2. leht 2-st
Re: Mootor tegi rahakotile üllatuse.
Postitatud: 08 Dets 2011, 18:10
Postitas jegesmesh
Seda vahekorda ei loeta õlipudeli pealt ja ei mõelda lambist välja, ikka vaadatakse mida tehas soovitab. Nt 84' RM80 tahab ka 1:20 saada. Enamusel õlipudelitel on üldse kirjas 1:50 ei teagi kas mõni tsikkel ongi olemas mis nii vähe õli tahab, aind mootorsaed tahavad nii vähe.
Re: Mootor tegi rahakotile üllatuse.
Postitatud: 08 Dets 2011, 18:11
Postitas riksx
mx77 kirjutas:Äkki oli siis hoopis kastoorõli?
Statoili koduka järgi nende 2T racing täissünt on täitsa OK näitajatega. leekpunkt 82 kraadi.
Kuigi olles näinud kastoorõliga kokku jooksnud mootoreid kahtlustaks ikka rohkem 4T õli.
Noup, see oli Statoil RACINGWAY 2T GO-KART
Kui nad oleksid "tavalist" (loe mitte GO-KART) 2T sisse valanud, siis poleks suure tõenäosusega midagi juhtunud. Segu oli 1:40
Re: Mootor tegi rahakotile üllatuse.
Postitatud: 08 Dets 2011, 19:32
Postitas folf
Re: Mootor tegi rahakotile üllatuse.
Postitatud: 08 Dets 2011, 19:36
Postitas kurikristjan
jegesmesh kirjutas:Seda vahekorda ei loeta õlipudeli pealt ja ei mõelda lambist välja, ikka vaadatakse mida tehas soovitab. Nt 84' RM80 tahab ka 1:20 saada. Enamusel õlipudelitel on üldse kirjas 1:50 ei teagi kas mõni tsikkel ongi olemas mis nii vähe õli tahab, aind mootorsaed tahavad nii vähe.
võrreldes 1984-jaga kui see rm80 manual kirjutati, on kaasaegsete määrdeainete omadused mõnevõrra muutunud.
1:50 mis õlipudelil kirjas, tähendab seda, et see on vähim soovitatav kogus, alati võib rammusam olla. miskipärast on siltidel eesti keeles alati kirjas "maksimaalselt kuni 1:50" mis on täielik idiootsus ja selle sinna kirjutanu võiks minu poolest vabalt peksa ka saada sellise valeinfo levitamise eest....
KTM-ide manualid muuseas räägivad õlivaesest segust 1:50 ja kui ma ei eksi siis isegi 1:60.... ja kuskil müüdi ka õli millel oli pudeli peal kiri et vähem kui 1:100 ei soovitata.
Re: Mootor tegi rahakotile üllatuse.
Postitatud: 08 Dets 2011, 21:31
Postitas mella
Traieliga sõidame GRO 2T õliga 75:1 ja vahel jahedama ilmaga isegi 100:1
jegesmesh kirjutas:Seda vahekorda ei loeta õlipudeli pealt ja ei mõelda lambist välja, ikka vaadatakse mida tehas soovitab. Nt 84' RM80 tahab ka 1:20 saada. Enamusel õlipudelitel on üldse kirjas 1:50 ei teagi kas mõni tsikkel ongi olemas mis nii vähe õli tahab, aind mootorsaed tahavad nii vähe.
Re: Mootor tegi rahakotile üllatuse.
Postitatud: 08 Dets 2011, 21:38
Postitas Loff
Krt, selles valguses peab oma triali segu teema kriitilise pilguga üle vaatama. Ise sõidan 1:50, kasutades Motorex'i 2T õli.
Re: Mootor tegi rahakotile üllatuse.
Postitatud: 08 Dets 2011, 22:24
Postitas petz
vanasti pandi tsetile bensiinile MS 20 õli, ja minu mäletamist mööda ikka vahekorras 1:20,
pärast hülsi ja kolvi vahetust panin 2t täissünti vahekorras 1:33 - polnud enam probleeme .
võib olla kaasaegse nikasiiliga silindri korral võib tõepoolest mingi 1:50 või isegi veel lahjem vahekord olla, kuid vanade malmhüllsidega silindritega mootoritel , ma arvan, ei tohiks küll õliga väga kokku hoida 
Re: Mootor tegi rahakotile üllatuse.
Postitatud: 08 Dets 2011, 22:45
Postitas Loff
Eks õlil ja õlil on ka vahe sees!