Yamaha YBR125

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas Villem »

R1s7o kirjutas:
No kuhu sa selle 105 siis sõidad? Sul imselt a1 load ja sai või niikui nii üle 90 sõita ju..

Seda ma tean, kuid vahest on vaja mõnest ohtlikust liikurist mööda sõita, nt. veoauto mis sõidab 85 km/h. Marcuz ütles, et 90'st edasi kogub see ratas aeglaselt kiirust, seega pole just head võimalust sellisest autost mööda sõita.

Marcuz

Lugemata postitus Postitas Marcuz »

Mootori osa ma kuidagi arendanud pole, aga olen nüüdseks 110km/h kätte saanud @ 9500rpm. Vastu polnud tuult absoluutselt ja läks hämmastavalt kenasti 110-ni. 85km/h sõitvast autost möödumine pole eriti suur probleem, vahest muidugi võib tulla ette kolmanda rea tekitamine.

R1s7o, kas taburettidega sõidetakse kaa linnas 45km/h nagu lubatud??? :lol:

Hakkasin mõtlema, et ma pole kunagi kuulnud, et A1-ga ei tohi üle 90km/h sõita.. Samas ei tee maantee ääres seisev politsei kuidagi vahet kas sa sõidad mööda A1 või A loaga või kas 125ccm voi 250ccm, sest pole ju ühtegi tunnusmärki nagu autoga piiratud/esmastel.

Kellogg's

Lugemata postitus Postitas Kellogg's »

Maanteedel on enamus ajast kiirusepiiranguks 90.

Aga muidu on YBR siis pmst. Minsk, mis ei kolise, kui sõidad mingist künkast üle.

Zidist
Postitusi: 878
Liitunud: 15 Aug 2004, 09:47
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas Zidist »

Nii, sain ka siis eile sõbra Yamaha Minski proovida. Sõitis hästi, sujuv pill selline. Pikkust on mul niimodi 182cm - 184 cm ja oli suhteliselt normaalne istumine - selline püstine mitte nagu bike'idel. Käivitamine on natuke imelik tema masinal, ei taha käima minna kohe - ei tea miks. Ise käin autokoolis ja teen A1 lube ning mõtlesin isegi vahepeal uue YBR'i peale. Hind on natuke hirmutav, et mis selle raha eest ikka saab. Väliselt on suhteliselt sarnane Trendimporti 125ccm Hiina masinaga.

Yamaha:
Pilt
Riis:

Pilt

Tiit21

Lugemata postitus Postitas Tiit21 »

Enta oled sa mingi imelik we??töäesti sa ei tohi oma 50-se aprilia mopeediga üle 45km/h liikuda ja mentidel on öigus kontrollida piirajate olemasolu.Mina parem söidaksin 125cc-90-ga kui väriseksin aprilia punni seljas ja kardaksin mente!!!!!

Kellogg's

Lugemata postitus Postitas Kellogg's »

Suhteliselt mõttetu ost see YBR tegelikult. Võid mingi 20 tonniga saada streetfighter.ee's 125'se Husky (mis on ilusam ning võimsam) või motodepoost Honda Rebeli ja jääb 10 tuhat üle ka, mille eest saad aasta või kahe pärast investeerida suurde bike'i (mis ongi tegelikult 125'se ostmise mõte: saada esmane kogemus, et oleks parem suuremaga sõita).
Kasutaja avatar

C4
Postitusi: 379
Liitunud: 03 Mai 2004, 11:19
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas C4 »

osta mz :)
Have a nice day !

ainarh
Postitusi: 62
Liitunud: 26 Sept 2005, 20:01
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas ainarh »

Kellogg's kirjutas:
Suhteliselt mõttetu ost see YBR tegelikult. Võid mingi 20 tonniga saada streetfighter.ee's 125'se Husky (mis on ilusam ning võimsam) või motodepoost Honda Rebeli ja jääb 10 tuhat üle ka, mille eest saad aasta või kahe pärast investeerida suurde bike'i (mis ongi tegelikult 125'se ostmise mõte: saada esmane kogemus, et oleks parem suuremaga sõita).

Selle 32k eest saad uue korraliku masina.
Suureks plussiks on ökonoomsus (ökosõit linna 2,5/100km)-Marcuz*
Eelnimetatud probleem "Ei käivitu hästi" minul täielikult puudub, külmalt kindlasti õhuklapp täielikult lahti !!!
Ja kui tahad kiirusi siis vaata juba neid "naljaka häälega" 2-taktilisi :lol:

Kellogg's

Lugemata postitus Postitas Kellogg's »

Tahad öelda et kumme tuhat krooni on õigustatud summa maksta mingisuguse platseebo effekti nimel nimega "korralik"?
Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

:D

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

Soovitan ikka 2taktilisi! Selle 90km/h sul hakkab väga paha imelik s**t tunne :D Ja bikega saaksid teoreetiliselt paremini sõidu selgeks rohkem kallutamist jne. Panin ise just paarpäeva tagasi põlve maha väga cool feeling ja cb500 väga palju alla ei jäägi sama kiiresti saab rajal sõitta. Veel kui sa tahad sedasorti ratast soovitan väga CBR125, mis läheb 130 välja ja teeb sitax head häält sport sumpaga ja näeb parem välja. Tegin selle rattaga lube ja noh kui sa just just tsiklisõitu alustanud pole siis käib kah. Kui meeldib osta ära :D

bultacol

Lugemata postitus Postitas bultacol »

tegin selle ybr-ga õppesõitu , võrreldes teiste 125-tega on ikka uimane asi .
muidugi odav kah

Kellogg's

Lugemata postitus Postitas Kellogg's »

CBR 125'e teeb koledaks tema peened rehvid. Võiksid väheke laiemad olla, kui keskmisest suurema jalgratta omad :lol:
Kasutaja avatar

Mirko
Postitusi: 134
Liitunud: 09 Juun 2005, 11:58
Tsikkel: Suzuki SV1000S
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas Mirko »

Kes siin Cbr-ist rääkis?
Kasutaja avatar

C4
Postitusi: 379
Liitunud: 03 Mai 2004, 11:19
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas C4 »

Mirko kirjutas:
Kes siin Cbr-ist rääkis?
loe ja siis räägi....
Have a nice day !
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Teemaks on Yamaha YBR 125, kui keegi pole siiani aru saanud :)
Challenge the Adventure.Ride The World

ainarh
Postitusi: 62
Liitunud: 26 Sept 2005, 20:01
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas ainarh »

§ 127. Õppesõidu ajal ja esmase või piiratud juhtimisõigusega juht ei tohi sõita kiiremini kui 90 km/h. Õppesõiduautol peab olema eest ja tagant nähtav käesoleva määruse lisa 4 kohane õppesõidu-tunnusmärk, teistel juhtudel – algaja juhi tunnusmärk.

läheb veidike kiskumiseks..

http://trip.rk.ee/cgi-bin/thw?${BASE}=a ... 2001-02-02

caribba
Postitusi: 46
Liitunud: 09 Sept 2005, 23:46
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas caribba »

Huvitav on see, et mootorratta algajal juhil ei pea olema mingit märki, mis näitaks, et ta on ikka veel "roheline". Sel juhul ei saa politsei ju küll kuidagi väliselt aru, et ma algaja olen.
Aprilia Atlantic--> Suzuki gsx 600f--> Kawasaki ZZR 600--> Kawasaki ZZR 1100

Kellogg's

Lugemata postitus Postitas Kellogg's »

Mis vahet sel on. Mul on trobikond sõpru, kes sõidavad täiesti ilma lubadeta autodega ringi ja sellised, kes sõidavad A1'dega kuuesajaste ja tuhandeste tsiklitega.
Ega ment ei hakka sind niisama kinni pidama. Mis sa arvad, et neil on mingisugune spetsiaalne vahend, mis tuvastab sinu vanuse ja lubade taseme autost väljaspool asudes? Niikaua kuni sa liikluseeskirju ei riku ei juhtu sinuga midagi.
Ja kui isegi juhtub, et jääd politseile vahele siis saad mingisuguse 900-1500 kroonise trahvi lubadeta sõidu eest.

Zidist
Postitusi: 878
Liitunud: 15 Aug 2004, 09:47
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas Zidist »

Paar päeva tagasi pani mu sõbe YBRiga külje maha. :roll: Paak mõlkis ja gondlid kriimustatud, tahhokas ka rippus juhtme otsas. Ise pealt ei näinud aga räägiti, et oli olnud päris valus lendamine. Seda enam, et ta ei kanna kunagi mootorratta kindaid - pakun, et päris mitu kuud nüüd kätega palju teha ei saa.
Viimati muutis Zidist, 05 Aug 2006, 12:17, muudetud 1 kord kokku.

caribba
Postitusi: 46
Liitunud: 09 Sept 2005, 23:46
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas caribba »

Kellogg's: Antud juhul käis jutt pigem seaduse poolesest august, tuntud-teada asi see, et kui sõita viisakalt ja keegi su peale ei kaeba, siis ei kiusa sind ka politsei. Kuid mis trahvi puutub, siis kõik on kinni inimeses, kes sulle trahvi teeb, mõni pontsikunäriline ikka väänab täiega.
Aprilia Atlantic--> Suzuki gsx 600f--> Kawasaki ZZR 600--> Kawasaki ZZR 1100
Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

:Dq

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

Kui tsikkel on su sõbra nimel siis lööb liikluspolitsei numbri sisse ja näeb millal viimati su sõber isegi kuselgi käis ära ;) Kelloggg

Poiss66

Lugemata postitus Postitas Poiss66 »

lollakat juttu ajate :lol:
mis te räägite kui te pole ise sõitnudgi......125cc on alamkatekooria masin ja sobib hästi harjutamiseks,et hiljem endale parem osta. :?
olen ise sõitnud ja täitsa hea oli :)

Zidist
Postitusi: 878
Liitunud: 15 Aug 2004, 09:47
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas Zidist »

Poiss66 kirjutas:
lollakat juttu ajate :lol:
mis te räägite kui te pole ise sõitnudgi......125cc on alamkatekooria masin ja sobib hästi harjutamiseks,et hiljem endale parem osta. :?
olen ise sõitnud ja täitsa hea oli :)
125cc masinaga sõidavad teadupäraselt 16-18 aastased inimesed. Niiet sihtgruppi nagu jagub - ei ole see midagi ainult nn. "harjutamise" masin.

-Reload-

Lugemata postitus Postitas -Reload- »

Ma teen ka selle tsikliga õppesõitu ja pole väga hullu midagi.
Natuke uimane on aga palju neile algajatele ikka vaja on :roll:
Kasutaja avatar

h0lger
Postitusi: 510
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
Tsikkel: roheline
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 109 korda
Tänatud: 30 korda

Lugemata postitus Postitas h0lger »

Just nimelt. ka mina tegin sellega õppesõitu. Minu arust oli see ratas õppesõiduks just kui loodud, selline mõnu väike ja tagasihoidlik. Välja suretada oli võimatu.

RStorm

Lugemata postitus Postitas RStorm »

Ise tegin ka sellega õppesõitu :lol: . Ega ta midagi head ei ole, väike, väiksetel kiirustel pöörates käis lenks vastu põlvi. Minek oli 125 kohta väga nigel, endal oli 30 kg raskem 125-ne ja liikus kõvasti särtsakamalt :roll:. YBR ei saaks lugeda õigeks Yamahaks, sest tegu on üdini hiinakaga, millele kleebitud märk peale :cry: . Eriti tüütu oli see et tal ei ole toetusjalga, vaid selline rolleristiilis "peale tõmbamine". Isiklikult ei soovitaks seda ratast osta, kogu raha parema jaoks või vaata natuke kasutatuid :wink:, sest varsti vaevab sind teada tuntud tunne, "kuidagi lahja on".

matzz007

Lugemata postitus Postitas matzz007 »

RStorm kirjutas:

Ise tegin ka sellega õppesõitu :lol: . Ega ta midagi head ei ole, väike, väiksetel kiirustel pöörates käis lenks vastu põlvi. Minek oli 125 kohta väga nigel, endal oli 30 kg raskem 125-ne ja liikus kõvasti särtsakamalt :roll:. YBR ei saaks lugeda õigeks Yamahaks, sest tegu on üdini hiinakaga, millele kleebitud märk peale :cry: . Eriti tüütu oli see et tal ei ole toetusjalga, vaid selline rolleristiilis "peale tõmbamine". Isiklikult ei soovitaks seda ratast osta, kogu raha parema jaoks või vaata natuke kasutatuid :wink:, sest varsti vaevab sind teada tuntud tunne, "kuidagi lahja on".

no endale just soetasin selle (kasutatud, kuid hästi hoitud) ning mineku poolest minumeelest vahet väga ei olnud kui sõbra cbr 125 el, hääl suht.
Ning tõmmet ikka on IMO, ATV le mis mul kodus seisab küll järgi ei jõua, kuid tunda on.

ning esimeseks masinaks ma arvan et vägagi hea ning kvaliteedi poolest hiinakatest way üle.

Kasutaja avatar

minenohh
Postitusi: 188
Liitunud: 24 Juul 2005, 20:06
Asukoht: Lõuna

Lugemata postitus Postitas minenohh »

Ma ei viitsinud kogu teemat läbi lugeda, seepärast võib mu jutt olla korduv. Nimelt sõitsin minagi YBR-iga õppesõitu ning endal oli samal ajal garaažis Suzuki gs125s aastast 83'. Mulle tundus üllatusena yamaha peale istudes, et ´peaaegu mittemiski ei olnud arenenum minu enda 25aasta vanusest masinast. Kuid sellespärast ilmselt hind odav ongi, et tehnika on lihtne jms. Ma polnud küll teab-mis baikidega sõitnud, aga sõita oli päris hea - tahhokas olemas, hääled on mõnusad ja pehmed ja kurvides ei tundunud lambajalana. Häirib ming 4T 125ccm juures ilgelt suured pöörded maanteel sõites, nii ka selle juures. Võiks 1 käik juures olla. Arvan, et vastu peab küll, sest mul endal oli ju põhimõtteliselt samasuguse tehnikaga masin, mis oli veerand sajandit vana ja sõitnud 46000km. Igastahes hulga parem valik kui rollerid või hiinakad.


matzz007

Lugemata postitus Postitas matzz007 »

minenohh kirjutas:

Ma ei viitsinud kogu teemat läbi lugeda, seepärast võib mu jutt olla korduv. Nimelt sõitsin minagi YBR-iga õppesõitu ning endal oli samal ajal garaažis Suzuki gs125s aastast 83'. Mulle tundus üllatusena yamaha peale istudes, et ´peaaegu mittemiski ei olnud arenenum minu enda 25aasta vanusest masinast. Kuid sellespärast ilmselt hind odav ongi, et tehnika on lihtne jms. Ma polnud küll teab-mis baikidega sõitnud, aga sõita oli päris hea - tahhokas olemas, hääled on mõnusad ja pehmed ja kurvides ei tundunud lambajalana. Häirib ming 4T 125ccm juures ilgelt suured pöörded maanteel sõites, nii ka selle juures. Võiks 1 käik juures olla. Arvan, et vastu peab küll, sest mul endal oli ju põhimõtteliselt samasuguse tehnikaga masin, mis oli veerand sajandit vana ja sõitnud 46000km. Igastahes hulga parem valik kui rollerid või hiinakad.

seda minagi, hiinakatele ja rolleritele peaks ikke pika puuga ära laskma. samas tundub et see masin on vägagi säästlik.

Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

matzz007 kirjutas:
minenohh kirjutas:

Ma ei viitsinud kogu teemat läbi lugeda, seepärast võib mu jutt olla korduv. Nimelt sõitsin minagi YBR-iga õppesõitu ning endal oli samal ajal garaažis Suzuki gs125s aastast 83'. Mulle tundus üllatusena yamaha peale istudes, et ´peaaegu mittemiski ei olnud arenenum minu enda 25aasta vanusest masinast. Kuid sellespärast ilmselt hind odav ongi, et tehnika on lihtne jms. Ma polnud küll teab-mis baikidega sõitnud, aga sõita oli päris hea - tahhokas olemas, hääled on mõnusad ja pehmed ja kurvides ei tundunud lambajalana. Häirib ming 4T 125ccm juures ilgelt suured pöörded maanteel sõites, nii ka selle juures. Võiks 1 käik juures olla. Arvan, et vastu peab küll, sest mul endal oli ju põhimõtteliselt samasuguse tehnikaga masin, mis oli veerand sajandit vana ja sõitnud 46000km. Igastahes hulga parem valik kui rollerid või hiinakad.

seda minagi, hiinakatele ja rolleritele peaks ikke pika puuga ära laskma. samas tundub et see masin on vägagi säästlik.

Sellest aitab,kui nt Aprilia rollule sportsumps panna,jääb ybr maha nagu koliseb.Endal oli Derbi senda 4t ja krt vastu tuulega sirgel 85-90km/h..peale seda siis hakkasin teda võimsamaks ehitama,kuni aprilia rs-i vastu vahetasin.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”