Mootor tegi rahakotile üllatuse.

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
jegesmesh
Postitusi: 648
Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
Tsikkel: poolik veel
Asukoht: Jõgeva

Re: Mootor tegi rahakotile üllatuse.

Lugemata postitus Postitas jegesmesh »

Seda vahekorda ei loeta õlipudeli pealt ja ei mõelda lambist välja, ikka vaadatakse mida tehas soovitab. Nt 84' RM80 tahab ka 1:20 saada. Enamusel õlipudelitel on üldse kirjas 1:50 ei teagi kas mõni tsikkel ongi olemas mis nii vähe õli tahab, aind mootorsaed tahavad nii vähe.

Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Mootor tegi rahakotile üllatuse.

Lugemata postitus Postitas riksx »

mx77 kirjutas:

Äkki oli siis hoopis kastoorõli?
Statoili koduka järgi nende 2T racing täissünt on täitsa OK näitajatega. leekpunkt 82 kraadi.
Kuigi olles näinud kastoorõliga kokku jooksnud mootoreid kahtlustaks ikka rohkem 4T õli.

Noup, see oli Statoil RACINGWAY 2T GO-KART

Kui nad oleksid "tavalist" (loe mitte GO-KART) 2T sisse valanud, siis poleks suure tõenäosusega midagi juhtunud. Segu oli 1:40

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

folf
Postitusi: 68
Liitunud: 09 Dets 2007, 16:11
Tsikkel: yamaha fzr1000r

Re: Mootor tegi rahakotile üllatuse.

Lugemata postitus Postitas folf »

Pilt


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Mootor tegi rahakotile üllatuse.

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

jegesmesh kirjutas:

Seda vahekorda ei loeta õlipudeli pealt ja ei mõelda lambist välja, ikka vaadatakse mida tehas soovitab. Nt 84' RM80 tahab ka 1:20 saada. Enamusel õlipudelitel on üldse kirjas 1:50 ei teagi kas mõni tsikkel ongi olemas mis nii vähe õli tahab, aind mootorsaed tahavad nii vähe.

võrreldes 1984-jaga kui see rm80 manual kirjutati, on kaasaegsete määrdeainete omadused mõnevõrra muutunud.

1:50 mis õlipudelil kirjas, tähendab seda, et see on vähim soovitatav kogus, alati võib rammusam olla. miskipärast on siltidel eesti keeles alati kirjas "maksimaalselt kuni 1:50" mis on täielik idiootsus ja selle sinna kirjutanu võiks minu poolest vabalt peksa ka saada sellise valeinfo levitamise eest....

KTM-ide manualid muuseas räägivad õlivaesest segust 1:50 ja kui ma ei eksi siis isegi 1:60.... ja kuskil müüdi ka õli millel oli pudeli peal kiri et vähem kui 1:100 ei soovitata.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Mootor tegi rahakotile üllatuse.

Lugemata postitus Postitas mella »

Traieliga sõidame GRO 2T õliga 75:1 ja vahel jahedama ilmaga isegi 100:1

jegesmesh kirjutas:

Seda vahekorda ei loeta õlipudeli pealt ja ei mõelda lambist välja, ikka vaadatakse mida tehas soovitab. Nt 84' RM80 tahab ka 1:20 saada. Enamusel õlipudelitel on üldse kirjas 1:50 ei teagi kas mõni tsikkel ongi olemas mis nii vähe õli tahab, aind mootorsaed tahavad nii vähe.

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Mootor tegi rahakotile üllatuse.

Lugemata postitus Postitas Loff »

Krt, selles valguses peab oma triali segu teema kriitilise pilguga üle vaatama. Ise sõidan 1:50, kasutades Motorex'i 2T õli.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Re: Mootor tegi rahakotile üllatuse.

Lugemata postitus Postitas petz »

vanasti pandi tsetile bensiinile MS 20 õli, ja minu mäletamist mööda ikka vahekorras 1:20,
pärast hülsi ja kolvi vahetust panin 2t täissünti vahekorras 1:33 - polnud enam probleeme .
võib olla kaasaegse nikasiiliga silindri korral võib tõepoolest mingi 1:50 või isegi veel lahjem vahekord olla, kuid vanade malmhüllsidega silindritega mootoritel , ma arvan, ei tohiks küll õliga väga kokku hoida :mrgreen:

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Mootor tegi rahakotile üllatuse.

Lugemata postitus Postitas Loff »

Eks õlil ja õlil on ka vahe sees!

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”