Yamaha YBR125
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
R1s7o kirjutas:No kuhu sa selle 105 siis sõidad? Sul imselt a1 load ja sai või niikui nii üle 90 sõita ju..
Seda ma tean, kuid vahest on vaja mõnest ohtlikust liikurist mööda sõita, nt. veoauto mis sõidab 85 km/h. Marcuz ütles, et 90'st edasi kogub see ratas aeglaselt kiirust, seega pole just head võimalust sellisest autost mööda sõita.
R1s7o, kas taburettidega sõidetakse kaa linnas 45km/h nagu lubatud???

Hakkasin mõtlema, et ma pole kunagi kuulnud, et A1-ga ei tohi üle 90km/h sõita.. Samas ei tee maantee ääres seisev politsei kuidagi vahet kas sa sõidad mööda A1 või A loaga või kas 125ccm voi 250ccm, sest pole ju ühtegi tunnusmärki nagu autoga piiratud/esmastel.
Yamaha:

Riis:

Kellogg's kirjutas:Suhteliselt mõttetu ost see YBR tegelikult. Võid mingi 20 tonniga saada streetfighter.ee's 125'se Husky (mis on ilusam ning võimsam) või motodepoost Honda Rebeli ja jääb 10 tuhat üle ka, mille eest saad aasta või kahe pärast investeerida suurde bike'i (mis ongi tegelikult 125'se ostmise mõte: saada esmane kogemus, et oleks parem suuremaga sõita).
Selle 32k eest saad uue korraliku masina.
Suureks plussiks on ökonoomsus (ökosõit linna 2,5/100km)-Marcuz*
Eelnimetatud probleem "Ei käivitu hästi" minul täielikult puudub, külmalt kindlasti õhuklapp täielikult lahti !!!
Ja kui tahad kiirusi siis vaata juba neid "naljaka häälega" 2-taktilisi

-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
:D


läheb veidike kiskumiseks..
http://trip.rk.ee/cgi-bin/thw?${BASE}=a ... 2001-02-02
Ega ment ei hakka sind niisama kinni pidama. Mis sa arvad, et neil on mingisugune spetsiaalne vahend, mis tuvastab sinu vanuse ja lubade taseme autost väljaspool asudes? Niikaua kuni sa liikluseeskirju ei riku ei juhtu sinuga midagi.
Ja kui isegi juhtub, et jääd politseile vahele siis saad mingisuguse 900-1500 kroonise trahvi lubadeta sõidu eest.

-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
:Dq

125cc masinaga sõidavad teadupäraselt 16-18 aastased inimesed. Niiet sihtgruppi nagu jagub - ei ole see midagi ainult nn. "harjutamise" masin.Poiss66 kirjutas:lollakat juttu ajate![]()
mis te räägite kui te pole ise sõitnudgi......125cc on alamkatekooria masin ja sobib hästi harjutamiseks,et hiljem endale parem osta.![]()
olen ise sõitnud ja täitsa hea oli




RStorm kirjutas:Ise tegin ka sellega õppesõitu
. Ega ta midagi head ei ole, väike, väiksetel kiirustel pöörates käis lenks vastu põlvi. Minek oli 125 kohta väga nigel, endal oli 30 kg raskem 125-ne ja liikus kõvasti särtsakamalt
. YBR ei saaks lugeda õigeks Yamahaks, sest tegu on üdini hiinakaga, millele kleebitud märk peale
. Eriti tüütu oli see et tal ei ole toetusjalga, vaid selline rolleristiilis "peale tõmbamine". Isiklikult ei soovitaks seda ratast osta, kogu raha parema jaoks või vaata natuke kasutatuid
, sest varsti vaevab sind teada tuntud tunne, "kuidagi lahja on".
no endale just soetasin selle (kasutatud, kuid hästi hoitud) ning mineku poolest minumeelest vahet väga ei olnud kui sõbra cbr 125 el, hääl suht.
Ning tõmmet ikka on IMO, ATV le mis mul kodus seisab küll järgi ei jõua, kuid tunda on.
ning esimeseks masinaks ma arvan et vägagi hea ning kvaliteedi poolest hiinakatest way üle.
Ma ei viitsinud kogu teemat läbi lugeda, seepärast võib mu jutt olla korduv. Nimelt sõitsin minagi YBR-iga õppesõitu ning endal oli samal ajal garaažis Suzuki gs125s aastast 83'. Mulle tundus üllatusena yamaha peale istudes, et ´peaaegu mittemiski ei olnud arenenum minu enda 25aasta vanusest masinast. Kuid sellespärast ilmselt hind odav ongi, et tehnika on lihtne jms. Ma polnud küll teab-mis baikidega sõitnud, aga sõita oli päris hea - tahhokas olemas, hääled on mõnusad ja pehmed ja kurvides ei tundunud lambajalana. Häirib ming 4T 125ccm juures ilgelt suured pöörded maanteel sõites, nii ka selle juures. Võiks 1 käik juures olla. Arvan, et vastu peab küll, sest mul endal oli ju põhimõtteliselt samasuguse tehnikaga masin, mis oli veerand sajandit vana ja sõitnud 46000km. Igastahes hulga parem valik kui rollerid või hiinakad.
minenohh kirjutas:Ma ei viitsinud kogu teemat läbi lugeda, seepärast võib mu jutt olla korduv. Nimelt sõitsin minagi YBR-iga õppesõitu ning endal oli samal ajal garaažis Suzuki gs125s aastast 83'. Mulle tundus üllatusena yamaha peale istudes, et ´peaaegu mittemiski ei olnud arenenum minu enda 25aasta vanusest masinast. Kuid sellespärast ilmselt hind odav ongi, et tehnika on lihtne jms. Ma polnud küll teab-mis baikidega sõitnud, aga sõita oli päris hea - tahhokas olemas, hääled on mõnusad ja pehmed ja kurvides ei tundunud lambajalana. Häirib ming 4T 125ccm juures ilgelt suured pöörded maanteel sõites, nii ka selle juures. Võiks 1 käik juures olla. Arvan, et vastu peab küll, sest mul endal oli ju põhimõtteliselt samasuguse tehnikaga masin, mis oli veerand sajandit vana ja sõitnud 46000km. Igastahes hulga parem valik kui rollerid või hiinakad.
seda minagi, hiinakatele ja rolleritele peaks ikke pika puuga ära laskma. samas tundub et see masin on vägagi säästlik.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
matzz007 kirjutas:minenohh kirjutas:Ma ei viitsinud kogu teemat läbi lugeda, seepärast võib mu jutt olla korduv. Nimelt sõitsin minagi YBR-iga õppesõitu ning endal oli samal ajal garaažis Suzuki gs125s aastast 83'. Mulle tundus üllatusena yamaha peale istudes, et ´peaaegu mittemiski ei olnud arenenum minu enda 25aasta vanusest masinast. Kuid sellespärast ilmselt hind odav ongi, et tehnika on lihtne jms. Ma polnud küll teab-mis baikidega sõitnud, aga sõita oli päris hea - tahhokas olemas, hääled on mõnusad ja pehmed ja kurvides ei tundunud lambajalana. Häirib ming 4T 125ccm juures ilgelt suured pöörded maanteel sõites, nii ka selle juures. Võiks 1 käik juures olla. Arvan, et vastu peab küll, sest mul endal oli ju põhimõtteliselt samasuguse tehnikaga masin, mis oli veerand sajandit vana ja sõitnud 46000km. Igastahes hulga parem valik kui rollerid või hiinakad.
seda minagi, hiinakatele ja rolleritele peaks ikke pika puuga ära laskma. samas tundub et see masin on vägagi säästlik.
Sellest aitab,kui nt Aprilia rollule sportsumps panna,jääb ybr maha nagu koliseb.Endal oli Derbi senda 4t ja krt vastu tuulega sirgel 85-90km/h..peale seda siis hakkasin teda võimsamaks ehitama,kuni aprilia rs-i vastu vahetasin.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.