Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 527
- Liitunud: 30 Mär 2009, 21:37
- Tsikkel: ZX-10R
- Asukoht: Paar meetrit Tallinnast
- Kontakt:
Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
Pira kirjutas:Tahtsin huvi pärast küsida kas tõesti annavad harrastajale need commanderid, väljalased ja tasakaalustatud pillid nii palju eelist, et on põhjust teistel nurisemiseks või on see puhas kadedus. Kuna MX-is topi ja tuuni palju rahakott kannatab kuna kiirus jääb ikkagi istme ja lenksa vahelisse tihendisse kinni.
Ise arvasin nagu niipidi, et anna harrastajale tippklassi masin siis ta sõidab ennast lihtsalt sodiks...
Kas tõesti rinkas võistleb ratas mitte sõitja.....lühidalt siis nii....Kuna võhik, sellest ka selline huvi.....
Tegelikult on nii, et kõik viimase 3-4 põlvkonna rattad on enam kui piisavalt vinged ja võimsad ka otse letist. Päts sõitis minu stock rattaga viimasel võistlusel superbike kolmandaks. Kolmandaks lihtsalt selle pärast, et see ratas oli talle võõras ja ta polnud jupp aega sõitnud.
Commanderi järgi pole mul kordagi vajadust olnud ja ma ei näe, et see mind ka kusagilt otsast takistanud oleks. Pigem on vaja mõistusega sõidutehnikat lihvida ja ratta tuunimise asemel piisab hoopis värskest rehvist ning vedrustuse korralikust seadistamisest.
Igast moto-juhtumiste piltwerk: http://flickr.com/raulkaidro
http://www.kawasaki.ee, http://www.maddog.ee
Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
Erkki kirjutas:Aga huvitav mitu etappi see hooaeg C-klassis on, kas sõidetakse ainult audrus või saab ka saaremaal võidu kihutada? ...ei leidnud kuskilt C-klassi ajakava.
Saaremaal saab 2013 C-klass kindlasti sõita. Kokku C-klassile 4 etappi.
Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
susla kirjutas:Erkki kirjutas:Aga huvitav mitu etappi see hooaeg C-klassis on, kas sõidetakse ainult audrus või saab ka saaremaal võidu kihutada? ...ei leidnud kuskilt C-klassi ajakava.
Saaremaal saab 2013 C-klass kindlasti sõita. Kokku C-klassile 4 etappi.
Oskab ka keegi juba täpselt öelda, et millal need 4 etappi toimuvad?
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
M4r6us kirjutas:susla kirjutas:Erkki kirjutas:Aga huvitav mitu etappi see hooaeg C-klassis on, kas sõidetakse ainult audrus või saab ka saaremaal võidu kihutada? ...ei leidnud kuskilt C-klassi ajakava.
Saaremaal saab 2013 C-klass kindlasti sõita. Kokku C-klassile 4 etappi.
Oskab ka keegi juba täpselt öelda, et millal need 4 etappi toimuvad?
18-19.05.2013 EMV I etapp, Audruring, Eesti
06.07.2013 EMV III etapp, Kuressaare, Saaremaa
20-21.07 2013 EMV IV etapp, Audruring, Eesti
07-08.09.2013 EMV VI etapp, Audruring, Eesti
Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
IZH kirjutas:M4r6us kirjutas:Oskab ka keegi juba täpselt öelda, et millal need 4 etappi toimuvad?
18-19.05.2013 EMV I etapp, Audruring, Eesti
06.07.2013 EMV III etapp, Kuressaare, Saaremaa
20-21.07 2013 EMV IV etapp, Audruring, Eesti
07-08.09.2013 EMV VI etapp, Audruring, Eesti
Ozaaaaaaa vot see käis kähku
Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
Kordamine on tarkuse ema.
Siin lehel kõik vajalik: http://www.motoringrada.ee/
-
- Postitusi: 255
- Liitunud: 07 Juul 2005, 12:10
- Tsikkel: Yamaha YZ250F
- Asukoht: Läänemaa
- Tänatud: 7 korda
Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
oldmaniac kirjutas:Pira kirjutas:Tahtsin huvi pärast küsida kas tõesti annavad harrastajale need commanderid, väljalased ja tasakaalustatud pillid nii palju eelist, et on põhjust teistel nurisemiseks või on see puhas kadedus. Kuna MX-is topi ja tuuni palju rahakott kannatab kuna kiirus jääb ikkagi istme ja lenksa vahelisse tihendisse kinni.
Ise arvasin nagu niipidi, et anna harrastajale tippklassi masin siis ta sõidab ennast lihtsalt sodiks...
Kas tõesti rinkas võistleb ratas mitte sõitja.....lühidalt siis nii....Kuna võhik, sellest ka selline huvi.....
Tegelikult on nii, et kõik viimase 3-4 põlvkonna rattad on enam kui piisavalt vinged ja võimsad ka otse letist. Päts sõitis minu stock rattaga viimasel võistlusel superbike kolmandaks. Kolmandaks lihtsalt selle pärast, et see ratas oli talle võõras ja ta polnud jupp aega sõitnud.
Commanderi järgi pole mul kordagi vajadust olnud ja ma ei näe, et see mind ka kusagilt otsast takistanud oleks. Pigem on vaja mõistusega sõidutehnikat lihvida ja ratta tuunimise asemel piisab hoopis värskest rehvist ning vedrustuse korralikust seadistamisest.
Seda tahtsingi teada.....lihtsalt mõnest postitusest sain valesti aru, umbes nii, et mõni paksema rahakotiga vend tuleb hobi korras 200000-eur maksva rattaga harrastama ja kohtunik sügab kukalt ja ütleb ...ei no sellise püssiga peab küll juba rookie või ma ei tea mis klassi kohe kobima....
EDU teile kallutamisel....
Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
Motoringraja leht vahepeal ei ole üldse kätte saadav. Mis keis Teil sellega on?
Registreerisin juba omale nummeri kah ära paar nädalat aga ei mingit vastust, kellele kaevata?
Mingi etapp on lätis ka, sinna lastakse tsee klass kah peale?
Üks küsimus kah siis vanadele kaladele - nimelt raja gondlis all olevad augud vihmase ilma korral, mis muidu peavad olema suletud. Kuidas need lahendad? Puurin augu ja tüübel ette või on mingid spets punnid olemas?
Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
Pira kirjutas:oldmaniac kirjutas:Pira kirjutas:Tahtsin huvi pärast küsida kas tõesti annavad harrastajale need commanderid, väljalased ja tasakaalustatud pillid nii palju eelist, et on põhjust teistel nurisemiseks või on see puhas kadedus. Kuna MX-is topi ja tuuni palju rahakott kannatab kuna kiirus jääb ikkagi istme ja lenksa vahelisse tihendisse kinni.
Ise arvasin nagu niipidi, et anna harrastajale tippklassi masin siis ta sõidab ennast lihtsalt sodiks...
Kas tõesti rinkas võistleb ratas mitte sõitja.....lühidalt siis nii....Kuna võhik, sellest ka selline huvi.....
Tegelikult on nii, et kõik viimase 3-4 põlvkonna rattad on enam kui piisavalt vinged ja võimsad ka otse letist. Päts sõitis minu stock rattaga viimasel võistlusel superbike kolmandaks. Kolmandaks lihtsalt selle pärast, et see ratas oli talle võõras ja ta polnud jupp aega sõitnud.
Commanderi järgi pole mul kordagi vajadust olnud ja ma ei näe, et see mind ka kusagilt otsast takistanud oleks. Pigem on vaja mõistusega sõidutehnikat lihvida ja ratta tuunimise asemel piisab hoopis värskest rehvist ning vedrustuse korralikust seadistamisest.
Seda tahtsingi teada.....lihtsalt mõnest postitusest sain valesti aru, umbes nii, et mõni paksema rahakotiga vend tuleb hobi korras 200000-eur maksva rattaga harrastama ja kohtunik sügab kukalt ja ütleb ...ei no sellise püssiga peab küll juba rookie või ma ei tea mis klassi kohe kobima....
EDU teile kallutamisel....
Juba küsida saab nii, et tekib segadus.
Keegi ei ole kordagi rääkinud, et esimest korda hobi korras kalli ja kõvasti tuunitud, võimsa rattaga võistlema tulnud sõitjad kupatatakse ratta pärast kohe Rookie klassi. Kõik võistluskaruselli astunud sõitjad saavad alustada C-klassist, samas võivad valida kohe ka rookie klassi.
Kui nüüd tulebki keegi sellise rattaga võistlema, siis peab ta teadma, et alates sellest hetkest, kui ta sellise rattaga võistlemist alustas viiakse ta üks kord (vb peale esimest hooaega vb peale teist hooaega) kuidas ta areneb kõrgemasse võistlusklassi.
C-klassis saavad kasvõi pesnsionieani sõita sealt klassist alustanud ja järjepidevalt tänavaseades sõitnud rattaga. Kui keegi areneb liiga kiireks või hakkab seda korda ära kasutama vaadatakse kas kogu kord või käsitletakse üksikjuhtumit eraldi.
Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
madispilt kirjutas:Motoringraja leht vahepeal ei ole üldse kätte saadav. Mis keis Teil sellega on?
Registreerisin juba omale nummeri kah ära paar nädalat aga ei mingit vastust, kellele kaevata?
Mingi etapp on lätis ka, sinna lastakse tsee klass kah peale?Üks küsimus kah siis vanadele kaladele - nimelt raja gondlis all olevad augud vihmase ilma korral, mis muidu peavad olema suletud. Kuidas need lahendad? Puurin augu ja tüübel ette või on mingid spets punnid olemas?
Kodulehega oli vahepeal tõesti probleeme, meie vana server hakkas ära koolema.
Tänaseks hetkeks on asi üles ehitatud, korraliku serveri peale.
Võistlusnumbri osas kaeba minule kuid hetkel ei näita küll, et Sa oleks taotlenud numbri. (võib see olla tingitud meie vana arvutikast-serverist)
Minul isiklikult on need suletud teibiga. Kui sa tahad olla korrektsem siis ostad mõnes autopoest kummikorgid.
-
- Postitusi: 527
- Liitunud: 30 Mär 2009, 21:37
- Tsikkel: ZX-10R
- Asukoht: Paar meetrit Tallinnast
- Kontakt:
Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
madispilt kirjutas:Mingi etapp on lätis ka, sinna lastakse tsee klass kah peale?
Läti-Leedu võistlustega on alati selline tore lugu olnud, et seal on olemas meie C-klassile vastav osa olemas olnud. Lätis on alatihti olnud veel lisaks ka päris tõsine tänavaklass, kuhu saavad sõitma kasvõi matkatattad koos kohvrite ja seljakotiga.
Igast moto-juhtumiste piltwerk: http://flickr.com/raulkaidro
http://www.kawasaki.ee, http://www.maddog.ee
Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
Kuidas kinnitada paagi katet? Kas kahepoolne teip hoiaks seda kui rohkelt panna?
-
- Postitusi: 527
- Liitunud: 30 Mär 2009, 21:37
- Tsikkel: ZX-10R
- Asukoht: Paar meetrit Tallinnast
- Kontakt:
Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
ain30 kirjutas:Kuidas kinnitada paagi katet? Kas kahepoolne teip hoiaks seda kui rohkelt panna?
Võimalik. Samas kui sul teda on vaja sealt hiljem ära võtta ja näiteks katte või paagi enda lappimiseks, siis oled sa oma kahepoolse teibiga üsna hädas. Enamus katteid saab ilusasti ka paagikinnituste alla kinni panna. Omakorda selleks, et paaki katte all mitte ära rikkuda/kraapida tuleks paagi ja katte vahele miskit lihtsalt eemaldatavat vooderdust ehitada.
Igast moto-juhtumiste piltwerk: http://flickr.com/raulkaidro
http://www.kawasaki.ee, http://www.maddog.ee
Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
Lätis ja Leedus on sarnaselt Eestilegi olemas C-klass, Lätis veel omakorda ka Tänavaklass (tõesti ainult tänavaseades olevad rattad). Läti ja Leedu C-klassis on erinevus mõnedes tingimustes-keelatud on kasutada "Slick" rehve, kuid on lubatud kasutada rehvisoojendajaid.
Läti ja Leedu võistlusel on samamoodi võimalik koha pealt osta ühekordse litsentsi, kuid esmalt peab olema võetud EMF-ist nn stardiluba.
Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
Tervitus,
Kas tsikkel peab olema Eesti registris, kehtiva ülevaatuse ning kindlustusega, selleks et osa võtta C-klassi sõidust?
Ei leia selle kohta inffi.
Tänan.
-
- Postitusi: 527
- Liitunud: 30 Mär 2009, 21:37
- Tsikkel: ZX-10R
- Asukoht: Paar meetrit Tallinnast
- Kontakt:
Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
Kaiks kirjutas:Tervitus,
Kas tsikkel peab olema Eesti registris, kehtiva ülevaatuse ning kindlustusega, selleks et osa võtta C-klassi sõidust?
Ei leia selle kohta inffi.
Tänan.
Ei. Keegi ei kontrolli ja pole ka vajadust. Kindlustus nagunii ei kehti; mustrisügavust ei mõõdeta; kiirusepiiranguid ei ole ja numbrid koosnevad vaid numbritest. Peaasi, et klassile kehtestatud tehnilistele tingimustele vastab. Need leisid üles?
Igast moto-juhtumiste piltwerk: http://flickr.com/raulkaidro
http://www.kawasaki.ee, http://www.maddog.ee
Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
oldmaniac kirjutas:Kaiks kirjutas:Tervitus,
Kas tsikkel peab olema Eesti registris, kehtiva ülevaatuse ning kindlustusega, selleks et osa võtta C-klassi sõidust?
Ei leia selle kohta inffi.
Tänan.Ei. Keegi ei kontrolli ja pole ka vajadust. Kindlustus nagunii ei kehti; mustrisügavust ei mõõdeta; kiirusepiiranguid ei ole ja numbrid koosnevad vaid numbritest. Peaasi, et klassile kehtestatud tehnilistele tingimustele vastab. Need leisid üles?
Tehnilised tingimused kirjeldavad pigem tavalisele bikele nõudmisi, minu rattaks on hornet, kas pean sinna alla kuidagi õlikoguja aretama?
-
- Postitusi: 527
- Liitunud: 30 Mär 2009, 21:37
- Tsikkel: ZX-10R
- Asukoht: Paar meetrit Tallinnast
- Kontakt:
Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
Kaiks kirjutas:oldmaniac kirjutas:Kaiks kirjutas:Tervitus,
Kas tsikkel peab olema Eesti registris, kehtiva ülevaatuse ning kindlustusega, selleks et osa võtta C-klassi sõidust?
Ei leia selle kohta inffi.
Tänan.Ei. Keegi ei kontrolli ja pole ka vajadust. Kindlustus nagunii ei kehti; mustrisügavust ei mõõdeta; kiirusepiiranguid ei ole ja numbrid koosnevad vaid numbritest. Peaasi, et klassile kehtestatud tehnilistele tingimustele vastab. Need leisid üles?
Tehnilised tingimused kirjeldavad pigem tavalisele bikele nõudmisi, minu rattaks on hornet, kas pean sinna alla kuidagi õlikoguja aretama?
Nu kust sa nüüd selle siis välja lugesid? C-klassi tehnilistes tingimustes on ju ilusasti kirjas: "13.7 Kui on vahetatud tootja poolt välja antud voolundid (gondlid)..." Ehk inimkeeles peaks see siis tähendama lihtsalt, et kui sa oled oma rattale spetsiaalsed rinkagondlid külge kruvinud, siis olgu juba õiged; kui sa pole midagi teinud, siis pole ka õlikoguja kohta nõudmist.
Igast moto-juhtumiste piltwerk: http://flickr.com/raulkaidro
http://www.kawasaki.ee, http://www.maddog.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
Nüüd, kus on osad ära käinud treeninglaagris ja 17 - 19 on võistlused tulemas, oleks mõned küsimused - ehk õnnestub saada vastuseid enne esmaspäeva (siis saab vast korraldajalt juba küsida)
Kuidas raja hoonetes pesemisvõimalustega on uue Audru puhul? Võistlejatele ja mehaanikutele peaks vist osavõtutasu sees ligipääs neile olema?
Kuidas varasemalt olnud on, kas mitteametlikud treeningud kuuluvad osavõtu tasu sisse või tulevad nad eraldi juurde?
Ajavõtuseadmed antakse koha peal?
Elektrit vist tuli eraldi korraldajalt paluda..
Eelregades (mis, nagu ma arusaan, peaks sisaldama ka ühekordset litsentsi?) saab vist kindlustuse ikka koha pealt juurde osta?
Vaikselt hakkavad vist küsimused otsa ka saama
Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
pesemisvõimalused on tiptop ja peaks saama ligi kui oled võistleja
mitte ametlikud treeningud ei kuulu osavõtu tasu sisse, viimati maksid need 50.- päev
ajavõtuseadmed saad kohapealt (võta kaasa nipukaid millega seda knnitada kui sul kinnituskronsat ei ole) Veel ei tea kas neid ka treeningutel jagatakse.
elektri nö. püstakud on iga umbes 40m-50m tagant seda eraldi küsima ei pea. Nendes on umbes 6-8 ühe- ja umbes 2 kolmefaasilist väljundit.
eelregades minu teada ei ole litsents hinna sees. Soe soovitus on hobi litsent koos kindlustusega terveks aastaks ära teha, tuleb odavam ja on vähem tõmblemist.
Eks keegi võib mind parandada ka kui midagi valesti kirja sai
-
Teema algataja - Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
Tekkis selline küsimus, et kas ajavõttu (MyLaps-i) kasutatakse ainult võistlustel või on ka muul ajal võimalik ajapeale auto24ringi sõita?
Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
Muul ajal ametlikku, ehk mylaps ajavõttu rajal ei ole.
Kuid reeglina on igal rinkasõitjal rattal olemas AIM ja kellegil majakas. Piisab ühest majakast et saaksid kõik sõita.
Kui sul ajavõtu süsteemi peal pole, sisi kellegil müüa ikka.
Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
Kust oleks kõige kiirem/mugavam numbrit saada (kleepsu siis)?
Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
ktm esindus jälgimäel, kohapeal kõik nr olemas.

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
C-klassi jaosk rohelisi ka? Või kui tähtis see värv on?
-
Teema algataja - Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
Värv on ikka tähtis - kuidas siis muidu eri klasside rattaid eristada?
Numbreid saab ka http://www.autokleebised.ee täpselt andmete järgi tellida (neil on olemas juba selle aasta c-klassi värvikoodid).
Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
Mõne õlle kõrvale ka natuke ajalugu .
Kas kuluosadest ka keegi võiks rohkem rääkida? Rehvid näiteks, millega peab veel arvestama. Endal koegmus täiesti puudub. Kuidas varustus kulub millist võib üldse kasutada? Näiteks kaheosaline kombe? kui kukud ja lased kombet lappida kas lapitud kombega võib minna rahale? Saapad? Kiiver?
Rumal ei ole see kes küsib vaid see kes ei küsi ja siis sita kokku keerab.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.