2. leht 3-st

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 23 Mai 2012, 21:35
Postitas Kri§to

just vaatasin ka teist teemat :bsmile:


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 23 Mai 2012, 21:57
Postitas reimps

Eh, see pilt on ainult velo reklaamiks ja kaob varsti. Mõne aja pärast ka internet cachest loodetavasti :)

Pealegi ma enam nii sile ja laps välja ei näe, ma olen vahepeal trenni teinud :mrgreen:

Pigem jääb mu Tuono meelde inimestele, sellepärast ma teemat teha esialgu ei tahagi, ma ise nii tilluke ja märkamatu.

EDIT: Ja seda tahtsin ka märkida, et Apriliate teemas pole mingitest ümberehitustest suurt juttu. Kinnitab teooriat, et itaallased, vanad omasooiharad, panaevad kõigepealt paberile välise disaini, seejärel kukuvad insenerid nuputama, kuidas kogu tehnikat selle joonega sobitada. Polegi midagi ümber ehitada tegelikult, ei Falco, Mille ega Tuono juures. Ainult igasugu holdus/remonditööde juures kirun ma neid itaallasi maapõhja - perverssete lahenduste pärast -, aga see läheb kohe üle, kui ratas sõidab jälle :mrgreen:

Kuskilt lugesin, et Tuono olevatki itaallaste nägemus "tehase streetfighterist" 8)


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 24 Mai 2012, 00:40
Postitas Credo

seda, et tuono üks homo ratas on, olen ka ise kogenud.
mul oli 2008 aasta tuono endal. gianelli summutid ja puha. lumivalge. kui keegi näeb ühte sellist, millal on roosa jänes esiporikale maalitud, siis see see on.
väga seks ratas ja põmst sama kommentaar mida m**n* just kirjutas.

v4r on veel hullem, selle on teinud mitte lihtsalt homod insenerid, vaid suisa nende pojad.


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 24 Mai 2012, 09:42
Postitas mega1

Kindlasti eelista moditud originaalile sportsummi sest mis see moditud originaal on kui vaese mehe sportsumpa.
mis sa selle mille eest maksid kui saladus ei ole.


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 24 Mai 2012, 16:39
Postitas Kri§to

Perse tehke uus Aprilia oma teema :D :D oleme 2 lk juba mingi venna asja solkinud :wack:


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 24 Mai 2012, 19:33
Postitas reimps

Kri$to, Aprilia-meestel, erinevalt Suzu-meestest, ei ole nii kadedust, egoismi, sihitut vaenu kui ka ületruampamisvajadust emotsioonina olemaski :mrgreen:
(Ma'i viitsinud character map'ist seda va paragrahvikonksu otsida, hoian neist parem kaugemale.)
Aaa, tegelt oled sa siiski suht lähedal juba päris ratta leidmisele, vähamalt on sul mootorivalem õige :bsmile:


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 24 Mai 2012, 19:38
Postitas ngumarek

Tere siin tuono teema akitiivne ,siis küsiks ära sai ka mingi aeg omale tuono soetatud,et kui palju tuonol peab olema ketilötk ? Manuaali ole endal kust vaadata voi oskate netist mingi lehe anda!


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 24 Mai 2012, 19:50
Postitas Tuono
ngumarek kirjutas:

Tere siin tuono teema akitiivne ,siis küsiks ära sai ka mingi aeg omale tuono soetatud,et kui palju tuonol peab olema ketilötk ? Manuaali ole endal kust vaadata voi oskate netist mingi lehe anda!

Minu raamatus on 25mm.!


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 24 Mai 2012, 19:53
Postitas Erkki

mhmh, minu raamatus on ka 25mm.

PS. kui keegi oma Apriliale kasutusjuhendit saada tahab siis need on täitsa avalikult olemas Aprilia kodulehel ja täitsa mitmes keeles isegi. Link...
http://www.serviceaprilia.com/public/lu ... %20Factory


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 24 Mai 2012, 19:57
Postitas reimps

Oli mu '98 Millel ja on ka '05 Tuonol, et 25mm. Tegu ju suht muutumatu raamidisainiga, seega vist kõigil mudelitel on 25mm :)


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 24 Mai 2012, 20:06
Postitas ngumarek

Tänud jah jäi lisamata, et isend on 2006 oma. Nagu naha ole vahet sama ikka ketilötk.


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 24 Mai 2012, 20:08
Postitas Kri§to

Nuta või naera, aga mu väike V2 ei taha kuidagi kaubaks minna, ei saa Tuono klubiga liituda :twisted:


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 24 Mai 2012, 20:12
Postitas reimps

Pole hullu, ma võin sulle Mille mootori ärida, saad vähemalt normaalse tõmbe rattale taha :mrgreen:


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 24 Mai 2012, 20:34
Postitas Kri§to

:D


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 24 Mai 2012, 22:53
Postitas reimps

Mul tegelikult Apriliate kohta üks asi vaevab juba pikemalt:
1000 km sõidetud, selle jooksul on 4mm mustrist jäänud alles -0,5mm mustrit. Kas asi võib olla selles, et ma oma kärbeskaaluga (60 kg) ei suru ratast piisavalt vastu asfalti ning agressiivsemalt kiirendades käib papu all ringi? Rehviks Diablo Corsa, st suht keskmise seguga tänavarehv. Viimastel päevadel kiirendades on tunda küll tegelikult, et papu tühja ringi käib ja tagumik veits lopa-lopa teeb. On see reaalne?

Või ülejäänud Apriliaomanikud siin on piisavalt massiivsed, et sellised "väikese inimese probleemid" ei avaldu? :mrgreen:

PS Olen avastanud, et vihmarehvid kestavad mul kauem kui räägitakse ja pidamine on ka parem kui kõvema seguga rehvidel. Diablo Rain oli kord selline rinkarehv, millega ma pea 5000 km sain ära paugutatud.


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 24 Mai 2012, 23:12
Postitas matu76

Sama siin.Kasutan ka taga ainult rehve mis on keskelt kõvema seguga.Kuigi jah külma rehviga on pidamine pea null,lausa ohtlik.


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 24 Mai 2012, 23:36
Postitas Erkki

Krt, mul on ka Pirelli Diablo Corsa tagumine papu ja 15-44 ülekanne...pole täheldanud küll, et ringi viskaks all kui vähe jõulisemalt rulli keerata, ainult nina kipub selle peale kärmelt lendu minema :P
Mul kaalu nii 85-90 kg


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 24 Mai 2012, 23:47
Postitas reimps

Vat-vat, mul nina nii kergelt lendu enam ei tõuse (kui rehv oli veel mustriga, siis tahtis kole kergesti nokka tõsta). Ilmselt siis ikka see kehakaal mängib päris suurt rolli :roll:


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 27 Mai 2012, 23:11
Postitas renXx
reimps kirjutas:

Nendel Apriliatel saab seda mappimist ise teatud nõksuga muuta. Tehasest on map1 peal, aga pole muret ka map2 peale saada ;)

EDIT: Gianelli küljes, on teine pikem kui moditud Tuono originaal, aga 2 korda kergem :mrgreen:
Ja mida hääl 8)
Minek on ka parem, aga ma arvan, et see on pigem mingi platseebo-efekt :P

Aga kuidas ma Map 2 ise saan? Plaan sumpsid tühjax teha..


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 28 Mai 2012, 15:08
Postitas Erkki

Vot selle koha pealt ma ei oska sind nüüd küll aidata....peaksid ikka pöörduma mõne inimese/teeninduse poole kellel on "Axone" diagnostikaseade ja ka vastavad map´id olemas.
Muidugi peaks see kodanik siis ka piisavalt pädev olema, et seda tööd teha, uisa-päisa aju näppima pole väga mõtet hakata, võib suht halvasti lõppeda.


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 28 Mai 2012, 15:27
Postitas reimps

http://www.apriliaforum.com/ ja http://www.rsvzone.com/forums/ ja http://www.tuonozone.com/forums/ on väärt kohad, kus ringi vaadata. Ka map2 puhul ;)


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 08 Juun 2012, 17:28
Postitas ngumarek

Küsimus aprilia omanikele ? Sain tuono vasakpoolsesse esitulle kivi. Kas pääseb aint esiklaasi vahetusega või tuleb terve tuli välja vahetada kuna neid ei müüda eraldi?


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 08 Juun 2012, 18:33
Postitas reimps

Kui kelleltki second-hand klaasi ei saa, siis peadki ostma terve tulekomplekti. Ma ei taha isegi mitte guugeldada, palju too maksta võib, arvutist saavad nullid otsa.

Aga muidu on eBay su sõber, vaevalt Eestis kellelgi nii uue Aprilia juppe ripakil on..


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 09 Juun 2012, 10:20
Postitas H.P

Võtsin siiski julguse kokku ja uurisin asja http://www.ebay.co.uk/itm/Headlight-RHS ... 3f1820ac11 Ei ole odav tõesti.


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 09 Juun 2012, 12:41
Postitas ngumarek

Jah tõesti kirves, tuleb otsida veel ja sõita kuni kannatab sellega. Praegu ostma sellise hinnaga küll ei kipu.


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 15 Juun 2012, 14:34
Postitas Erkki

Sai eile rajal käidud ja...hmm oli vahva
Väike "drive by" video ka arrow püttidega....pange kõlarid põhja ja nautige v2 heli :D


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 13 Aug 2012, 22:27
Postitas marec

Arvan, et viga ei ole ainult minus, aga video on privaatne :\ heameelega vaataks ja kuulaks kuidas teiste riistad helisevad :D


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 13 Aug 2012, 22:40
Postitas Thesaarlane
marec kirjutas:

Arvan, et viga ei ole ainult minus, aga video on privaatne :\ heameelega vaataks ja kuulaks kuidas teiste riistad helisevad :D

Sama seis!


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 13 Aug 2012, 23:20
Postitas reimps

Blah, sa just kuulsid mu oma ju :mrgreen:


Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Postitatud: 13 Aug 2012, 23:28
Postitas Thesaarlane
reimps kirjutas:

Blah, sa just kuulsid mu oma ju :mrgreen:

Kas nendest on kunagi küllalt ? :mrgreen: