Mootor tegi rahakotile üllatuse.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 648
- Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
- Tsikkel: poolik veel
- Asukoht: Jõgeva
Re: Mootor tegi rahakotile üllatuse.
Seda vahekorda ei loeta õlipudeli pealt ja ei mõelda lambist välja, ikka vaadatakse mida tehas soovitab. Nt 84' RM80 tahab ka 1:20 saada. Enamusel õlipudelitel on üldse kirjas 1:50 ei teagi kas mõni tsikkel ongi olemas mis nii vähe õli tahab, aind mootorsaed tahavad nii vähe.
Re: Mootor tegi rahakotile üllatuse.
mx77 kirjutas:Äkki oli siis hoopis kastoorõli?
Statoili koduka järgi nende 2T racing täissünt on täitsa OK näitajatega. leekpunkt 82 kraadi.
Kuigi olles näinud kastoorõliga kokku jooksnud mootoreid kahtlustaks ikka rohkem 4T õli.
Noup, see oli Statoil RACINGWAY 2T GO-KART
Kui nad oleksid "tavalist" (loe mitte GO-KART) 2T sisse valanud, siis poleks suure tõenäosusega midagi juhtunud. Segu oli 1:40
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Mootor tegi rahakotile üllatuse.
jegesmesh kirjutas:Seda vahekorda ei loeta õlipudeli pealt ja ei mõelda lambist välja, ikka vaadatakse mida tehas soovitab. Nt 84' RM80 tahab ka 1:20 saada. Enamusel õlipudelitel on üldse kirjas 1:50 ei teagi kas mõni tsikkel ongi olemas mis nii vähe õli tahab, aind mootorsaed tahavad nii vähe.
võrreldes 1984-jaga kui see rm80 manual kirjutati, on kaasaegsete määrdeainete omadused mõnevõrra muutunud.
1:50 mis õlipudelil kirjas, tähendab seda, et see on vähim soovitatav kogus, alati võib rammusam olla. miskipärast on siltidel eesti keeles alati kirjas "maksimaalselt kuni 1:50" mis on täielik idiootsus ja selle sinna kirjutanu võiks minu poolest vabalt peksa ka saada sellise valeinfo levitamise eest....
KTM-ide manualid muuseas räägivad õlivaesest segust 1:50 ja kui ma ei eksi siis isegi 1:60.... ja kuskil müüdi ka õli millel oli pudeli peal kiri et vähem kui 1:100 ei soovitata.
Re: Mootor tegi rahakotile üllatuse.
Traieliga sõidame GRO 2T õliga 75:1 ja vahel jahedama ilmaga isegi 100:1
jegesmesh kirjutas:Seda vahekorda ei loeta õlipudeli pealt ja ei mõelda lambist välja, ikka vaadatakse mida tehas soovitab. Nt 84' RM80 tahab ka 1:20 saada. Enamusel õlipudelitel on üldse kirjas 1:50 ei teagi kas mõni tsikkel ongi olemas mis nii vähe õli tahab, aind mootorsaed tahavad nii vähe.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Mootor tegi rahakotile üllatuse.
Krt, selles valguses peab oma triali segu teema kriitilise pilguga üle vaatama. Ise sõidan 1:50, kasutades Motorex'i 2T õli.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Mootor tegi rahakotile üllatuse.
vanasti pandi tsetile bensiinile MS 20 õli, ja minu mäletamist mööda ikka vahekorras 1:20,
pärast hülsi ja kolvi vahetust panin 2t täissünti vahekorras 1:33 - polnud enam probleeme .
võib olla kaasaegse nikasiiliga silindri korral võib tõepoolest mingi 1:50 või isegi veel lahjem vahekord olla, kuid vanade malmhüllsidega silindritega mootoritel , ma arvan, ei tohiks küll õliga väga kokku hoida
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Mootor tegi rahakotile üllatuse.
Eks õlil ja õlil on ka vahe sees!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.