Re: Mitu liitrit 100 km kohta kütust võtab?
Mul on 2003 aasta r6, maanteel võtab 5l sajale legaalse kiirusega ja kui linnas ka sõita siis võtab 5,5 pool! Ja kevadel kui oli Tartu paraadile minek siis sain isegi 4,8l sajale kätte!
Mul on 2003 aasta r6, maanteel võtab 5l sajale legaalse kiirusega ja kui linnas ka sõita siis võtab 5,5 pool! Ja kevadel kui oli Tartu paraadile minek siis sain isegi 4,8l sajale kätte!
Ma arvan, et legaalsetel kiirustel liigeldes ja rahumeelselt kiirendades peaks iga alla tuhandese rattaga olema võimalik saada keskmiseks kuluks ca 5 liitrit sajale. Isegi mooriga pära peal. Ma varem sain.
On tehase poole määratud arvatav kulu, mille kohta peaks siit infot leidma http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Yamaha%204.htm
Tegelik kulu aga oleneb ikka sõidustiilis ja muudest pisiasjadest, kuna sõidustiil on igalühel erinev ei saa keegi täpselt öelda, kui palju Sinu ratas kütust võtab!
reimps kirjutas:Aga kui küsimus püstitatakse juba õpitud abituse vormis, st ise pole proovinudki, aga tahaks ikka hullult teada, ise vaeva nägemata, vot siis ma küll abivalmis ei viitsi olla.
Tal on siin teisi teemasid ka sellises stiilis, nagu edev rollumees oleks tsikli saanud. "Vaadake mis tsikkel mul on". Või siis patoloogiline tähelepanuvajadus.
Jääb mulje,et teema algataja matemaatika tundidest puudus kooliaeg või pole mõtlemine ja arvutamine tugevam külg!
Asi ju väga lihtne,sõidad siis autoga või motikaga. Esiteks tangid paagi täis,kerid km lugeja nulli(või kirjutad ülesse)sõidad sinna maani,kuni on vajadus jälle tankida,tangid jälle täis ja võtad tseki kaasa.
Nüüd ostetud liitrid jagad läbitud km ja korrutad sajaga. Tehtud! Tulemus ongi käes ja et saada võimalikult täpne keskmine siis saab ju nii järjepidevalt teha a´la 5-6 korda ning siis saadki oma tsikli kesmise,võtab siis vahest vähem või natuke rohkem olenevalt sõidu stiilist jne. Minu honda shadow 1100cm võtab keskmiselt 6,2l ja suzuki DR650 6,5l.
keegi mulle paar võikut ei viitsi teha?
Vabandan, kui on natuke offtopic aga - mulle on alati mõistatuseks jäänud, miks NII paljud inimesed selle kütusekulu üle nii hirmsasti arutavad. Hobi maksab ja kui su hobiks on mootorratas (auto, lennuk...) siis osa sellest "maksust" on kütus. See on üsna väike osa pealegi - hinnalanguse, hoolduse, rehvide, varuosade näol kulub tsikli peale niikuinii kordades rohkem kui kulu kütusele, kes ei usu, arvutage ise.
Jõudsid osta mitme kuni mitmekümne tuhande euro eest tsikli, jõuad ka tankida. Kütusekulu vastu võiks huvi tunda ainult siis kui ta on nii normist väljas et viitab mõnele rikkele, muidu on ta mingi selline rohkem statistiline näitaja ja näitab pigem seda kui lõbus on olnud sõita...
Aga ikka ja jälle kohtan ma maasturimehi, kes ostsid 30...40...60 tuhande eurose auto ja ütlevad, et kurat, võtab palju penssu... Näe, eelmine masin võttis 6 aga see tervelt 9...
P.S. Mis ei takista mul täpselt teadmast, et minu 1200-ne võtab rahulikul maanteesõidul 5...5.5 l
See sait http://hubpages.com/hub/MPG-Guide-The-7 ... otorcycles on päris täpne.
Pakub, et mu ZX-12R peaks võtma keskmiselt 7 l sajale ja võtabki. Legaalsetel kiirustel 6,5 l/100 km, kiiremini sõites umbes 7,5 l/100 km. Linnas ei võta eriti rohkem, saab mõnusasti madalatel pööretel töristada.
ZX-6R (2000) võttis alla 6 liitri sajale keskmiselt.
martis kirjutas:Vabandan, kui on natuke offtopic aga - mulle on alati mõistatuseks jäänud, miks NII paljud inimesed selle kütusekulu üle nii hirmsasti arutavad. Hobi maksab ja kui su hobiks on mootorratas (auto, lennuk...) siis osa sellest "maksust" on kütus. See on üsna väike osa pealegi - hinnalanguse, hoolduse, rehvide, varuosade näol kulub tsikli peale niikuinii kordades rohkem kui kulu kütusele, kes ei usu, arvutage ise.
Jõudsid osta mitme kuni mitmekümne tuhande euro eest tsikli, jõuad ka tankida. Kütusekulu vastu võiks huvi tunda ainult siis kui ta on nii normist väljas et viitab mõnele rikkele, muidu on ta mingi selline rohkem statistiline näitaja ja näitab pigem seda kui lõbus on olnud sõita...Aga ikka ja jälle kohtan ma maasturimehi, kes ostsid 30...40...60 tuhande eurose auto ja ütlevad, et kurat, võtab palju penssu... Näe, eelmine masin võttis 6 aga see tervelt 9...
P.S. Mis ei takista mul täpselt teadmast, et minu 1200-ne võtab rahulikul maanteesõidul 5...5.5 l
Pole see mingi mõistatus - mootorratta küttekulu on vaja teada, et sa oskaksid küttekogusega arvestada ja oma rattaga kuskil pärap***ses teele ei jää. Paagid on väikesed ja paela otsas tanklasse ei vii.
martis kirjutas:Vabandan, kui on natuke offtopic aga - mulle on alati mõistatuseks jäänud, miks NII paljud inimesed selle kütusekulu üle nii hirmsasti arutavad. Hobi maksab ja kui su hobiks on mootorratas (auto, lennuk...) siis osa sellest "maksust" on kütus. See on üsna väike osa pealegi - hinnalanguse, hoolduse, rehvide, varuosade näol kulub tsikli peale niikuinii kordades rohkem kui kulu kütusele, kes ei usu, arvutage ise.
Jõudsid osta mitme kuni mitmekümne tuhande euro eest tsikli, jõuad ka tankida. Kütusekulu vastu võiks huvi tunda ainult siis kui ta on nii normist väljas et viitab mõnele rikkele, muidu on ta mingi selline rohkem statistiline näitaja ja näitab pigem seda kui lõbus on olnud sõita...Aga ikka ja jälle kohtan ma maasturimehi, kes ostsid 30...40...60 tuhande eurose auto ja ütlevad, et kurat, võtab palju penssu... Näe, eelmine masin võttis 6 aga see tervelt 9...
P.S. Mis ei takista mul täpselt teadmast, et minu 1200-ne võtab rahulikul maanteesõidul 5...5.5 l
Omasin 2.0L mootoriga autot (tühikaal 1200kg) mille küttekulu maanteel 5.6L 100km. Linnatsüklis kuni 16L 100km , talvel linnas kuni 25L 100km. Kusjuures masin ise korras ka testide järgi. Lihtsalt masin sellise ehitusega.
kõik võtab ära. ja kui uuesti tankima ei läheks, jääb puudu.
Credo kirjutas:kõik võtab ära. ja kui uuesti tankima ei läheks, jääb puudu.
See vastus oli juba.
Väike kütusekulu on mõnus. Peale 300 km TDM-ga sõitu tegin esimese tankimise, ütlesin operaatorile, "Paak täis" kui suure vaevaga 14L peale mahtus ajas lausa naerma.
täna mignit head filmi ka tuleb vä?
Pealegi, ei ole see vastus küsimusele "mitu liitrit per 100km". Kui ikka paagis 20l on, siis ei võta küll kõike ära ja alles jääb nii mõndagi.
Aga muidu ise nõustun ka sellega, et küttekulu üle mõtlema tasuks hakata siis, kui see üüratult suur on, siis on ilmselt midagi rikkis lihtsalt.
Või kui ka matkamees oled, siis peaks oskama täpselt tanklate vahelisi marsruute koostada.
Kõige parem teha see "Paak ääreni - 100km sõitu - paak ääreni" test ära ja asi ants, vastus käes.
Regula kirjutas:Kõige parem teha see "Paak ääreni - 100km sõitu - paak ääreni" test ära ja asi ants, vastus käes.
Matemaatikat kasutades võid ka peale 73 või 217 km sõitu sama tulemuseni jõuda.
kilx kirjutas:Regula kirjutas:Kõige parem teha see "Paak ääreni - 100km sõitu - paak ääreni" test ära ja asi ants, vastus käes.
Matemaatikat kasutades võid ka peale 73 või 217 km sõitu sama tulemuseni jõuda.
See on edasijõudnutele, kes selliseid küsimusi ei küsi
Minu 1200kuubikut joob täpselt nii, nagu tehase poolt andmetes kirjas on, ehk siis normaalselt 120+ sõites 6L sajale.
martis kirjutas:Vabandan, kui on natuke offtopic aga - mulle on alati mõistatuseks jäänud, miks NII paljud inimesed selle kütusekulu üle nii hirmsasti arutavad. Hobi maksab ja kui su hobiks on mootorratas (auto, lennuk...) siis osa sellest "maksust" on kütus.
...
Mina jälle ei mõista, miks 160 kg kaaluv 0,65-liitrine/25kW kaherattaline võtab kütust samapalju kui 2000 kg/1,9L/77kW neljarattaline. Kui sa inimestele selgeks teeksid, et see loogiline ja normaalne on, küll siis oleks arutamist ka vähem.
EDIT: ju ikka inimestel see loogikaviga ülekohtusena, kui mitte öelda mõistusevastasena, tundub. Ja ju ikka kusagil see autopedede vandenõu susiseb, mida muud rsk.
Ei tahaks küll kedagi ehmatada kuid mina saan 10'ne liitriga peaaegu 60km sõita
Honda NTV650 Revere'93- LE järgi liigeldes keskmine kütusekulu 6 liitri ringis. Ja sealjuures pole erilist vahet, kas sõita kahekesi või üksi.
mart211 kirjutas:Ei tahaks küll kedagi ehmatada kuid mina saan 10'ne liitriga peaaegu 60km sõita
Rinkal?
mart211 kirjutas:Ei tahaks küll kedagi ehmatada kuid mina saan 10'ne liitriga peaaegu 60km sõita
Ja seda veel enamuse ajast ühe rattapeal, peaks ju poole võhem võtma.
[quote="martis"]Vabandan, kui on natuke offtopic aga - mulle on alati mõistatuseks jäänud, miks NII paljud inimesed selle kütusekulu üle nii hirmsasti arutavad. Hobi maksab ja kui su hobiks on mootorratas (auto, lennuk...) siis osa sellest "maksust" on kütus. See on üsna väike osa pealegi - hinnalanguse, hoolduse, rehvide, varuosade näol kulub tsikli peale niikuinii kordades rohkem kui kulu kütusele, kes ei usu, arvutage ise.
Osad ikka sõidavad oma mootorratastega, mitte ainult ei remondi.
Kaukaaslane kirjutas:Mina jälle ei mõista, miks 160 kg kaaluv 0,65-liitrine/25kW kaherattaline võtab kütust samapalju kui 2000 kg/1,9L/77kW neljarattaline.
Ma olen samuti mõelnud, mispärast motikas võtab sama palju kütust kui auto?
Näide:
VW Bora 1,6 võtab maanteel pikal otsal legaalsel kiirusel 5,5l 100km. Sama palju võtab maanteel legaalsel kiirusel ka mu Suzuki SV650. 5,5l.
Bora 77kw - SV 50kw.
Bora töömaht 1,6l - SV 0,65l.
Boral 4 silindrit - SV-l 2 silindrit.
Bora kaal 1,2t - SV kaal juhiga 0,25t.
Bora õhutakistus suurem kui SV-l.
Bora veeretakistus suurem kui SV-l.
Mõlemil sissepritse.
Aru ei taipa sellest asjast.
SVl läheb ilmselt osa benssu kõva mürina tegemiseks
Milleks see küttekulu tagaajamine kasulik on?
Minu jaoks on hoopis oluline kui palju ma paagitäiega sõita saan. Et teaks kuna jälle tankimise peale peab mõtlema hakkama.
Minu ratta puhul tuleb tanklat otsima hakata siis kui läbitud on 200 miili.
Piipz kirjutas:täna mignit head filmi ka tuleb vä?
Mis sul nendest filmidest, siin saab ju kino küll.
http://en.wikipedia.org/wiki/Emma_M%C3%A6rsk
Emma Mærsk is powered by a Wärtsilä-Sulzer 14RTFLEX96-C engine, currently the world's largest single diesel unit, weighing 2,300 tons and capable of 109,000 horsepower (81 MW) when burning 1,660 US gallons (6,300 l) of heavy fuel oil per hour.[18]
Auto 1800 ccm ja 80 kw
Mootorrattas 600 ccm 80 kw
Ei ole ju keeruline.
Paralax kirjutas:...Näide:
VW Bora 1,6 võtab maanteel pikal otsal legaalsel kiirusel 5,5l 100km. Sama palju võtab maanteel legaalsel kiirusel ka mu Suzuki SV650. 5,5l.
Bora 77kw - SV 50kw.
Bora töömaht 1,6l - SV 0,65l.
Boral 4 silindrit - SV-l 2 silindrit.
Bora kaal 1,2t - SV kaal juhiga 0,25t.
Bora õhutakistus suurem kui SV-l.
Bora veeretakistus suurem kui SV-l.
Mõlemil sissepritse.Aru ei taipa sellest asjast.
SVl läheb ilmselt osa benssu kõva mürina tegemiseks
Tegelikult tuleb siin mängu mootori dünaamika, kui väga lihtsalt lahata siis võib järeldada, et mootor ei tööta sellel kiirusel kõige magusamas vahemikus. Sõiduautode puhul on samamsugune dendents märgata seal 2L ümbruses kus suurema mootoriga enam keskmine kulu ei lange. Tsiklite puhul peaks samasugune asi olema tuntav seal liitri kandis, vähemalt mis ma ise olen niisama uurinud siis sarnast masinate puhul ntx 600, 900, 1200cc jne stabiliseeruvad numbrid seal 1000cc kandis.
tali kirjutas:mart211 kirjutas:Ei tahaks küll kedagi ehmatada kuid mina saan 10'ne liitriga peaaegu 60km sõita
Rinkal?
Platsisõitu tehes