2. leht 5-st
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 07 Mai 2012, 12:46
Postitas pritsu
Tuhat vabandust OT eest, krt, kus tuleb silme ette üks meie konkurent (ei ole tegu tsiklindusega), kelle peamine müügitehnika ongi teiste turulolijate halvustamine. Kõik teised peale nende müüvad odavat hiina paska, mis kohe-kohe katki läheb. Kõik odav on halb, ebakvaliteetne jne...
Nalja teeb see, et nad ise tulid mõned aastad tagasi turule tootega, millel peal kiri "SÄÄSTUKUSTUTI"...
Aga kui teemasse siis nagu keegi eelkõnelejatest siin rääkis, head nõu saab üldiselt igast töökojast. Vähemalt Tallinnas küll väga positiivsed kogemused sellega seoses.
Ühel töökojal õnnestus kunagi esirehv valetpidi peale panna, mida alles kodus avastasin. Õiges suunas pandi loomulikult tasuta ümber ja kui mäletan õigesti siis mingi komp anti kaubakse näol ka.
Ei lepi selle spetsialisti teemaga. Mis vahet hoolduste puhul on, mis margipõhise väljaõppe oled saanud? Hooldustööde aluseks on alati tootjapoolsed juhised. Sama kehtib ka ju remondi puhul. No ja siis, kui olen saanud näiteks Su..ki koolituse? Et siis mäletan peast kõikide selle tootja markide-mudelite manuaale? Tühjagi!
Täiesti nõustun garantiiteemaga. Seetõttu olen nõus eelistama kasvõi nn mitteametlikke hoolduspunkte, peaasi, et antaks pea tehtu kvaliteedi üle.
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 07 Mai 2012, 12:58
Postitas Tsikkelröövel
Kes siin kiitis seda komputeriseerimise värki.... mu tsikkel on õnneks nii vana, et ei tea kompuutritest midagi.
Aga auto nii vana pole. Ja margiesindustes või ka mitte - enamasti on probleem sama. Lükkavad oma juhtmed järele, ütlevad, et see sõlm on rikkis ja vahetavad selle SINU ENDA raha eest välja, aga masin ikka ei käi. Siis vahetavad järgmise asja jne, aga veani ei jõuagi. Küsimus mu meelest selles, et veakoodi oskavad lugeda kõik, aga seda INTERPRETEERIDA väga vähesed. Sama viga võivad anda erinevad asjad, tark mees otsib üles, kust kohast see vea kood PÄRINEB, mitte, mis selle annab.
Uskunuks neid "mehhaanikuid"... mu Fordi 2 lambdat käivad siiamaani, ehkki 3 aastat tagasi öeldi, et need on õhtal ja tahavad vahetust, toona pea 8000 krooni eest... hea, et nad lihtsalt tagumikku saatsin. Jne, jne. Rääkimata sellest, et kõik, mis võimalik, üle keeratakse jne.
Selles mõttes, ma küll MÕISTAN töökodasid, kes kirjutavad, et omaniku juuresviibimise eest on tööl topeltmaksumus, aga ma ei aktsepteeri seda. Masin on minu ja raha on minu ja seega andku mulle piisav garantii, et asi on korras või siis tahan ma nina ligi pista (ma ikka natuke tean ka, mis mootoris toimub, haridus selline. Ja mõtelda oskan ma rohkem, kui paljud neist "mehhaanikutest" - uskuge, see on pagana kasulik ja vajalik oskus ükskõik, mille tegemisel).
Pluss muidugi ka mõistlikud kokkulepped, mis enamasti küll on võimalikud, millest aga tihti loobutakse, kuna mõni lontrus (savi siis, kas töökoja või omaniku poolelt) on sigatsema sattunud.
Olen väiksemates asjades kasutanud nii eelkirjeldatud Streetmoto kui ka Motohoovi teeneid. Nendele minul küll etteheiteid ei ole.
Kokkuvõttev soov: veidi rohkem mõistust ja südametunnistust mõlemale poolele.
Edu!
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 07 Mai 2012, 14:14
Postitas p6rguline
olen streetmotost saanud alati asjalikku infot ja kord tehti garantiitöö ilma, et ma seda oleks pidanud isegi küsima. raske uskuda, et seal tahtliku tüssamisega tegeletakse.
loll pidada kirikus ka peksa saama... (audru vanasõna)
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 07 Mai 2012, 16:30
Postitas indumen
kogemusi on olnud väga erinevaid ja jäävad küll mõnda aega juba ajaloo hõlma aga siiski mainiks mõndagi.
esimese mõruda maitse sai suhu pärnus väidetavalt tuntud firmas ja kõvasti kiidetud, aga ju siis sattusin kehva mehaaniku otsa (oskuste taha vast ei jäänud aga oma aega planeerida ja vastavalt lubatule käituda küll ei suudetud) sai too teema maha maetud enda jaoks ja sealt kätte saadud ratas ramos lõpuks sõidukorda kah seatud
lisaks igasugustes pisiküsimustes ja tavahooldustes pole streetmoto pihta küll midagi halba öelda, aga noh alati Neeme endaga ka suheldud ei tea teiste poiste suhtumist seal.
ning viimase üllatava kogemuse paneks ka kirja, nimelt ei mäleta mis asjaoludel või pärast mida asi juhtus, aga gondli vahelt leidsin korraliku õlilekke ja Motoremis võeti ootetööna ette ning tehti manuali järgi kõik nagu uueks. nimelt oli üks küljekaas pandud valesti tagasi, täpsemalt seibid olid erinevad ja need olid sassi aetud. (võimalik et see oli peale ramost kojusõitu kus lekke avastasin, aga pead ei anna)
Siinkohal ütleks seda et kõigil juhtub, aga tavaliselt kliendi rahakoti pealt. Ja teiseks et kellel vähegi näpud liiguvad ja nupp nokib saab õige/ametliku remondimanualiga 90% enamlevinud rataste remondiga hakkama kah 
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 07 Mai 2012, 16:55
Postitas lim
Tere!
Vast 2 aastat tagasi sai ratas Skymotosse hooldusesse viidud.
Rattale (K3) järgi minnes maniti, et õlikorgi keermega oli mingi probleem tekkinud.
Nagu selgus ei jäänud kork, rikutud keerme tõttu pidama ja hakkas lekkima.
Ratas sai tagasi viidud ja tollel korral lahenes asi nii,et mina pidin remondi kulud 50% ulatuses katma.
Tagantjärgi mõeldes see ikka õige ei olnud küll, kuna hooldusesse viies mingit leket ei olnud ja põhjus tekitati ikkagi õlivahetuse käigus. ( maninite küll,et see pidavat selle ratta puhul tavaline olema ja nemad ka ala midagi teha ei saa )
Turvalisi kilomeetreid kõigile 
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 07 Mai 2012, 17:02
Postitas Macintosh
indumen kirjutas:Siinkohal ütleks seda et kõigil juhtub, aga tavaliselt kliendi rahakoti pealt. Ja teiseks et kellel vähegi näpud liiguvad ja nupp nokib saab õige/ametliku remondimanualiga 90% enamlevinud rataste remondiga hakkama kah 
Ma ütleks, et kõik juhtumid, millega ma töökotta marsin, on sellised mille puhul enam kas iseennast ei usalda või puudvad vahendid. Nadi ka, kui kogenud mehhaanik selle (kogemata) tuksi keerab ja siis töökoda üritab omakorda asja kinni mätsida ning klienti lolliks teha. Viletsat (oskamatusest tingitud) tööd oskan ma ju ise ka kodus teha, selleks pole vaja küll kellegile maksta.
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 07 Mai 2012, 17:12
Postitas mella
Kui nüüd teistpidi võtta, siis mida sina teeks remontijana, kui on teada, et mingil konkreetsel mudelil põhjapunn kinni oksüdeerub? Saadad kunde tagasi? Teatad juba ette suurema remondisumma, mis katab keerme taastamise kulu? Lased kliendil endal punni lahti keerata? 
Võimalik, et eelmise hooluse käigus oli juba asi untsu aetud ning vead peidetud. Või keeratud liiga kõvasti kinni.
lim kirjutas:
Tagantjärgi mõeldes see ikka õige ei olnud küll, kuna hooldusesse viies mingit leket ei olnud ja põhjus tekitati ikkagi õlivahetuse käigus. ( maninite küll,et see pidavat selle ratta puhul tavaline olema ja nemad ka ala midagi teha ei saa )
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 07 Mai 2012, 17:17
Postitas Piipz
ma ei viitsi väga detailselt kirjutada aga ostsin mõned aastad tagasi ühe KTM Adventure 950, mis paugutas ja lõi sumpast leeke.
Kuigi ekstreemmoto väitis, et sportsumpadega "peabki nii tegema" ja et mul see ratas on "üle tuunitud", võtsid nad töö siiski vastu ja küsisid kokku (peale mitu korda nende külastamist) 6500 eeki. aga jäid lõpuks ikkagi oma seisukoha juurde et ratast on liiga palju moditud ja paugutamisest ei pääse üle ega ümber.
kodus proovisin huvipärast karpasid sünkida, peale seda kadus paukumine ära. Materjalikulu oli 20 eeki (isetehtud sünkroaparaat) ja ajakulu 30 minutit.
Küsimuse peale ekstreemmotost, et miks nad siis seda ei teinud ja kõike muud tegid, oli see, et nad tahtsid teha, kuid ei leidnud istme alt sünkimisvoolikuid.
Neid seal tõepoolest polnud, need olid ära võetud ja avaused olid kaetud kummiluttidega, ilmselt eelmine omanik oli kaalu vähendamiseks asju maha kiskunud....
Ja oma 6500 kroonist lubasid nad mul ainult und näha, kui siia foorumisse tulin kaebama, sain veel hoiatuskirja, et ära kuse kaevu kust sa jood
Kuna härra, kellega ma siis seal suhtlesin, enam ammu ei tööta seal, siis ei pea ma vajalikuks ka enam antud firmat maha teha. Kuid verd higi ja pisaraid sain ikka sitaks 
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 07 Mai 2012, 17:21
Postitas Rein
Ega sellised ei töötagi kaua ja pidevalt ühes kohas.
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 07 Mai 2012, 17:22
Postitas spike
Skymotoga on mul analoogne kogemus, et ratast sinna viies mul bensukraan ei tilkunud. Küll aga ratast tagasi saades. Samas jällegi veale saadi kohe jälile, maksin selle kummirõnga (mille otsimise ajakulu ilmselt rohkem maksis kui tihend ise) raha ning vahetus tehti tasuta. Pealt kümne aasta vana tihend suri lihtsalt ära ja remondifirmat ma selles küll süüdistada ei oska.
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 07 Mai 2012, 17:26
Postitas Erci
Mnjaa vanadel ratastel ja autodel lähevad mõnikord ka normaalse remondi juures detailid katki, eriti plastikjubinad mis on ajaga hapraks läinud ja murduvad kergesti, samuti voolikud, oksüdeerunud keermed, andurid jne... Ka paljukeeratud keere võib normaalse jõu juures lõpuks järgi anda. Loomulikult on kliendil tunne et, enne oli ju kõik korras ja remondi käigus lõhuti. Alati pole remondimees süüdi, kuigi kobakäppe ja algajaid on ikka. Tähtis on kliendiga normaalselt suhelda ja rääkida nagu asjad on ja vahest juhtub ka parimal tegijal, tähtis on viga tunnistada.
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 07 Mai 2012, 19:31
Postitas StreetMoto
boob kirjutas:Eelmise aasta lõpul sai ringitõmmanud saalega kolisevale mootorile uuritud umbkaudseid remondi hindasid ja tingimusi. Positiivse poolepealt jäid meelde Bikepoint ja margiesindus, kes mõlemad rääkisid konkreetset juttu ja lubasid ka enda tehtud tööle garantii anda. Kõige halvema mulje jättis Streetmoto, kus tehtavale tööle garantii küsimine lõppes sellega, et arvati et ma raudselt tahan neid huiama hakata kui garantiist räägin ja seletuse peale, et mina ju ei tea mis mootoris toimub ja mootorit avanud mehaanik peaks suutma selle peale vigaste juppide vahetust ikka nii kokku panna et asi edaspidi ka töötab, keelduti üldse sellest tööst... Minu jaoks lihtne järeldus on et kui tehtud töö eest vastutada ei juleta, siis järelikult on töö nii sita kvaliteediga et ei julge vastutada...
Nonii - siiajuurde ma lihtsalt pean väikese kommentaari kirjutama. Ja enne kui te seda lugema hakkate, siis püüdke end panna remonditöökoja omaniku/mehhaaniku staatusesse. See olin personaalselt mina, kes ütles küsimuse peale BMW põhjaliku mootoriremondi teemal (vända saaled ringi tõmmanud), et loomulikult anname oma tööle garantii aga kui selle peale tuli edasine küsimus, et no OK, kui seal miskit muud ka pärast ei tööta, kas see kuulub ka garantii alla, sest oleme seda ju mootori mahavõtu kõigus puutunud, siis otsustasin vastata, et EI ANNA. Mis põhjus - sest mul ei tasu ette võtta BMW mootoriremondi tööd, kus olen kliendile kinnitanud juba enne ratast ja selle seisukorda nägemata, et hiljem oleme nõus tasuta remontima mistahes sõlme selle tsikli juures. Onju sisuliselt nii... Seega - vastasingi ausalt ja otse - ei anna garantiid muule osale kui justnimelt sellele, mis vahetatud ehk saaled ja mootoriosa. Kui mõni teine töökoda julgeb anda garantii kasutatud sõidukiga seoses kõigele muule, siis palun - võib seda teha ja minul kahju küll ei ole.
Ja nüüd kommentaare kõikide kahjustatud keermete, murdunud plastosade jne juurde. Kui klient ise ei ole teadlik oma ratta detailide seisukorrast ja hädad selguvad alles detaile puutudes või mõnd sõlme avades, siis paraku on nii, et töökoda ei ole süüdi eelmise õlivahetaja liiga kõvasti kinni keeratud õlikorgi avamisel koos keermetega. Plastosadega asi veelgi hullem, sest ise tagasi liimitud plastikõrvad kannatavad vaid 1x edaspidist katsumist.
Kindlasti oleme töökojas ära murdnud mõned plastosade kõrvakesed, mis varem liimitud. Hetkelgi on teeninduses sees vähemalt 3 tsiklit, millel julgelt üle poolte plastikinnituste on puruks või praoga, lisaks ümber odavad aftermarket Hiina plastikud. Oleme välja keeranud ka hulgaliselt õlikorke, millega tuleb kaasa alumiiniumkarteri keermeid. Nagu ühes teises teemas juba öeldud, siis Suzuki bike karteripõhja keerme taastamine on muutunud juba standardhinnaga tööks, sest tehase poolt sissefreesitud karteriõhja soon teeb selle põhja nii pehmeks, et kui keegi keerab 20Nm asemel 40Nm-ga või "tugeva pareme käega" õlikorgi kinni, siis järgmine vahetaja saab korgi kätte koos keermetega. Et sel teemal on üsna palju hädasid, siis kõikidest sellistest juhtumistest teeme pildid.
Kui keegi kahtleb väites, et Eestis liikuvate tsiklite park on keskmiselt üsna hullus seisus, siis palun tulge nädalaks kõrvaltvaatajaks töökotta ja pange kõik kirja ning tehke kõigest pilte. Mul on sellist materjali Gigade kaupa. Sellest saab sellise muinasjutuhõngulise loo, et 90% inimestest ei usu hiljem, mis seisukorras aparaadid meil tänaval liiguvad. Olen täitsa kindel, et päris mitmed õnnetused tsiklitega on põhjustatud tehnoseisukorrast.
Et siis Veri, Higi ja Pisarad jätkuvad. Mida sügavam on MASU, seda suurem kogus eelnimetatud komponente järgnevatel aastatel ja järgnevatel tsikliomanikel valada tuleb 
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 07 Mai 2012, 19:42
Postitas Tuono
Neeme jutule lisaks, et ostke poest uus mootorratas ja käige ühes kohas hoolduses ning muresid poole vähem! 
Viimane tähelepanek on selline, et töömees määrib gondlid, istmed, ja käepidemed õliseks ( biker24 ja ap-motorsis) ja ära ei puhasta! Ja biker24 ei saadud keti neetimisega hakkama, liiga kinni löödi!
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 07 Mai 2012, 19:52
Postitas Pezzi
Tuono kirjutas:... ja käige ühes kohas hoolduses ning muresid poole vähem! 
Just! Kui ühest kohast ostetud tsiklile teisest kohast hangitud osi kolmandas kohas paigaldada lasta üritada, siis ei maksa imestada. Sellise kompoti eest tuleb ikka endal vastutada.
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 07 Mai 2012, 19:56
Postitas 426f
Dr.Neeme käest pole vaja mingit garantiid nõuda,ta teab kuidas tsikleid parandatakse.
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 07 Mai 2012, 20:09
Postitas madone
OT küll aga:
mina ütleks pigem seda, et tavaliselt omanikud ise lõhuvad oma rattad ära... kõik tahavad hirmsasti sõita ja paarutada kuid hooldada ei viitsita.
alles täna nägin ristmikul kus keegi härra raidus 1-st käigu oma TDM-le sisse ja samas keeras änn änn rulli... no mida p siis sellised saada tahavad? Et viivad Dr. Neeme juurde ja mingi voodoo maagiaga hammakad tutikaks muudetakse?! 
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 07 Mai 2012, 20:21
Postitas Lutrin
Tuono kirjutas:Neeme jutule lisaks, et ostke poest uus mootorratas ja käige ühes kohas hoolduses ning muresid poole vähem! 
Vanemate suhtumisest mäletan, et 80-ndatel oli autoomanike seas levinud arvamus:
"Kui tahad Žiguli-ga muretult sõita, siis pinguta, aga iga 6 aasta järel müü vana ja osta uhiuus auto."
ehk et igal tehnoseadmel on oma "mõistliku ekspluatasiooni aeg" ja "võimalik maksimaalne kasutusaeg".
Töökoda võib kergesti sattuda tapetud sõnumitooja staatusesse kui need mõisted segi aetakse.
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 07 Mai 2012, 20:38
Postitas koi
Mina näiteks pole päris nõus väitega, et esinduses käib kõik asjatoimetus nagu nöörimööda!
Vaja oli spido trossi-no esimesena põikasin esindusse. Noor müügimees piinas pikalt arvutit, küsis tsikli passi ja piinas veel. Lõpptulemusena ütles, et tsikli margis ja vin koodis mingi viga, sest pole võimalik kuidagi sellist tsiklit tuvastada. Soovitasin siis lihtsalt margi ja mudeli järgi otsida, aga siis tuli alles hea vastus - sellist mudelit pole olemas! No mis mul muud teha jäi, kui soovitasin neil oma lafka kinni panna ja tegeleda oblikate korjamisega edaspidi.
Motodepoos kutt vaatas 20 sekundit oma raamatusse ja tõi riiulist trossi.
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 07 Mai 2012, 23:17
Postitas taavi929
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 08 Mai 2012, 10:28
Postitas Tsikkelröövel
Madonega selles osas tuleb küll nõustuda, et reeglina lõhutakse ratas tõesti ise ära idiootliku käitumisega ja hoolimatusega.
Aga margiesindustega on ikka nii, et ei pea mina neid ka mitte millegi poolest paremaks teistest.
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 08 Mai 2012, 10:41
Postitas sepp
Täitsa soe ikka 
ostad depoost rehvi ja selle asemel et see seal vahetada ära,lähed kusagile nurgataha.. tere kilplane 
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 08 Mai 2012, 11:26
Postitas Zann0
sepp kirjutas:
Täitsa soe ikka 
ostad depoost rehvi ja selle asemel et see seal vahetada ära,lähed kusagile nurgataha.. tere kilplane 
Ikka said aru ,et asi oli garantiis ja selle kehtivuse mitte kaotamises?
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 08 Mai 2012, 11:33
Postitas Rein
Mis garantiid mõjutab rehvide vahetus?
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 08 Mai 2012, 11:34
Postitas Melx
Nu aga ongi ju mugav, järgmises "hoolduses" vaatavad, et nii-nii, siin pidurisadulat näpitud ja sumpad ka vist liigutanud ennast, teie tehasegarantii on sellise nalja peale lõppenud, punkt.
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 08 Mai 2012, 11:40
Postitas Rein
Kulumaterjalide vahetus nüüd küll garantiid mõjutada ei saa. Siis ei saaks ju garantiiga rattaga üldse koduhoovist kaugemale minna. Põhjapool soomes näiteks piduriklotsid järsku kuklunud näiteks, mis teed siis, lased treilapeal ratta Helsingisse margi esindusse viia? Või mingil Euroopa tripil rehve vaja vahetada, hakkad x linnas esindust otsima. Pigem ikka kohta, kus saab rehvi ja lasta korraga ümber ka visata, et sõitu jätkata.
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 08 Mai 2012, 12:20
Postitas sepp
Zann0 kirjutas:
Ikka said aru ,et asi oli garantiis ja selle kehtivuse mitte kaotamises?
rehvivahetusega kaob ju jumala kindlalt garantii ära!!!
Isegi siis kaob garantii ära kui rattale lähed poodi järgi punase kiivriga,aga hiljem kasutad selle rattaga sõitmiseks sinist kiivrit.
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 08 Mai 2012, 13:39
Postitas madz_ZX-9R
Eelmisel aastal Smash'il sai vahetatud rehvide jooks (ostes need rehvid päev enne meie suurima motopoest ning sama pomopoe mehed tööd tegidki), kui kurb oli aga tükk aega hiljem märgata et mõlemad veljed on viga saanud, kriimustatud-kraabitud rehvivahetuse käigus...liigsete küsimuste nagu kust ma tean et seal sai vigastatud jne - motorrattas oli uhiuus ning see oli tema esimene rehvivahetus.
pretensioone küll aga ei eistanud kellegile, aega läinud palju aga OLGE TÄHELEPANELIKUMAD OMA KAHERATTALISTELE.
Ostad uue asja, oled uhke selle üle, siis aga "spets" rikkub selle ära, tuju läheb siis minema päris pikaks ajaks.
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 08 Mai 2012, 13:44
Postitas Rein
See velgede teema jah, aktuaalne nii tsiklil, kui ka autodel, neid kraapimisi ja hiljem kadunud originaal kilpe ja ära murtud center capsi kõrvu ei jõua kokku lugedagi.
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 08 Mai 2012, 15:04
Postitas zhark
Mul kogemus ühe margi esindusega Tallinnast, pärast ratta remondist kättesaamist algul ei pannudki kohe tähele aga õlituli pöles, algul arvasin et andur jamab (põlema hakkas alles käigu sisse pannes mitte enne), kuid kuna pärast mitmendat käivitust oli ikka sedasi siis vaatasin et õlipaak oli kuiv kui sahhaarakõrb, huvitav kuidas sedasi läbi lasti massin, tegemist 2T massinaga, tean et massina liikumist katsetati remondis.
Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko
Postitatud: 08 Mai 2012, 15:42
Postitas 426f
kuidas teil mõne tsikli jupi tellimine on edenenud kuskilt eesti poest