Re: Eesti motoringrada
paraku ainult fotomaterjal
paraku ainult fotomaterjal
Olulised muudatused võistlusreglemendis:
Eesti meistrivõistluste ja karikavõistluste 2013.a. üldjuhend mootorrataste ringrajasõidus
ÜLDKORRALDUS
1.1. 2013 aasta ringrajasõidu meistrivõistlused (EMV) ja karikavõistlused (EKV) korraldatakse Eesti Mootorrattaspordi Föderatsiooni (EMF) ringrajakomisjoni (RK) poolt mitmeetapilise seeriavõistlusena. Iga osavõistluse korraldajad koostavad eraldi võistlusjuhendi.
1.2. EMV ja EKV viiakse läbi vastavuses kehtivate FIM Võistlusmäärustega ja tehniliste tingimustega, käesoleva üldjuhendiga ja etappide võistlusjuhenditega. Üldjuhendi muudatused ja täiendused, mis on üldjuhendi osaks, vormistab EMF RK ja need avaldatakse EMF' i sekretariaadis, Eesti Motoringraja koduleheküljel http://www.motoringrada.ee ja võistluspaigas, üldreeglina mitte hiljem kui 30 päeva enne võistlust.
1.3. Pärast iga võistlussõitu on Parc Ferme (kinnine park) kõigile võistlejatele kohustuslik.
1.4. Võistlusmootorrattad peavad vastama EMF' i poolt klassidele kehtestatud tehnilistele tingimustele ja ohutusnõuetele. Võimalikud muudatused avaldatakse EMF RK poolt.
1.5. Madalamast võistlusklassist kõrgemasse võistlusklassi üleviimine toimub madalama klassi sõitja arvestusliku keskmise tulemuse võrdlemisel kõrgema võistlusklassi arvestusliku keskmise tulemusega:
a. Kõrgema klassi esimesena ja viimasena lõpetanud sõitja lõpuajad jagatakse läbitud ringide arvuga, saades sõitjate arvestusliku keskmise ringiaja. Arvestuslikud keskmised ringiajad summeeritakse ja jagatakse summeeritavate arvuga. Saadud tulemus on võistlusklassi arvestuslik keskmine aeg (VÕRDLUSAEG).
b. Madalama klassi sõitja lõpuaeg jagatakse läbitud ringide arvuga, saades sõitja arvestusliku keskmise ringiaja. Madalama klassi sõitja arvestuslikku keskmist ringiaega võrreldakse VÕRDLUSAJAGA.
c. Madalama klassi sõitja, kelle arvestuslik keskmine ringiaeg on olnud hooaja jooksul kahel või enamal võistlustel parem kui VÕRDLUSAEG, viiakse järgmisel hooajal, võttes arvesse kõiki asjaolusid, RK kaalutletud otsusega, võistlema kõrgemasse klassi.
1.6. VÕRDLUSAJAGA võrdlemist kohaldatakse üksnes sarnaste võistlustingimuste korral.
1.7. VÕRDLUSAJAGA võrdlemist ei kohaldata täielikult Külgvankrite klassi sõitjate ja C-klass (Hobby) klassi nende sõitjate suhtes, kelle mootorratas on selline nagu see oli ostes kaubandusvõrgust (siiski on lubatud asendada "after market" toodetega: voolundid, millesse on süvistatud tulede paigaldamiseks kohad, tuled, siduri ja piduriheeblid, juhtrauad koos kinnitustega, jalarauad ja summuti; eemaldatud võivad olla suunatuled ja reg.nr. alus).
1.8. Kõrgemast võistlusklassist viiakse järgmiseks hooajaks mootori kubatuurile vastavasse madalamasse masinaklassi üle sõitja, kelle keskmine ringiaeg vähemalt pooltel võistlustel on jäänud alla 107% võistlussõidu esimesena lõpetanud võistleja keskmise ringiaja.
1.9. RK’l on õigus vajadusel võistlejaid kõrgemasse või madalamasse võistlusklassi üle viia ka muudel alustel (nt. võistleja märgatav tasemevahe), kui see võib olla ohuks sõitjale endale või teistele võistlejatele.
STARDINUMBRID
5.1. Stardinumbrid registreerib EMF RK vabade numbrite hulgast järgmiselt:
Superbike 1-50
Superstock 600 51-99
Külgvankrid vabal valikul
Rookie 1000 100-150
Rookie 600 151-200
C-klass (Hobby) 201-999
5.2. Stardinumbrite EMF’is registreerimiseks on vaja täita taotlusvorm Eesti Motoringraja koduleheküljel http://www.motoringrada.ee/index.php/vo ... i-taotlus/ või saata vabas vormis avaldus (soovitud number koos andmetega võistleja ja võistlusmootorratta kohta) e-postiga aadressil number@motoringrada.ee. Registreerimise kohta saadetakse võistlejale e-kirjaga kinnitus. . Võistlusnumbrid registreeritakse avalduste laekumise järjekorras ja kooskõlas punktiga 5.1.
5.3. Võistleja on kohustatud jätma oma võistlusmootorrattal, võistlusnumbri aluspõhjal ja selle vahetus läheduses ruumi maksimaalselt kolme märgise jaoks, sh tehnilise komisjoni kleebised, võistluste korraldaja sponsori kleebis ja/või EMF sponsori kleebis/ed. Kleebised paigaldab tehniline komisjon. (Vaata LISA 1)
5.4. Ilma kohustuslike kleebisteta võistlusmootorratast rajale ei lubata
Superstock 600 - Tehnilised tingimused 2013
Rookie 600 Tehnilised tingimused
Rookie 600 klassile kehtivad Superstock 600 klassi tehnilised tingimused v.a. punkt
EMF ringrajakomisjon tahab tänada kõiki ringraja võistlejaid, kes on käesolevaks hetkeks esitanud stardinumbri taotluse. Kes on 2013 aastaks taotlenud stardinumbri ja saanud e-mailiga kinnituse, täname Teid ning toonitame, et Teil pole vaja taotlusvormi uuesti esitada.
Siinkohal soovime kõikidele , stardinumbri taotlust veel mitte täitnud sõitjatele, meelde tuletada, tulenevalt Motoringraja võistluste üldjuhendi järgi on võistlussrajas osalemiseks vajalik taotleda stardinumber.
Stardinumbrite EMF’is registreerimiseks on vaja täita taotlusvorm Eesti Motoringraja koduleheküljel http://www.motoringrada.ee/index.php/vo ... i-taotlus/
Registreerimise kohta saadetakse võistlejale e-kirjaga kinnitus.
NB! EMF sekretariaat, ei väljasta ilma ringrajakomisjoni stardinumbri kinnituseta võistlejale ringrajasõiduks vajalikku võistleja litsentsi.
http://www.motoringrada.ee/index.php/vo ... ment-2013/ (kliki lingil)
EMF ringrajakomisjon
Ei taha tulla see kinnitus e-mail kuidagi, olen kahel korral üritanud taodelda võistlusnumbrit aga vastust pole
Mulle jäi litsentsi teema arusaamatuks. Millise litsentsi peab C-klassi sõitja endale muretsema? Kas litsentsile lisandub veel mingi kindlustus? Kas kohapeal on võimalik osta hooaja- ja ühekordseid litsentse?
janar68 kirjutas:Mulle jäi litsentsi teema arusaamatuks. Millise litsentsi peab C-klassi sõitja endale muretsema? Kas litsentsile lisandub veel mingi kindlustus? Kas kohapeal on võimalik osta hooaja- ja ühekordseid litsentse?
Tere!
Keerulist pole siin midagi! Tuleb silmad avada ja lugeda- lugeda
C-Klass(Hobby) ütleb üsna ühemõtteliselt, millega tegu. Litsentsitaotlusel on ka kirjas MX Hobby/RR C-klass-silmad lahti ja käes ta ongi! (vihje: Litsentsid: ülevalt kuues) http://www.motoringrada.ee/wp-content/u ... IDETAV.pdf
Litsentsiga koos on kohustuslik kindlustus, seega koosneb tasu litsentsist ja valitud kindlustuse summast.
Tavapäraselt on võimalik võistelda ka ühekordse litsentsiga ja selle saab osta võistlustel sekretariaadist. Hooajalist saab taotleda ainult EMF kontorist tä'ites eeltäidetava vormi ning saates selle info@msport.ee
kas hooajalist litsentsi saab taotleda ainult siis, kui on klubi nõusolek? Kui klubi ei ole, kas siis on ka võimalik hooajalist taotleda, või sellisel juhul tuleb ühekordse litsentsiga leppida?
janar68 kirjutas:kas hooajalist litsentsi saab taotleda ainult siis, kui on klubi nõusolek? Kui klubi ei ole, kas siis on ka võimalik hooajalist taotleda, või sellisel juhul tuleb ühekordse litsentsiga leppida?
C-klassis(Hobby) ei ole klubi kohustuslik, vastupidiselt teistele klassidele.
Avastasin paar asja C-klassi teh. tingimustes, mis küsimusi tekitasid:
Mu ratas on aastast 1997 ja mul pole õrna aimugi kas ta mootor seiskub küllili kukkudes või ei. Nagu tingimustest arusaan siis süsteemi muutuseid ma teha ei tohi aga nõutud ju on, et lülituks kukkudes automaatselt välja...
Kleepsu tegija on võistlusnumbrite numbrite suurusega jäänud veidi alla 25mm nõuet (muus osas täidavad norme). Kas pean hakkama viimasel hetkel uusi otsima või lähtutakse sellest, et on lihtsalt ilusti näha ja muus osas nõuetele vastavad või käiakse mõõdulindiga norimas?
Kiivril on kiirkinnitus Tuleb ilmselt kiiremas korras asendus kiiver otsida?
Kui masinal puudub küllili kukkumise andur, siis oleks mõistlik mõne uuema masina pealt see elektriskeemi sisse areta. See, et sa seda muuta ei tohi on minu arus suva arvestades seda, küllili pikalt käies on oht mootori kahjustustele.
Kleepsu suuruse osas vast keegi norima ei hakka, kui nad on selgelt loetavad on. Peaasi, et õige pisikesed ei ole. Oluline peaks olema tegelikult see, et Su masin on võistlussituatsioonis tuvastatav.
C-klassis ei ole topelt D nõutud, võib olla ka kiirkinnitus.
2.1. Kinnine motokiiver, kas topelt „D“ või kiirkinnitusega.
Välja suretanisega on asi lihtne-kui karpapill sureb ise ära,kui pritsega siis on kaldeandur juba skeemis sees.
Tänud hea info eest!
Algselt oli C-klassi teh. tingimustes sees, et topelt D või kiirkinnitus. Praegu motoringrada.ee lehel olevas on öeldud et:
2.1. Kinnine ja topelt „D“ kinnitusrihmaga varustatud motokiiver.
Kui mõnel piltnikul esimesest etapist pilte on, palun jagage
Kuskilt ei tule pilte C-klassi sõitjatest
Kaiks kirjutas:Kuskilt ei tule pilte C-klassi sõitjatest
Vabandust. Ma unustasin siia lingi lisada:
hilinemisega
Bridgestone EMV IV etapp ringrajasõidus
Käisin tegin ka mõned klõpsud.
Mõni pilt siia kuni leian aega ülejäänutega tegeleda...
Superbike sai üles...
Tegime väikse filmi Nastja ja Sami tegemistest viimasel etapil, enjoy:
[youtube][/youtube]
Kas septembri algul viimasel EMV etapil C klass ka sõidab? Mingi jutt jäi kõrvu treeningpäeval, et C klass enam siis ei võistle - külamoorid pläkutasid
Mis jutt nüüd see on?!
Kohe kindlasti sõidavad!!! Ajakava on põhimõtteliselt valmis, kuid avaldamisega läheb veel aega.
susla kirjutas:Mis jutt nüüd see on?!
Kohe kindlasti sõidavad!!! Ajakava on põhimõtteliselt valmis, kuid avaldamisega läheb veel aega.
Mulle tundus ka kummaline, aga tänud kinnituse eest!
Minu poolt on nüüd kõik pildid üleval...
SIDECARS
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 1176b07bed
ROOKIE 1000
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 9da454f42a
SUPERSTOCK 600/ROOKIE 600
https://www.facebook.com/media/set/?set ... f85630de07
SUPERBIKE
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 786442a8b0
BIKER24 C-class
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 4d227fa16d
Laupäeval on Pärnus Eesti meistrivõistluste esimene etapp,kuid kusagilt ei leia ajakava. Auto24ring kodulehel ka vastav info puudub.Äkki keegi teab????
yamahaR66 kirjutas:
Tänud