Re: SMASH 2011; 9 juuli
ai kurja,lõunast tulles viskab hea kaare sisse
ai kurja,lõunast tulles viskab hea kaare sisse
vandaal kirjutas:ai kurja,lõunast tulles viskab hea kaare sisse
ma usun et paar jämedamat prussi ikka leian, lisatasu eest võin üle lasta
chadmuska kirjutas:Mighty-Bastard kirjutas:Kõigile minejaile infoks nii palju, et lennuvälja tee otsale saab see aasta ligi ainult ühelt poolt, ehk et kui varem sai tulla nö. Kunda ja ka Eisma poolt, siis see aasta on Karepal sild remondis ja lennuväljale saab ainult Eisma poolt tulles. Nii et tsekake enne kaarti
tere
kui ma nüüd just valesti aru ei saanud siis kas Paganate kodulehel olev kaart just valelt poolt ei juhata?
KIBU kirjutas:tere
kui ma nüüd just valesti aru ei saanud siis kas Paganate kodulehel olev kaart just valelt poolt ei juhata?
Hetkel kahjuks juhatab, sest teetööd antud alal pidid lõppema jaanipäeva paiku. Ilmselt ehitaja ei suutnud üleasnnet täita ja tehtud kaart on hetkel vale. Samas väidavad osad kohalikud, et tsikliga peaks üle saama. Autoga ringiga. mnt.ee koduleht lubab hetkel piiranguid 2011-04-07 - 2011-07-03. Loodetavasti saab valmis.
ei mida,fighteriga tuleb korralik hoog sisse saada ja lendab iseenesest üle silla,televiisoris ju koguaeg motikad lendavad,seal pole midagi erilist enam tänapäeval
mart211 kirjutas:vandaal kirjutas:ai kurja,lõunast tulles viskab hea kaare sisse
ma usun et paar jämedamat prussi ikka leian, lisatasu eest võin üle lasta
vandaal kirjutas:ei mida,fighteriga tuleb korralik hoog sisse saada ja lendab iseenesest üle silla,televiisoris ju koguaeg motikad lendavad,seal pole midagi erilist enam tänapäeval
mart211 kirjutas:vandaal kirjutas:ai kurja,lõunast tulles viskab hea kaare sisse
ma usun et paar jämedamat prussi ikka leian, lisatasu eest võin üle lasta
tänapäeval saavad isegi tited üle grand canyon-i:
Te siin räägite mingist väiksest ojakesest
Maanteeinfo ja kohalike uudiste andmetel on sild ületatav alates 04.07.2011. Anname nädala keskel teada, kuidas olukord tegelikult on.
http://www.yr.no/place/Estonia/L%C3%A4% ... /long.html
Õige aeg hakkata ilmataadile maksma
No loodame, et see ilmeteade muutub veel 8 korda. Aga sellegipoolest ega minemata saa ju jätta
No peab muutuma
Eiei, las see ilmateade olla, siis olen ma kõige ässam vend üldse oma iga ilmaga vihmarehvidega sõitmise kinnisideega
Viimase peal!!! Tänud Sulle
Rutja sild avatakse liikluseks http://www.virumaateataja.ee/487646/rut ... iiklusele/
Selline küsimus et mis see off road võistlus endast kujutab? Et krossikaga võib peale tulla küll jah?
Kas registreerima peab enne või koha peal?
Terv. Sander
Offroad-i võistlus- elliminaator tüüpi süsteemiga (paarikaupa start, võitja pääseb edasi) võistlus maastikul, lindiga tähistatud rajal. Rada on läbitav igat tüüpi mootorrattaga, poodiumikohti on saavutatud nii bike'il kui nt sapika mootoriga chopperil. Raja pikkus kuni 500m.
Registreerimine toimub kohapeal.
Ja keegi tigedaks ei saa kui ma krossikaga tulen jah?
Serengeti kirjutas:Ja keegi tigedaks ei saa kui ma krossikaga tulen jah?
tule tule,ma võtan oma ka kaasa
Kas Tallinas on mingi kogunemine ka, et koos sinna trippida?
Teadmiseks SMASH 2011 külastajatele:
Politsei on mures liiklusturvalisuse pärast, seega suurendatakse SMASH ajal liiklusjärelvalvet Ida prefektuuri piirkonnas. Ka kohalikud paluvad endiselt kinni pidada piirkiirusest (lapsed hobused ja kurat teab kes veel teel). Kiirendada saate lennuväljal ja ametlikult.
Pühapäeva hommikul plaanib Politsei umbes tunni jooksul vabatahtlikele operatsiooni „kõik puhuvad“. Puhutakse enne, kui ratta selga istutakse. Info antud operatsiooni kohta peaks laekuma kohapeal. Lisaks soovitakse turvalisi kilomeetreid.
Vabandan kui küsimus rumal aga ... mis tingimustel kiirenduse vabarajale saab? Kas kõik sooviad saavad proovida või peab olema spets varustus?
Otsesel võistlusel osaleda ei tahakski!
Ei ole rumal küsimus. Kiirenduse vaba rajale saab, kui tsikkel ja varustus vastab nõuetele. Nõuded on sätestatud BHRA poolt streetbike klassis:
Miinimumnõuded Streetbike võistlusklassis osalemiseks on:
a) sõiduvarustus loetelus ja kirjelduses:
- kinnine ja kinnitusrihmaga varustatud motokiiver,
- naturaalsest või kunstnahast motokindad,
- motosaapad mille säärepikkus on sama või pikem tallapikkusest (materjal ei ole reglementeeritud),
- autonoomne seljakaitse (ei arvestata sõiduriietusse integreeritud seljakaitset),
- spetsiaalne mootorratturi ühe- või kaheosaline sõiduriietus mis sisaldab vähemalt õla-, küünarnuki- ja
põlvekaitsmeid (materjal ei ole reglementeeritud). Võib asendada samasisulise kaitsmete komplekti ja
kaitsmeteta motoriietusega.
b) Streetbike spetsifikatsiooni (1.1) sobiv ja tehniliste hälveteta mootorratas millel on:- eemaldatud tahavaatepeeglid, tööriistakomplekt ja mittestatsionaarne lisavarustus,
- kinni teibitud tuled (kohustuslik kui need on valmistatud klaasist, kehtib ka peeglite koha, mida pole
võimalik lihtsate meetotitega eemaldada)
Ehk siis kokkuvõtvalt: tehniliselt korras mootorratas, eemaldatud või teibitud klaasmaterjal, mis võib kukkumisel teistele saatuslikuks saada. Motosõiduks mõeldud varustus - kehakatted, saapad, kindad ning ERALDI SELJAKAITSE. Viimase puudumisel võib ju selle alati kellegilt laenata. Kogu see reeglistik on sõitja enda ohutuse huvides.
Kiirenduse karikad võite kohe mulle anda.
reimps kirjutas:Kiirenduse karikad võite kohe mulle anda.
Ja seda køike veel vabak2iguga
No olen rott ja ei oma digifotokat - telefonikaamera by default sitavõitu.. "V max" on ju ka kirjas, ta seda sõidu ajal väga näidata ei taha
Jalgrattal olev spido V max näit enne nullilist oli 400km/h. Kahju, et kehva kontakti tõttu ainult ja et pilti ei saanud enne teha
ma ei saa küll hästi aru,et mis seljakaitse see olema peab?kas sellest siis ei piisa mis tagile sisse on pandud.peab eraldi ostma mingi kaitse?
invisibleafk kirjutas:ma ei saa küll hästi aru,et mis seljakaitse see olema peab?kas sellest siis ei piisa mis tagile sisse on pandud.peab eraldi ostma mingi kaitse?
Sellest võiks moded lausa eraldi teema teha. Seda peab rääkima/selgitama igal koolitusel ja eriti autokoolis, et kohe maast madalast oleks asi selge.
Need porolooni tükid, mis teil on tagide sees, kõlbavad vaid murul pikutamiseks. Millekski enamaks need asjad paraku ei kõlba. Betoon või asfalt on juba veidi liiga kõvad asjad selle jaoks. Mis tunne oleks jala pealt selili kukkuda kõnnitee äärekivi vastu, kui sind kaitseb vaid napp sentimeeter vatti? Aga selg ees vastu betoonposti ainult 30km/h?
Autonoomsed seljakaitsed on eelkõige kaitsmaks sõitjat selgroo vigastuste eest. Eesti keeles - kaitsmaks sind ratastooli kukkumise eest.
Neid on palju ja erinevaid, kalleid ja odavaid. Samas on nad kõik väärt oma kaalu kullas. Piisab vaid ühest rumalast kukkumisest, mille tagajärjel ei tõuse sa kunagi enam oma jalgadele. Ääretult mõistlik oleks sellise kaitsme kandmine endale igapäevaseks harjumuseks vormistada ja mitte vaid selliste ürituste puhul sõbra käest laenuks võtta. 90% noortest ratastooli kasutajatest on seda vaid puhtalt selja vigastamisega saavutanud.
Jah, ma olen ka poroloonist lebomatiga ringi kihutanud, kukkunud ja siiani on mul lolli moodi vedanud. Võibolla peaks Bingo Lotot proovima.
Välja näeb üks selline seljakaitse näiteks selline:
Saada on näiteks siit:
http://motopost.ee
Tõeline SMASH, saagu ka TÕELINE rehvipakkumine!
NB! Hinnad kehtivad ainult üritusel SMASH kohapeal!
Kohapeal töötab ka rehvivahetus, maksta saab sulas, kaardiga, pangaülekandega.
Supersport
110/70 ZR17 - 74,95
120/60 ZR17 - 79,95
120/70 ZR17 - 79,95
150/60 ZR17 - 89,95
160/60 ZR17 - 89,95
170/60 ZR17 - 89,95
180/55 ZR17 - 99,95
190/50 ZR17 - 99,95
190/55 ZR17 - 99,95
Dunlop Mutant - Supersport ja Supermoto
120/70 ZR17 - 89,95
150/60 ZR17 - 109,95
160/60 ZR17 - 109,95
Supersport
130/70 ZR16 - 99,56 - see on asendatud BT56F-ga kuna BT014 mudelil see puudub
110/70 ZR17 - 74,95
120/60 ZR17 - 84,95
120/70 ZR17 - 89,95
180/55 ZR17 - 119,95
190/50 ZR17 - 124,95
150/60 ZR18 - 119,95
Touring tänav
ESIREHVID:
100/90-16 - 64,95
110/90-16 - 69,95
120/80-16 - 74,95
100/80-17 - 59,95
110/70-17 - 64,95
110/80-17 - 64,95
120/70-17 - 74,95
100/80-18 - 64,95
100/90-18 - 69,95
110/80-18 - 79,95
110/90-18 - 74,95
3.50-18 - 54,95
90/90-18 - 64,95
100/90-19 - 74,95
90/90-21 - 69,95
TAGAREHVID:
130/90-16 - 84,95
100/90-17 - 64,95
120/80-17 - 79,95
130/70-17 - 74,95
130/80-17 - 74,95
130/90-17 - 84,95
140/70-17 - 79,95
140/80-17 - 89,95
150/70-17 - 89,95
110/80-18 - 69,95
110/90-18 - 74,95
120/80-18 - 74,95
120/90-18 - 84,95
130/70-18 - 74,95
130/80-18 - 79,95
140/70-18 - 94,95
4.00-18 - 69,95
Miks te krt kunagi seda üritust normaalsel ajal ei tee? nimelt siis kui mul ratas korras järgmine kord küsige üle...
rahu, tegin nalja.
aga paraku see aasta JÄLLE ei õnnestu mul teile oma rohelise mootoriga kätetööd näidata.
põletage 1 rehv siis keegi minu eest