kuulnud, et A1-ga ei tohi üle 90km/h sõita.. Samas ei tee maantee ääres seisev politsei kuidagi vahet kas sa sõidad mööda A1 või A loaga või kas 125ccm voi 250ccm, sest pole ju ühtegi tunnusmärki nagu autoga piiratud/esmastel.

Postitatud: 20 Juul 2006, 12:38
Postitas Kellogg's
Maanteedel on enamus ajast kiirusepiiranguks 90.

Aga muidu on YBR siis pmst. Minsk, mis ei kolise, kui sõidad mingist künkast üle.

Postitatud: 20 Juul 2006, 12:58
Postitas Zidist
Nii, sain ka siis eile sõbra Yamaha Minski proovida. Sõitis hästi, sujuv pill selline. Pikkust on mul niimodi 182cm - 184 cm ja oli suhteliselt normaalne istumine - selline püstine mitte nagu bike'idel. Käivitamine on natuke imelik tema masinal, ei taha käima minna kohe - ei tea miks. Ise käin autokoolis ja teen A1 lube ning mõtlesin isegi vahepeal uue YBR'i peale. Hind on natuke hirmutav, et mis selle raha eest ikka saab. Väliselt on suhteliselt sarnane Trendimporti 125ccm Hiina masinaga.

Yamaha:
Pilt
Riis:

Pilt

Postitatud: 22 Juul 2006, 14:14
Postitas Tiit21
Enta oled sa mingi imelik we??töäesti sa ei tohi oma 50-se aprilia mopeediga üle 45km/h liikuda ja mentidel on öigus kontrollida piirajate olemasolu.Mina parem söidaksin 125cc-90-ga kui väriseksin aprilia punni seljas ja kardaksin mente!!!!!

Postitatud: 22 Juul 2006, 19:14
Postitas Kellogg's
Suhteliselt mõttetu ost see YBR tegelikult. Võid mingi 20 tonniga saada streetfighter.ee's 125'se Husky (mis on ilusam ning võimsam) või motodepoost Honda Rebeli ja jääb 10 tuhat üle ka, mille eest saad aasta või kahe pärast investeerida suurde bike'i (mis ongi tegelikult 125'se ostmise mõte: saada esmane kogemus, et oleks parem suuremaga sõita).

Postitatud: 22 Juul 2006, 19:52
Postitas C4
osta mz :)

Postitatud: 22 Juul 2006, 20:34
Postitas ainarh
Kellogg's kirjutas:
Suhteliselt mõttetu ost see YBR tegelikult. Võid mingi 20 tonniga saada streetfighter.ee's 125'se Husky (mis on ilusam ning võimsam) või motodepoost Honda Rebeli ja jääb 10 tuhat üle ka, mille eest saad aasta või kahe pärast investeerida suurde bike'i (mis ongi tegelikult 125'se ostmise mõte: saada esmane kogemus, et oleks parem suuremaga sõita).

Selle 32k eest saad uue korraliku masina.
Suureks plussiks on ökonoomsus (ökosõit linna 2,5/100km)-Marcuz*
Eelnimetatud probleem "Ei käivitu hästi" minul täielikult puudub, külmalt kindlasti õhuklapp täielikult lahti !!!
Ja kui tahad kiirusi siis vaata juba neid "naljaka häälega" 2-taktilisi :lol:

Postitatud: 23 Juul 2006, 00:46
Postitas Kellogg's
Tahad öelda et kumme tuhat krooni on õigustatud summa maksta mingisuguse platseebo effekti nimel nimega "korralik"?

:D

Postitatud: 23 Juul 2006, 01:06
Postitas Whitebalance
Soovitan ikka 2taktilisi! Selle 90km/h sul hakkab väga paha imelik s**t tunne :D Ja bikega saaksid teoreetiliselt paremini sõidu selgeks rohkem kallutamist jne. Panin ise just paarpäeva tagasi põlve maha väga cool feeling ja cb500 väga palju alla ei jäägi sama kiiresti saab rajal sõitta. Veel kui sa tahad sedasorti ratast soovitan väga CBR125, mis läheb 130 välja ja teeb sitax head häält sport sumpaga ja näeb parem välja. Tegin selle rattaga lube ja noh kui sa just just tsiklisõitu alustanud pole siis käib kah. Kui meeldib osta ära :D

Postitatud: 23 Juul 2006, 11:35
Postitas bultacol
tegin selle ybr-ga õppesõitu , võrreldes teiste 125-tega on ikka uimane asi .
muidugi odav kah

Postitatud: 23 Juul 2006, 11:51
Postitas Kellogg's
CBR 125'e teeb koledaks tema peened rehvid. Võiksid väheke laiemad olla, kui keskmisest suurema jalgratta omad :lol:

Postitatud: 23 Juul 2006, 12:29
Postitas Mirko
Kes siin Cbr-ist rääkis?

Postitatud: 23 Juul 2006, 16:08
Postitas C4
Mirko kirjutas:
Kes siin Cbr-ist rääkis?
loe ja siis räägi....

Postitatud: 23 Juul 2006, 17:20
Postitas Primo
Teemaks on Yamaha YBR 125, kui keegi pole siiani aru saanud :)

Postitatud: 26 Juul 2006, 18:16
Postitas ainarh
§ 127. Õppesõidu ajal ja esmase või piiratud juhtimisõigusega juht ei tohi sõita kiiremini kui 90 km/h. Õppesõiduautol peab olema eest ja tagant nähtav käesoleva määruse lisa 4 kohane õppesõidu-tunnusmärk, teistel juhtudel – algaja juhi tunnusmärk.

läheb veidike kiskumiseks..

http://trip.rk.ee/cgi-bin/thw?${BASE}=a ... 2001-02-02

Postitatud: 03 Aug 2006, 23:39
Postitas caribba
Huvitav on see, et mootorratta algajal juhil ei pea olema mingit märki, mis näitaks, et ta on ikka veel "roheline". Sel juhul ei saa politsei ju küll kuidagi väliselt aru, et ma algaja olen.

Postitatud: 04 Aug 2006, 13:36
Postitas Kellogg's
Mis vahet sel on. Mul on trobikond sõpru, kes sõidavad täiesti ilma lubadeta autodega ringi ja sellised, kes sõidavad A1'dega kuuesajaste ja tuhandeste tsiklitega.
Ega ment ei hakka sind niisama kinni pidama. Mis sa arvad, et neil on mingisugune spetsiaalne vahend, mis tuvastab sinu vanuse ja lubade taseme autost väljaspool asudes? Niikaua kuni sa liikluseeskirju ei riku ei juhtu sinuga midagi.
Ja kui isegi juhtub, et jääd politseile vahele siis saad mingisuguse 900-1500 kroonise trahvi lubadeta sõidu eest.

Postitatud: 04 Aug 2006, 22:53
Postitas Zidist
Paar päeva tagasi pani mu sõbe YBRiga külje maha. :roll: Paak mõlkis ja gondlid kriimustatud, tahhokas ka rippus juhtme otsas. Ise pealt ei näinud aga räägiti, et oli olnud päris valus lendamine. Seda enam, et ta ei kanna kunagi mootorratta kindaid - pakun, et päris mitu kuud nüüd kätega palju teha ei saa.

Postitatud: 05 Aug 2006, 12:00
Postitas caribba
Kellogg's: Antud juhul käis jutt pigem seaduse poolesest august, tuntud-teada asi see, et kui sõita viisakalt ja keegi su peale ei kaeba, siis ei kiusa sind ka politsei. Kuid mis trahvi puutub, siis kõik on kinni inimeses, kes sulle trahvi teeb, mõni pontsikunäriline ikka väänab täiega.

:Dq

Postitatud: 05 Aug 2006, 14:24
Postitas Whitebalance
Kui tsikkel on su sõbra nimel siis lööb liikluspolitsei numbri sisse ja näeb millal viimati su sõber isegi kuselgi käis ära ;) Kelloggg

Postitatud: 13 Mai 2007, 14:47
Postitas Poiss66
lollakat juttu ajate :lol:
mis te räägite kui te pole ise sõitnudgi......125cc on alamkatekooria masin ja sobib hästi harjutamiseks,et hiljem endale parem osta. :?
olen ise sõitnud ja täitsa hea oli :)

Postitatud: 13 Mai 2007, 15:16
Postitas Zidist
Poiss66 kirjutas:
lollakat juttu ajate :lol:
mis te räägite kui te pole ise sõitnudgi......125cc on alamkatekooria masin ja sobib hästi harjutamiseks,et hiljem endale parem osta. :?
olen ise sõitnud ja täitsa hea oli :)
125cc masinaga sõidavad teadupäraselt 16-18 aastased inimesed. Niiet sihtgruppi nagu jagub - ei ole see midagi ainult nn. "harjutamise" masin.

Postitatud: 13 Mai 2007, 16:08
Postitas -Reload-
Ma teen ka selle tsikliga õppesõitu ja pole väga hullu midagi.
Natuke uimane on aga palju neile algajatele ikka vaja on :roll:

Postitatud: 13 Mai 2007, 18:06
Postitas h0lger
Just nimelt. ka mina tegin sellega õppesõitu. Minu arust oli see ratas õppesõiduks just kui loodud, selline mõnu väike ja tagasihoidlik. Välja suretada oli võimatu.

Postitatud: 17 Mai 2007, 22:56
Postitas RStorm
Ise tegin ka sellega õppesõitu :lol: . Ega ta midagi head ei ole, väike, väiksetel kiirustel pöörates käis lenks vastu põlvi. Minek oli 125 kohta väga nigel, endal oli 30 kg raskem 125-ne ja liikus kõvasti särtsakamalt :roll:. YBR ei saaks lugeda õigeks Yamahaks, sest tegu on üdini hiinakaga, millele kleebitud märk peale :cry: . Eriti tüütu oli see et tal ei ole toetusjalga, vaid selline rolleristiilis "peale tõmbamine". Isiklikult ei soovitaks seda ratast osta, kogu raha parema jaoks või vaata natuke kasutatuid :wink:, sest varsti vaevab sind teada tuntud tunne, "kuidagi lahja on".

Postitatud: 14 Juun 2008, 21:23
Postitas matzz007
RStorm kirjutas:

Ise tegin ka sellega õppesõitu :lol: . Ega ta midagi head ei ole, väike, väiksetel kiirustel pöörates käis lenks vastu põlvi. Minek oli 125 kohta väga nigel, endal oli 30 kg raskem 125-ne ja liikus kõvasti särtsakamalt :roll:. YBR ei saaks lugeda õigeks Yamahaks, sest tegu on üdini hiinakaga, millele kleebitud märk peale :cry: . Eriti tüütu oli see et tal ei ole toetusjalga, vaid selline rolleristiilis "peale tõmbamine". Isiklikult ei soovitaks seda ratast osta, kogu raha parema jaoks või vaata natuke kasutatuid :wink:, sest varsti vaevab sind teada tuntud tunne, "kuidagi lahja on".

no endale just soetasin selle (kasutatud, kuid hästi hoitud) ning mineku poolest minumeelest vahet väga ei olnud kui sõbra cbr 125 el, hääl suht.
Ning tõmmet ikka on IMO, ATV le mis mul kodus seisab küll järgi ei jõua, kuid tunda on.

ning esimeseks masinaks ma arvan et vägagi hea ning kvaliteedi poolest hiinakatest way üle.


Postitatud: 14 Juun 2008, 21:44
Postitas minenohh

Ma ei viitsinud kogu teemat läbi lugeda, seepärast võib mu jutt olla korduv. Nimelt sõitsin minagi YBR-iga õppesõitu ning endal oli samal ajal garaažis Suzuki gs125s aastast 83'. Mulle tundus üllatusena yamaha peale istudes, et ´peaaegu mittemiski ei olnud arenenum minu enda 25aasta vanusest masinast. Kuid sellespärast ilmselt hind odav ongi, et tehnika on lihtne jms. Ma polnud küll teab-mis baikidega sõitnud, aga sõita oli päris hea - tahhokas olemas, hääled on mõnusad ja pehmed ja kurvides ei tundunud lambajalana. Häirib ming 4T 125ccm juures ilgelt suured pöörded maanteel sõites, nii ka selle juures. Võiks 1 käik juures olla. Arvan, et vastu peab küll, sest mul endal oli ju põhimõtteliselt samasuguse tehnikaga masin, mis oli veerand sajandit vana ja sõitnud 46000km. Igastahes hulga parem valik kui rollerid või hiinakad.


Postitatud: 15 Juun 2008, 15:18
Postitas matzz007
minenohh kirjutas:

Ma ei viitsinud kogu teemat läbi lugeda, seepärast võib mu jutt olla korduv. Nimelt sõitsin minagi YBR-iga õppesõitu ning endal oli samal ajal garaažis Suzuki gs125s aastast 83'. Mulle tundus üllatusena yamaha peale istudes, et ´peaaegu mittemiski ei olnud arenenum minu enda 25aasta vanusest masinast. Kuid sellespärast ilmselt hind odav ongi, et tehnika on lihtne jms. Ma polnud küll teab-mis baikidega sõitnud, aga sõita oli päris hea - tahhokas olemas, hääled on mõnusad ja pehmed ja kurvides ei tundunud lambajalana. Häirib ming 4T 125ccm juures ilgelt suured pöörded maanteel sõites, nii ka selle juures. Võiks 1 käik juures olla. Arvan, et vastu peab küll, sest mul endal oli ju põhimõtteliselt samasuguse tehnikaga masin, mis oli veerand sajandit vana ja sõitnud 46000km. Igastahes hulga parem valik kui rollerid või hiinakad.

seda minagi, hiinakatele ja rolleritele peaks ikke pika puuga ära laskma. samas tundub et see masin on vägagi säästlik.


Postitatud: 15 Juun 2008, 20:46
Postitas RasmusL
matzz007 kirjutas:
minenohh kirjutas:

Ma ei viitsinud kogu teemat läbi lugeda, seepärast võib mu jutt olla korduv. Nimelt sõitsin minagi YBR-iga õppesõitu ning endal oli samal ajal garaažis Suzuki gs125s aastast 83'. Mulle tundus üllatusena yamaha peale istudes, et ´peaaegu mittemiski ei olnud arenenum minu enda 25aasta vanusest masinast. Kuid sellespärast ilmselt hind odav ongi, et tehnika on lihtne jms. Ma polnud küll teab-mis baikidega sõitnud, aga sõita oli päris hea - tahhokas olemas, hääled on mõnusad ja pehmed ja kurvides ei tundunud lambajalana. Häirib ming 4T 125ccm juures ilgelt suured pöörded maanteel sõites, nii ka selle juures. Võiks 1 käik juures olla. Arvan, et vastu peab küll, sest mul endal oli ju põhimõtteliselt samasuguse tehnikaga masin, mis oli veerand sajandit vana ja sõitnud 46000km. Igastahes hulga parem valik kui rollerid või hiinakad.

seda minagi, hiinakatele ja rolleritele peaks ikke pika puuga ära laskma. samas tundub et see masin on vägagi säästlik.

Sellest aitab,kui nt Aprilia rollule sportsumps panna,jääb ybr maha nagu koliseb.Endal oli Derbi senda 4t ja krt vastu tuulega sirgel 85-90km/h..peale seda siis hakkasin teda võimsamaks ehitama,kuni aprilia rs-i vastu vahetasin.