2. leht 2-st

Re: Uue ratta ost

Postitatud: 10 Mai 2011, 22:51
Postitas series
uljasvaluvelg kirjutas:

Kas on mõtet osta omale Lamborghini ja sõita sellega nagu Opeliga? :wack:

Opeliga on võimalik vägagi kiiresti ja sportlikult sõita, tänapäeva Opelid on päris palju arenenud.(sinu mõtetes on Opel vist ainult vana 80-90ndate roostes omega)
Vabandan OT pärast!


Re: Uue ratta ost

Postitatud: 10 Mai 2011, 23:31
Postitas uljasvaluvelg
series kirjutas:
uljasvaluvelg kirjutas:

Kas on mõtet osta omale Lamborghini ja sõita sellega nagu Opeliga? :wack:

Opeliga on võimalik vägagi kiiresti ja sportlikult sõita, tänapäeva Opelid on päris palju arenenud.(sinu mõtetes on Opel vist ainult vana 80-90ndate roostes omega)
Vabandan OT pärast!

Vabandan kõigi Opeli omanike ees. (w) See oli lihtsalt võrdlus suvalise pereauto ja sportauto vahel.
Jäägu siis võrdlusesse Porsche ja Peugeot või siis Koenigsegg ja Kia. (togi)
Vabandan ka OT pärast!

Minu mõte seisnes siiski selles, et kas on mõtet osta omale "püss" ratas ja siis sellel "munad" maha võtta, et ennast mitte vigaseks sõita. (togi)


Re: Uue ratta ost

Postitatud: 10 Mai 2011, 23:59
Postitas Ercki

On kolm võimalust: 1.Osta algul mingi junn ja siis hiljem püss.
2.Osta kohe püss ja hiljem mingi muu vähem püss.
3.Osta ikka püss ja hiljem enam mitte ühtegi osta.

Aga tegelikult osta mis meeldib ja omaarust sobib, pärast nagunii vahetad välja. :bsmile:


Re: Uue ratta ost

Postitatud: 11 Mai 2011, 00:05
Postitas uljasvaluvelg
Ercki kirjutas:

On kolm võimalust: 1.Osta algul mingi junn ja siis hiljem püss.
2.Osta kohe püss ja hiljem mingi muu vähem püss.
3.Osta ikka püss ja hiljem enam mitte ühtegi osta.

Aga tegelikult osta mis meeldib ja omaarust sobib, pärast nagunii vahetad välja. :bsmile:

M.O.T.T.


Re: Uue ratta ost

Postitatud: 11 Mai 2011, 11:15
Postitas antnx

Ma olen enda peas suhteliselt kindlaks mõelnud mida ma rattalt ootan ja mida ma sellega teha tahan. Põhilised ja olulised asjad minujaoks ratta juures
1) sõita võimaliku laia ilma ampluaaga(ka vihmane ilm, kerge lumi jne)
2) Krossirehvide olemasolul krossi rajal kärnatada
3) Metsas kärnatada
4) Kruusa peal sõita
5) Sõita linnas
6) Omada kerget ratast
7) Kiirus, ega võimsus pole olulised, pigem tehniline ja inglise keeles agile sõit
8) Ei ole huvi ega ka rahalisi võimalus ratast iga aasta vahetada
9) pikem hooldusvälp, kuid ka lühemaga suudan toime tulla
10) Alustuseks võib-olla isegi uus ratas, kuna out-of the box probleeme vähem


Re: Uue ratta ost

Postitatud: 11 Mai 2011, 11:34
Postitas mella

Ega sul palju peale KTM LC4 valida pole. Või siis Suzuki DR-Z 400, aga need on enamjaolt uuena SM varustusega.

Yamaha XT-ga pole krossirajal ja vähe tõsisemal lõigul miskit teha. Muudes oludes päris ha valik.

Kõik, mis nendest krossivõimelisem on, tahab tihedat hooldust.

Tegelikult mulle pigem tundub, et sa otsid nn. võistlusendurot. Ehk siis KTM EXC või midagi muudelt tootjatelt.
Ehk siis uuemat sorti EXC 530 või 450 näiteks.


Re: Uue ratta ost

Postitatud: 11 Mai 2011, 22:00
Postitas -Kristo-

Eelnimetatud KTM'il nädalalõpuni soodukas :bsmile:


Re: Uue ratta ost

Postitatud: 11 Mai 2011, 22:46
Postitas mella

KTM-i esinduse kasutatud tsiklid:
450 EXC 2008 (1.066 km, 30 tundi, Akrapovic, karterikaitse, valge plastik) Hind: 5.600 EUR / 87.621 EEK
530 EXC 2008 (3.200 km, 80 tundi) Hind: 4.500 EUR (70.410 EEK)
530 EXC 2009 (O km – täitsa uus/brand new) Hind: 7.690 EUR / 120.322 EEK / (6.285 EUR EXPORT PRICE)


Re: Uue ratta ost

Postitatud: 12 Mai 2011, 09:24
Postitas antnx

Sisuliselt huvitabki mind pigem SM tüüpi ratas. Ehk kui pärast tekib metsahuvi siis ka krossirattada alla panna.


Re: Uue ratta ost

Postitatud: 12 Mai 2011, 09:29
Postitas madone

no aga siis mine võta üks sm ratas ära ja teine set velgesid juurde metsas paugutamiseks. Probleem lahendatud.
aga sellise rattaga sa ei saa mingit muretut hooldust, et vahetaks iga 10-20k tagant õli aint.

sellisega sa sisuliselt tegeled koguaeg ja loed km või tunde... möllad õhufiltriga ja aegajalt teed mootorile kap remonti.

kui sa tahad allroad ratast, et poest piima tuua, linnas chillida, naise otsale võtta, üritusel käia, murevaba hooldust, sõita pikki otsi, metsa minna siis jääb sõelale ikka selline 160 kg + kaaluv suurem enduurokas.

ja kui see ei kõlba siis on p...... osta kaks eri otstarbega ratast. :D


Re: Uue ratta ost

Postitatud: 12 Mai 2011, 10:01
Postitas mella

Üks selline "pooletoobine" tegelikult on. Seesama DRZ400. Aga SM mudel on metallpaagiga ja vähendatud võimsusega. Õlivälp 60h. Aga siiski suht raske esiotsaga. Kaal 145kg (DRZ400E oli 117kg vist)


Re: Uue ratta ost

Postitatud: 12 Mai 2011, 15:50
Postitas antnx

Siinmail pakutakse sellist pooletoobist kah:

http://www.auto24.ee/used/647751

http://www.auto24.ee/used/846067

See teine jube hea odav pill aga pole dokumente ja ega ei tea kas raami numbrit. Väga ei julge osta ehku peale, pärast ei saa isegi arvele võtta teda siin eestis siis jaman ennast lolliks


Re: Uue ratta ost

Postitatud: 29 Okt 2011, 19:52
Postitas SupermotoMan

Tere. mul kindel soov osta aprilia sxv 550/450 .. kuidas sellel mootor on.. kannatab sõita ka pikemaid otsi kui vaja??
ja ei saand päris hästi aru veel et mis nende vahe on.. 450 ja 550.. kas mõlemad v2 ja mootori vastupidavus siis kuidas on..


Re: Uue ratta ost

Postitatud: 22 Nov 2011, 11:33
Postitas Jeenyus
SupermotoMan kirjutas:

Tere. mul kindel soov osta aprilia sxv 550/450 .. kuidas sellel mootor on.. kannatab sõita ka pikemaid otsi kui vaja??
ja ei saand päris hästi aru veel et mis nende vahe on.. 450 ja 550.. kas mõlemad v2 ja mootori vastupidavus siis kuidas on..

Tere, oled juba omale sxv saanud? :bsmile: