Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TXT200
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i kaks saagi ja GasGas
Ära sa ainult seda pukside teflonosa vaata. Kontrolli ka see vasetataud tagakülg üle. Ma oma ratta juures avastasin ükskord, et putkede vahel on lõtk vähe suureks kasvanud ja ma just olin hiljuti tihendeid vahetanud ja ka vaatasin et teflonosad on OK. Kiskusin siis uuesti lahti ja voila, vask kõik ära kulunud. Uued puksid sisse ja lõtk kadunud.
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i kaks saagi ja GasGas
Selle pesuaine kohta veel niipalju, et kes seda kasutada tahavad siis soovitan seda etiketil olevat segamise vahekorda eirata ja teha 1:1 või 1:2 segu - saab kiiremini aga loputada tuleb korralikult.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i kaks saagi ja GasGas
edit: nüüd leidsin http://www.estko.ee/index.php?route=pro ... ame=plex-u
Re: Loff'i kaks saagi ja GasGas
Ei häbene nad midagi. Plexu kirjutatakse lihtsalt plex-u. Pane otsingusse lihtsalt plex, siis leiad kindlasti.
Lear
Re: Loff'i kaks saagi ja GasGas
ostsin ka eile 10 L kanku Plex-U . vana bemmi mootor läheb tegemisse
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 27 Sept 2004, 20:42
- Tsikkel: mulle meeldivad motikad
- Asukoht: söörömöö
- Kontakt:
Re: Loff'i kaks saagi ja GasGas
Hea hinnaga üks veel saada:
http://bike.motors24.ee/vehicles/380887 ... =price.ASC
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i kaks saagi ja GasGas
Hinda alla lastud.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Loff'i kaks saagi ja GasGas
Kõuivõrd agresiivne on see plex-u pesuaine kummidetailidele?
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i kaks saagi ja GasGas
Ei ole täheldanud küll, et kummidetaile nahka oleks pistnud. Auto mootorit tegin siis karterituulutuse voolikud olid 1:2-le lahuses 12h leos ja ei juhtunud midagi. Kui siis ainult pestes, peale leotamist, tuli justkui kiht maha. Ehk siis kinnas käes ja seda voolikut peost läbi tõmmates jäi kindale must jälg. Aga need karterituule voolikud olid ka 25 aastat vana masina pealt. Värskemate kummidetailidega ei ole seda probleemi olnud. Muidugi ei pea neid detaile 1:2 lahuses nii kaua leotama, piisab poolest- kuni ühest tunnist. Mina viskasin nad lihtsalt õhtul likku ja järgmine päev pesin.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i kaks saagi ja GasGas
Kuna vajalikke jubinaid veel ei ole saabunud siis hakkan juba närviliselt mööda tuba sammuma ja tegevust otsima. Lammutasin karpa laiali, pesin, kasisin ja puhusin seest ja väljast. Osa O-rõngaid olid pragunenud. Tahtsin muidugi kogu tihendisarja ära vahetada aga selle saamine on jälle selline läbi ussi emmi möllamine. Kas tõesti sõidavad ainult minu kaks saagi Dellorto PHM 40 karpadega, et see tihendisari Eestis selline haruldus on? Suure lombi tagant saab muidugi kõike aga nii hull see asi ka ei ole, sest üks PHM40 istub riiulis, millelt sai eluterved O-rõngad. Sellega siis OK.
Vahepeal olen jubinate varusid täiendanud. Lõpule on jõudnud ka mootori simmerlingtihendite otsingud - tulevad UK-st, sealsest Husqvarna "esindusest". Nüüd on kõik vajalik tellitud ja osa asju juba ka kohal (Tallinnas).
Paar nädalat on lauapeal vedelenud bensuanduriga kraan, millel juhtmed küljest ära murdunud. Esimesele saele sai ostetud üks terve kraan, millega tuli kaasa ka üks vigane. Muidu ei olnudki selle anduriga kraani jaoks erilist vajadust aga kui tuli juba "armatuuris" on siis võiks ta ju töötada ka. Juhtmestik ja kõik ratta poolne oli peal aga puudu seesamune kraan, kraan olemas - plug'n'play.
Ratta manual kirjutab, et standart paak on 9.1 ja AUSside paak 17 liitrit ja reserv siis kui tuli põlema läheb, vastavalt 3.3 ja 5.25 liitrit.
Ühesõnaga, midagi tarka teha ei olnud ja kraan tuli niikuinii ära lappida. neid pulikaid olin juba pikemat aega laual veeretanud.
Juhe katki väntsutatud 8mm peale kraani korpusest väljumist.
Andur koos toruga välja kistud, massijuhtme klemmimajandus ka valmis pandud, kõik otsad puhastatud ja valmis pandud, et kõrge elektrihinna ja võrgutasude tõttu kiiresti ühe kiire liigutusega kõik asjad ära joota.
Kümmekond minutit hiljem uuesti keemilise "metalliga" plomm peale ja valmis ta oligi.
Andur ise lähemalt. Ma nüüd täpselt ei teagi, mis põhimõttel ta töötab aga üks on kindel, et ujukiga tegemist ei ole. Küll aga reageerib ta temperatuuri muutusele, kui peale puhuda (jahutada) siis tuli kustub ja kui rahule jätta siis hakkab tuli vaikselt hõõguma ja järjest heledamaks läheb. Katsetasin ka bensiini sees, pistad anduri bensiini, kustub tuli hoobilt - võtad välja hakkab tuli järjest heledamalt põlema. Termopaar? Veel on see bensutuli seotud "N" tulega. Kui on sees vaba käik siis tuli põleb "armatuuris", paned käigu sisse, tuli kustub koos "N" tulega ja kui paagis on alla reservi kütust siis hakkab tuli põlema. El. skeemi uurides, on mõlema tule ahel omavahel dioodiga seotud.
Nüüd on vaja oodata ja tegevust otsida. Juhtmestik üle käia, pistikud lahti, puhtaks, määre ja kokku.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Loff'i kaks saagi ja GasGas
Jeebus, sa oled ikka valus nohik
Absoluutselt mitte midagi halvasti mõelduna, pigem ülitunnustavalt
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i kaks saagi ja GasGas
No see tuleb mul kõige paremini välja kah, kui nüüd niisama molutamine ja magamine välja arvata. Kuigi selle molutamisega on täpselt nii nagu siin:
[youtube][/youtube]
Tegelikult tahtsin ma seda öelda, et see esimene, must, saag läheb SM seadesse tagasi ja teine saag jääb enduuroks. Kuna ma selline eriline planeerija ei ole siis on hea käigu pealt rabada vajalik ratas ja minema pühkida. Hakka nüüd planeerima ja kahtekümmet minutit kulutama, et rattaid ringi lüüa
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Loff'i kaks saagi ja GasGas
reimps kirjutas:Jeebus, sa oled ikka valus nohik
kusjuures ei ole. Väga normaalne tüüp on see Loff reealses elus, eriti kui Loffiga koos kusagil karjääris kooss sõitma satud. Täitsa soovitaks oma lastele ka temaga suhelda
Re: Loff'i kaks saagi ja GasGas
Kusjuures ma täitsa usun, see oligi komplimendina mõeldud. Ma igaühele ka tähelepanu ei vaevu pöörama
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i kaks saagi ja GasGas
Ja jah, nimi ei riku meest, kuigi minu puhul esmamulje kasutajanime puhul võib midagi sootuks muud öelda
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i kaks saagi ja GasGas
Kõik sai alguse sellest, et teisel sael oli puudu süütevõti. Olla jäänud kuhugi mototöökotta ja kui ratas omanikule tagasi toodi siis võti jäi toomata. Viimane jutt ratta müüjaga oli, et mototöökoda pakkus välja variandi, et saadan neile luku ja nad teevad 2 uut võtit. Aga ei hakka mina neile seda lukku sinna saatma ja värki. Omal on üks tuttav, kes tegeleb lukkude ja seifidega. Pidin Tema jutule minema järgmine nädala lõpp aga see on ju nii kaugel - näpin parem ise seda lukku ja kui hakkama ei saa siis pöördun proffide poole. Lukk rattalt maha, luku põhi tagant ära. Järgi jäi siis luku südamik, mis vaja ära lammutada, et pääseks ligi luku muukidele ja saaks võtme teha muukide järgi. Lukk fikseeritud väikeste kruustangide külge, tagant poolt, sealt kuhu läheb luku põhi, sealt näpitsatega kinni ja keerates pinge peale. Võtme avast kirjaklambrist tehtud muukraud sisse ja siblima, 20 sekundit ja lukk lahti muugitud, WIN! See oli asja kõige lihtsam pool, nüüd hakkas pihta suur mõistatamine, kuidas luku südamik/silinder välja käib? Netis selle süüteluku kohta infot ei leidnud. Proovisin küll heaga, küll kurjemalt - ei midagi Lukku sai lahti muugitud kuskil 4 korda, peale seda enam ei õnnestunud. OK, siis oli kell juba nii palju, et targem oli magama minna. Plaan oli siis teise ratta pealt lukk, millel võti olemas, maha kruttida ja uurida edasi, kuidas laguneb. Ei lagunenud nii nagu eeldasin, laguneb tunduvalt lihtsamalt - on vaja lihtsalt rohkem jõudu teatud kohta rakendada ja silinder tuleb välja ka ilma võtmeta. Laua peal kaks lukku ja üks võti - lukud sai ringi tehtud nii, et ühe võtmega saab mõlemaid lukke kruttida. Mõned muugid ringi tõstetud ja viiliga natuke viilitud. Südamikud said keerama, edasi luku põhjad vanast määrdest ja mustusest puhtaks ja värske elektrotehnilise vaseliiniga kokku - keeravad mõnusalt pehmelt! Sellest lukumöllust pilte ei teinudki
Siis kui esimeselt saelt lukku maha monteerisin siis vaatasin, et krutin maha ka tahhoka, mis ei tööta. Kunagi enne uurisin ja sain teada, et tahhoka põhiviga on üks diood, mis vibratsiooniga ilmselt, lahti tuleb. Tahhokas pilbasteks ja asja uurima - see diood on küll eeskujulikult kinni Teisi komponente trükkplaadil näppides tundus kahtlane üks elektrolüütkondensaator, mis kuidagi liiga palju liigub. Jootsin teise plaadilt lahti ja ennäe, üks jalg pooleks, sinna see koer maetud ongi. Nüüd on vaja sammud Oomipoodi seada ja asendusdetail tuua. Kondekas paika joota ja tahhokas kokku panna ja proovida, kas ikka töötab.
Mootoriga ei ole praegu midagi teha, sest puuduvad veel elutähtsad komponendid.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Loff'i kaks saagi ja GasGas
Jõudu!
Sa pead tööle agu andma, sest:
"Kevadel traktorist,
ei saa välja
traktorist!"
edu
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i kaks saagi ja GasGas
Reedel, 22.02, sai päälinnas järel käidud tihendisarjal ja piduriklotsidel - rohkem lihtsalt ei olnud kaupmehel mulle midagi anda. No hea küll, nii kiire veel ka ei ole ja 23.-24. oli uunikute talveralli ka, nii et pole hullu. Uunikute rallil sai ristsõna lahendajana kaasa sõidetud '74 aasta Wartburgis. 1000cc, 37kW, 3 silindrit ja kaks takti. Ulme masin Koos starti ja tagasi sõiduga 700km. Enne seda sõitis see wartburger viimati aastal 1998. Reede õhtul kell 1700, 2h enne TÜV punkti sulgemist, olid tal veel rattad alt ära ja pidurisuportid maas ja sõidetud 20m - töökotta siis eja välja mõned korrad. Esimene pikem sõit oligi TÜV-i - Mustamäelt Lasnamäele, siis Kiili ja Laupäeva hommikul Türile starti. Rallil oli 3 märkimist mitteväärivat viperust, mis ma siiski ära märgin.
Esiteks, peale 15km sõitu, külmus karpa ära - natuke seismist ja karpa sulas üles. Et edaspidi seda vältida keerasime eest ribid kinni, et külma õhku nii palju peale ei tuleks.
Teiseks kadus mingi hetk 1. silindrist säde ära. Natuke madalpinge ja kõrgepinge juhtmete näppimist ja sõit sai jätkuda.
Kolmandaks sai kütus otsa, pagassist peale kallatud ja edasi!
Kvaliteetne Saksa tehnika, Ida-Saksa tehnika
Täna siis võtsin lõpuks kätte ja hakkasin vaikselt oma teise sae kallal nokitsema. Kokku sai pandud silindri kaas, käiguvõllid, hooratas/rootor, klapikambri kaas, staator küljekaane külge. Lisaks sai tihendatavad pinnad üle käidud "horisontaallihvpingis".
Värske Castroli kirsimoos välja kallatud ja vajalikud jupid välja otsitud, sai esimesena kokku sil. kaas. Värske õliga siit-sealt pintseldatud, klapisääre tihendid paigaldatud jne...
Klappide eemaldamise/paigaldamise abinõu kalibreeritud "17" padruniga õigesse mõõtu ja asi ants.
Värsket moosi peale ja järgmine klapp pessa.
Ja koos ta ongi.
Edasi läks kokkupanemisele käigukasti sisu.
Ja esimene võll koos.
Järgmine letti ja edasi.
Järgmisena sai staator kaane külge tagasi pandud. Vajalikud Loctite möginad välja otsitud, sobivad võtmed valmis pandud ja targast remondiraamatust momendid loetud, jäi üle vaid asi kokku kruttida.
Hooratta/rootoriga sama teema - vajalik keemia, võtmed, momendid.
Kodukootud "horisontaallihvpink", millel tihendatavad pinnad üle lihvitud. Enne mind on mehaanikud kruvikaid tihendatavate pindade vahele toriknud ja krässid sinna teinud ja siis ohtra silikoniga seda viga parandada püüdnud. Nondest krässidest vaja lahti saada ja õige keemiaga/tihenditega uuesti kokku. Lihvimises kalpikambrikaas. Pingiks on siis sirge mööblikilp, millel peal klaas ja selle peal peenike liivapaber.
Peale lihvimist nookurid ja muud mudinad kaane külge.
Nüüd peab jälle ootama, millal vajalikke tihendeid ja asju juurde tilgub. Nagu sügaval nõukaajal - raha on aga kaupa njetu - tehvitsiit, kuhu me küll jõudnud oleme
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 209
- Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
- Tsikkel: Yamaha T7
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Loff'i kaks saagi ja GasGas
Ole tänatud et võtad vaevaks teisi ka oma nokitsemistega kursis hoida.
Lust vaadata ja ajab isu peale endalgi midagi korda teha
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Ja siiamaani pole olnud ühtegi üle pingutatud polti/maha keeratud keeret?
Kas sellised vähese hõõrdetakistusega rullidega nookurid on käredamatel mootoritel tavalised?
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Keermetega on peaaegu vedanud - klapikambri kaane kinnitamiseks üks keere on taastatud ja sil. kaanes olev õli survetoru banjopolt oli "valevinti" keeratud, selle taastasin ise. Teised keermed, poldid on OK!
Seda nookurite rullide teemat ei tea kommenteerida, sest puudub piisav kogemus.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
grahv kirjutas:Ja siiamaani pole olnud ühtegi üle pingutatud polti/maha keeratud keeret?
Kas sellised vähese hõõrdetakistusega rullidega nookurid on käredamatel mootoritel tavalised?
Rullidega nookurid on siis, kui on kas üks nukkvõll või tahetakse klappide vahelist nurka vähendada ehk siis põlemiskambri telginurka lamedamaks teha. Nukkvõllide vahekauguse määravad ära nukkvõllide otsas olevate hammakate suurused (ülekanne on 1:2-le ja sa ei saa alumist hammikat väga väikeseks ajada)
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Rullikutega tõukurid olid näiteks 30-ndate Harrikate mootoris.
Selliste lamelihvimiste puhul peab veenduma pärast indikaatorkellaga, et kõikvõimalikud avad, millest pool jääb ühte detaili ja pool teise (konkreetsel juhul vist nukvõlli oma) oleks ikka ümarad, mitte ovaalsed...
A
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
mx77 kirjutas:Rullidega nookurid on siis, kui
Vaat siis... tsipa targem jälle. Tnx.
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Aspelund kirjutas:Rullikutega tõukurid olid näiteks 30-ndate Harrikate mootoris.
Selliste lamelihvimiste puhul peab veenduma pärast indikaatorkellaga, et kõikvõimalikud avad, millest pool jääb ühte detaili ja pool teise (konkreetsel juhul vist nukvõlli oma) oleks ikka ümarad, mitte ovaalsed...
A
Seda juhul kui lihvida maha tuhandik või veel hullem, sajandik millimeetrist. Nii hullu ma nüüd ka ei pannud, et nüüd peaks hakkama indikaatorkellaga ava ovaalsust mõõtma. Pealegi jookseb nukkvõll kuullaagritel ja need avad on laagripesad.
Ma ise taban ennast ka tihtipeale mõtlemast, et peaks ikka ime mõõteriistad ostma ja kontrollima nii- ja naapidi. Aga siis koputan endale natuke, et kuule Loff, see ei ole mingi üüber sportpill, millega maailmakarikat võitma minnakse või mõni kosmoselaev
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Kolmapäeval käis näärivana ja tõi hunniku kraami. Paak, plastid, jahutusventikas, fatbar lenks, 3M Speedglas 9100, 9100XX filtriga ja OEM simmerlingid mootorile + nipet-näpet veel.
Lisaks sai käidud Dunlop Hiflexis O-rõngaste osturallil ja lastud teha uus tagumine pidurivoolik.
Esimese asjana sai ära vahetatud simmerid, nagu ikka, vanad välja ja uued asemele, ei mingit ulme-kosmoseteadust.
Uued.
Parempoolsel karteril on ainult üks simmer - väntvõlli oma. Seda ei hakanud pildistama.
Karteripooltega kõik, edasi parem küljekaas. Seal on üks simmer enne õlipumpa, sinna sisse läheb väntvõlli ots, mis ajab pumpa ringi ja sealt samast läheb ka kepsu alumise laagri õlitus, survepool.
Et mis siis veel, vaatasin seda jupimajandust laual ja silma jäi veepumba präänik, sinna ka uus simmer sisse.
Järgmisena sai hakatud mälumänguga tegelema. Lammutamise ajal sai enne pesu kõik O-rõngad maha kistud ja nüüd oli vaja meelde tuletada, mis kuhu läks. Paarkümmend O-rõngast - paras ports, et kõik päris meelde ei jää. Aga lõpuks leidsid kõik omale koha.
Meil on aega veel...mida veel kokku panna? Ah jaa, õlipump ja õlifilter kaane sisse.
Enam ei ole meil aega ja homme on ka päev. Tänaseks, 27.02.2013, aitab, kuigi kell oli juba üle südaöö. Ei, seda kõike ma ei teinud 12h, tavaliselt see nokitsemise isu tuleb mingi 2100 aegu.
Nii, järgmine õhtu. Plaan oli mootorit kokku panna niipalju kui võimalik. Enne sai manualist meelde tuletatud tööjärjekord. Ja sealt edasi läheb ludinal. Võtad karbitäie asju ja hakkad karteripoolde sisse laduma, selline mõnus lego kokkupanek. Ilmselt mingi lapsepõlvetrauma - mul ei olnud lego, õnneks või kahjuks olid minu mänguasjad rauast...pigem ikka õnneks. Ja ega palju muutunud ei ole, ikka on need mul rauast
Ühesõnaga, by the book, karter külili ja pulgad püsti ja Loctite 510'ga jutt vahele ja teine karteripool peale.
Sealt edasi käiguvahetus hoovastik, tasakaalustusvõlli hammasratas ja teisel pool olev raskus. Väntvõlli otsa ka paar hammasratast, õlipunnid alla, ekraanfilter sisse ja kaas peale, vabakäigu tule lüliti külge, nukakett ja karteri reed valve.
Oleks veel edasi teinud aga takistuseks sai 38 padruni puudumine, et kinni keerata eelviimasel pildil näha olev väntvõlli otsas olev suur mutter. Õnneks on homme Rakveresse minek, tuleb tööriistamarketist läbi hüpata.
Homme, 01.03, peaks alumise otsa kokku saama ja kui Neeme mulle häid uudiseid teatab siis ei lähe enam kaua kui saab ka ülemise otsa kokku ja varsti läheb põnevaks
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Plaanimajandus on tore asi! Tavaliselt öeldakse, et kui inimesed plaane teevad siis jumal taevas naerab pihku. Täna ta ilmselt nuttis.
Alumine ots niipalju koos kui vähegi võimalik. Ja tuli ka Neeme kõne, et kõik asjad on kohal
Kuldvillak vaadatud, aeg meelelahutuseks. Jätkasin sealt, kus eile pooleli jäi - 38 padrun olemas, mutter kinni ja sealt edasi sidurit kokku panema jne.
Sidurisüdamiku kinnikeeramiseks on vaja spets tööriista, mllega südamikku kinni hoida, kuna mul seda kuskilt võtta ei ole siis sai see ise tehtud. Tegelikult sai see juba eelmina aasta tehtud sõbra Virago remontimiseks. Nii et seekord tuli lihtsalt käsi riiuli poole sirutada. Õigete tööriistadega on asi kukepea Tuleks lotovõit, ostaks tööriistamarketi tühjaks
Südamik kinni, edasi ohtralt kirsimoosi ja kettapakk kokku, surveplaat peale, vedrud, poldid, pingutus ja kaas peale - case is closed.
Mootor teistpidi laua peale ja hooratas otsa, lisaks käivitamise mehhanismi pulgad, sest üks hammasratas tuleb panna koos hoorattaga, istub teine hooratta taga.
Hooratta mutri kinnikeeramise esialgu plaanisin jätta selleks ajaks kui mootor raamivahel, seal on hea hooratast kinni hoida, et mutter 132 Nm kinni keerata. Hooratta kinni hoidmiseks on vaja muidugi spets tööriista jälle, mõtlesin, et teen ise. Hakkasingi plaani pidama, mida ja kuidas aga leidsin lõpuks lihtsama ja kiirema lahenduse. 2 metallvarrast, mis istusid spets tööriista avadesse hoorattas ja need sidurisüdamikuhekikäärid. Teine ots endale vastu kõhtu ja dün. võtmega enda poole hea sikutada ja ega palju vaja ei olnudki kui "click" käis - valmis!
Nüüd peab Tallinnast asjad kuidagi kätte saama. Ega palju pole jäänud enam. Muidugi on raamiga vaja üht-teist teha. Lenks ära vahetada, istmelt on puudu lukustusmehhanism, esimesel sael oli ka see puudu, ma ei saa aru kas inglased söövad neid või kuhu nad need topivad.
Ühesõnaga tegevust on.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Ja sidurikorvi viilimise jutt jäi vahele
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Käisid akna taga piilumas?
No see, mis ma sealt "maha" viilisin oli nii marginaalne, et ei vääri mainimist. Aga tegin seda siiski (viilimist), et olla 100% kindel, et ei hakkaks mingit keberniiti pihta.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
- Tsikkel: ZX10R Fighter
- Asukoht: Tallinn - 56934211
- Tänanud: 6 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Muidu tubli töö aga tekkis küsimus , et mis sa suvel selga paned , kui talvel ykkosvormi peal mootoreid lammutad
Tubli poiss , istu , viis !
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.